Pagina 72 van 75 EersteEerste ... 22626869707172737475 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.776 t/m 1.800 van 1851
  1. #1776
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Berichten
    42.342
    Discussies
    4605
    Thanks
    46
    Thanked
    15.184 in 8.903 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    We hebben niks meer van je gehoord?
    Van jou ook niet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #1777
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Berichten
    11.254
    Discussies
    226
    Thanks
    13.235
    Thanked
    17.872 in 6.282 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bootyfan Bekijk bericht
    [ . . . ]
    Mijn alltime favo dvp Bonny was er ook.[ . . . ]
    Die kleine sprinkhaan zal toch inmiddels naar de 35 jaar gaan. Als haar service nog net zo is als tijdens 2011-2015 dan krijg je inderdaad prima service en zelfs meer . . .

  3. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe (11 juni 2024),Wentelt Eefje (11 juni 2024)

  4. #1778
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 11:50
    Berichten
    1.525
    Discussies
    15
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.014 in 798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Daarom zeggen recensies ook niet heel veel. Immers elke schrijfsel is een persoonlijke ervaring/beleving. Het beste is om het zelf te beoordelen en je niet veel te laten leiden door anderen.
    Dat is misschien wel zo, maar dan hebben recensies ook niet zo veel nut natuurlijk.

  5. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (12 juni 2024)

  6. #1779
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:04
    Berichten
    277
    Discussies
    2
    Thanks
    1.485
    Thanked
    1.193 in 144 posts

    Standaard

    Zondag 9 juni 2024

    Ik was afgelopen zondag ook weer in GG. De dag begon met een kleine verrassing aangezien een bevriende ijsbeer zich om 11 uur ook meldde bij de receptioniste van dienst. Normaliter is die zondag verhindert dus ik had hem niet verwacht. Dus gezellig even bijgepraat en wat gegeten. Het was redelijk zonnig weer en het was buiten net te doen, het windje wat er stond was af en toe wat frisjes. Later liep er nog een Belgische beer binnen die gerekend kan worden tot het meubilair van de club en daar ook gezellig mee zitten keuvelen over het saunaclub landschap in zijn algemeenheid en de (mogelijke) heropening van Happy Garden (niemand had er nieuws over) en Yin Yang (dat lijkt nu wel concreet terug open te gaan medio dit jaar)

    De instroom van dames uit Living Room is goed merkbaar in GG (ik denk on totaal wel 10 of 11 dames) en de spoeling voor de reeds langer zittende dames wordt zo wel dunner. Een enkele klant uit Living Room heeft nu ook de weg gevonden naar GG en ik begreep dat een stamgast van LR er op zaterdag was geweest, het nadeel is dat hij nooit kamert dus de dames schieten er niet veel mee op.

    Ik had afgesproken met Valeria aangezien zij binnenkort haar hoge hakken aan de wilgen hangt en ik probeer nog zo vaak mogelijk met haar naar de kamer te gaan. Onze kamergang was een van de beste die ik met haar had ooit en hierna was ik wel toe aan een stukje taart en een yoghurtje.

    Wie o wie zou mijn tweede partner van deze dag worden? Ik was vrijdag al met Bulgaarse Daniela geweest (ex babylon) dus die stond niet op mijn lijstje voor vandaag.
    In de club met de vele trappen en ook in Living Room ging ik regelmatig met Cleo naar de kamer. Door allerlei toestanden had ik haar van al mijn lijstjes geschrapt en nu ze in GG werkzaam is lonkte ze al regelmatig naar mij. Na een goed gesprek reeds eerder in GG besloot ik haar te vragen voor een kamergang.
    Ik vroeg haar de sleutel te halen en toen sprak Bulgaarse Daniela me aan en vertelde mij dat het haar laatste dag was in GG! Mijn hart stond stil en mijn maag draaide zich bijna om!! Afschuwelijk nieuws!!
    Enigszins van slag liep ik met Cleo naar kamer 2 en zei vroeg mij wat er aan de hand was. Uitgelegd wat de situatie was en zei stelde een trio voor.....
    Ben ik geen liefhebber van maar nood breekt wet en haar gevraagd om Daniela erbij te halen. Pech want ze was net naar de kamer toe. De hele dag niet op de kamer geweest en nu dus wel... God heeft denk ik een hekel aan me.

