Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8485455565758
Weergegeven resultaten: 1.426 t/m 1.437 van 1437

Discussie: Leeuwarden algemeen

  1. #1426
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 juni 2024 @ 15:31
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    hallo mijn vaste masseuse op maandag ochtend is er na 8 jaar mee gestopt
    dat ik zoek voor de maandag een goeie masseuse mocht er hier iemand zijn die iemand weet hoor ik het graag

  2. #1427
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Berichten
    621
    Discussies
    7
    Thanks
    960
    Thanked
    491 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onder de brug Bekijk bericht
    hallo mijn vaste masseuse op maandag ochtend is er na 8 jaar mee gestopt
    dat ik zoek voor de maandag een goeie masseuse mocht er hier iemand zijn die iemand weet hoor ik het graag
    Dinsdagochtend kan je ook gaan toch?

  3. #1428
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    17 juni 2024 @ 15:31
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    368 in 194 posts

    Standaard

    voor de liefhebbers L&J veel nieuwe blanke dames vanmiddag en de moeite waard
    en er zijn nog een paar onderweg

  4. Onderstaande 3 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    firm (12 maart 2024),fr_loper (13 maart 2024),KeesN (30 maart 2024)

  5. #1429
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 03:41
    Berichten
    1.106
    Discussies
    61
    Thanks
    1.363
    Thanked
    2.736 in 893 posts

    Standaard

    Kreeg een telefoontje van Isabela. Of ik hier wilde vertellen dat ze is het paasweekend niet in Leeuwarden is. Vrijdagavond weg. Dinsdag begint ze weer.

    Idem van Millie. Maar dan het tegenovergestelde. Nl dat ze er in het paasweekend wél is.

  6. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    firm (29 maart 2024),fr_loper (29 maart 2024),Gerardkaaskop (28 maart 2024),Pijpfitter (29 maart 2024)

  7. #1430
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Berichten
    946
    Discussies
    45
    Thanks
    2.838
    Thanked
    2.314 in 723 posts

    Standaard

    De wat minder kant van de Weaze ...

    https://dailybuzz.nl/buzz/geen-bromm...e-zwemmen.html

  8. Onderstaande 4 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    firm (29 maart 2024),Gerardkaaskop (30 maart 2024),Moontanner (29 maart 2024),Wentelt Eefje (29 maart 2024)

  9. #1431
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Berichten
    946
    Discussies
    45
    Thanks
    2.838
    Thanked
    2.314 in 723 posts

    Standaard

    In de LC "Hoe bejaarde schapenboer nog altijd zijn stempel drukt op hoerenbuurt de Weaze in Leeuwarden"

    https://lc.nl/friesland/leeuwarden/A...-29026205.html


    In de LC "Onderzoeksdossier: de Weaze. Wat is er gaande in de rosse buurt van Leeuwarden"

    https://lc.nl/friesland/leeuwarden/O...-29084080.html

    Per 1 oktober 2024 komt gemeente met een plan van aanpak voor de Weaze, vandaar dat er weer wat aandacht is de oude media voor de Weaze,
    maar gemeente wil nog niks prijsgeven over dat plan.

  10. Onderstaande 3 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    firm (13 juni 2024),jope (13 juni 2024),Moontanner (13 juni 2024)

  11. #1432
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Berichten
    946
    Discussies
    45
    Thanks
    2.838
    Thanked
    2.314 in 723 posts

    Standaard

    Hele stukken in de LC afgelopen week en zaterdag 6 volle pagina's, over wie pand eigenaren zijn, pand huurders, prijzen van kamers, bibob, belasting, zetbazen, dames die al 34 jaar er werken.

    https://lc.nl/friesland/leeuwarden/O...-29084080.html

    Gok persoonlijk dat de gemeente Leeuwarden de gemeente Denhaag zal volgen https://nos.nl/regio/zh-west/artikel...che-binnenstad
    Laatst gewijzigd door fr_loper; 15 juni 2024 om 12:46

  12. Onderstaande 2 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    firm (15 juni 2024),jope (15 juni 2024)

  13. #1433
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 18:37
    Berichten
    914
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.140 in 471 posts

    Standaard Leeuwarden algemeen

    Deze week ook een podcast van LC over de Weaze met de journalisten van het artikel in de papieren/ digitaal geprinte media.

