Pagina 65 van 65 EersteEerste ... 15556162636465
Weergegeven resultaten: 1.601 t/m 1.614 van 1614
  1. #1601
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan deze club. Om 10:15 stonden er al 4 auto's met een geel kenteken geparkeerd. Maar helaas met niemand van hen kunnen spreken, wel met een Duitser die wil emigreren naar Thailand omdat het in Duitsland te duur wordt
    Gekamerd met Anka (al een aantal keren beloofd, maar nu gedaan), Andrea en Larissa. Alle drie top kamers.

    Daarna nog met Samira. Dat was een mindere kamer. Hoewel het mijn 4e was, kreeg ze me toch "over de streep" dus aan inzet ligt het niet. Maar de klik is er niet zo. Kan dus 100% aan mij liggen.

    Verder nog "uitgenodigd" voor een trio met Melissa en haar rondborstige buurvrouw. Even aan gedacht, maar ik weet niet precies wie buuf is, dus dat komt volgende keer wel.

  2. Onderstaande 8 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (24 juni 2024),Laatbloeier (24 juni 2024),Liefje (24 juni 2024),pcenter (27 juni 2024),Reinstecke Fuchs (24 juni 2024),Toetebel (24 juni 2024),WANDELAAR5 (24 juni 2024),Wentelt Eefje (24 juni 2024)

  3. #1602
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    1 juli 2024 @ 21:42
    Berichten
    386
    Discussies
    5
    Thanks
    161
    Thanked
    548 in 128 posts

    Standaard

    Ik denk dat die buurvrouw Reni is. Prima mee gekamerd met een goede service!

  4. Onderstaande leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (24 juni 2024)

  5. #1603
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Sluit ik niet uit, qua borstomvang.
    Ik kom er op terug

  6. #1604
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 16:05
    Berichten
    382
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    697 in 203 posts

    Standaard

    Nee dat is Reni niet maar AngelinaIII.

  7. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (25 juni 2024)

  8. #1605
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    Nee dat is Reni niet maar AngelinaIII.
    Qua beschrijving klopt die iets beter. Maar we gaan het meemaken, als ze er is vanavond

  9. #1606
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Ik denk dat die buurvrouw Reni is. Prima mee gekamerd met een goede service!
    Nee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duitslandfan Bekijk bericht
    Nee dat is Reni niet maar Angelina III.
    Nope.

    Het is een nieuwe Bulgaarse dame, pas 5 dagen in Venus.
    Rubenstype, in de 30. Goede service, als je van een maatje meer houdt, het is geen Monika.

    Hoe ze heette..
    Dat ben ik vergeten.


    Ik schaam me kapot, ze heeft zich wel netjes voorgesteld en ik had me voorgenomen het gelijk op te schrijven, maar niet gedaan, en nu weet ik het niet meer.

    Het sofaplan klopt overigens niet helemaal. Bank 14 staat 90 graden gedraaid.
    Op 13 zit Maria.
    Op 15 Melissa.
    En de bank ertussen, daar zit die nieuwe aanwinst.

  10. Onderstaande leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (26 juni 2024)

  11. #1607
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    1 juli 2024 @ 21:42
    Berichten
    386
    Discussies
    5
    Thanks
    161
    Thanked
    548 in 128 posts

    Standaard

    Reni zat bij mijn bezoek in bank 11, bij de ingang naar de kamer links achterin.
    Benieuwd naar de nieuwe rondborstige dame(s) Angelina of hoe ze ook mogen heten!

  12. #1608
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Angelina heb ik er nog niet aangetroffen.
    Remi heb ik waarschijnlijk wel voorbijgelopen onderweg naar die kamer met Maria

    En die Braziliaanse, Amanda, die wisselt nogal van plaats. Een keer zat ze op bank 1, de andere keer op de blauwe bank (in het sofaplan dan, in werkelijkheid rood ) achter bank 3. Geen idee waarom die 2 banken geen nummer hebben
    Heeft overigens ook een aardige voorkant..

  13. Onderstaande 3 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    Philoe (26 juni 2024),Toetebel (26 juni 2024),WANDELAAR5 (27 juni 2024)

  14. #1609
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cornelis312 Bekijk bericht
    Het is een nieuwe Bulgaarse dame, pas 5 dagen in Venus.
    Rubenstype, in de 30. Goede service, als je van een maatje meer houdt, het is geen Monika.

    Hoe ze heette..
    Dat ben ik vergeten.

    Ik schaam me kapot, ze heeft zich wel netjes voorgesteld en ik had me voorgenomen het gelijk op te schrijven, maar niet gedaan, en nu weet ik het niet meer.
    Jasmin!