    Dan maar gewoon met Cleo stoeien en dat is geen straf natuurlijk. Na 1 uur ging Cleo weer eens kijken en toen bleek Daniela vrij te zijn dus die kwam zich bij ons voegen.
    Dus nog 1 uur gerollebolt met beide dames en daarna de kamer verlaten met een lege zak en een nog legere portomonnee.....

    Dus het was me het dagje wel.
    Benieuwd of alle dames uit LR in GG blijven werken of uitzwerven over andere clubs. De tijd zal het leren...

    Tot de volgende keer!

  7. Onderstaande 29 leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 juni 2024),Ascari (12 juni 2024),AVENTADOR (12 juni 2024),bierbeer (14 juni 2024),Bluebear (12 juni 2024),broodpoot (13 juni 2024),Dannii (12 juni 2024),donkeywonkey (12 juni 2024),Eddy_V (12 juni 2024),Firehawk (12 juni 2024),Flinstone (12 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty (12 juni 2024),jemame (12 juni 2024),ju52 (12 juni 2024),Kurt Cobain (12 juni 2024),Laatbloeier (14 juni 2024),lekkersfan (19 juni 2024),mentholbear (20 juni 2024),Partycrasher (12 juni 2024),peterp095 (12 juni 2024),rmjhexe (12 juni 2024),Siberische tijger (12 juni 2024),spermite (14 juni 2024),The Joker (12 juni 2024),Toetebel (12 juni 2024),trickyD (14 juni 2024),WANDELAAR5 (12 juni 2024),Wentelt Eefje (12 juni 2024),wooley (12 juni 2024)

  8. #1780
    Geregistreerd
    5 augustus 2020
    Last Online
    30 juni 2024 @ 23:07
    Berichten
    45
    Discussies
    5
    Thanks
    12
    Thanked
    52 in 18 posts

    Standaard

    afgelopen weken weer eens een paar keer in GG geweest...

    dag 1 een zaterdag zoals altijd was ik ater op de avond.
    eerst 2x sauna met afkoelen en uitrusten bekende riuteeltje...
    helaas geen kamergang gemaakt.
    de dames waren allemaal moe volgens mij.
    met eentje een afspraak gemaakt zo laat bij de bar, nog tot 20 min daarna gewacht maar helaas.
    dus die avond was een beetje weggegooid voor mij.

    dag 2 een woensdag.
    het was niet heel druk maar genoeg dames om te kiezen.
    ik koos een dame die ik niet kende naam ben ik vergeten helaas.
    kamergang was goed maar daar bleef het bij dus geen herhaling voor mij met die betreffende dame.

    dag 3 een vrijdag.
    Dit was voor mij een super dag 2x gekamerd
    1e keer met daniella
    dit was naar zeer tevredenheid van beide kanten zoals ik begreep.

    2e ronde eigenlijk niet heel lang ertussen.
    de kleine griekse die nu op vakantie is.
    naam ben ik ook vergeten. sorry ben heel slecht in namen onthouden.
    onthoud liever andere dingen....haha
    goede service en kamergang maar zoek toch naar een gfe daar ben ik wel achter.

    ze zien me zeker nog eens terug hier.

  9. Onderstaande 7 leden hebben johnny1987 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 juni 2024),Bluebear (17 juni 2024),Eddy_V (17 juni 2024),mentholbear (20 juni 2024),mynasch (17 juni 2024),schoolmeester (17 juni 2024),WANDELAAR5 (17 juni 2024)

  10. #1781
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    1 juli 2024 @ 12:10
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.811
    Discussies
    91
    Thanks
    159
    Thanked
    460 in 91 posts

    Standaard

    sla een nieuwe weg in, nu het nog kan!!
    Met weemoed lees ik de recensies over Golden Gate over de afgelopen maanden, zeg maar bijna half jaar.
    Weemoed, want GG is een mooie club, die qua wellness welliswaar niet uitgebreid is. Behalve als de zomer komt dan heb je het mooiste saunaclubwzwembad in West Duitsland wat mij betreft.
    Maar als de gasten wegblijven of er voor het merendeel nog komen voor de mooie tuin en het zwembad...dan kan dit niet lang doorgaan.
    De Zomer staat voor de deur, op de kalender en mogelijk ook in het echt. De maanden juli, augustus en september kunnen hele mooie Buiten-saunaclub-weer geven.
    Laat asjeblief de leiding van de club een en ander op een rijtje zetten( kan me niet voorstellen dat die doof zijn voor de wensen van hun klanten), laat ze eens goed samen gaan zitten met de dames en laat die weer terug gaan naar normale gangbare prijzen voor hun diensten.
    Nu prijzen ze zichzelf en de hele club uit de markt.
    Kortom, tijd voor nieuw beleid, pas het aan nu het nog kan, de club mag iets te weinig wellness hebben en mogelijk wat weinig kamers, verder is het een heerlijke plek om eens een dagje tussendoor weg te dromen.
    Kom met een nieuw beleid en verkondig dit nieuwe beleid voor mijn part ook op 2 juli as vanaf het bordes van de Golden Gate Villa...... Den Haag hun voorstellingsrondje, Golden Gate "ons" rondje.
    en dan maar kijken wie het t langste vol gaat houden.

