Antonia zag er ook vrijdag weer heerlijk uit. Samen gegeten (alhoewel, ik pasta en zij 1 broodje met kruidenboter) en toen zeer goede sessie gehad. Dit is typisch een dame die verlegen en schuchter lijkt, maar als je de juiste snaar raakt, op de kamer kan ontluiken tot PSE/GFE combinatie.
Vrijdag met haar naar de kamer uhhh tent gegaan ... eigenlijk kan ik alles bevestigen wat al geschreven is. Ze is bijzonder servicegericht, een echt schatje.
Ondanks de 45 kilo ziet alles er behoorlijk goed in proporties uit. De make-up zou iets minder mogen. Heerlijk zoenen, uitgebreid pijpen waarbij ze niets vergeet en heerlijk neuken. Alles gaat iets te voorzichtig naar mijn zin, maar misschien is dat bij een herhaling anders, want die gaat er wel komen:smile:
Voor wat betreft haar naam .... volgens mij noemde ze nu weer een andere naam, ik denk dat ze het ons lastig probeert te maken
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman
Antonia was vandaag weer aanwezig, ze zag er beeldig uit:smile:
We hebben ons vaste tentje maar weer een opgezocht. Dit keer was het een korte sessie, waarbij zij al het werk mocht doen. Ze doet een goede blowjob met het likken van alle aanwezige lichaamsattributen en zoeken van de goede drukpunten. Een spetterend einde was het gevolg:D
Keek ze jou ook zo onschuldig aan om vervolgens te vragen: 'do you like the kiss ?"........
Deux deux, wat leuk om jou eens op dit forum tegen te komen:smile: lang niet gezien in GT!
Het onschuldig kijken is haar eigen, natuurlijke blik, versterkt door de make-up, dan dat ze echt heel onschuldig nog is (dat gaat er in GT snel vanaf)!
Deze specifiek vraag heeft ze mij niet gesteld .... maar wel andere Florence Nightingale vragen:D
Op Donderdag 17 Juli was ze weer in GT en had ik een lekkere sessie met haar.
Inderdaad heel voorzichtig en haast schuchter bij het likken en pijpen, maar toch is ze inmiddels wel behoorlijk ervaren denk ik.
Lief meisje, waar ik nog wel bij terugkom.
Helaas is ze nu, net als haar zus, voor een paar weken naar Roemenie.
Familiebezoek, studie? wie zal het het zeggen? :green_smi
Bye Bye little Antonia,
It was nice to say good bye to her before she had to leave for Romania as you say.
Maybe we will see her again. Until then I shall treasure "the good times and the bad times that will never be the same again" (INXS).
Grtz,
Londonbasketcase
Heeft iemand van de vaste GT crew Antonia dan wel haar kleine zusje Fabiola nog recent in GT gespot??
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Hi Big30,
In my last 4 visits to Golden Time I have seen Fabiola of Romania working at Golden Time but I have not seen her sister Antonia of Romania. Shame.
We shall have to seen out search parties of ijsberen to look for Antonia in the clubs of Germany, Switzerland, Austria and Spain to find out where she has gone.
Maybe she does not come back to Golden Time as Fabiola indicated as much.
Have I got you correct in that Antonia is the older sister and Fabiola is the younger sister?
Kind regards
Londonbasketcase
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
blijemotorrijder,
I believe that you are not alone in wondering where the cutie that is Antonia . Others have indicated in similar tone to you.
There are other teeny Romania types at Golden Time . My only suggestion is to seek these Romanian teenies out and take them to the zimmer/kamer and in your mind pretend that they are Antonia and shag them silly. I know that I will have to do the same. The key is to have excellent imagination . Practising the olde in and out makes perfect .
Kind regards:wink::wink::wink: