Oorspronkelijk geplaatst door
Badslippers
Zoals je inmiddels van mij gewend bent mijn beste zoon beaam en bevestig ik alles wat je over mij te zeggen hebt. Dat is makkelijker dan voortdurend de behoefte hebben om het te weerleggen. Gelukkig heb ik die behoefte ook nooit. En eerlijk gezegd vind ik het wel prettig dat je me zo'n mooi imago toedicht met allerlei mankementen en gebrekkigheden. Laat iedereen maar lekker in die waan. Jij mag me door het slijk halen en ik kan er hartelijk om lachen. Dan nog even reageren . . .
Als ik de bal terug kaats dan heb je geen behoefte om mijn stelling te weerleggen of om tegen te argumenteren. Maar in elke discussie waarin ik participeer, hang je er wel tussen om het mij eens allemaal te vertellen.
"Jouw geliefde reservemoffen stad Venlo", ha ha zo slecht ken je me dus. Ik betitel Venlo steevast als een boerengat. Een boerengat dat alleen bestaansrecht heeft dankzij de moffen en Die Zwei Gebrüder. Je kunt nog beter in Heerlen wonen dan in Venlo (of in Helmond).
Dat was een in het belachelijk getrokken reactie op jouw goesting om een tomahawk naar het Kremlin te knallen. Aangezien je wel in dat surrogaatstadje woont, vond ik het filmisch wel goed klinken dat Poetin dan een paddenstoel op jouw flat dropt. Maar OK, aangezien je zo ernstig en serieus bent: dat zou verspilling van een bom zijn en zonde van de kost.
Deze vond ik ook wel leuk:
"Van die hele situatie daar en het karakter van het volk weten jullie hier geen kloten". Klopt, maar we hebben jou toch om de gehele geo-politieke situatie op de aardkloot aan ons te onderwijzen en te duiden.
Wel, onderbreek de meester dan niet. Je kan beter iemand geloven die verschillende kanten van het verhaal kent, die een groot stuk van de wereld gezien heeft, dan iemand die op een vierkante kilometer leeft en enkel maar toegang heeft tot de eigen media die alles behalve objectief zijn. En nee, daarmee beweer ik ook niet dat de Russische media objectief zijn.
"En dan nu Oekraïne, waar je geen reet schijnt van te begrijpen," Klopt ook. Ik begrijp ook niks van Afghanistan, Houti's, Jemen, Xi Jinping en zijn China, Erdogan, Ayatollahs en al die bananenrepublieken in Afrika met hun warlords. Heb ook geen zin om me in al die ellende te verdiepen.
Nee, maar toch heb je er altijd een mening over klaar Wat ik wel begrijp met mijn gezonde boerenverstand is dat oorlog (ook al meerdere malen betoogd) zo oud is als de mensheid en belangrijker nog altijd onderdeel zal zijn van de mensheid. Enerzijds kunnen mensen vreedzaam samenleven en anderzijds maken ze elkaar op de meest gruwelijke manieren een kopje kleiner. Totale wereldvrede zal er nooit zijn. Daarvoor is de mens te egoïstisch, te wraakzuchtig en vooral te dom. Kijk naar dit forum, zitten toch wel een paar geradicaliseerde types bij die sympathiseren met dubieuze en bedenkelijke standpunten.
Schijnbaar stimuleer ik jou brein een beetje... Want je zegt eens iets wat klopt en waar ik geen weerwoord voor hoef te bieden
Dan nog de uitsmijter van de dag:
"Mijn AO avonturen bij de hoeren is nog altijd minder dan 10". Ik wist niet dat je ook in de houtzagerij hebt gewerkt en een paar vingers mist. De man, SFL, De Master-Bull, de arme Oost-Europese mijnwerkerszoon die neukte van Bangkok tot Mexico, van Amsterdam tot Moskou en van Rome tot Dnjepropetrovsk wil ons overtuigen dat hij minder dan 10 hoeren zonder condoom heeft geneukt.
Ja, wat valt daar nu niet aan te snappen... Zegt misschien meer over jouw bezigheden bij de hoeren, dat jij er licht overheen ging. Wat kan mij dat schelen wat iedereen hier weet. Mocht ik er 100 zonder regenjas gepopt hebben, ik zou het toegeven. Maar het zijn er 8... 9 als je een twijfelgeval met een gescheurd condoom meetelt. Bij elke damesrecensie schrijf ik de waarheid. Ik ben dan ook tegen censuur en voor mij hoeven geen topics op slot of dienen bepaalde onderwerpen doodgezwegen wordenEn dan geeft hij aan mij de opdracht dat ik alle hoeren moet noemen. Alsof ik er bij stond als hij zijn blanke sabel in een natte doos stak.
Nee, je stond er niet bij, dus waarom meen je dit dan te weten Hij zal het wellicht nooit expliciet hebben benoemd. Het bleef meestal impliciet.
Zoals gezegd ik kan een hoop gelul verkopen, maar over de recensies van de wijven zelf, beschreef ik alles zoals ik het zelf beleefd heb. Als er in drukletters NMC staat, dan deed ik het ook met. In de gevallen dat dit niet zo was, staat dat er niet bij. Of ik verzweeg de naam van het betreffende mokkel. En denk je bv... Als ik naar Brazilie, Panama of Thailand ging, dat ik nu nog zou leven als ik alles zou neuken zonder condoom... Nee, ik ben nooit naar NZC op zoek gegaan en heb er nooit de intentie voor gehad bij de hoeren. De enkele keren dat het geschiedde, was te wijten aan de dames in kwestie zelf, een ongelukje of een onoplettendheid van mijn kant.
Nou zou ik inderdaad in staat zijn om wat voorbeelden te geven maar dat doe ik niet. Enerzijds omdat ik weet dat SFL een fervent tegenstander is van AO en zich daar ook aan probeert te houden. Anderzijds omdat dit niet het juiste topic is.
Het eigenlijke topic zit namelijk op slot. Ten derde, iedereen is vrij om dit forum door te spitten en zelf op zoek te gaan. Ten vierde, het vermelden van onbeschermde seks is ongewenst op dit forum.
Zoals gezegd ben ik tegen censuur. Alles moet bespreekbaar zijn. Ik ben niet te soft naar betreffende wijven toe, maar verzwijg bewust hun naam omdat er hier genoeg individuen zijn, die speciaal daarvoor naar betreffende wijven op zoek zouden gaan. En dat is dan weer iets wat ik die smeerlappen niet gun.