Pagina 53 van 53 EersteEerste ... 3434950515253
Weergegeven resultaten: 1.301 t/m 1.315 van 1315
  1. #1301
    Geregistreerd
    23 januari 2024
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    46 in 7 posts

    Standaard

    Voor het weekend ook hier geweest, na wat files om 21:30 bij de vriendelijke dame mijn kostuum voor de avond gekregen en de uitleg over de club

    Na wat verkenning rondjes kan ik zeggen ziet er prima uit mooi zwembad was nog wel koud prima sauna en vriendelijk personeel

    Het eten is niet zo bijzonder, later op de avond kwam het ontbijtbuffet en friet beetje aparte volgorde, dat was simpel maar prima

    Aantal dames waren naar mijn smaak maar niet gekamerd vanwege wat aparte, arrogante of upsellende reacties van de dames maar de meeste zitten op 100p30 of 150p60

    Ga hier nog wel eens naar terug maar dan als het wat warmer is dan is het zwembad ook lekkerder het was overigens op een donderdag nacht niet bijzonder druk en veel lege plekken voor de ervaren bezoekers is dat vaak zo ?

  2. Onderstaande 11 leden hebben Paul1968 bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (29 april 2024),Giodude ( 4 mei 2024),Husky (29 april 2024),mentholbear (30 april 2024),nick n. (30 april 2024),Patjax (14 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),pret (30 april 2024),schoolmeester (29 april 2024),uurtje (30 april 2024),Wentelt Eefje (30 april 2024)

  3. #1302
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:40
    Berichten
    2.081
    Discussies
    54
    Thanks
    3.989
    Thanked
    3.294 in 1.100 posts

    Standaard

    Donderdag is normalerwijs m'n favoriete clubavond, omdat in de meeste clubs alle favorietjes op vrijdag/zaterdag vaak weggesnaaid worden, en het serviceniveau vaak navenant keldert (de dames willen en kunnen dankzij de klandizie snel kamertjes maken, dus je staat ook zo weer buiten). Door het hogere prijspeil in magnum 'loopt' dat een stuk minder, met als gevolg dat je ook op vrijdag vaak nog wel een nette keus hebt. Donderdag is dan een mindere avond, omdat de dames dan vaak wegblijven. Het verschil tussen donderdag en vrijdag/zaterdag is best stevig in magnum.

  4. Onderstaande 8 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (30 april 2024),Bennie28 ( 6 juni 2024),Giodude ( 4 mei 2024),mentholbear (30 april 2024),Patjax (14 mei 2024),Paul1968 (30 april 2024),Pierke69 (13 mei 2024),Wentelt Eefje (30 april 2024)

  5. #1303
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    Gisteren @ 20:53
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.537
    Discussies
    144
    Thanks
    8.651
    Thanked
    14.300 in 2.098 posts

    Standaard

    Pussy Pow(d)erpuff Prostitutes Penthouse

    Met een weekje vertraging afgelopen zaterdag op koningsdag alsnog in Magnum aanbelandt om mijn vrijkaart stuk te slaan. Na het vieren van koningsnacht wilde ik wel op koningsdag wat lol beleven met een koningin van de nacht.

    Gelijk ook maar even checken in hoeverre Magnum geschikt is als plek voor het ijsberenfeest en zodoende te voorkomen dat Eddy_V in de verleiding zou komen om dit etablissement te bezoeken en weer een verloofde aan zijn verzameling zou toevoegen.

    Verleden jaar tijdens mijn paar bezoekjes aan Magnum was er een dame die mijn interesse al gewekt en een plekje op mijn Willy Wishlist verworven in de categorie guilty pleasures met als sub categorie de slettebakken koppies. Als ik de bar inloop na binnenkomst zie ik haar al op haar gebruikelijke plek bivakkeren. Vadertje tijd heeft de afgelopen acht maanden niet stilgestaan en er is links en rechts wat extra op de heupen bijgekomen en het koppie ietsje boller. Mocht er niets rondlopen dan kan ik nog altijd haar afvinken.

    Eerst maar even met een colaatje beetje acclimatiseren in de sisha lounge. Al snel krijg ik gezelschap van een Roemeense genaamd Denisa. Gesprekje op zich was ok maar waarom vraag je iemand zijn naam als je daarna alleen maar baby over je lippen krijgt. Gezegd dat ik sowieso eerst een hapje wilde eten. Het buffet van Magnum is door de avond wisselend en wat er op dat moment lag was niet veel soeps. Beetje pasta en tonijnsalade om een bodempje te leggen. Daarna weer richting SL voor een sigaretje.

    Ik zat amper of Denisa kwam erbij. Wederom baby dit, baby dat. Als er iets libido verlagend is bij mij dan is het wel dat baby geneuzel. Natuurlijk krijg ik ook gezelschap van een unfuckable ugly. Minimaal een jaartje of tien te oud, een kilootje of 20 teveel en gekleed in een visnetje waardoor ze eerder weg heeft van een rollade kiloknaller in de supermarkt dan een PINO (potentieel interessant neuk object). Aangezien er verder niets te doen is ben ik wel benieuwd naar haar “verkooptechniek”. Na de uitwisseling van namen vraagt ze wat ik zoal lekker vindt met sex. Ik besluit om het hele pakket aan mogelijkheden aan bod te brengen. Alles is mogelijk en elke optie is “slechts” een bruin briefje extra per extra. Ik vraag voor de zekerheid of dit dan €400 voor een uur is en nadat ze zichtbaar het rekensommetje in haar hoofd maakt zegt ze ja met als toevoeging dat het een onvergetelijk uur wordt en voor 2 bruine briefjes extra mag ik ook met mijn stokkie in haar anaalkanaal roeren. Ik antwoord met anal sex is overrated, it is fucking shit. Dan buigt ze voorover en fluistert in mijn oor dat ik voor diezelfde 2 bruine briefjes mijn degen blanco in haar schede mag opbergen. Ik zeg haar dat ik het aanbod in overweging neem maar eerst wil uitbuiken. Zichtbaar teleurgesteld dat de zilvervloot aan haar voorbij gaat druipt ze af.

    Ik verkas naar de verhoging om te relaxen. Daar krijg ik gezelschap van Justyna. Een dametje dat ik al jaren ken. Tijdje bijgebabbeld waarna ik even ga kijken wat het buffet nu te bieden heeft. Ditmaal oa noodles met kip als ook uit de kluiten gewassen drumsticks. Dit is duidelijk beter te kanen.

    Ik zit in de SL uit te buiken als er een mooie jonge blonde dame met brilletje allerlei gebaren maakt vanaf de gang. Geen idee voor wie ze bedoeld zijn kijk ik om mij heen. De dame die tegenover me zit lacht en zegt dat ze voor mij bedoeld zijn. Gedurende een aantal minuten gaat dit staaltje van gebarentaal tussen ons door. Aangezien dit voor haar niet het gewenste resultaat oplevert komt ze binnen en ploft naast mij neer.

    Na de uitwisseling van namen waarbij zij zich voorstelt als Raissa is van dichtbij duidelijk dat ze nog een jonkie is en dit wordt bevestigd als ze zegt 21 te zijn. Ze ontpopt zich als een superleuke en zeer grappige meid. Ondanks het feit dat ik aangeef nog aan het uitbuiken ben is ze vastberaden om mij naar de kamer te krijgen om mij te “vermoorden”. Dezelfde dame die eerder aangaf dat Raissa het op mij gemunt heeft zegt tegen haar in het Roemeens dat het vergeefse moeite is en ik niet met haar ga kameren. Blijft leuk als je verstaat wat dames zeggen.

    Het lijkt er even op dat die woorden Raissa laten twijfelen maar al snel blijkt het dat ze olie op het vuur waren en ze zet nog een tandje bij. In haar doen doet ze mijn een beetje herinneren aan micuţa mea enigmă. In mijn hoofd heb ik al besloten dat een kamergang onvermijdelijk is maar kan het niet laten haar nog wat te plagen. Na een paar minuten sta ik op en zeg haide. Ze kan het niet laten om de dame die dacht dat het niet zou lukken triomfantelijk op haar ongelijk te wijzen.

    Op de kamer natuurlijk de kans om haar strakke, slanke lijfje onder handen te nemen met een massage gepakt. Ze genoot met volle teugen. Ze vraagt hierna wat mijn voorkeuren zijn en ik zeg dat zij het maar moet bepalen. Ze oppert om een BJ te geven en dat idee bevalt me wel. Nadat ze mijn luststaaf met haar handje heeft laten groeien neemt haar mondje het over. Ze blijkt dit kunstje zeer goed te beheersen en pikt de signalen snel op om deze uit te buiten. De afwisseling met tussentijds wat handenarbeid is goed na een kleine tip van mij. Ze stelt voor over te gaan naar de daad als kroon op het werk. Zij komt on top en haar uithoudingsvermogen is indrukwekkend. Vaak is de daad voor mij een noodzakelijk kwaad ter lozing van het zaad maar in dit geval was het top. Na het vullen van het rubbertje en schoonmaak het restant van het uur relaxt volgemaakt.

    Na deze kamer eens rustig de line up in ogenschouw genomen. Voor de liefhebbers van GMC-tjes was het aanbod zeer mager met slechts een drietal, ook de slankies waren veruit in de minderheid. Liefhebbers van dames met wat weelderige wulpse vormen kwamen beter aan hun trekken. Bovendien behoorlijk wat dames die een 2.0 versie waren van wat hun ooit door moedertje natuur hun is toebedeeld gezien de gereviseerde onderdelen. Nog een tijdje met een Nederlander gesproken die er nu voor de achtste week op een rij was.

    Gedurende mijn aanwezigheid is er telkens een glimlach bij het zien en af en toe een korte uitwisseling van beleefdheden met WWGPSK. Als ik nog een laatste sigaretje heb gerookt en op het punt sta om te gaan loop ik haar net buiten de SL tegen het lijf. Natuurlijk is er weer die glimlach hare zijde en ik besluit haar richting uit te lopen omdat ik geen idee heb wanneer ik weer in Magnum kom en ze dan misschien wel van wipkip uitgegroeid is tot plofkip. Waar de helft van de dames wel op één of andere manier een poging heeft gewaagd om mij op de kamer te krijgen heeft ze net als verleden jaar geen enkele poging ondernomen. We zijn wat aan het dollen en ze vraagt of ik een Chupa Chup voor haar heb. Normaliter wel maar ditmaal vertrokken zonder. Ik zeg dat ik een banaan als alternatief in de aanbieding om te “lutschen”. Het kwartje valt niet meteen en zeg dat ik ff in mijn rugzak moet kijken of er nog eentje verdwaald inzit. Inmiddels snapt ze de banaan referentie maar gaat er verder niet op in.

    Ik ga na de locker en heb er nog eentje in mijn rugzak en geef haar deze in de bar. Ze komt vragend terug op het banaan gesprek om zich ervan te verzekeren of ik dit serieus bedoelde. Ik knik ja en vraag of ze eventueel een massage wil. Nu knikt zij ja en kan ik weer richting locker. Als ik terugkom vertrekken we richting de kamers.

    We hadden nog geen namen uitgewisseld dus eerst even netjes voorgesteld en haar werknaam bleek Emmy te zijn. Tijdens de massage uitte ze haar verbazing dat ik met haar naar de kamer wilde omdat ze dacht dat zij mijn type niet was. Nu had ik verleden jaar toch echt wel een paar duidelijke hints gegeven maar die waren haar dus klaarblijkelijk ontgaan. Na de achterzijde wilde ze graag dat ik ook haar gereviseerde borsten deed. Terwijl ik dit deed masseerde zij mijn luststaaf. Ze dirigeerde mij naar voren en er volgde een BJ/mouthfuck. Na een tijdje wisselden we in een meer reguliere positie voor een BJ. Er volgde een oily HJ waarbij ze zich zo positioneerde dat ik ook met haar klitje kon spelen en ze bood een prostaatmassage aan. Deze aan mij voorbij laten gaan. Na nog een tijdje een BJ zadelde ze in cowgirl op. Er volgde een tweetal vreemde varianten die mijn luststaaf niet echt konden bekoren. Om te voorkomen dat hij als een nachtkaars uit zou gaan gewisseld in missio en hierin het rubbertje gevuld. De laatste vijf minuten nog wat nagebabbeld. Het liep tegen tweeën aan en een derde kamer zou er toch niet meer van komen, dus mezelf weer in mijn burgerkloffie omgekleed en de club verlaten. Dank aan club en forum voor het vrijkaartje.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  6. Onderstaande 20 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 mei 2024),bram4826 ( 3 mei 2024),cavediver (14 mei 2024),donkeywonkey ( 3 mei 2024),Firehawk ( 3 mei 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 mei 2024),Giodude ( 4 mei 2024),Gustomass ( 3 mei 2024),Kurt Cobain ( 3 mei 2024),Kwakje (13 mei 2024),Manbijtkat ( 3 mei 2024),mentholbear ( 3 mei 2024),Paul1968 ( 3 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),pret ( 3 mei 2024),Purrfect ( 3 mei 2024),snaal88 ( 3 mei 2024),stimpy3 ( 3 mei 2024),WANDELAAR5 ( 3 mei 2024),Wentelt Eefje ( 3 mei 2024)

