Pagina 95 van 108 EersteEerste ... 4585919293949596979899105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.351 t/m 2.375 van 2698

Discussie: Oekraïne

Last Online
    30 maart 2025 @ 10:41
    Discussies
    330
    Thanks
    1.861

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Het dagelijks beschieten van burgerdoelen met artillerie die in Rusland staat (met name rond Sumy), raketten met cluster munitie op Odessa, het opblazen van een dam in de Dnipro rivier waardoor talloze huizen onder water komen te staan, het bombarderen van de energie infrastructuur om de burgerbevolking te treffen, het beschieten van steden, stations, winkelcentra, de drones en raketten op Kharkiv etc. is kennelijk geen escalatie in het RuZZische woordenboek? Het is juist Rusland dat continu escaleert.

En niet alleen in het bewust vernietigen van burgerdoelen, de RuZZische nazi’s zetten nu ook chemische wapens op het slagveld in.

En volstrekt gerechtvaardigd dat Oekraïne bijvoorbeeld die artillerie in Rusland kapot schiet. Overigens heeft Finland eerder hetzelfde gezegd.
    Dus de ene mag het wel, maar de andere niet. Om het actueel te houden: vorige week hebben de ukr nog een Russische raffinaderij in de hens geschoten. Minder gekend bij westerlingen: ukr maakte reeds voor de oorlog al burgerslachtoffers in de donbas. Ze hebben ook de brug naar de Krim opgeblazen... je meet met twee maten en twee gewichten. Ok, hoor ik jou al peinzen, maar de Russen doen het op grotere schaal dan de ukr. Ja, dat is waar, zeg ik dan, maar wacht maar als jullie die psychische zot van een zelensky van genoeg wapens en munitie voorzien hebben, dan zal het in Rusland nog donderen. Ik wacht vol ongeduld, nu België F16s
    Van de jaren 70 vervroegd gaat sturen... tot 1 ukr geluksvogel toch door de Russische verdediging raakt en een bom dropt op een Russische grootstad.... hoe ging dat in de geschiedenis ook weer? Onze ferdinand die overhoop geschoten werd en de eerste wereldoorlog begon? Ah ja, dat was ook een Belgisch wapen. Geschiedenis herhaalt zich, maar dat was niet het sterkste vak van onze Europese excellentie en van sommige wijsneuzen hier.

NB bij de Russen zitten misschien oud communisten, wat ook niet OK is... maar nazi's en evenzeer de nazigeschiedenis die moet je echt wel aan ukr zijde gaan zoeken.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

2. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 4 mei 2024),Wentelt Eefje ( 3 mei 2024)

Last Online
    7 april 2025 @ 10:01
    Discussies
    238
    Thanks
    13.671

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    [ . . . ] Geschiedenis herhaalt zich, maar dat was niet het sterkste vak van onze Europese excellentie en van sommige wijsneuzen hier.
    [ . . . ]
    Geschiedenis herhaalt zich ALTIJD. Daar hoef je geeneens geschiedenis voor te bestuderen. En geschiedenis herhaalt zich niet alleen in tijden van oorlog. Kijk naar je eigen vunzige neukpartijen in de club. Telkens orakelen dat je de veiligheid hoog in het vaandel hebt en de keren dat je onveilige seks op de vingers van één hand kunt tellen. Zelfs de goedkoopste zakjappanner kan dat niet meer bijhouden. En naderhand altijd tranen met tuiten: "Het gebeurde gewoon in het heetst van de strijd. Normaal overkomt me zoiets niet". Jammeren over eventuele ongemakkelijke gevolgen. Kerel, het mag een godswonder heten dat de Harde Sjanker nog niet aan je pik is blijven hangen.

Geschiedenis is leuk om terug te kijken maar de mensheid leert er geen ene flikker van. Leer d'r maar mee leven. Oorlog is net zo oud als de prostitutie waar we hier over zeveren. Bovendien wordt geschiedenis misbruikt om in de tegenwoordige tijd aanspraak te maken op zo'n beetje alles. Kijk naar de geschiedenis van Limburg. Dat onderontwikkeld stuk van Nederland heeft zo'n beetje bij elk land van Europa gehoord. We zullen niet teruggaan tot de Romeinen, Spanjaarden, Franken die allemaal voet aan de grond kregen in Limburg. Later had je de Moffen en de Oostenrijkers die hier een vinger in de pap wilden. Zeg het maar, van wie is Limburg? Voor mijn part krijgen die Belgische klootzakken de helft en de Pruisen de andere helft. Of Rutte verklaart België de oorlog en verovert tegelijk de Ardennen.
    Kortom, de grenslijnen van de Europese landen zijn in de laatste 2000 jaar voortdurend opnieuw getrokken. Hij kan ook nog overwegen om Indonesië opnieuw in te pikken. Ik geloof dat er nog Papoea's rondlopen die Nederlands spreken. Kunnen we mooi allemaal die vluchtelingen daar naar toe sturen. En New York? was dat vroeger ook niet Nederlands?