    Radio Ramkraak heet de podcast en is te vinden in elke podcast app
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  14. Onderstaande 3 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    firm (15 juni 2024),fr_loper (15 juni 2024),jope (16 juni 2024)

  15. #1434
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 03:41
    Berichten
    1.106
    Discussies
    61
    Thanks
    1.363
    Thanked
    2.736 in 893 posts

    Standaard

    Het valt me altijd op dat als je naar zoiets kijkt of luistert, je helemaal niet meer komt te weten dan wat je al wist. Of anders wist. Ik weet nl. niet beter dan dat Piet koeienboer is. Met heel veel verstand van koeien. Andere boeren in de omgeving bellen geen veearts als ze problemen hebben met bijv afkalven van hun koeien, maar Piet. Die wetenschap heb ik van de dames.

    Die podcast gaat ook helemaal nergens over. Alleen dat ze hem hebben proberen te spreken. Gebeld ook, waarbij ze op de achtergrond een schaap hoorden mekkeren. Dus hun conclusie Piet is schapenboer. Verder weet Piet als geen ander dat de media nooit gericht zijn op het ware verhaal maar op sensatie. Dus die houdt de boot af.

    Sensatie is bijv. die Dominicaanse Juanita die er 34 jaar zou hebben gewerkt. Hebben jullie een idee wie dit is? Ik wel. Juana Puerto Rico

    Klein detail ook nog: Fr_loper je schrijft ergens dat er 'per' 1 oktober iets staat te gebeuren. Ik las echter dat het zou zijn 'voor' 1 oktober.

    Verder klopt het verhaal wel dat Piet grote gedeelten van Leeuwarden in eigendom heeft. Ook in Sudwest Friesland trouwens.

    Ik schat in /hoop dat het verhaal is dat de gemeente iets gaat doen aan de Antillianen in en om de panden. Het is inderdaad heel erg de laatste tijd.

    Hofje wil standaard geen Antillianen meer binnen hebben.

    In andere panden lopen ze nog vrij in en uit. Met name in Moulin Rouge en Esperanza. Drugs afleveren en of pooierrelaties

    NB bij de gemeente Leeuwarden is er niets te vinden over dit verhaal.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 16 juni 2024 om 06:19

  16. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    firm (16 juni 2024),fr_loper (16 juni 2024),Gerardkaaskop (16 juni 2024),jope (16 juni 2024)

  17. #1435
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 18:37
    Berichten
    914
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.140 in 471 posts

    Standaard Leeuwarden algemeen

    De hele podcast duurt 40 minuten en is een inleiding tot 3 nieuwe afleveringen in augustus (dat wordt op het einde gezegd). In die nieuwe afleveringen zal er dieper op worden ingegaan. Ook op Piet S. Die ze wel degelijk gesproken hebben, zij het kort (15 minuten in het Eurohotel, toen stapte Piet S. omdat hem een vraag niet beviel). Daar had Piet S. dus die “sensatie” kunnen ontkrachten. Voor zover hij dat wil. Hij zal ook wel vinden dat het voor hem negatief uitgevallen Bibob-onderzoek een vooropgezet plan was. Voor de een is Piet S. een cultheld, maar een koorknaap is het zeker niet. En jij weet ook Moontanner,dat je feiten die als algemeen bekend kunnen worden geacht niet hoeft te bewijzen! (Dat slaat niet perse op de persoon Piet S., maar meer op het gebied waar hij dan wel weer een prominente rol speelt).

