Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Uganda Entebbe

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:17
    Berichten
    757
    Discussies
    111
    Thanks
    1.645
    Thanked
    1.915 in 446 posts

    Beitrag Uganda Entebbe

    Net terug uit Oeganda hoofdzaak van deze vakantie was safari vnl. de Gorilla trekking en chimps dat is echt de moeite waard en van mijn bucketlist af kunnen vinken.
    Net als tree climbing lions in Queen Elizabeth NP maar goed er zijn zat heren die natuurlijk met andere intenties op dit forum zitten.

    Je bent een hoerenjager of je bent het niet mijn eerste dag was in Entebbe een middelgrote stad met veel hotels en is erg op toeristen gericht hier is ook de enige internationale luchthaven.
    De hoofdstad Kampala is op een uur rijden en is ontzettend druk ik ben er op de heenweg doorheen gekomen.
    Hier zitten echter wel de meeste dames, aangezien ik 1 dag in Entebbe zou zijn voorbereiding gedaan via Tinder.
    Want ergens in de middag is de kans in Entebbe relatief klein een neukertje te vinden.
    Tinder in Afrika dus ook Oeganda is een groot feest er stromen honderden likes binnen en massa's matches.
    Echter zoeken veel dames ook enkel een serieuze relatie uiteindelijk gewoon eerlijk geweest over mijn intenties.
    En een dame uit Kampala gevonden die rond 14:00 in Entebbe wou meeten we hadden een prijs afgesproken van 80 euro.
    Ze is uiteindelijk tot 22:00 gebleven want ik wou daarna gaan slapen omdat ik de dag erna vroeg op moest voor de safari.
    Dat komt dus neer op ongeveer 10 euro per uur ik heb uiteindelijk 4x met haar geneukt.
    Ze was eigenlijk meer een amateur maar daar was in bed niks van te merken inzet was 100% en genoot er zelf optimaal van mee.
    Het was helaas een erg regenachtige dag gelukkig de enige ik had er niet aan moeten denken de hele dag alleen in het hotel te moeten zitten.
    Met dat weer zit er namelijk niet veel anders op dus een beetje voorbereiding kan lonen.

    Mijn laatste dag was ook een uurtje of 8 in Entebbe van een uur of 16:00 tot 1:00 tot ik naar het vliegveld moest.
    Na wat lopen en relaxen aan het meer en eten besloten rond 20:00 wat zaken te gaan verkennen.
    Eigenlijk had ik bij de eerste al prijs de Irish pub er kwamen net 4 dames naar buiten die had ik helaas gemist.
    Maar eenmaal aan de bar had ik binnen 2 minuten een van de opdat moment weinige dames aan mijn jas.
    Na een half uur besloten haar maar mee te nemen naar mijn hotel ik had geen zin nog 3 tenten af te struinen.
    En de tijd die ik had werd ook steeds minder, uiteindelijk een prijs van 150K shilling met haar afgesproken ze vroeg eigenlijk 50 euro maar gezien de beperkte tijd vond ik omgerekend 40 euro bijna ook wel voldoende.
    Toen de verpakking uit ging waren haar borsten ook een beetje een tegenvaller geval leeg gezogen door haar koter(s).
    Sex was matig stukken minder als mijn eerste date ze bood wel nog een 2e ronde aan maar haar na een uurtje maar weer terug gestuurd.
    Zodat ik rustig naar het vliegveld kon gaan al met al valt er wel wat te beleven als je erna op zoek gaat.
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de dames in Kenia en Tanzania over het algemeen knapper vind als in Oeganda. De prijzen zijn verder ongeveer vergelijkbaar.
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 12 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2024),Badslippers (25 juni 2024),Bluebear (25 juni 2024),bram4826 (25 juni 2024),Giodude (25 juni 2024),JonnyFontane (25 juni 2024),Massi (25 juni 2024),mechelen (25 juni 2024),mentholbear (27 juni 2024),Mooiejoke (26 juni 2024),noglangnietuitgewandeld (26 juni 2024),WANDELAAR5 (25 juni 2024),Wentelt Eefje (25 juni 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.

  Babylon 468*60