Dus Rusland eigent zich de Krim en de gehele Donbas regio toe. Ze doen maar. Alleen zou Europa eens veel krachtiger moeten optreden tegen Putin. Als BS aan de knoppen zat had hij al lang een Tomahawk door het raam van het Kremlin geschoten. Eens even de schrik er goed in jagen bij die Russen. En als we WOIII krijgen heeft dat ook zijn voordelen. Ruimt lekker op. Ik had eerst mijn hoop op Corona gevestigd maar dat werd hem niet. Zou toch fijn zijn als de volgende generatie weer met een brandschone lei kan beginnen. Minder volk in Europa en tegelijk wat landen samenvoegen. Nederland kan zich het beste bij Duitsland voegen samen met Oostenrijk en Zwitserland. België en Luxemburg bij Frankrijk, Spanje en Italië. Alle Slavische landen bij elkaar. Polen, Tjechië, Slowakije en eventueel Oekraïne. En dan nog Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken. Lijkt me overzichtelijk.

4. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

hasta la pasta ( 4 mei 2024),Wentelt Eefje ( 3 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Discussies
    119
    Thanks
    20.459

Standaard

Dus de ene mag het wel, maar de andere niet. Om het actueel te houden: vorige week hebben de ukr nog een Russische raffinaderij in de hens geschoten. Minder gekend bij westerlingen: ukr maakte reeds voor de oorlog al burgerslachtoffers in de donbas. Ze hebben ook de brug naar de Krim opgeblazen... je meet met twee maten en twee gewichten.
    Nu moet het niet nog gekker worden met kamradski SFL. Ik zou met 2 maten meten.
    • De RuZZen noemen het een escalatie dat er doelen in Rusland aangevallen mogen worden van het VK, maar hoeveel doelen heeft Rusland al aangevallen in de Oekraïne voordat de VK deze toestemming gaf?
    • Er zijn aardig wat olieraffinaderijen in de fik gegaan in Rusland door Oekraïense aanvallen. En een olieraffinaderij zou je een gemengd burger/militair doel kunnen noemen. Maar hoeveel aanvallen zijn er door de RuZZen niet in Oekraïne gedaan voordat de eerste olieraffinaderij in de fik ging?
    • Die brug naar de Krim was een militair doel. Over die brug werd heel Zuid Oekraïne militair bevoorraad.
    • Hoeveel pure burgerdoelen heeft Rusland al aangevallen? Sinds de massale Russische invasie in 2022 heeft de Oekraïne nog niet 1 burgerdoel aangevallen en zijn er bij de aanvallen op een paar kantoren in Moskou en de olieraffinaderijen ook nog 0 burgerslachtoffers gevallen in Rusland!

Nee, ik meet niet met 2 maten, maar jij draait de zaken om! Net als Peskov in dat gejank over escalatie. Je bent een prima useful idiot als Putler woordvoerder in het Westen! Alexandr Doegin, Vladimir Kornikov en Thierry Baudet zijn vast trots op je.

En over RuZZische nazi’s: breek me de bek niet open. Het internet staat vol met hun nationalistische marsen en manifestaties (waar Navalny trouwens vroeger ook fanatiek aan mee deed). Vraag jouw RuZZische vrienden financiers ook eens naar Kapuskin, of naar Rusich die Oekraïense krijgsgevangenen afschieten:
    https://www.theguardian.com/world/20...nian-prisoners

Of lees eens iets buiten jouw bubbel:
    https://www.spiegel.de/politik/deuts...9-650d85a51a52

6. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

SFL ( 4 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Discussies
    17
    Thanks
    2.200

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Geschiedenis herhaalt zich ALTIJD...Als BS aan de knoppen zat had hij al lang een Tomahawk door het raam van het Kremlin geschoten. ... België en Luxemburg bij Frankrijk, Spanje en Italië. Alle Slavische landen bij elkaar... Lijkt me overzichtelijk.
    Geschiedenis herhaalt zich nooit, absoluut nooit. Sommige mensen denken dat en daardoor nemen ze maatregelen tegen fenomenen uit het verleden waardoor die maatregelen fout zijn, uiteraard.

Met die Tomahawk zou ik even wachten want West-Europa heeft momenteel geen luchtafweer meer.

Noord-België zal nooit bij Frankrijk gaan, absoluut nooit. En al evenmin bij Nederland, behalve bij Vaals misschien.

Alle Slavische landen zullen nooit samengaan, absoluut nooit. Panslavisme hebben ze al eens geprobeerd en dat heeft tot WO1 geleid.

Verder vond ik je bericht wel realistisch

8. Onderstaande 2 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 mei 2024),SFL ( 4 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    1.861

Standaard

Nu moet het niet nog gekker worden met kamradski SFL. Ik zou met 2 maten meten.
    • De RuZZen noemen het een escalatie dat er doelen in Rusland aangevallen mogen worden van het VK, maar hoeveel doelen heeft Rusland al aangevallen in de Oekraïne voordat de VK deze toestemming gaf?
    • Er zijn aardig wat olieraffinaderijen in de fik gegaan in Rusland door Oekraïense aanvallen. En een olieraffinaderij zou je een gemengd burger/militair doel kunnen noemen. Maar hoeveel aanvallen zijn er door de RuZZen niet in Oekraïne gedaan voordat de eerste olieraffinaderij in de fik ging?
    • Die brug naar de Krim was een militair doel. Over die brug werd heel Zuid Oekraïne militair bevoorraad.
    • Hoeveel pure burgerdoelen heeft Rusland al aangevallen? Sinds de massale Russische invasie in 2022 heeft de Oekraïne nog niet 1 burgerdoel aangevallen en zijn er bij de aanvallen op een paar kantoren in Moskou en de olieraffinaderijen ook nog 0 burgerslachtoffers gevallen in Rusland!

