Naam : Mascha
Nationaliteit / taal : Poolse /duits
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : Lange blonde haren
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : slank / B-cup
Tatoeage / Piercing : ja / lippiercing
Service : PZC, NMC
Extra :
Intuïtie
De dames die bij Freude 39 werken, vormen zichtbaar een gemêleerd gezelschap. Qua looks, qua etniciteit, qua leeftijd en qua postuur. Ik heb ondervonden dat dit eveneens geldt voor de kwaliteit van dienstverlening :p. Toen Jaccoone en ondergetekende van het eetzaaltje naar de grote ruimte ijsbeerden, viel mijn oog op een hoogblonde deerne die haar schouderlange haar de avond ervoor met een wafeltang had bewerkt. Haar meisjesachtige look werd extra onderstreept door twee samengebonden staarten die nonchalant langs de zijkanten van haar gezicht vielen. Een kleine zilverkleurige madonnapiercing zweefde boven haar mondhoek en ze keek ons met opengesperde ogen aan. "Hmmm schöne Männer...", zei ze hoorbaar tegen een collega. Een tamelijk doorzichtige aandachtstruc die mij nog het meest deed denken aan het klassieke "Hello you sexy man!" dat je op toeristische plaatsen in Thailand wordt toegeroepen vanuit de beerbars. Toch had ze een leuk smoeltje en een speelse houding...
Later die avond zag ik haar achterstevoren op een tweezitsbank in de grote kamer zitten, waarbij ze haar kapsel schikte in de wandspiegel. Een vrouw die zichzelf kritisch bekijkt in een spiegel en zichzelf keurend aanschouwt zoals een man dat doet, vind ik altijd een sexy gezicht :D. Het viel me bovendien op dat dit meisje van lichte zeden mooie borsten en een prima figuur had. Ik liep op haar af en ging naast haar zitten. Dit was Mascha, een 21-jarige jongedame uit Polen. We maakten wat smalltalk, waarbij het gesprek (ook van mijn kant) niet echt wilde vlotten en ze me af en toe zwijgend aankeek. Mijn intuïtie zei dat ik beter nog even verder kon ijsberen, maar ik besloot het lot te tarten en nodigde haar uit met mij naar de kamer te gaan. Ze maakte verder geen aanstalte om mij op de bank wat op te warmen of aan te halen (:(), stond kordaat op en liep voor mij uit op zoek naar een vrije kamer.
Daar aangekomen prepareerde ze het bed en vroeg of ik mijn badjas wilde uitdoen. Wat onwennig manouvreerden we ons naar het midden van het bed, waar ze me begon te strelen. Ik zag een tattoo opgebouwd uit Japanse tekens in haar liesstreek. Helaas was er niet veel oogcontact en reageerde ze nogal kort op mijn pogingen het ijs wat te breken. Er werd niet gezoend en Mascha zette zich gehaast aan een weinig verfijnde Französisch ohne, waarbij ze mij driftig door haar mond liet glijden zonder aandacht te tonen voor mijn overige erogene zones. Ik streelde haar rug en betaste haar fraaie borsten, maar het vuur tussen ons wilde niet echt oplaaien
. Dit merkbare gebrek aan klik resulteerde erin dat mijn vlag half stok bleef en ik besloot op dat moment het bij een orale verwenning te houden.
Ineens ging Mascha wat dieper over mij heen waardoor de fellatio-situatie iets aan spanning won, maar bevlogen werd het niet. Laat ik zeggen dat we niet echt verdronken in een draaikolk van intimiteit :p. Met behulp van een extra concentratie inspanning van mijn kant wisten mijn zwemmers uiteindelijk dan toch de vrijheid te vinden... Mascha is een mooie, vrolijke jongedame die qua looks zeker in een saunaclub past. Als ze haar werk serieus neemt en met enige bezieling wil uitvoeren zodat ze haar gasten echt tevreden kan stellen, dan heeft ze nog veel te leren en aan inzet en elan te winnen. Op dit moment kan ik mij niet voorstellen dat gasten bij haar terugkomen. Ze toonde tijdens mijn sessie in elk geval te weinig raffinement, overwicht en enthousiasme om mij te kunnen boeien. De ervaring haalde in mijn ogen dan ook nipt een voldoende en op herhaling zal ik niet gaan.