    echt heren en dames van Golden Gate....bij jullie is het ( wél) de moeite waard....

    tot zover deze Gusto-infor-matie- poging...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  11. Onderstaande 16 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    1313 (17 juni 2024),Agronymus1 (17 juni 2024),Bluebear (19 juni 2024),Dannii (18 juni 2024),Flinstone (18 juni 2024),mechelen (17 juni 2024),mentholbear (20 juni 2024),mynasch (18 juni 2024),Paul1968 (18 juni 2024),pret (17 juni 2024),schoolmeester (18 juni 2024),The Joker (17 juni 2024),Tjeppah (17 juni 2024),Tonio (18 juni 2024),uurtje (17 juni 2024),Wentelt Eefje (18 juni 2024)

  12. #1782
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    1 juli 2024 @ 09:07
    Berichten
    479
    Discussies
    2
    Thanks
    645
    Thanked
    262 in 141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    sla een nieuwe weg in, nu het nog kan!!
    Met weemoed lees ik de recensies over Golden Gate over de afgelopen maanden, zeg maar bijna half jaar.
    Weemoed, want GG is een mooie club, die qua wellness welliswaar niet uitgebreid is. Behalve als de zomer komt dan heb je het mooiste saunaclubwzwembad in West Duitsland wat mij betreft.
    Maar als de gasten wegblijven of er voor het merendeel nog komen voor de mooie tuin en het zwembad...dan kan dit niet lang doorgaan.
    De Zomer staat voor de deur, op de kalender en mogelijk ook in het echt. De maanden juli, augustus en september kunnen hele mooie Buiten-saunaclub-weer geven.
    Laat asjeblief de leiding van de club een en ander op een rijtje zetten( kan me niet voorstellen dat die doof zijn voor de wensen van hun klanten), laat ze eens goed samen gaan zitten met de dames en laat die weer terug gaan naar normale gangbare prijzen voor hun diensten.
    Nu prijzen ze zichzelf en de hele club uit de markt.
    Kortom, tijd voor nieuw beleid, pas het aan nu het nog kan, de club mag iets te weinig wellness hebben en mogelijk wat weinig kamers, verder is het een heerlijke plek om eens een dagje tussendoor weg te dromen.
    Kom met een nieuw beleid en verkondig dit nieuwe beleid voor mijn part ook op 2 juli as vanaf het bordes van de Golden Gate Villa...... Den Haag hun voorstellingsrondje, Golden Gate "ons" rondje.
    en dan maar kijken wie het t langste vol gaat houden.

    echt heren en dames van Golden Gate....bij jullie is het ( wél) de moeite waard....

    tot zover deze Gusto-infor-matie- poging...
    Bestaat er nergens zoiets als een ijsberenvakbond ?

  13. #1783
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:48
    Berichten
    4.504
    Discussies
    45
    Thanks
    4.723
    Thanked
    6.313 in 2.467 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boy56 Bekijk bericht
    Bestaat er nergens zoiets als een ijsberenvakbond ?
    Ik denk dat het toch heel lastig wordt om vrouwen die inmiddels gewend zijn aan 150e per uur en 100 per half uur, terug te laten gaan naar wat normalere tarieven. Nog niet zo lang geleden was het 130-65 (wat ook al aan de hoge kant is, maar soit).

    De ervaring is toch dat dames tarieven alleen maar omhoog gaan, en niet omlaag. (Ook benieuwd hoe dit in LR uitpakt.)

    Maar ik denk ook dat meer beren willen proberen bij wat normalere concurrendere tarieven. Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze ooit naar tarieven 150 en 100 zijn gegaan.