Nee, ik meet niet met 2 maten, maar jij draait de zaken om! Net als Peskov in dat gejank over escalatie. Je bent een prima useful idiot als Putler woordvoerder in het Westen! Alexandr Doegin, Vladimir Kornikov en Thierry Baudet zijn vast trots op je.

En over RuZZische nazi’s: breek me de bek niet open. Het internet staat vol met hun nationalistische marsen en manifestaties (waar Navalny trouwens vroeger ook fanatiek aan mee deed). Vraag jouw RuZZische vrienden financiers ook eens naar Kapuskin, of naar Rusich die Oekraïense krijgsgevangenen afschieten:
    https://www.theguardian.com/world/20...nian-prisoners

Of lees eens iets buiten jouw bubbel:
    https://www.spiegel.de/politik/deuts...9-650d85a51a52
    OK... Ik wacht nog steeds op mijn reclamegeld van Moedertje Rusland.
    Of misschien krijg jij hier alleen een eentonige verslaggeving en heb je geen toegang tot neutrale of Russisch gezinde media. Als je alle verhalen van alle partijen kent, dan kan je beter een oordeel vellen.

10. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 4 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    1.861

Standaard

Geschiedenis herhaalt zich ALTIJD. Daar hoef je geeneens geschiedenis voor te bestuderen. En geschiedenis herhaalt zich niet alleen in tijden van oorlog. Kijk naar je eigen vunzige neukpartijen in de club. Telkens orakelen dat je de veiligheid hoog in het vaandel hebt en de keren dat je onveilige seks op de vingers van één hand kunt tellen. Zelfs de goedkoopste zakjappanner kan dat niet meer bijhouden. En naderhand altijd tranen met tuiten: "Het gebeurde gewoon in het heetst van de strijd. Normaal overkomt me zoiets niet". Jammeren over eventuele ongemakkelijke gevolgen. Kerel, het mag een godswonder heten dat de Harde Sjanker nog niet aan je pik is blijven hangen.

Geschiedenis is leuk om terug te kijken maar de mensheid leert er geen ene flikker van. Leer d'r maar mee leven. Oorlog is net zo oud als de prostitutie waar we hier over zeveren. Bovendien wordt geschiedenis misbruikt om in de tegenwoordige tijd aanspraak te maken op zo'n beetje alles. Kijk naar de geschiedenis van Limburg. Dat onderontwikkeld stuk van Nederland heeft zo'n beetje bij elk land van Europa gehoord. We zullen niet teruggaan tot de Romeinen, Spanjaarden, Franken die allemaal voet aan de grond kregen in Limburg. Later had je de Moffen en de Oostenrijkers die hier een vinger in de pap wilden. Zeg het maar, van wie is Limburg? Voor mijn part krijgen die Belgische klootzakken de helft en de Pruisen de andere helft. Of Rutte verklaart België de oorlog en verovert tegelijk de Ardennen.
    Kortom, de grenslijnen van de Europese landen zijn in de laatste 2000 jaar voortdurend opnieuw getrokken. Hij kan ook nog overwegen om Indonesië opnieuw in te pikken. Ik geloof dat er nog Papoea's rondlopen die Nederlands spreken. Kunnen we mooi allemaal die vluchtelingen daar naar toe sturen. En New York? was dat vroeger ook niet Nederlands?

Dus Rusland eigent zich de Krim en de gehele Donbas regio toe. Ze doen maar. Alleen zou Europa eens veel krachtiger moeten optreden tegen Putin. Als BS aan de knoppen zat had hij al lang een Tomahawk door het raam van het Kremlin geschoten. Eens even de schrik er goed in jagen bij die Russen. En als we WOIII krijgen heeft dat ook zijn voordelen. Ruimt lekker op. Ik had eerst mijn hoop op Corona gevestigd maar dat werd hem niet. Zou toch fijn zijn als de volgende generatie weer met een brandschone lei kan beginnen. Minder volk in Europa en tegelijk wat landen samenvoegen. Nederland kan zich het beste bij Duitsland voegen samen met Oostenrijk en Zwitserland. België en Luxemburg bij Frankrijk, Spanje en Italië. Alle Slavische landen bij elkaar. Polen, Tjechië, Slowakije en eventueel Oekraïne. En dan nog Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken. Lijkt me overzichtelijk.
    Jij bent de laatste tijd toch ook serieus de weg kwijt, paps. Dat op pensioen zijn, motiveert jouw linkse brein niet meer en wiegt jou langzaam in slaap.
    Mijn AO avonturen bij de hoeren is nog altijd minder dan 10. Daar kan je vergif op innemen. Als je denkt dat het anders is... Dan noem je maar eens alle hoeren met wie ik zogezegd AO deed. Ik heb het niet over PZC of pussysliden, maar effectief penetratie in hun scheur of kont.

Betreft je tomahawk zou ik maar beter wachten, want als dat gebeurt dan ligt jouw geliefde reservemoffen stad Venlo en de rest van Limburg in de radioactieve as.

Jouw hernieuwde wereldindeling is best grappig. Zoals je zelf zegt: je leert geen zak van de geschiedenis. Door landen samen te voegen, creëer je dominante partijen en tekortkomende partijen. Er zal altijd onvrede zijn en uiteindelijk oorlog. Kijk naar Joegoslavië... Kijk verdomme alleen maar naar Belgie met Vlaanderen en een achterlijk Wallonië. En dan nu Oekraïne, waar je geen reet schijnt van te begrijpen, want ook daar zit een Oekraïense meerderheid, een 30% etnische Russen, tataren, en nog een handvol andere minderheden. Neem bv dat de Russen het oosten annexeren (of terugnemen conform van welke ooghoek je het bekijkt)... Dan gaan er nog anderen groepen zich afscheuren en land opeisen. Misschien gaat de Navo er zelfs een tweede west Berlijn installeren, want de oorlogsgelden moeten immers teruggevorderd kunnen worden (en in een corrupt systeem zoals dat van UKR, is strenge controle immers aan te raden) Een tweede Joegoslavië is zo goed als zeker in de maak, mogelijks in combinatie met een koude oorlog 2.0. Zoals Berlijk misschien met een oost en west Kiev. UKR draait zijn jas voortdurend. Door heel de geschiedenis heen, sloten ze vriendschap met de sterkste partij, en keerden meteen hun kar, wanneer die sterke partij aan macht verloor. Met dat volk heb je geen vijand nodig. Als er toch wat zou verkeerd gaan en het gaat blijken dat ze nooit tot de NAVO of EU toetreden, dan zou het me niet verbazen dat de helft weer de Russische kant zal kiezen. Van die hele situatie daar en het karakter van het volk weten jullie hier geen kloten, maar de meningen en opinies staan klaar, simpelweg omdat ze nu amok hebben met Rusland. Het westen, met de VS op kop hebben de koude oorlog nooit kunnen loslaten en zoeken in alles een reden om deze terug aan te wakkeren.

Je kan beter zwijgen over Putin, want met jouw plannen zou je echt wel een gigantische oorlog ontketenen. En roep er maar niet te hard op... In een oorlog op deze bodem, ben jij bij de eerste die er onderdoor gaat. Samen met de jonge generatie. En die oorlog komt er zeker... Binnen 1 jaar, binnen 5 jaar, binnen 10 jaar (daar kan ik me in vergissen, maar hij komt er)... Maar het zal niet met de Russen zijn... Eerder een heilige oorlog met al het schorum dat Europa op grote schaal binnen gehaald wordt.

Last Online
    Gisteren @ 23:00
    Discussies
    56
    Thanks
    4.621

Standaard

Nederland kan zich het beste bij Duitsland voegen samen met Oostenrijk en Zwitserland. België en Luxemburg bij Frankrijk, Spanje en Italië. Alle Slavische landen bij elkaar. Polen, Tjechië, Slowakije en eventueel Oekraïne. En dan nog Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken. Lijkt me overzichtelijk.

"wat je allemaal niet moet doen om fkk-clubs in nederland te krijgen"

13. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Giodude ( 5 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.459

Standaard

OK... Ik wacht nog steeds op mijn reclamegeld van Moedertje Rusland.
    Of misschien krijg jij hier alleen een eentonige verslaggeving en heb je geen toegang tot neutrale of Russisch gezinde media. Als je alle verhalen van alle partijen kent, dan kan je beter een oordeel vellen.
    Als je er geen geld voor krijgt, waarom praat je dan het Kremlin na???

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.459

Standaard

Badslippers is aan het provoceren of inderdaad de weg kwijt. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij echt een nucleaire oorlog wil. In ieder geval in Europa zijn er dan ook geen mensen meer voor al zijn staatkundige herindelingen.

Last Online
    Gisteren @ 19:39
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Dan komt er een jij-mop aan

Begrijp sowieso niet waarom een vrije westerse jood zich zo wil inzetten voor antisemieten uit het oostblok. Of je bent misschien oligarch en denkt de russische dans te ontspringen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

17. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 5 mei 2024),Wentelt Eefje ( 4 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 17:49
    Discussies
    52
    Thanks
    5.134

Standaard

Omdat Russische hoeren de beste zijn natuurlijk.

Er wordt in dit topic minstens zon harde strijd gevoerd als op het slagveld

Last Online
    Discussies
    238
    Thanks
    13.671

Standaard

Jij bent de laatste tijd toch ook serieus de weg kwijt, paps. Dat op pensioen zijn, motiveert jouw linkse brein niet meer en wiegt jou langzaam in slaap. [ . . . ]
    Zoals je inmiddels van mij gewend bent mijn beste zoon beaam en bevestig ik alles wat je over mij te zeggen hebt. Dat is makkelijker dan voortdurend de behoefte hebben om het te weerleggen. Gelukkig heb ik die behoefte ook nooit. En eerlijk gezegd vind ik het wel prettig dat je me zo'n mooi imago toedicht met allerlei mankementen en gebrekkigheden. Laat iedereen maar lekker in die waan. Jij mag me door het slijk halen en ik kan er hartelijk om lachen. Dan nog even reageren . . .

"Jouw geliefde reservemoffen stad Venlo", ha ha zo slecht ken je me dus. Ik betitel Venlo steevast als een boerengat. Een boerengat dat alleen bestaansrecht heeft dankzij de moffen en Die Zwei Gebrüder. Je kunt nog beter in Heerlen wonen dan in Venlo (of in Helmond).

Deze vond ik ook wel leuk: "Van die hele situatie daar en het karakter van het volk weten jullie hier geen kloten". Klopt, maar we hebben jou toch om de gehele geo-politieke situatie op de aardkloot aan ons te onderwijzen en te duiden.

Of deze: "Betreft je tomahawk zou ik maar beter wachten, want als dat gebeurt dan ligt jouw geliefde reservemoffen stad Venlo en de rest van Limburg in de radioactieve as.". Denk je nou echt dat de heer Putin Venlo zou uitkiezen om zijn geldverslindende atoombom te verkwanselen aan dat nietige stadje in Limburg?

"En dan nu Oekraïne, waar je geen reet schijnt van te begrijpen," Klopt ook. Ik begrijp ook niks van Afghanistan, Houti's, Jemen, Xi Jinping en zijn China, Erdogan, Ayatollahs en al die bananenrepublieken in Afrika met hun warlords. Heb ook geen zin om me in al die ellende te verdiepen. Wat ik wel begrijp met mijn gezonde boerenverstand is dat oorlog (ook al meerdere malen betoogd) zo oud is als de mensheid en belangrijker nog altijd onderdeel zal zijn van de mensheid. Enerzijds kunnen mensen vreedzaam samenleven en anderzijds maken ze elkaar op de meest gruwelijke manieren een kopje kleiner. Totale wereldvrede zal er nooit zijn. Daarvoor is de mens te egoïstisch, te wraakzuchtig en vooral te dom. Kijk naar dit forum, zitten toch wel een paar geradicaliseerde types bij die sympathiseren met dubieuze en bedenkelijke standpunten.

Nee, oorlog was, is en zal altijd een blijvertje zijn. Wie de goeie en de kwaaie zijn zal de geschiedenis uitwijzen.

Dan nog de uitsmijter van de dag: "Mijn AO avonturen bij de hoeren is nog altijd minder dan 10". Ik wist niet dat je ook in de houtzagerij hebt gewerkt en een paar vingers mist. De man, SFL, De Master-Bull, de arme Oost-Europese mijnwerkerszoon die neukte van Bangkok tot Mexico, van Amsterdam tot Moskou en van Rome tot Dnjepropetrovsk wil ons overtuigen dat hij minder dan 10 hoeren zonder condoom heeft geneukt. En dan geeft hij aan mij de opdracht dat ik alle hoeren moet noemen. Alsof ik er bij stond als hij zijn blanke sabel in een natte doos stak. Hij zal het wellicht nooit expliciet hebben benoemd. Het bleef meestal impliciet.

Nou zou ik inderdaad in staat zijn om wat voorbeelden te geven maar dat doe ik niet. Enerzijds omdat ik weet dat SFL een fervent tegenstander is van AO en zich daar ook aan probeert te houden. Anderzijds omdat dit niet het juiste topic is. Het eigenlijke topic zit namelijk op slot. Ten derde, iedereen is vrij om dit forum door te spitten en zelf op zoek te gaan. Ten vierde, het vermelden van onbeschermde seks is ongewenst op dit forum.

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.459

Standaard

Denk je nou echt dat de heer Putin Venlo zou uitkiezen om zijn geldverslindende atoombom te verkwanselen aan dat nietige stadje in Limburg?
    Eh, nee er wordt geen atoombom op Venlo gegooid, behoudens wellicht een afzwaaier. Maar de atoombommen op het Ruhrgebied, de havens van Rotterdam, Amsterdam en Antwerpen vagen ook Venlo weg.

21. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 4 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    2.200

Standaard

Eh, nee er wordt geen atoombom op Venlo gegooid, behoudens wellicht een afzwaaier. Maar de atoombommen op het Ruhrgebied, de havens van Rotterdam, Amsterdam en Antwerpen vagen ook Venlo weg.
    Misschien een idee voor een nieuw topic. Waar mag Putin zijn eerste bom in West-Europa gooien?

Voor mij is dat de villawijk naast het circuit van Zolder. Die klootzakken aldaar (inclusief Kevin De Bruyne want die heeft daar ook een huis) vonden dat er te veel sluipverkeer door hun bescheten buurt reed en vroegen om daar een mobiele flitspaal te installeren.

Als bij Poetin de nood te hoog wordt krijgt hij van mij de coördinaten in acht cijfers van deze nouveau-riche-klotebuurt.
    Laatst gewijzigd door Herr Fick; 5 mei 2024 om 10:36

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    2.200

Standaard

...Kijk naar dit forum, zitten toch wel een paar geradicaliseerde types bij die sympathiseren met dubieuze en bedenkelijke standpunten....
    Oeps

Last Online
    Gisteren @ 23:00
    Discussies
    56
    Thanks
    4.621

Standaard

Hah, da's een beetje een misunderstanding: Kernwapens zijn krachtig, maar ook weer niet _zo_ krachtig. Als je wat speelt op https://nuclearsecrecy.com/nukemap/ , dan moet je echt stevige bommen gebruiken wil je daar in venlo last van hebben. Een SS-25 'topol' (800 kiloton) op het centrum van dusseldorf gooit heel dusseldorf plat, en tot aan willich en dormagen sneuvelen de ruiten. Maar that's it. Met een 100 kiloton bom merk je al in Erkrath niks van schade. En met een 'tactisch' kernwapen ter grootte van Hiroshima/Nagasaki ligt alleen dusseldorf zelf plat.

Wil niet zeggen dat dat geen verwoesting is, maar in geval van een kernoorlog zul je zien dat in grote stukken van nederland/duitsland er eigenlijk niets aan de hand is -- de winkelcentra liggen er nog steeds allemaal even aangeharkt bij in nederland. Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe de fallout valt, en da's sterk weer- en windafhankelijk. Maar ook daarvoor geldt dat bij een paar bommen op den haag/rotterdam je tot utrecht 'last' hebt van fallout (niet acuut, wel voor landbouw etc), en daarboven zijn de effecten te overzien. Ik verwacht eigenlijk -zeker in nederland- dat je na een tijdje veel meer toestanden krijgt omdat met een nette bom op den haag ook zo'n beetje de hele overheid ontmanteld is.

25. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel ( 5 mei 2024),Wentelt Eefje ( 5 mei 2024)

Last Online
    4 april 2025 @ 15:15
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Kernwapens zijn krachtig, maar ook weer niet _zo_ krachtig.
    Tja, een SS-25 met een kernkop van 800 kiloton behoort dan ook niet tot de daadwerkelijke 'doomsday devices'. Laat staan alle andere genoemde tactische kernwapens.

Gaan we kijken naar de werkelijke 'doomsday devices' dan zien we thermonucleaire kernkoppen van tussen de 5.000 en 20.000 kiloton en intercontinentale raketten die 16 van deze kernkoppen tegelijk naar het doelgebied sturen. Ik ben bang dat er na de inzet van dergelijke grote-mensen-kernwapens de nodige winkelcentra in Nederland opnieuw aangeharkt moeten worden.

J.W.
    Keep on Walking.....

27. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 5 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    238
    Thanks
    13.671

Standaard

Het enige strategische doel in Venlo zou de RRP op de hei kunnen zijn. Maar ik heb liever dat ze het Julianapark bombarderen. Meest troosteloze park van Nederland.

Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Discussies
    43
    Thanks
    1.106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Zodra de eerste NAVO- of US-raket een Russisch doel raakt, zal Poetin niet aarzelen om een Satan-2 raket richting de Oostkust en/of een Europese hoofdstad te sturen.
    Dan is het gewoon einde oefening en hoeven we ons nergens meer druk over te maken. Daar heb ik eerlijk gezegd niet zo heel veel zin in...
    Dit dus...
    ...beter dus om Putin te vriend te houden is mijn bindend advies aan de regeringsleiders.
    Het gaat goed met ons!

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    1.861

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dan komt er een jij-mop aan

Begrijp sowieso niet waarom een vrije westerse jood zich zo wil inzetten voor antisemieten uit het oostblok. Of je bent misschien oligarch en denkt de russische dans te ontspringen
    1 vrijheid is een utopie. Hier in het westen zijn we niet vrijer dan bv in Rusland. Alleen hier is het subtieler en worden me meer via onze welvaart in toom gehouden en niet met harde middelen. In rusland zijn er meer mensen die niets te verliezen hebben en worden daarom harder aangepakt. Denken dat we zo vrij zijn in deze zogenaamde democratie is een enorme vergissing, Willem.

2 ik zet me niet in voor Rusland, noch steun ik de oorlog jegens ukr. Als je beter tussen de regels leest, zou je dat opmerken. Maar ik heb de luxe dat in hier mensen ken, in ukr eveneens, net zo goed als in Rusland. Ik heb ook toegang tot de media van alle partijen. En mijn beste kameraad lang geleden was een ukr uit het Russisch sprekende deel van ukr. Dus ik beschouw mezelf goed op de hoogte van de hele gang van zaken, de geschiedenis aldaar en hoe de mensen redeneren. Dit hele conflict bekijk ik objectief en niet vooringenomen zoals de meeste Nederlanders. Ik observeer en filosofeer. Tussen beide partijen werd Rusland de agressor van het moment dat het voet zette op ukr bodem. Maar de geopolitiek van de navo en de EU is ook agressief en provocerend. En dat is al langer aan de gang dan de oorlog zelf. Bovendien wil putin aan tafel, maar tot 3x toe weigerde Zelensky. Niemand lijkt te bemiddelen om de oorlog te stoppen, maar doet er via wapenleveringen en provocaties alles aan om de oorlog te laten escaleren. Bovendien staat het vast dat ukr niet kan en zal winnen. Zelfs Europa is niet bestand tegen de hardere middelen die Rusland voor handen heeft. Ik ga niemand provoceren die sterker is dan mij, want dan krijg ik meppen. Dat is een natuurlijke les des levens.... maar dat lijkt niet zo te werken bij Europese leiders, die meer en meer lijken aan te sturen tot een globaal conflict. Als de Russen een nucleair wapen in de ruimte inzetten, ligt heel de wereld economisch plat... ja ook internet en dan kan jij het faillissement voor dit forum per handgeschreven brief gaan aanvragen.

3 Rusland is niet zo antisemitisch meer als ten tijde van het communisme. In Polen, Hongarije en enkele balkan landen is de jodenhaat groter dan in Rusland. En ukr stond ook aan de verkeerde kant in de geschiedenis, daar ze de joden met graagte de trein op flikkerden om de moffen van dienst te zijn. In België en Nederland zie ik dagdagelijks meer antisemitisme dan wat ik ooit in Rusland gezien heb. En niet alleen bij de mosselmannen waarvan jij beweert dat ze maar 6% van de bevolking uitmaken. De hele Belgische regering is antisemitisch als je een beetje gevolgt hebt wat ze in Israël gaan vertellen zijn. Dus zwijg me maar over Rusland. Rusland staat niet aan de kant van Israël, omdat ze door het westen uitgesloten en geboycot worden en Israël nu eenmaal sterkere banden met de USA verkoos. Rusland doet wat het moet doen en stelt haar belangen voorop... helaas hebben ze meer belangen bij de vijanden van Israël dan bij Israël. Vandaar ook hun openlijk standpunt.

