Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Maria (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:44
    Berichten
    1.456
    Discussies
    96
    Thanks
    958
    Thanked
    2.004 in 812 posts

    Standaard Maria (Roemeense)



    Maria (Roemeense)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Buik, Rug, Voet
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : PMC, Eierlecken, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info : Haar haar is een mengeling van bruin en grijs/blond





  2. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (14 juni 2024),mentholbear (21 juni 2024),WANDELAAR5 (14 juni 2024),Wentelt Eefje (14 juni 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:44
    Berichten
    1.456
    Discussies
    96
    Thanks
    958
    Thanked
    2.004 in 812 posts

    Standaard

    Het is een echte vrouw met een normaal tienerlichaam. Voor mij een hele mooie lieve vrouw met erg mooie borsten. Ze gaf me geweldige service op de kamer. Zo goed dat ik twee keer met haar naar de kamer ben geweest. Een heel mooie vrouw met hersens en zeer goede service. Ik kan haar aanbevelen.

  4. Onderstaande 6 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey (14 juni 2024),Liefje (14 juni 2024),Manus (14 juni 2024),mentholbear (21 juni 2024),sweetcat (15 juni 2024),WANDELAAR5 (14 juni 2024)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:44
    Berichten
    1.456
    Discussies
    96
    Thanks
    958
    Thanked
    2.004 in 812 posts

    Standaard

    Tweede kamertje met dit schatje overtrof de eerste kamer. Haar als waardering nog een uitgebreidde massage gegeven. En dat viel bij haar weer goed in de smaak.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (14 juni 2024),mentholbear (21 juni 2024)

  7. #4
    Geregistreerd
    4 maart 2024
    Last Online
    27 juni 2024 @ 23:14
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Had maria al een aantal keer gespot, en vandaag is het dan toch tot een kamergang gekomen.
    Het is een lieve vrouw, maar ik denk dat we niet helemaal goed klikte, zo probeerde alle extra’s aan me te slijten die ik vriendelijk afwees, na 20 minuten melde ze dat we al over de 30 minuten heen zaten dus niet meer hoefde te haasten, ik werd er spontaan slap van en ze probeerde het met handwerk nog af te maken. Het was vandaag ook erg warm.
    Ze bleef er op staan dat het al langer dan 30 minuten was. Ik heb kamergang afgebroken, heb haar voor de moeite wel wat extra gegeven (we hadden veel gezweet van wegen de hitte), maar benadrukte dat ik wel gelijk had.

    Ik denk dat ik haar op een slechte dag heb getroffen, ze komt wel over als een aardige vrouw, deze ervaring vond ik niet super maar wellicht ga ik in de toekomst nog wel een keer voor een herkansing


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. Onderstaande leden hebben Wandelaar89 bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (25 juni 2024)

  9. #5
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    6.083
    Discussies
    101
    Thanks
    15.785
    Thanked
    10.119 in 3.637 posts

    Standaard

    In Venus noteren ze de tijd dat de dame de handdoek haalt. Dus je kunt in dit soort gevallen gewoon even samen naar de receptie lopen en zien wie er gelijk heeft.

  10. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (25 juni 2024)

  11. #6
    Geregistreerd
    4 maart 2024
    Last Online
    27 juni 2024 @ 23:14
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tip, ze stelde dit ook voor, dus ik wil niet al te negatief over haar doen en ze was verder wel lief tijdens de kamergang ik wilde er ook niet al te veel woorden aan vuil maken, ik stelde voor dat ik haar wat extra zou geven als we de kamergang met 30 minuten zouden stoppen daar stemde ze mee in.

    Het zou kunnen dat ze zich oprecht vergist had


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. Onderstaande 2 leden hebben Wandelaar89 bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (25 juni 2024),WANDELAAR5 (25 juni 2024)

  13. #7
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:44
    Berichten
    1.456
    Discussies
    96
    Thanks
    958
    Thanked
    2.004 in 812 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wandelaar89 Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip, ze stelde dit ook voor, dus ik wil niet al te negatief over haar doen en ze was verder wel lief tijdens de kamergang ik wilde er ook niet al te veel woorden aan vuil maken, ik stelde voor dat ik haar wat extra zou geven als we de kamergang met 30 minuten zouden stoppen daar stemde ze mee in.

    Het zou kunnen dat ze zich oprecht vergist had


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Dan denk ik dat ze ook buiten de kamer heel lief voor je is geweest. Ze wilde samen met jou naar de receptie lopen om de tijd te controleren of in ieder geval laten zien dat het klopte dat jullie langer dan 30 min op de kamer waren. Het zal echt wel zo geweest zijn want waren zou ze dit anders tegen je zeggen. Als ze je belazerd had qua tijd had de theke dit ook meegekregen en had ze dit echt wel te horen gekregen.
    Ook nam ze genoegen met wat extra ipv dat ze je voor een heel uur liet betalen. Voor mij is het een lieverd en is ze haar centjes in ieder geval meer dan waard. En dat kan voor anderen natuurlijk anders zijn. Goed te horen dat je het waarschijnlijk nog eens gaat proberen met haar. Veel plezier dan.

  14. #8
    Geregistreerd
    4 maart 2024
    Last Online
    27 juni 2024 @ 23:14
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 8 posts

    Standaard

    Ik heb een zelfde ervaring al eens eerder gehad in Venus bij een van de bulgaarse dames. Heb toen maar voor een uur betaald en de tijd enigszins vol gemaakt.

    Vandaar dat ik nu zelf de tijd ook goed check voor dat ik de kamer op ga. Ik wist dat ik gelijk had op de kamer en heb op de minuut af nauwkeurig (30 minuten later )haar het geld gegeven. Het zou kunnen dat ze er vanuit was gegaan dat ik toch wel voor het uur zou gaan.
    Wat ik in alle waarschijnlijkheid ook wel had gedaan als het niet zo warm was geweest er zat zeker geen 2e ronde in voor mij.

    Het is ook geen straf om te moeten verlengen, maar de meeste dames de ik bezocht heb in Venus geven aan dat de tijd er bijna op zit en of je langer wilt blijven of niet dit vind ik een prettige en eerlijke manier

    Verder ben ik het met je eens het een lieve meid is, ik hou het maar op een misverstand en ga zeker nog wel een keer op herkansing

  15. Onderstaande leden hebben Wandelaar89 bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (26 juni 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Babylon 468*60   Freude 468*60