  14. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (18 juni 2024)

  15. #1784
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Berichten
    1.481
    Discussies
    98
    Thanks
    964
    Thanked
    2.055 in 827 posts

    Standaard

    Als er "normalere" tarieven gehanteerd zouden worden dan zou ik deze club veel vaker bezoeken. Dit is de club, weliswaar onder een andere naam en eigenaar, waar in mijn saunaclub avontuur begon.

  16. #1785
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 11:50
    Berichten
    1.525
    Discussies
    15
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.014 in 798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    ... De ervaring is toch dat dames tarieven alleen maar omhoog gaan, en niet omlaag. (Ook benieuwd hoe dit in LR uitpakt.) ... Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ze ooit naar tarieven 150 en 100 zijn gegaan.
    100 en 150 zijn inderdaad wat aan de hoge kant (ik dacht dat het 80 en 150 was?) maar alles is relatief. Een uur in privé-ontvangst is al een eeuwigheid 150. (In de jaren 80 was het al 125 (5000 Bfr). Als dat naar 200 stijgt, zijn de prijzen bij GG opeens weer relatief goedkoop.

  17. #1786
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:06
    Berichten
    789
    Discussies
    33
    Thanks
    765
    Thanked
    1.804 in 563 posts

    Standaard

    Die äusserliche Attraktivität der Frauen, ihre Serviceleistungen und der Preis dafür sollten sich in einer Balance befinden. Da scheint das Problem zu liegen.

    Wenn die weiblichen freiberuflichen Prostituierten genug Gäste finden, die mit ihren Angeboten einverstanden sind, sollen sie mit ihrer Preis- und Servicepolitik glücklich werden. Aber offensichtlich kommen nicht genug Messegäste, Touristen und Glücksritter mit Geld in den Club. Von Seiten der weiblichen freiberuflichen Prostituierten wird herumgejammert, dass sie nicht genug Geld verdienen.

    Was kommt als nächstes? 150 Euro für 30 Minuten?


    De uiterlijke aantrekkelijkheid van vrouwen, hun diensten en de prijs die ze ervoor betalen moeten in evenwicht zijn. Dat lijkt het probleem te zijn.

    Als de vrouwelijke freelance prostituees genoeg gasten kunnen vinden die tevreden zijn met hun aanbod, moeten ze ook tevreden zijn met hun prijs- en servicebeleid. Maar blijkbaar komen er niet genoeg beursgasten, toeristen en gelukszoekers met geld naar de club. De vrouwelijke freelance prostituees klagen dat ze niet genoeg geld verdienen.

    Wat is het volgende? 150 euro voor 30 minuten?


    Vertaald met DeepL.com
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  18. Onderstaande 5 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (28 juni 2024),fingerprint68 (18 juni 2024),Tonio (18 juni 2024),WANDELAAR5 (18 juni 2024),Wentelt Eefje (18 juni 2024)

  19. #1787
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 17:44
    Berichten
    751
    Discussies
    15
    Thanks
    19
    Thanked
    2.115 in 376 posts

    Standaard

    Einige Frauen haben hier ihre gut zahlenden Stammkunden und müssen nicht mehr am Fließband auf ein Zimmer um Geld zu verdienen. Für diese Frauen ist das GG optimal. Die wollen gar keinen vollen Club mit nervenden Kunden die für einen Fuffi ne Hochzeitsnacht wollen. Aber es gibt natürlich auch im GG Frauen die eben keine Stammgäste mit viel Geld haben und auf Laufkundschaft angewiesen sind. Die wären tatsächlich in anderen Clubs wohl besser aufgehoben oder sie ändern von sich aus ihre Preise - nur weil der Club 80 als Standard ausgibt, muss man ja nicht 80 verlangen. Ich habe bei meinem Besuch einige Frauen gesehen, die ich bei 50 oder 60 für die halbe Stunde gebucht hätte. Die Stammkunden-Frauen bekommen von ihren Stammgästen eh meist noch mehr Geld als die 80/30. Während der "Wartezeiten" könnten die auch der Laufkundschaft 60 Euro anbieten.
    Nehmen wir als Beispiel "Elena" aus dem Penelope. Die nimmt maximal 50/30. Dafür geht sie aber an den Top Tagen teilweise vier bis fünfmal PRO STUNDE aufs Zimmer. Ohne Leerlauf. Sie bleibt 3 bis 4 Wochen und hat dann genug verdient, um wieder wochenlang in ihr Luxus-Apartment in Düsseldorf zu verschwinden. Im GG sind manche Frauen froh, wenn sie zwei Gäste pro Tag haben.
    Am Ende würden vermutlich alle mehr verdienen - die Frauen und der Club, wenn man jetzt noch mal nachdenkt und justiert. Das LR ist zu. Holländer, Deutsche und Belgier sind noch eine verfügbare Zielgruppe. Word of mouth: Wenn Männer wissen, es gibt schöne Frauen in einem schönen Club für vernünftige Preise, dann kommen nach und nach mehr Männer. Der Eintritt muss aber auch runter. 50 Euro All inclusive. Dann läuft der Laden irgendwann vielleicht. Doch es braucht Geduld. Man kann natürlich auch einfach weitermachen wie bisher. Dann bleibt der Status Quo wie er ist.

