Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 131 van 131

Discussie: Freude 39, Algemeen

  1. #126
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.720
    Discussies
    128
    Thanks
    12.139
    Thanked
    18.547 in 6.065 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Ik vindt dat PC hier een punt heeft.
    Alleen Berlijn is een puntje......wie neemt er plaats achter het stuur van de touringcar?
    Touringcar?
    Welke piloot neemt plaats achter de knuppel van het vliegtuig?!
    En Garde

  2. #127
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    Gisteren @ 15:49
    Berichten
    1.516
    Discussies
    15
    Thanks
    1.956
    Thanked
    2.004 in 795 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixus Bekijk bericht
    ... ingangsdame ...
    gastvrouw, ontvangstdame, receptioniste?

  3. #128
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:23
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.721
    Discussies
    270
    Thanks
    26.802
    Thanked
    16.102 in 6.549 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    De dames in lingerie, soms (half)naakt bij terugkeer uit kamer.
    Dat vind ik wel een dingetje bij sommige dames. Zijn ze met je wezen rollebollen, trekken ze erna weer hun werkkleding aan. Heb dan niet het idee dat ze nog onder de douche gaan...

  4. #129
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.282
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.757 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dat vind ik wel een dingetje bij sommige dames. Zijn ze met je wezen rollebollen, trekken ze erna weer hun werkkleding aan. Heb dan niet het idee dat ze nog onder de douche gaan...
    Is gewoon roeren in de pap geen probleem toch ?

  5. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 juni 2024),WANDELAAR5 (23 juni 2024)

  6. #130
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.341
    Discussies
    249
    Thanks
    22.596
    Thanked
    6.649 in 3.105 posts

    Standaard Op vleermuizenjacht in Bochum bij een tweede bezoek anderhalve week na opening

    Gisteren opnieuw het hernieuwde Freude39 bezocht. Het is om 14:00 nog bijzonder rustig op de parkeerplaats en er blijken slechts een tiental ijsberen aanwezig en hooguit een vijftal dames. De lunch is net voorbij, maar ik kan nog een perzik en nectarine bemachtigen om iets in mijn maag te krijgen en er is helaas geen wijziging in de koffievoorziening geweest, nog steeds is dus alleen de café crème uit de automaten gratis, de anderen varianten dienen betaald te worden. Vanwege het heerlijke weer eerst maar eens het zonnetje in op het dakterras.
    Jammer dat daar in het overkapte deel geen koffie- en frisautomaat staan, dat is in zusterclub Acapulco-Prime in mijn ogen een stuk fijner geregeld boven in de wintertuin.

    Ruim een uur later wordt het buffet, dat de hele avond onvermoeibaar wordt aangevuld tot ongeveer een uur of 2 's nachts, geopend. Lekkere gebakken aardappelpartjes in de schil, matige kipnuggets namelijk nogal flauwtjes, prima döner, kipkluifjes en gefileerde BBQ-saus-gemarineerde kipstukjes die zeer mals zijn en heerlijk smaken. En Georgie - Tsjechië is er te volgen, net als in de herenlounge, maar helaas, ook al hangt daar wel een grote flatscreen, niet boven op het dakterras.

    Langzaam druppelen er meer dames binnen en er vindt daarbij ook een daling van het gemiddelde gewicht van de dames plaats. Vanaf 18 uur zijn er een stuk of dertig denk ik en de vijftig dames halen ze moeiteloos na negenen. En daarbij zijn dan ook steeds meer aantrekkelijke exemplaren. Ook de blonde dame die vorige keer een luipaard-badpak droeg - dat ze echter niet nodig heeft, want met haar parmantige A/B-min-cup en gladde buikje is net als met haar (voor GMC-liefhebbers ook aantrekkelijke) kont niets mis - is er weer, dit keer haar gebronsde lijfje gestoken in een fluorescerende oranje bikini. Beetje te grote neus heeft ze nog steeds, maar door haar mooie grijsblauwe ogen (of zijn het lenzen) valt dat niet op. Deze Roemeense luistert naar de naam Elisa.

    In het nieuwe Freude39 is helaas het animatieverbod ook nog steeds van kracht maar later op de avond als de DJ opnieuw op stoom gekomen is, wordt er vooral wanneer de zelfstandig opererende vrouwelijke bezoekers eens flink aan het bubblen slaan toch getracht heren tot een dansje en daarna meer te verleiden. Dat lukt ze zo nu en dan aardig. Ook Elisa bij mij, maar helaas moet ze voor een paspoortje nog een keertje de herkansing in, want net als zij dat met andere heren ook doet en me opvalt dat het voor de meeste vrouwelijke bezoekers geldt: een kamer die zelfs maar het volle half uur haalt is al een uitzondering, er wordt wel erg pik- en spuitgericht geopereerd.