    Nu ben ik niet zo geïnteresseerd in Piet S. Iedereen weet wel dat hij half Weaze bezit en meer (155 kadastrale inschrijvingen in totaal). Maar er valt best nog wat over hem te vertellen. Maar de podcast gaat niet alleen over Piet S. Het gaat ook over hoe het in de toekomst verder zou kunnen gaan of gaat. En daarin speelt de gemeente Leeuwarden een grote rol. De gemeente kan namelijk besluiten het gebied te herinrichten. Recht van eerste koop opeisen. Want wat gebeurt er met de pandjes van Piet S. als hij overlijdt (de beste man is aardig op leedtijd). Voor zover bekend zijn er geen erfgenamen en als die er wel zouden zijn, gaan die erfgenamen dan door of verkopen ze de boel (het gaat 155 kadastrale inschrijvingen, variërend van losse pandjes tot appartementencomplexen, dus bij verkoop levert dat vele tientallen miljoenen op).

    Maar er wordt ook gesproken met de eigenaar van Love 'n Joy. Leuk gesprek, maar of alles wat hij zegt klopt, dat betwijfel ik. Verder komt dan nog het probleem met de junks en dealers aan bod. Ik vraag me af hoe het mogelijk is, dat in een grote stad als Leeuwarden je in steegjes van een grote winkelstraat en nota bene een groot fastfood-restaurant waar veel gezinnen met jonge kinderen komen, er zo openlijk gedeald en gebruikt wordt. Dan kun je roepen "politie doet niets", maar de gemeente kan ook veel meer doen.

    Een ieder moet maar zien wat hij van de podcast vindt. Het gaat in elk geval wel ergens over, zelfs tussen de regels door. Niet alles zal nieuw zijn voor de regelmatige Weaze-bezoeker, maar het is in elk geval geen op sensatiebeluste podcast.
    Laatst gewijzigd door Dennis; 16 juni 2024 om 07:19
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  18. Onderstaande 5 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    firm (16 juni 2024),Gerardkaaskop (16 juni 2024),jope (16 juni 2024),Moontanner (16 juni 2024),schoolmeester (16 juni 2024)

  19. #1436
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Berichten
    946
    Discussies
    45
    Thanks
    2.838
    Thanked
    2.314 in 723 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Klein detail ook nog: Fr_loper je schrijft ergens dat er 'per' 1 oktober iets staat te gebeuren. Ik las echter dat het zou zijn 'voor' 1 oktober.
    Er staat me alleen iets bij van 1 Oktober, dus het zal wel "voor" moeten zijn ipv "per".

    Piet S. heeft nog een rekening openstaan met de gemeente (bibod/sluiting) en voldoende geld en koppigheid om het de gemeente Leeuwarden nog jaren lastig te maken.

    De dames verplaatsen naar andere gebieden zal niet gaan helpen, tijdens corona waren de panden dicht en geen dames en klanten, maar de overlast was nog precies gelijk,
    en de panden nog steeds zo vervallen, maar de gemeente Leeuwarden zal wel weer met een beleidsplan maken, wat het weer moeilijker maakt voor de dames en uitbaters,
    zonder wat aan het echt probleem te gaan doen.

  20. Onderstaande 3 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    firm (17 juni 2024),Gerardkaaskop (17 juni 2024),Moontanner (18 juni 2024)

  21. #1437
    Geregistreerd
    5 juni 2023
    Last Online
    22 juni 2024 @ 11:51
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Het is wel bar en boos als iemand als Anna vertrekt vanwege weinig klandizie. Hoewel er een heel goed aanbod van dames is blijven de mannen kennelijk weg.
    Ik wijt dat aan het volk dat daar rondhangt want laten we wel wezen, wie wil er nou aangesproken worden in de trant van "Jij gaat de meisjes verwennen" of "Was het lekker?"
    Laten we het daarbij al helemaal niet hebben over preventief fouilleren door de politie en het gevoel van onveiligheid wanneer je door een haag van mensen moet lopen met een wietlucht waarvan je bijna high wordt.
    Ik kan me goed voorstellen dat de mannen hun privacy en anonimiteit vooropstellen en dan afreizen naar Groningen of elders.
    Ik heb de indruk dat moraalridder Buma zijn stempel probeert te drukken en bewust de boel laat versloeren om de publieke opinie achter zich te krijgen.

  22. Onderstaande leden hebben Latinlove bedankt voor deze bijdrage:

    Gerardkaaskop (Gisteren)

 

 
Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8485455565758

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Babylon 468*60