Ik kies wel kant voor Israël en ik ben een Europeaan. Maar ik ben tegen de EU. wat mij aangaat, is dat het leven te duur wordt door de oorlog met de russen, onze economie lijdt eronder, Europa dicteert ons te veel en beslissingen worden boven ons hoofd genomen door zwakzinnigen. Dus ik heb geen belang bij een oorlog tegen Rusland ookal is de Russische federatie niet mijn beste vriend. Ik zit niet te wachten op een oorlog. Tenzij het de jihad in Europa is, die zal ik met plezier bekampen.

31. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 5 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.459

Standaard

Beter om Oekraïne te helpen om te winnen van de RuZZen zodat Putler niet tegen een NATO land begint. Zoals het nu gaat verbindt de NATO nergens consequenties aan, lijkt slap en verdeeld en van plan om in ieder geval Oekraïne niet te laten winnen, want dat kost Putler de kop en je weet niet wat er dan voor terug komt. Een rechtstreekse uitnodiging om na de oorlog met Oekraïne 1 van de Baltische Staten binnen te vallen. De NATO zal direct vredesbesprekingen beginnen in plaats van terug te slaan en dan staan de RuZZen al aan de Oostzee en ligt de NATO uit elkaar.

33. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

SFL ( 6 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    1.861

Standaard

Beter om Oekraïne te helpen om te winnen van de RuZZen zodat Putler niet tegen een NATO land begint. Zoals het nu gaat verbindt de NATO nergens consequenties aan, lijkt slap en verdeeld en van plan om in ieder geval Oekraïne niet te laten winnen, want dat kost Putler de kop en je weet niet wat er dan voor terug komt. Een rechtstreekse uitnodiging om na de oorlog met Oekraïne 1 van de Baltische Staten binnen te vallen. De NATO zal direct vredesbesprekingen beginnen in plaats van terug te slaan en dan staan de RuZZen al aan de Oostzee en ligt de NATO uit elkaar.
    Je hebt eens gelijk... Het tweede deel van je opmerking dan toch. Van het eerste deel heb je totaal geen weet en is net gebaseerd op je vooringenomenheid. Net zoals ik eveneens niet met zekerheid kan vertellen dat hij het niet zou doen. Maar met alle parameters in acht genomen denk ik echt niet dat hij het zal doen, simpelweg omdat er niets mee te winnen valt.
    Laatst gewijzigd door SFL; 6 mei 2024 om 09:29

35. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane ( 6 mei 2024),WANDELAAR5 ( 6 mei 2024)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    1.861

Standaard

Zoals je inmiddels van mij gewend bent mijn beste zoon beaam en bevestig ik alles wat je over mij te zeggen hebt. Dat is makkelijker dan voortdurend de behoefte hebben om het te weerleggen. Gelukkig heb ik die behoefte ook nooit. En eerlijk gezegd vind ik het wel prettig dat je me zo'n mooi imago toedicht met allerlei mankementen en gebrekkigheden. Laat iedereen maar lekker in die waan. Jij mag me door het slijk halen en ik kan er hartelijk om lachen. Dan nog even reageren . . . Als ik de bal terug kaats dan heb je geen behoefte om mijn stelling te weerleggen of om tegen te argumenteren. Maar in elke discussie waarin ik participeer, hang je er wel tussen om het mij eens allemaal te vertellen.

"Jouw geliefde reservemoffen stad Venlo", ha ha zo slecht ken je me dus. Ik betitel Venlo steevast als een boerengat. Een boerengat dat alleen bestaansrecht heeft dankzij de moffen en Die Zwei Gebrüder. Je kunt nog beter in Heerlen wonen dan in Venlo (of in Helmond). Dat was een in het belachelijk getrokken reactie op jouw goesting om een tomahawk naar het Kremlin te knallen. Aangezien je wel in dat surrogaatstadje woont, vond ik het filmisch wel goed klinken dat Poetin dan een paddenstoel op jouw flat dropt. Maar OK, aangezien je zo ernstig en serieus bent: dat zou verspilling van een bom zijn en zonde van de kost.

Deze vond ik ook wel leuk: "Van die hele situatie daar en het karakter van het volk weten jullie hier geen kloten". Klopt, maar we hebben jou toch om de gehele geo-politieke situatie op de aardkloot aan ons te onderwijzen en te duiden. Wel, onderbreek de meester dan niet. Je kan beter iemand geloven die verschillende kanten van het verhaal kent, die een groot stuk van de wereld gezien heeft, dan iemand die op een vierkante kilometer leeft en enkel maar toegang heeft tot de eigen media die alles behalve objectief zijn. En nee, daarmee beweer ik ook niet dat de Russische media objectief zijn.

"En dan nu Oekraïne, waar je geen reet schijnt van te begrijpen," Klopt ook. Ik begrijp ook niks van Afghanistan, Houti's, Jemen, Xi Jinping en zijn China, Erdogan, Ayatollahs en al die bananenrepublieken in Afrika met hun warlords. Heb ook geen zin om me in al die ellende te verdiepen. Nee, maar toch heb je er altijd een mening over klaar Wat ik wel begrijp met mijn gezonde boerenverstand is dat oorlog (ook al meerdere malen betoogd) zo oud is als de mensheid en belangrijker nog altijd onderdeel zal zijn van de mensheid. Enerzijds kunnen mensen vreedzaam samenleven en anderzijds maken ze elkaar op de meest gruwelijke manieren een kopje kleiner. Totale wereldvrede zal er nooit zijn. Daarvoor is de mens te egoïstisch, te wraakzuchtig en vooral te dom. Kijk naar dit forum, zitten toch wel een paar geradicaliseerde types bij die sympathiseren met dubieuze en bedenkelijke standpunten. Schijnbaar stimuleer ik jou brein een beetje... Want je zegt eens iets wat klopt en waar ik geen weerwoord voor hoef te bieden