    Ich würde das jetzt als Club einfach als Sommeraktion fett bewerben. (Natürlich keine Zimmerpreise - das muss man dann schon anders kommunizieren)

  20. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (28 juni 2024),Kurt Cobain (18 juni 2024),mentholbear (21 juni 2024),schoolmeester (18 juni 2024),Wentelt Eefje (19 juni 2024)

  21. #1788
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Berichten
    1.481
    Discussies
    98
    Thanks
    964
    Thanked
    2.055 in 827 posts

    Standaard

    Ich weiß nicht wieviel minuten eine stunde für dich habe Beron. Aber wenn elena 4 oder 5 zimmers in eine stunde macht denn werde sie max 10 min auf zimmer sein mit der kunde. So dü sagt daß sie 50/30 min fragt aber wirklich ist das denn 50/10 min. So 150/30min ist viel mehr denn in Goldengate. So im deine beispiel die kunde zahlt nur 50 euro aber bekommt auch nur 10 min elena dafür.

  22. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 juni 2024)

  23. #1789
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    1 juli 2024 @ 21:29
    Berichten
    622
    Discussies
    7
    Thanks
    961
    Thanked
    492 in 226 posts

    Standaard

    Laatst hier eens binnen gewandeld.
    Wat is het toch een mooie club, en qua aanrijden vanaf Nederland ook interessanter dan de club waar ik normaal kom.
    70 euro afgetikt en had voor dit bedrag hoge verwachtingen qua eten.
    Mij omgekleed en eerst maar eens naar het ontbijt, helaas was dit erg karig, niet even lekker een verse omelet of roerei bestellen zoals elders.
    Na een paar broodjes met beleg maar eens naar de bar, de dames zitten op de stoelen en er is weinig actie, er zitten veel leuke dames bij, maar voor 100 euro per half uur is het niet speciaal.
    Rond een uur of 3 zou er weer wat te eten zijn, ik heb niks gezien, zag een paar stukken taart staan, en na een toiletbezoek waren die al op... dus vanaf ochtend tot 17:30 niks te eten...
    Heb toch intussentijd met een lege maag twee kamers kunnen doen, met een dame die van Happy garden kwam zei ze en niet kon wachten terug te gaan. Een prachtige kamer met mooi uitzicht en de kamer was niet slecht te noemen.
    om 17:30 kwam het avond eten, ik vond het niet echt lekker.

    Conclusie: als je 70 euro entree vraagt moet er meer en beter eten zijn, een jacuzzi ontbrak ook, 50 euro is echt de max qua entree. Het zwembad was niet schoon en tevens steenkoud.
    De dames ook te duur, 70 euro voor 30 minuten zou commerciëler zijn.

    Had graag een positiever verhaal geplaatst, zal ik terug komen? toch wel, ik denk als het heel warm is dan is dit een fijne club met veel schaduw in de tuin en een koud zwembad

  24. Onderstaande 18 leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 juni 2024),Bluebear (18 juni 2024),broodpoot (19 juni 2024),comcom (18 juni 2024),Dannii (18 juni 2024),Eddy_V (18 juni 2024),Firehawk (19 juni 2024),Kurt Cobain (19 juni 2024),Kwakje (22 juni 2024),lekkersfan (19 juni 2024),mentholbear (21 juni 2024),Partycrasher (18 juni 2024),Picasso 1 (18 juni 2024),rmjhexe (19 juni 2024),The Joker (19 juni 2024),trickyD (28 juni 2024),WANDELAAR5 (18 juni 2024),Wentelt Eefje (19 juni 2024)

  25. #1790
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    13.868
    Discussies
    99
    Thanks
    5.287
    Thanked
    10.450 in 4.569 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Man kann natürlich auch einfach weitermachen wie bisher. Dann bleibt der Status Quo wie er ist.
    Die club ist seit fast zwei jahren geöffnet und mann wurde denken sie haben genug erfahrung gesammelt. Wenn sie nach zwei jahren nicht zu einem andere schluss gekommen sind, wird das dann auch nie passieren. Es wird nicht ändern, für die kunden heisst es 'take it or leave it'.
    Nur wenn ein anderer betreiber es übernimmt wird es vielleicht ändern, sonst nicht.

  26. Onderstaande 8 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 juni 2024),aquarius (28 juni 2024),Ascari (19 juni 2024),boy56 (19 juni 2024),pret (19 juni 2024),WANDELAAR5 (19 juni 2024),Wentelt Eefje (19 juni 2024),zBenaldo (19 juni 2024)

  27. #1791
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    28 juni 2024 @ 18:13
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.245
    Discussies
    27
    Thanks
    91
    Thanked
    397 in 131 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag Golden Gate bezocht, bij aankomst rond 19.00 was het gezellig druk in de bar.
    Het weer was redelijk, dus veel gasten/dames zaten buiten ook.
    Naar mijn (ruwe) schatting waren er op tijdstip van binnenkomst 30 tot 40 dames aanwezig.
    Er stond gezellige muziek op en enkele dames lieten wat kontschuddende bewegingen zien, waaronder de jonge tengere Bulgaarse dame waar ik de naam niet van weet.


    Uiteindelijk met 2 verschillende dames naar de kamer geweest. Beide 1,5 uur. Eerste was met Alina, langere blonde slanke dame met beugel, sex was prima, gewoon het normale pakket doorlopen. Herhalingsgevaar is moeilijk in te schatten, wellicht ooit bij gebrek aan beter.

    Laatste kamer was met Giulia, iets vollere dame, bleke huid. Wel een geile porno kop met dikke volle lippen.
    Na een paar glazen drinken werd ze goed wild en heb ik zon 1,5 uur een aangename tijd gehad.

    Dus voor alle haters hier, hopelijk heb ik jullie deze keer goed geinformeerd over mijn bezoek.

    Gr.
    I´m an educated fool with money on my mind

  28. Onderstaande 5 leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 juni 2024),boy56 (19 juni 2024),ju52 (19 juni 2024),pret (19 juni 2024),WANDELAAR5 (19 juni 2024)

  29. #1792
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 00:53
    Berichten
    9.860
    Discussies
    310
    Thanks
    18.039
    Thanked
    11.961 in 5.212 posts

    Standaard

    Opbouwende kritiek moet je niet beschouwen als haatdragende opmerking. Kennelijk heeft het geholpen aangezien je de namen hebt vermeld.

  30. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 juni 2024),WANDELAAR5 (19 juni 2024),Wentelt Eefje (20 juni 2024)

  31. #1793
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    1 juli 2024 @ 09:07
    Berichten
    479
    Discussies
    2
    Thanks
    645
    Thanked
    262 in 141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag Golden Gate bezocht, bij aankomst rond 19.00 was het gezellig druk in de bar.
    ...., hopelijk heb ik jullie deze keer goed geinformeerd over mijn bezoek.

    Gr.
    Ik was er afgelopen vrijdag ook, het komt goed daar. Topclub !

  32. #1794
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Berichten
    42.342
    Discussies
    4605
    Thanks
    46
    Thanked
    15.184 in 8.903 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boy56 Bekijk bericht
    Ik was er afgelopen vrijdag ook, het komt goed daar. Topclub !
    Neem eens een voorbeeld aan ijsbeer11 en schrijf 3 zinnen meer.
    Waar heb je jouw fiets geparkeerd ? Vond je het eten lekker?
    Maar bovenal met welke dames ben je wezen fietsen ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. Onderstaande 5 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 juni 2024),Haradamannetje (19 juni 2024),Paul1968 (19 juni 2024),WANDELAAR5 (19 juni 2024),Wentelt Eefje (20 juni 2024)

  34. #1795
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 11:50
    Berichten
    1.525
    Discussies
    15
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.014 in 798 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    ...
    Na een paar glazen drinken werd ze goed wild en heb ik zon 1,5 uur een aangename tijd gehad.