    De sauna is ook op deze zaterdag weer uitstekend op temperatuur, paar fijne rondjes gedaan, de hamamdame heeft niet over klandizie te klagen en de amusementswaarde van de wedstrijd om 21 uur tussen België en Roemenië is extreem hoog door de bloedfanatieke Roemeense dame die zich bij ons in de herenlounge voegt. Terzake kundig commentaar als ze niet in het Roemeens zit te vloeken, het is voor ons allemaal duidelijk genieten dat ze van de eerste tot de - nee door teleurstelling niet de laatste - 4.800-ste seconde zit mee te leven. (Maar jammer genoeg weigert, omdat wij er allemaal bij zitten, het Roemeense volkslied uit volle borst mee te zingen.)

    Met mijn eerste verslag won ik de vrijkaart die dit bezoek mogelijk maakte, dus mijn dank aan de deskundige jury van deze maand yylover, Willem2 en uiteraard Freude39 zelf. Ik ga binnenkort eerst weer eens als het weer zo lekker blijft naar zusterclub Acapulco-Prime, maar in Bochum gaan ze me ook zeker weer terugzien deze zomer.

    Zelfs als het alleen maar zou zijn om naar bubblende dames te kijken...
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 23 juni 2024 om 18:50
    "If she don't Hawk-Tuah
    I don't even talk to her"

  7. Onderstaande 27 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 juni 2024),Ascari (23 juni 2024),Badslippers (23 juni 2024),bettman (24 juni 2024),bram4826 (23 juni 2024),Caligula (24 juni 2024),cameltoe slide (23 juni 2024),donkeywonkey (23 juni 2024),Eddy_V (23 juni 2024),Firehawk (23 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty (23 juni 2024),jemame (23 juni 2024),Johnsonxxx (25 juni 2024),JonnyFontane (23 juni 2024),Kurt Cobain (23 juni 2024),Kwakje (25 juni 2024),Liefje (23 juni 2024),Manbijtkat (23 juni 2024),mentholbear (23 juni 2024),Patjax (23 juni 2024),Picasso 1 (23 juni 2024),pret (23 juni 2024),Purrfect (23 juni 2024),Reinstecke Fuchs (23 juni 2024),schoolmeester (23 juni 2024),Shakir (23 juni 2024),Toetebel (23 juni 2024)

  8. #131
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:06
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.631
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.992 in 1.153 posts

    Standaard

    Primeur in het vernieuwde Freude 39

    Gisteren samen met een niet schrijvende ijsbeer richting Freude 39 gereden om te kijken hoe deze club nu is.

    ik was er een 8-tal jaren geleden 1 keer geweest, maar gezien de verbouwing heeft vergelijken geen zin.
    Vanuit andere recensies had ik al begrepen dat ik geen al te hoge verwachtingen moest hebben qua line-up, dus zijn we zonder enige verwachting die kant op gereden.
    Mocht het helemaal biets zijn,dan, zouden we altijd kunnen uitwijken naar Penelope.

    Omstreeks 11:15 uur arriveerden we ter plaatse, waar uiteraard nog ruim voldoende parkeergelegenheid was.
    Ik overhandigde het door mij gewonnen vrijkaartje, waarvoor dank aan Forum en club.
    We kregen een nette badjas, handdoek en sleutel en werden richting lockers gestuurd.

    na de gebruikelijke verkleedpartij maakten we ons op om de ontdekkingsreis te beginnen.
    De club is zeer mooi geworden en zeer leuk ingericht.
    Sauna, douches en toiletten ook zeer netjes, evenals het kleine restaurantje waar we een ontbijtje hebben genuttigd.
    Gezien de entreeprijs van € 30 was hier niets op aan te merken, hetgeen later op de dag ook zou gelden voor het middag/avondeten.

    Qua line-up was het nog erg rustig en waren er tussen de 5-10 dames aanwezig, een aantal wat later op de dag zou oplopen tot 25-30.
    Het meerdendeel van de dames had zoals verwacht een maatje meer en/of een jaartje meer, maar er waren ook enkele dames aanwezig die binnen mijn doelgroep (= slank)vielen.

    Uiteindelijk heb ik gekamerd met de blonde schoonheid Elisa en meerdere keren met de skinny roemeense Deea.
    De kamergang met elisa was goed, en met Deea zelfs uitstekend (vandaar meerdere kamergangen).
    Behalve deze meiden waren er nog meer kameropties (bijvoorbeeld Roxana) maar die bewaren we voor een volgende keer.

    De kamers zijn degelijk, schoon, voorzien van een regelbare lichtschakelaar en veelal een spiegel.

    Tussen de kamergangen door genoten van de goede sauna en rustmogreijkheden en uiteindelijk tegen 23:15 uur zeer tevreden huiswaarts gekeerd.

    We zullen zeker terugkeren naar Freude39

  9. Onderstaande 15 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 juni 2024),aquarius (Gisteren),comcom (25 juni 2024),Firehawk (24 juni 2024),irongiant (27 juni 2024),Johnsonxxx (25 juni 2024),Kurt Cobain (24 juni 2024),Kwakje (25 juni 2024),MeesterMixer (25 juni 2024),Reinstecke Fuchs (24 juni 2024),Rino123 (25 juni 2024),rmjhexe (24 juni 2024),Toetebel (24 juni 2024),WANDELAAR5 (24 juni 2024),Wentelt Eefje (24 juni 2024)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.

Freude 468*60   Amari 468*60