  7. #1304
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:40
    Berichten
    2.081
    Discussies
    54
    Thanks
    3.989
    Thanked
    3.294 in 1.100 posts

    Standaard

    Goedver: heel recensieverhaal ingeklopt, wil ik nog een videolinkje invoegen, zit ik daar te lang mee te teuten en gaat m'n tabblad op non-responsief. Grrr. Naja ,morgen herkansing.

  8. #1305
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.341
    Discussies
    249
    Thanks
    22.596
    Thanked
    6.649 in 3.105 posts

    Standaard

    Wanneer je nu opnieuw naar https://www.ijsberenforum.com/forum/...erhalen/page53 gaat zou je onderaan de pagina dit moeten zien:
    IMG_0635.jpg
    Aanklikken van "Restore auto-saved content" en je ingetypte verhaal verschijnt weer!
    "If she don't Hawk-Tuah
    I don't even talk to her"

  9. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Disco Volante BFS (13 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024)

  10. #1306
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:40
    Berichten
    2.081
    Discussies
    54
    Thanks
    3.989
    Thanked
    3.294 in 1.100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Wanneer je nu opnieuw naar https://www.ijsberenforum.com/forum/...erhalen/page53 gaat zou je onderaan de pagina dit moeten zien:
    IMG_0635.jpg
    Aanklikken van "Restore auto-saved content" en je ingetypte verhaal verschijnt weer!
    Nou ja, in dit geval dus niet. Dus ik mag een nieuwe poging doen. Naja, we gaan er maar vanuit dat het nieuwe verhaal beter is dan het oude, omdat het nog een keer herkauwd is, niet?

  11. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (14 mei 2024)

  12. #1307
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:38
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    2.053
    Discussies
    62
    Thanks
    8.765
    Thanked
    2.951 in 1.037 posts

    Standaard

    Je hebt in ieder geval een kans gehad om te oefenen
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (14 mei 2024),Wentelt Eefje (14 mei 2024)

  14. #1308
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:23
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.721
    Discussies
    270
    Thanks
    26.802
    Thanked
    16.102 in 6.549 posts

    Standaard

    Zelf schrijf ik mijn verslagjes eerst in mijn email. Daarna plak ik het pas op het forum. Tussentijds slaat m'n email meestal de concepten op. Meestal gaat dat wel goed.

  15. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    stimpy3 (15 mei 2024)

  16. #1309
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:40
    Berichten
    2.081
    Discussies
    54
    Thanks
    3.989
    Thanked
    3.294 in 1.100 posts

    Standaard

    OK, herkansing. Duurde wat langer omdat er hier ook nog wat klustoestanden zijn die veel meer tijd innemen dan gepland (kamers duren daarentegen altijd korter dan je denkt )

    Meteen ook een combi-review van een drietal magnum-bezoekjes. Eerste was op een donderdag, nu bijna 2 maanden geleden. Zoals eerder geschreven ga ik vaak op een doordeweeksedag clubben (woensdag of donderdag), omdat in de wat kleinere clubs de drukte op vrijdag/zaterdag vaak te groot is, waardoor alle lekkere dames eruitgevist zijn danwel dat de dames drukker bezig zijn met klokkijken omdat ze je zo snel mogelijk van de kamer af willen hebben zodat ze een volgend slachtoffer kunnen maken. In Magnum zijn de prijzen daarentegen sort-of-losgelaten; prijzen zitten op 100p30/200p60 (neu, niks 150p60). Frankfurtse toestanden zeg maar. Het gevolg is dat de nood om te kameren voor de beren niet ontzettend hoog is (voor ijsberen moet het ook uit de lengte of uit de breedte komen). Het gevolg is dat de lineup op de donderdagen inkakt. Dat viel me dus ook op die donderdag; ik had echt moeite om een beetje aantrekkelijke leenvriendin te spotten. Uiteindelijk 2 kamertjes gemaakt met dezelfde dame, donkerharig, beetje petite, leuk gezichtje, maar op kamer bleek ze net iets te grote sili's te hebben. Beetje jammer, doe mij maar puur natuur. Sessie was best aardig, maar ook weer niet heel super. Dat tweede kamertje was eigenlijk meer een gevalletje van "grrr, ik heb nog zin in een 2e kamertje, maar d'r loopt eigenlijk niets neukbaars rond" waarop ik door de dame met wie ik m'n eerste kamertje deed naar een kamer getrokken werd. Pardon, gesleept werd. Werd daarna meer een best aardige pijpsessie dan een neuksessie, maar goed.

