Ik weet niet hoe het in die situatie zit, maar bewoners van iets krijg je in Nederland er niet zo makkelijk weer uit...
Ik weet niet hoe het in die situatie zit, maar bewoners van iets krijg je in Nederland er niet zo makkelijk weer uit...
Ik pas......
Groet, schoolmeester.
Ben er gisteren na lange afwezigheid weer eens geweest. Gratis flat tegenover zat voor 30 % vol dus dacht zal wel goed zijn tegenover. Na 5 euro entree naar boven. Was helaas armoede troef. Weinig dvp's en een etage helemaal afgesloten. Ook waren de zijgangen die er vroeger waren dicht. Dames die er wel waren waren het kinky soort. Met leer latex zweepjes en voorbind dildo.
Begintarief lag bij 100 euro per 30 minuten alles safe und extra... Enkeling bood 50 für 20 minuten aan.Na wat rondlopen vastgesteld dat er circa 40-50 dvps aanwezig zijn in de betaalde flat. Dus terug naar tegenover waar circa 30 dames zaten die maar 50 voor het halfuur vragen.
Wordt nog wel eens vervolgd als het weer vol zit
De Riesen-Eisbear...
Kwakje (30 mei 2022),mentholbear (30 mei 2022),Shakir (28 mei 2022),Wentelt Eefje (28 mei 2022)
Hoorde in Samya al van bezoekers dat elke zichzelf respecterende taxichauffeur in en rond Köln tegenwoordiger beursbezoekers afraadt hun vertier in Pasja te zoeken… en dat zal niet alleen met aanbrengpremies te maken hebben…
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Henry S (30 mei 2022),schoolmeester (29 mei 2022),Wentelt Eefje (29 mei 2022),wooley (30 mei 2022)
Ook eens een bezoekje gebracht, maar op een donderdag om 13h en dan is het aanbod eerder beperkt.
Wel knappe dames, maar niets kreeg mij geil genoeg om binnen te gaan. Dus het is bij kijken gebleven.
Bij 1 knappe donkere vrouw (zwarte mag je niet meer zeggen) prijs gevraagd en het was 100 al in. Tijd heb ik niet gevraagd en wat all in betekend weet ik ook niet.
pret ( 1 oktober 2022),schoolmeester ( 1 oktober 2022),Shakir ( 1 oktober 2022)
All in betekent volledige service, over het algemeen zonder beperkingen.
Groß-Razzia! Fahnder stürmen „Pascha“
Nach BILD-Informationen vermuteten die Ermittler, dass das „Pascha“ der deutsch-chinesischen Bande zur Geldwäsche gedient hat. Einnahmen aus dem lukrativen Schleusergeschäft sollen über das Bordell in den regulären Finanzkreislauf gebracht worden sein. Das dürfte jetzt auch die Finanz-Behörden interessiert haben.
https://www.bild.de/regional/koeln/b...7d14324c99cc83
Wentelt Eefje (19 mei 2024)
Goh, wat een verrassing.
Ascari (17 mei 2024),Wentelt Eefje (19 mei 2024)
Denk ook dat de gemeente Keulen er erg kort op zit omdat ze net als Amsterdam de rosse buurt liever kwijt dan rijk zijn.
I just don't give a fuck
Staat neemt Pascha in beslag:
Spektakuläre Wende im Fall des größten Bordells Europas: Das "Pascha" in Köln wurde offenbar vorläufig vom Land Nordrhein-Westfalen beschlagnahmt. Laut einem Bericht der "Bild"-Zeitung wurden am 8. August Maßnahmen ergriffen, die die Eigentümerrechte stark einschränken. Grund für diese drastische Entscheidung sind demnach Ermittlungen gegen eine Schleuserbande, die das Großbordell zur Geldwäsche genutzt haben soll.
https://www.t-online.de/nachrichten/...-bordell-.html
WANDELAAR5 (12 september 2024)
Geld witwassen in een bordeel? Dat lijkt me stug… Daar kan ik me niets bij voorstellen!
marcelasnl (12 september 2024)