  15. Onderstaande 2 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (27 juni 2024),Wentelt Eefje (27 juni 2024)

  16. #1610
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    1 juli 2024 @ 12:48
    Berichten
    123
    Discussies
    4
    Thanks
    323
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Hoi hoi wandelaars,
    het is zeeeeer lang geleden dat ik bij Venus was , toendertijd liepen er twee helemaal mijn typetje rond , klein , magertjes en geen of of haast geen tietjes.
    Waarschijnlijk zijn deze 2 spetters er ook al lang niet meer.
    Zijn er op dit ogenblik naast wat ik lees als rondborstig en rubens type ook mijn voorkeur dames aanwezig.
    Ik hoor graag , heb a.s. week tijd voor een ommetje duisburg
    alvast dank.
    wandelen en op altijd zoek naar mijn type

  17. #1611
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Die zijn er.
    Monika heeft vrijwel niets. En is modelletje breinaald.
    Gaby en Evelyn stonden ook niet voor in de rij toen de cups uitgedeeld werden.
    En Larissa natuurlijk. Niet echt klein, maar ook geen wolkenkrabber.

  18. Onderstaande 2 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (28 juni 2024),Toetebel (27 juni 2024)

  19. #1612
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 17:53
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.282
    Discussies
    68
    Thanks
    1.770
    Thanked
    2.924 in 748 posts

    Standaard

    Hij zal wel Alexandra bedoelen. Die is er idd niet meer. Wel genoeg andere voor elk wat wils
    De Riesen-Eisbear...

  20. #1613
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:45
    Berichten
    240
    Discussies
    1
    Thanks
    171
    Thanked
    707 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Hij zal wel Alexandra bedoelen. Die is er idd niet meer. Wel genoeg andere voor elk wat wils
    Die was wel mager, maar niet echt klein. Maar goed, er zijn nu een paar andere dunne dames aanwezig.

  21. Onderstaande leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover ( 1 juli 2024)

  22. #1614
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    220 in 30 posts

    Standaard

    Enige tijd geleden weer eens naar de villa getrokken. Het was al weer even geleden dat ik daar voor het laatst was en eigenlijk de gehele line-up behalve Larissa en Bahar was nieuw voor mij. Uiteraard had ik mij op het forum al even ingelezen wie de nieuwe sterren waren en was dus enigszins voorbereid.
    Aankomst rond 11:30 en ik had moeite een parkeerplaats te vinden op beloopbare afstand van de voordeur. Met enig steken mij net tussen 2 andere auto’s in kunnen wurmen maar veel ruimte was er niet. Ook bij binnenkomst leek het druk. Geen enkele bank was bezet - alle dames waren aan het werk of in de tuin terwijl wel op bijna elke bank een handdoek lag. Ik vreesde het ergste met zoveel drukte maar dat bleek gedurende de dag best mee te vallen. De dames hadden goede klandizie maar het was niet dringen in de zin dat banken al vooraf werden bezet om bij terugkomst gelijk de dame te schaken. Tijd op de bank was voor de meeste dames wel kort.
    Na een paar koppen koffie te hebben gedronken, zowel buiten als binnen zag ik een leuke dame op bank 8 plaatsnemen. Ik ging naast haar zitten en het bleek Evelyn te zijn - gelijk een die op mijn lijstje stond. We gingen snel naar kamer 11 waar we een knusse GFE beleefden.
    Na het douchen weer met wat te drinken plaatsgenomen in de hoek van banken 14, 15, 16. Op 14 zat Jasmin, een Rubensdame met zeer grote borsten. We wisselden wat woorden maar dat werkte niet dus kwam ik naast haar zitten op bank 14. Hoewel het niet mijn bedoeling was begon ze met de bekende pre-sales en zijn we uiteindelijk naar een kamer getrokken. Ik vond haar op de kamer vrij passief maar ik was ook niet bijzonder gemotiveerd, Rubens-types zijn niet mijn ding - maar wel leuk met haar borsten kunnen spelen.
    Tijdens mijn pauzes had ik diverse andere dames rond zien lopen waarbij ik de buurvrouw van Evelyn ook wel aantrekkelijk vond. Toen ze op de bank plaatsnam nader kennis gemaakt. Het bleek Gaby - ook op mijn lijstje. Op de bank begonnen waarbij Gaby reeds een oraal voorproefje gaf wat zeker aangenaam aanvoelde. De zimmervraag was niet nodig en we gingen samen naar boven waarbij ik haar vroeg om een grote kamer: 3 of 4. Dat leek haar ook leuk maar helaas waren deze bezet. Dan maar op de sofa boven verder hoewel dit beperkt bleef tot meer oraal werk. Na een minuut kwam een andere dame met beer boven en ook zij ontdekten dat de kamers bezet waren dus begonnen zij op de andere sofa. Op dat moment kwam een kamer vrij en sprongen ze op naar de vrijgekomen kamer waardoor Gaby en ik langer moesten wachten. Gelukkig kwam kamer 3 snel vrij en verhuisden wij snel voor het vervolg. Gezien de warmte bleef de deur open, ik had er geen aandacht aan geschonken en Gaby ook niet of vond het geen probleem. Toen ik na enige tijd in missio Gaby lag te pompen verschenen Anka (ook op mijn lijst) met een beer in de deuropening op zoek naar een kamer. Gaby nodigde hen uit en nadat Anka (netjes) mij nogmaals expliciet had gevraagd of ik het ook goed vond lagen we met z’n 4-en op het grote bed samen te seksen. Ik was als eerste klaar en verliet samen met Gaby de kamer.
    Tijd voor een hapje eten in de tuin met een bijpassend drankje. Lekker aangenaam. Er waren meer beren met dat idee en ook kwamen af en toe wat dames kijken of een sigaret roken. Zo ook Larissa. Tegenover mij lag een beer op een ligstoel Larissa uit te dagen. Zijn gereedschap was stuk en Larissa ging hem daarbij helpen. Dit monde uit in een full service op de ligstoel waarbij de aanwezigen in de tuin een uitstekend zicht hadden. Halverwege kwam Anka op een andere ligstoel liggen en verleidde een tweede beer tot een sessie met haar waardoor er twee stelletjes in tuin aan het neuken waren. Geil om te zien.
    Tijd om eens te kijken wie mijn volgende kamergang zou mogen vergezellen. Ik had Anka op het oog gezien mijn eerdere gedeelde kamer met haar maar die was nog bezig, dus nog maar wat gedronken en rustig in de ruimte gaan zitten.
    Toen Anka na een tijdje plaatsnam op haar bank ben ik ernaast gaan zitten. Larissa nam plaats op haar bank en de dames stelden een trio voor. Dat leek mij geen goed idee maar met een andere beer erbij weer met z’n 4-en op een kamer leek me wel wat. Gelukkig kon Larissa snel een beer erbij strikken en samen gingen we naar kamer 3. Onderweg probeerden we nog een extra beer erbij te krijgen maar die leek niet te durven. De deur bleef open voor het geval hij zich zou bedenken. Afgesproken werd dat we dames gingen wisselen dus een mini-orgie. We begonnen met het orale voorwerk en na een paar minuten verscheen Samira met een beer in de deur. Iedereen nodigde hen uit ook mee te doen en zo belanden we met 3 dames en 3 beren op het grote bed waarbij we alle dames deelden. Ik was als eerste klaar en uitgeput en keek hoe de dames aan het werk waren. Met name de beer van Samira kon niet stoppen en kwam meerdere keren klaar. Toen we zo’n beetje klaar waren verscheen Andrea in de kamer. Ze was net klaar met een kamer maar wilde niet meer meedoen maar bleef wel voor de gezelligheid. Ik heb sterk de indruk dat de meiden wat afwisseling ook wel leuk vinden en een keertje iets anders dan 1-1 willen.
    Dit was voor mij de laatste sessie. De betaling was natuurlijk wat lastig. Ik had niet opgelet en ik denk dat mijn co-beer niet met Samira had geneukt. De beer van Samira had echter ongeveer 5 shots gedaan en moest extra betalen. Voor mij was het simpel. Ik heb Larissa 120 gegeven en gezegd dat ze het maar met de andere dames moest verrekenen en daarmee was zij OK.
    Ik was klaar en verliet rond 3 PM het pand op weg naar huis na een zeer geslaagde dag

    Van mijn initiële lijst heb ik toch wel met de toppers kunnen kameren en zeker Evelyn en Gaby waren fijn, omdat ze een goede GFE leveren. Anka was prima maar minder GFE en datzelfde geldt voor Larissa. Samira zou ik niet kiezen en Jasmin is niet mijn type en vond ik matig. Daarentegen heeft Andrea mijn belangstelling gewekt. Hopelijk kan ik in de toekomst nog eens nader met haar kennismaken.

  23. Onderstaande 16 leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 juli 2024),cornelis312 (Gisteren),donkeywonkey ( 1 juli 2024),hallodaarbenikweer (Gisteren),Kwakje (Gisteren),Lesyeux ( 1 juli 2024),Liefje ( 1 juli 2024),mentholbear (Gisteren),mynasch (Gisteren),Patjax (Gisteren),Philoe ( 1 juli 2024),robglover (Gisteren),schoolmeester ( 1 juli 2024),WANDELAAR5 ( 1 juli 2024),Wentelt Eefje ( 1 juli 2024),wooley ( 1 juli 2024)

 

 
Pagina 65 van 65 EersteEerste ... 15556162636465

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Diamond 468*60