    Ander dingetje wat me die donderdag opviel: d'r zaten een paar gasten in het achtergedeelte lachgas te consumeren (tot grote hilariteit van de gebruikers zelf), en het leeglopen van zo'n cylinder geeft een niet zo hele fijne vibe als je even verderop aan het relaxen bent.


    In ieder geval: de kamerdame vertelde me dat vrijdag/zaterdag veel betere dagen waren in Magnum. Dus toen ik in de periode daarna een vrijkaartje voor magnum kreeg, had ik drie-vier weken later een mooie gelegenheid om eens te kijken of de lineup op vrijdag nou echt beter was. Long story short: yeppers. Echt een stuk betere lineup, met ruwweg een half dozijn 'te kameren meiden'. Meestal ga ik na aankomst wat relaxen in het achtergedeelte; zo ook deze keer. Toen ik daar om een uur of 22 wat lag uit te buiken van wat eten kwam er net een hele lading optikficks rond, waaronder de hierbovengenoemde Raisa. Blonde roemeense dame, eigenlijk een tikkeltje te slank/langbenig (wat het bij de gemiddelde ijsbeer wel prima doet gok ik), maar wel een hele mooie uistraling. In ieder geval, daar zat ik in no-time mee op kamer, waar ik ontdekte dat Raisa tepelpiercings had (dat was ook mijn first). Niet helemaal mijn ding; leuk voor de dame maar een beetje risky wbt je eigen gebit enzo. In ieder geval: mooi meiske, hele prima sessie. Wel een mevrouw die weet wat ze waard is. Daarna nog twee andere kamertjes gemaakt; eentje met een petite donkerroodharige met een stevige cup D, die een hele nette sessie deed maar constateerde dat ik te snel na m'n vorige kamer was gaan kameren omdat kleine stimpy wat overgevoelig was. Laatste kamer was een beetje een sof; langbenig roemeentje met een wat verwende middlebareschoolmeisjeslook (en wat langer bruin haar) die op kamer er niet al te veel van bakte omdat ze eigenlijk liever een ander beroep had moeten kiezen. Kassiere ofzoiets, maar dat betaalde dan weer niet genoeg.

    Twee weken daarna nog een bezoekje gedaan aan Magnum op vrijdag; half uurtje na binnenkomst meteen besprongen door Raisa en naar een kamertje gelokt. Net zo'n prima kamer als de keer daarvoor; enige bummer was dat Raisa eigenlijk gokte op 'kerels die binnen 10 minuten klaarkwamen' en na 35 minuten volcontinu neuken klaagde dat ze helemaal doorgeneukt was (dat merkte je ook wel aan d'r wildheid; de eerst 5 minuten was dat alles erop en eraan, dat werd na verloop van tijd wat minder. Beetje gevalletje stamina van de dvp vs stamina vd ijsbeer: 0-1 :D).


    wbt het eten: Ach, best aardig, je moet een beetje geluk hebben met wat de kok die dag op z'n lijstje heeft staan. D'r zijn tenten die het beter doen, maar ook tenten die het veel een veel slechter doen, maar goed. Leuk extra'tje van de laatste tijd is dat ze wat meer werk maken van dessert/sweets. Sowieso liggen er de hele avond ook broodjes en beleg, als je je niet kunt vinden in de buffetbakken. In ieder geval: ik hou magnum er nog wel in als club, omdat het een prettige combinatie is van een grote club met voldoende ijsbeerrruimte en voldoende dames.

    Bij het wegrijden nog de laatste muziekvondst opgezet (uurtje fijne experimentele retro-folk van Heilung), die de vorige keer m'n review vernaggelde.


  17. Onderstaande 9 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 ( 1 juni 2024),Giodude (24 juni 2024),Kurt Cobain (22 mei 2024),mentholbear (27 juni 2024),mynasch (22 mei 2024),Partycrasher (22 mei 2024),Patjax (22 mei 2024),WANDELAAR5 (22 mei 2024),Wentelt Eefje (22 mei 2024)

  18. #1310
    Geregistreerd
    23 januari 2024
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    46 in 7 posts

    Standaard

    Begin van de avond mijn berenvel gekregen, eventjes een rondje doen en liep meteen Emma tegen het mooie lijf ze vertelde me dat ze sinds een paar dagen de overstap hiernaartoe heeft gemaakt vanuit golden gate want daar was niks meer te verdienen
    Rondje verder gemaakt en ongeveer de helft van de dames vroeg of ik lust had of wilden spasieren, eerst wat gegeten (beetje pasta en wat gekookte aardappeltjes in een of andere saus zag er niet super uit maar smaakte me goed

    Toen wat gefriemel mit die piemel, een kamertje met de zeer mooie uitziende Raisa in de bar zeer bevallig aanhankelijk en deed haar best maar in de kamer een beetje standaard, geen herhalings gevaar, wel leuk om naar te kijken

    Nu even kijken of ik nog een kamer maak of dat ik het voor gezien houd

  19. Onderstaande 12 leden hebben Paul1968 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 mei 2024),bram4826 ( 1 juni 2024),Giodude (24 juni 2024),henry192g (31 mei 2024),mentholbear (27 juni 2024),Patjax (31 mei 2024),pret (31 mei 2024),stimpy3 (31 mei 2024),Ties85 ( 1 juni 2024),Tjeppah (31 mei 2024),WANDELAAR5 (31 mei 2024),Wentelt Eefje (31 mei 2024)

  20. #1311
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    27 juni 2024 @ 17:24
    Berichten
    135
    Discussies
    14
    Thanks
    27
    Thanked
    97 in 29 posts

    Standaard

    Zo, eindelijk eens tijd voor een review van mijn bezoek aan Magnum op 5 juni. Met mijn gewonnen vrijkaart (waarvoor dank) om 15.00 uur Magnum binnen gelopen.
    Vrijkaart afgegeven die zonder problemen werd ontvangen.
    Na het omkleden en douchen even langs het zwembad (lekker warm) gelopen en gevoeld, de sauna is vernieuwd en heeft een ander plekje gekregen, dichter bij het zwembad.
    Op de plek van de oude sauna en verder door naar achteren zijn ze bezig met verbouwen, het ruikt er daardoor niet zo fris, een beetje rioollucht. Ik heb me laten vertellen door een personeelslid dat daar straks de bar komt en lounge en dat de wellness naar boven gaat, dus zal nog wel een tijdje duren voordat alles klaar is.

    Het is inmiddels 15.15 uur en ik loop rustig naar boven, eenmaal binnen in de bar kijk ik even rond en zie een viertal dames en nog geen beren, ik bestel wat te drinken en laat mijn ogen even langs de dames gaan, 1 dame spreekt me wel aan en ze heeft een ontspannende lach en houding, ik ga naar haar toe en ze stelt zich voor als Marta uit Italië.
    Het is haar eerste dag in Magnum en na wat gekletst te hebben vroeg ik haar wat ze zoal deed op de kamer en wat voor prijskaartje daar dan aanhangt, na een opsomming van haar diensten kwam ze met 200 euro voor een uur, ik vond dat wat veel en zei haar dat ook en stelde 150 euro voor en anders zou ik nog wat verder gaan kijken, de 150 euro werd aanvaard!
    Ze was er echt net en kon de weg in Magnum nog niet, dus heb ik haar wegwijs gemaakt en ook een paspoortje voor haar aangemaakt hier.
    Het was een leuk uur waarin we ons niet verveeld hebben en ze mij 2 keer tot een hoogtepunt bracht.
    Daarna ben ik wat gaan eten en heb ik gebruik gemaakt van de sauna en het zwembad (lekker warm).
    Het was ondertussen ook al gezellig druk (maar niet te) met dames en beren.
    Gekamerd heb ik daarna niet meer en om 19.00 uur ging ik weer huiswaarts.
    Voordat ik ging nog een rondleiding gekregen door het penthouse wat vanaf 500 euro per dag te huur is (doordeweeks)
    Lijkt me wel wat om met IJBF leden te doen, entree hoef je dan niet ook nog te betalen, dus met 10 personen heb je het geld al terug.
    Penthouse heeft eigen kamers, bubbelbad, sauna en eten en drinken worden gebracht op verzoek.
    Ik ben deze dag tevreden huiswaarts gekeerd.
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

  21. Onderstaande 12 leden hebben Jimmy Doe bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2024),Ascari (23 juni 2024),bram4826 (23 juni 2024),comcom (23 juni 2024),Giodude (24 juni 2024),JonnyFontane (23 juni 2024),Kurt Cobain (23 juni 2024),Liefje (24 juni 2024),mentholbear (27 juni 2024),Patjax (23 juni 2024),WANDELAAR5 (24 juni 2024),Wentelt Eefje (23 juni 2024)

  22. #1312
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:39
    Berichten
    3.109
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.610 in 1.833 posts

    Standaard Magnum, algemene verhalen

    Ik was zaterdag 8-6 nog eens in Magnum. De vorige keer had ik ern slechte kamer maar er liep een dame rond die ik absoluut nog eens wou proberen. Helemaal mijn ding.

    Dus met een vrijkaart nogmaals geprobeerd. Eerst lang acapulco gold gegaan voor de gezelligheid en had een week daarvoor een dame gezien waar ik daar mee naar de kamer was. Deze week was ze er niet dus zonder al een kamer gemaakt te hebben Ratingen voor Erkrath verwisseld om 21.00.

    Bij magnum aangekomen was dit keer het zwembad vol en er zaten redelijk wat mensen in. Eens gevoeld maat het water was heerlijk warm.

    Goed ik opzoek naar die ene dame maar die kwam niet. Liep een andere dame die bija net zo mooi was. Nadat ze met een Asiaat naar de kamer was en na 15 minuten weer terug was eens mee gepraat. Prijs was 100p30 en 200p60 en dan was de service pmc. Ik heb haat te verstaan gegeven dat er geen haar op m’n hoofd was die erover dacht daar mee in te stemmen.

    Ik heb medelijden met de asiaat. Die 100415 heeft betaald en pmc en geen tz. Dat is duurder dan in globe waar dit en meer wel standaard service is aangeboden door de mooiste vrouwen.

    Ik heb ook deze club ongepopt verlaten en heb geen behoefte meer hier terug te komen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  23. Onderstaande 6 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    MeesterMixer (25 juni 2024),mentholbear (27 juni 2024),mynasch (27 juni 2024),Paul1968 (25 juni 2024),WANDELAAR5 (24 juni 2024),Wentelt Eefje (24 juni 2024)

  24. #1313
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:38
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    2.053
    Discussies
    62
    Thanks
    8.765
    Thanked
    2.951 in 1.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Prijs was 100p30 en 200p60 en dan was de service pmc. Ik heb haat te verstaan gegeven dat er geen haar op m’n hoofd was die erover dacht daar mee in te stemmen.

    Ik heb medelijden met de asiaat. Die 100415 heeft betaald en pmc en geen tz. Dat is duurder dan in globe waar dit en meer wel standaard service is aangeboden door de mooiste vrouwen.
    In Sharks betaal jij lachend €200 per uur en zelfs een keer €250. Waarom niet in Magnum dan? En tz geef je niks om heb je vaker gezegd... Is er iets veranderd?
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude (24 juni 2024),stimpy3 (27 juni 2024)

  26. #1314
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:39
    Berichten
    3.109
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.610 in 1.833 posts

    Standaard Magnum, algemene verhalen

    Volgens mij heb jij niet goed gelezen vriend. Daarvoor kreeg ik in magnum mindere service. Pmc bovendien had ik de dame al eens binnen 15 minuten van kamer zien terugkeren. Bovendien was m’n laatste ervaring in magnum een dramatische. In sharks heb ik iig heel wat betere ervaringen en 1 wat mindere (de eerste sessie daar dit jaar). Was toevalig ook pmc waarna ik dacht daar ga ik ook niet meer in mee.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  27. #1315
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:38
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    2.053
    Discussies
    62
    Thanks
    8.765
    Thanked
    2.951 in 1.037 posts

    Standaard

    Ik kan heel goed lezen "vriend". Klagen over €200 per uur in Magnum is water naar de zee dragen. Upsellen in een upsell club. Wie had dat gedacht...

    Als ze het uur niet vol wil maken geef je haar maar extra geld. Doe je in andere clubs ook.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

 

 
Pagina 53 van 53 EersteEerste ... 3434950515253

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.

Amari 468*60   Babylon 468*60