Dan nog de uitsmijter van de dag: "Mijn AO avonturen bij de hoeren is nog altijd minder dan 10". Ik wist niet dat je ook in de houtzagerij hebt gewerkt en een paar vingers mist. De man, SFL, De Master-Bull, de arme Oost-Europese mijnwerkerszoon die neukte van Bangkok tot Mexico, van Amsterdam tot Moskou en van Rome tot Dnjepropetrovsk wil ons overtuigen dat hij minder dan 10 hoeren zonder condoom heeft geneukt. Ja, wat valt daar nu niet aan te snappen... Zegt misschien meer over jouw bezigheden bij de hoeren, dat jij er licht overheen ging. Wat kan mij dat schelen wat iedereen hier weet. Mocht ik er 100 zonder regenjas gepopt hebben, ik zou het toegeven. Maar het zijn er 8... 9 als je een twijfelgeval met een gescheurd condoom meetelt. Bij elke damesrecensie schrijf ik de waarheid. Ik ben dan ook tegen censuur en voor mij hoeven geen topics op slot of dienen bepaalde onderwerpen doodgezwegen wordenEn dan geeft hij aan mij de opdracht dat ik alle hoeren moet noemen. Alsof ik er bij stond als hij zijn blanke sabel in een natte doos stak. Nee, je stond er niet bij, dus waarom meen je dit dan te weten Hij zal het wellicht nooit expliciet hebben benoemd. Het bleef meestal impliciet. Zoals gezegd ik kan een hoop gelul verkopen, maar over de recensies van de wijven zelf, beschreef ik alles zoals ik het zelf beleefd heb. Als er in drukletters NMC staat, dan deed ik het ook met. In de gevallen dat dit niet zo was, staat dat er niet bij. Of ik verzweeg de naam van het betreffende mokkel. En denk je bv... Als ik naar Brazilie, Panama of Thailand ging, dat ik nu nog zou leven als ik alles zou neuken zonder condoom... Nee, ik ben nooit naar NZC op zoek gegaan en heb er nooit de intentie voor gehad bij de hoeren. De enkele keren dat het geschiedde, was te wijten aan de dames in kwestie zelf, een ongelukje of een onoplettendheid van mijn kant.

Nou zou ik inderdaad in staat zijn om wat voorbeelden te geven maar dat doe ik niet. Enerzijds omdat ik weet dat SFL een fervent tegenstander is van AO en zich daar ook aan probeert te houden. Anderzijds omdat dit niet het juiste topic is. Het eigenlijke topic zit namelijk op slot. Ten derde, iedereen is vrij om dit forum door te spitten en zelf op zoek te gaan. Ten vierde, het vermelden van onbeschermde seks is ongewenst op dit forum.Zoals gezegd ben ik tegen censuur. Alles moet bespreekbaar zijn. Ik ben niet te soft naar betreffende wijven toe, maar verzwijg bewust hun naam omdat er hier genoeg individuen zijn, die speciaal daarvoor naar betreffende wijven op zoek zouden gaan. En dat is dan weer iets wat ik die smeerlappen niet gun.

37. Onderstaande leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 6 mei 2024)

Last Online
    Gisteren @ 19:39
    Discussies
    4649
    Thanks
    46

Standaard

Rusland gaat een militaire oefening met tactische nucleaire wapens doen. Dat kondigde het Russische ministerie van Defensie aan. De test zou een reactie op "provocerende dreigingen van westerse functionarissen" zijn.
    De Russische president Vladimir Poetin zou bevel hebben gegeven voor de oefening. Daarmee moet de gereedheid getest worden van niet-strategische nucleaire wapens om gevechtsmissies uit te voeren. Raketformaties in het zuidelijke militaire district van Rusland en marinetroepen doen mee aan de oefening.

Het Russische ministerie van Defensie zegt dat de oefening is bedoeld om de territoriale integriteit en soevereiniteit van Rusland te garanderen, na "provocerende statements en bedreigingen tegen Rusland van bepaalde westerse functionarissen".

Het is niet duidelijk of de bommen ook tot ontploffing worden gebracht. Tactische kernwapens zijn bedoeld voor nabijgelegen (militaire) doelen op het slagveld. Strategische kernwapens zijn bedoeld voor grotere doelwitten.

Rusland heeft het grootste nucleaire wapenarsenaal ter wereld. De laatste keer dat het land nucleaire tests deed, was in 1990, ten tijde van de Sovjet-Unie.
    .... https://www.nu.nl/buitenland/6311778...ening-aan.html

Tja hoe moeten we dat filosofisch zien
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    20.459

Standaard

Heeft niets met filosofie te maken. Rusland dreigt graag om nog meer angst en verdeeldheid binnen de NATO te zaaien. Doen ze al vanaf het begin en het is Medvedevs favoriete onderwerp als hij dronken is (zeg maar altijd). En ze gaan echt geen tactisch nucleair wapen gebruiken. In dat geval is de VS wel heel duidelijk geweest over de consequenties.

40. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 6 mei 2024),stimpy3 ( 7 mei 2024),Toetebel ( 6 mei 2024)

Pagina 95 van 108 EersteEerste ... 4585919293949596979899105 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten