Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 172324252627
Weergegeven resultaten: 651 t/m 652 van 652
  1. #651
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2024 @ 22:52
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    322
    Thanked
    842 in 95 posts

    Standaard

    Het 5 jarig bestaan van Prime werd feestelijk gevierd. Het idee dat het er gezellig zou zijn trok me aan. Bij binnenkomst rond 19:00 werd ik hartelijk ontvangen, 40 aftikken en ik kreeg nog een soort drankkaart twv 5€ waarmee ik cocktails kan bestellen. Er zou nog een avond buffet zijn en er was nog een tv te winnen. Maar daar kwam ik niet voor.
    De grote zaal was volledig roze verlicht. Er waren al heel wat beren aanwezig. Die avond zouden er ongeveer een 25 tal dames aanwezig zijn. Ik zag al direct een super mooie getinte vrouw zitten. Het leek wel een fotomodel, mooie gave huid, jong, alle afmetingen in de juiste vorm en een heel lief gezicht en ze had lange zwarte haren. Ze was in gesprek met een beer waarmee ze iets later naar de kamer ging. Dat werd dus wachten voor mij. Ik heb gebruik gemaakt van het de boven sauna die goed op temperatuur was. Het zwembad was verwarmd en het water was helder. Het weer was niet zo bijster goed. Er werd nauwelijks gebruik gemaakt van de tuin en van het zwembad. In de lounge kun je naar voetbal kijken. Ik heb er even gezeten, aangezien ik niet van rooklucht hou, ben ik er weer snel weggegaan.
    Beneden werd ik flink gekamerd. Het was vrij druk. Het zwart pareltje had nu een sollicitatiegesprek met een medebeer. Toen ze van de kamer terugkwam was de volgende kandidaat al wachtende. En dat is zo de gehele avond doorgegaan. Dan maar focussen op een andere dame. Ik ben een gesprek gekomen met een mooie volslanke Roemeense dame, maar deze was zo onverschillig dat ik ben opgestapt. Ik vraag me af wat ze daar deed. Een kamer zou alleen maar een teleurstelling worden. Het extra buffet bestond uit allerhande koude kleine gerechtjes en desserts. Daarnaast waren er ook de gebruikelijke gefrituurde gerechten. Zelf heb ik een donut genomen, deze was goed klaargemaakt en smaakte prima.
    Ik ben naast een Moldavische dame gaan zitten waar ik de naam van vergeten ben, ze was ongeveer 25 jaar, 1,65 m lang en had lange haren die deels geblondeerd waren, geen tatoes, en een flinke voorgevel. Ze bood me een geweldige service aan voor maar 50€. Ze maakte me op de kamer helemaal gek. Pijpen was super, ik kon het al na enkele minuten niet meer houden, even een kleine rustpauze ingelast waarna ze mee weer hartstochtelijk begon te liefkozen. Neuken was zo goed dat ik in no time mijn kruid verschoot. Ze maakte op de kamer haar belofte helemaal waar. Ze was heel vriendelijk, ook later op de avond bleef ze smilen.
    Er bleef nieuw volk binnen komen. Het muziekvolume ging de hoogte in maar was niet oorverdovend. Ik heb niet gewacht om te kijken wie de tv gewonnen had, daarvoor was ik niet gekomen. Ook niet voor de cocktails.
    Al bij al een leuke gezellige avond gehad en een prima kamer gescoord.

  2. Onderstaande 17 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juni 2024),Ascari (17 juni 2024),bram4826 (16 juni 2024),Eddy_V (17 juni 2024),Firehawk (17 juni 2024),frittentitten (17 juni 2024),JonnyFontane (17 juni 2024),Kurt Cobain (17 juni 2024),Kwakje (18 juni 2024),mentholbear (22 juni 2024),Patjax (23 juni 2024),Pierke69 (29 juni 2024),Reinstecke Fuchs (17 juni 2024),schoolmeester (17 juni 2024),Siberische tijger (17 juni 2024),WANDELAAR5 (17 juni 2024),Wentelt Eefje (17 juni 2024)

  3. #652
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:47
    Berichten
    223
    Discussies
    16
    Thanks
    336
    Thanked
    859 in 179 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag een hernieuwde kennismaking met Prime gehad. De reden was een gekregen vrijkaart waarvoor dank aan forum. Ik arriveerde rond een uur of 15:00 wetende dat er dan weinig dames zouden zijn. Heb mooi de tijd genomen om wat saunarondjes te doen, wat hier uiterst aangenaam is. Zowel de binnen als de buitensauna stonden goed warm, vooral de buitensauna is ideaal omdat je heerlijk buiten kunt afdouchen en koelen. Het zwembad was ook gereinigd, vissen zwommen er niet meer, wel was het oppassen geblazen voor de naaktslakkenpopulatie die op het dak in Velbert verblijft.

    Rond een uur of 17 kwam er nog een Nederlandse delegatie binnen bestaande uit de vuurhavik en twee niet-schrijvers. Even wat gegeten en ik moet zeggen dat de bakken vaker bijgevuld werden dan de laatste keer dat ik in Prime was. Zowaar was het warme buffet ook langer warm.

    Het damesaantal bleef steken op de avond van 10 tot 15, het totaal toen ik de toko verliet zal niet boven de 20 geweest zijn. De tot dan toe aanwezige dames konden mij nog niet echt bekoren. Een medebeer hield de hoop erin door te vertellen dat om 20:00 er meer dames zouden binnenkomen. Helaas was dit niet zo, maar om 21:00 komen er wel meer bij zei hij. Ook dit werd uiteindelijk een teleurstelling. Ik had mezelf voorbereid op mijn eerste ongepopte clubbezoek ooit, totdat er tijdens de laatste keer opscheppen van het buffet voor vertrek om 22:00 eindelijk 2 dames binnenkwamen die in mijn straatje pasten. Volgens Firehawk waren dit meteen 2 servicekanonnen, dus er was hoop. Ze gingen te werk onder de namen Eva en Cleopatra, na het eten toch maar weer even de bar in. Uiteraard zal het niet als een verrassing komen dat de twee meteen de kamer indoken. 1tje met een Nederlandse niet-schrijver, die tot dan toe ook in de gedachte was de club ongepopt te verlaten. Moe maar voldaan kwam hij terug van de kamer en het duurde niet lang tot ook de andere dame terug kwam. Firehawk en zijn kompanen hielden het voor gezien, en ik zou afwachten totdat de dames opgefrist waren. 1 had blijkbaar al een afspraak staan, en ik zette mijn zinnen op de dame genaamd Eva. Een Roemeense van 31 jaar met een engelengezicht, met van die grote bruine kijkers. Met de service zou het goed zitten heb ik mij laten vertellen, en dit heb ik geweten ook. Uiteindelijk ben ik met haar 2 uur op de kamer geweest, waarin de boel goed gesmeerd werd en alle randjes en kantjes meegenomen werden. Een goede combi van PSE en GFE. Het was al bijna 02:00 uur voordat ik de zaak verliet. Ik moet eerlijk zeggen, als ik er niet tussen was gekomen tussen de 2 laat gearriveerde dames had het waarschijnlijk weer een jaar geduurd voordat ik terug zou komen hier. De tent is gewoon doodsaai tot in de avond. Zo jammer want ik vind de club echt geweldig mooi, alle randvoorwaarden zijn aanwezig om een goede club te draaien. Maar het vlees is zwak, voor een dame als bijvoorbeeld Eva zal ik toch eerder terugkomen.

  4. Onderstaande 18 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    comcom (23 juni 2024),donkeywonkey (23 juni 2024),Firehawk (23 juni 2024),Giodude (25 juni 2024),irongiant (26 juni 2024),Johan35 (24 juni 2024),Kwakje (23 juni 2024),Liefje (23 juni 2024),mentholbear (23 juni 2024),Patjax (23 juni 2024),Pierke69 (29 juni 2024),pret (23 juni 2024),Reinstecke Fuchs (23 juni 2024),schoolmeester (23 juni 2024),Shakir (23 juni 2024),Tjeppah (23 juni 2024),WANDELAAR5 (24 juni 2024),Wentelt Eefje (23 juni 2024)

 

 
Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 172324252627

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.