    Dus voor alle haters hier, hopelijk heb ik jullie deze keer goed geinformeerd over mijn bezoek.

    Gr.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ... Neem eens een voorbeeld aan ijsbeer11 en schrijf 3 zinnen meer ...
    Wat de heren betaald hebben aan de dames zou ik wel interessant vinden. Niet om te discussieren of het nu zijn geld waard is. Maar als er bedragen met bij benadering corresponderende dienstverlening in het verslag staan, weten medeberen meteen ook of GG al dan niet een club voor hen is.
    Ik ben er bijvoorbeeld al lang niet meer geweest en ik wil mezelf een rit besparen als ik de dames niet zou kunnen betalen

  35. #1796
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 00:53
    Berichten
    9.860
    Discussies
    310
    Thanks
    18.039
    Thanked
    11.961 in 5.212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Wat de heren betaald hebben aan de dames zou ik wel interessant vinden. Niet om te discussieren of het nu zijn geld waard is. Maar als er bedragen met bij benadering corresponderende dienstverlening in het verslag staan, weten medeberen meteen ook of GG al dan niet een club voor hen is.
    Ik ben er bijvoorbeeld al lang niet meer geweest en ik wil mezelf een rit besparen als ik de dames niet zou kunnen betalen
    Reken maar op minimaal 80-100€ per half uur.

  36. #1797
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Berichten
    1.481
    Discussies
    98
    Thanks
    964
    Thanked
    2.055 in 827 posts

    Standaard

    De prijzen die de meiden hanteren zijn 100/30 min en 150/60 min. Een enkeling durft als ze weten dat je nieuw bent ook 150/30 min en 250 per uur te vragen. Dit heb ik zelf meegemaakt maar dat was maar 1 meid die dit lef had. Steeds meer meiden vragen nu 80/30 min sinds veel dvp's uit LR hier nu werken

  37. #1798
    Geregistreerd
    12 juli 2019
    Last Online
    1 juli 2024 @ 09:07
    Berichten
    479
    Discussies
    2
    Thanks
    645
    Thanked
    262 in 141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Neem eens een voorbeeld aan ijsbeer11 en schrijf 3 zinnen meer.
    Waar heb je jouw fiets geparkeerd ? Vond je het eten lekker?
    Maar bovenal met welke dames ben je wezen fietsen ?
    Mijn fiets lag in mijn wagen. Mijn fiets is mijn alibi om onverstoord een dagje te gaan clubben .
    Mocht je interesse hebben in mijn fiets, vergeet je broekspelden niet mee te brengen, de ketting is pas gesmeerd !
    Het eten was zoals meestal ondermaats maar ik ga niet naar een saunaclub om me vol te proppen om mijn entreegeld te compenseren .
    Wat mijn kamergangen en namen van de dames betreft is voor u minder belangrijk, ik denk niet dat gij de namen van dames kent.
    Zo ,waren dat voldoende zinnen ?

  38. Onderstaande leden hebben boy56 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (19 juni 2024)

  39. #1799
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Berichten
    1.481
    Discussies
    98
    Thanks
    964
    Thanked
    2.055 in 827 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boy56 Bekijk bericht
    Mijn fiets lag in mijn wagen. Mijn fiets is mijn alibi om onverstoord een dagje te gaan clubben .
    Mocht je interesse hebben in mijn fiets, vergeet je broekspelden niet mee te brengen, de ketting is pas gesmeerd !
    Het eten was zoals meestal ondermaats maar ik ga niet naar een saunaclub om me vol te proppen om mijn entreegeld te compenseren .
    Wat mijn kamergangen en namen van de dames betreft is voor u minder belangrijk, ik denk niet dat gij de namen van dames kent.
    Zo ,waren dat voldoende zinnen ?
    Als dit uw recensie is en je niet meer details wilt delen dan twijfel ik toch echt of je er geweest bent. Je hebt ook al eens eerder gezegd naar een club te gaan waarna je moest bekennen niet geweest te zijn

  40. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 juni 2024),schoolmeester (19 juni 2024)

  41. #1800
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.295
    Discussies
    116
    Thanks
    14.574
    Thanked
    6.011 in 3.036 posts

    Standaard

    Fietsen en wippen tegelijk word ook moeilijk.

  42. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (19 juni 2024),Husky (19 juni 2024),Tjeppah (19 juni 2024)

 

 
Pagina 72 van 75 EersteEerste ... 22626869707172737475 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

  Amari 468*60