Pagina 159 van 159 EersteEerste ... 59109149155156157158159
Weergegeven resultaten: 3.951 t/m 3.962 van 3962
  1. #3951
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    1 juli 2024 @ 19:09
    Berichten
    1.882
    Discussies
    8
    Thanks
    9.286
    Thanked
    11.006 in 1.492 posts

    Standaard

    Zondag de navigatie ingesteld op AG te Ratingen,
    geen grenscontroles bij Emmerich en kon probleemloos AG bereiken.
    Kort na 10.00 uur reed ik de parkeerplaats op en kreeg ik aansluitend van theke Tiana mijn badmantel en twee handdoeken.
    In het begin rustig maar bij mijn vertrek kort na 19.00 waren er 49 dames actief en zo`n 80 luie en actieve ijsberen.
    Dames aanwezig o.a. Duitse Mina,uit de Dominicaanse Republiek Lia uit Cuba Honey en Bulgaarse Pamela.
    verder uit vooral Roemenie Nathalie,Jenny klein maar fijn in een soort rieten rokje,Roxi,Mia,Helen,Aline,Alice,Gorgina,Christa,M agda,Lydia,Diana,Rebecca,Vanessa,Michaela,
    Briana,Yvonne,Bibi,Roberta,Lolita,Patricia,Adina,T headora,Ariana,Alesia,Angela,Manuela en vele anderen
    genoten van de sauna en twee uur zon op het dakterras.
    En hier en daar gecommuniceerd met ijsberen uit de Benelux,Duitsland en zelfs een paar ijsberen uit Frankrijk,
    een ijsbeer die recentelijk Scandinavië had bezocht had zelfs een kleine Husky voor mij meegenomen als dank voor mijn epistels op het Forum.
    Mijn eerste kamer van een uur was met Dominicaanse Lia en natuurlijk succes verzekerd met deze heetbloedige dame,
    ze was nu gekleed in een zwart doorzichtig niemendalletje ook nu weer een genot om uit te pakken en haar borsten de verdiende vrijheid te geven
    mijn tong en Husky junior maakte overuren om uiteindelijk na meerdere positiewisselingen en een geweldige vrijpartij milieuvriendelijk het nageslacht te laten afvoeren
    Daarna volgde nog een intensieve kamer met Christa evenals Magda had ik met haar de laatste tijd niet gekamerd en dan worden de meisjes knorrig
    Christa was gekleed in een spannend doorzichtig jurkje waar haar borsten en tepels een doorheen priemde!
    Maar daarna volgde er een heerlijke partij goedmaak seks waar de vonken vanaf vlogen,TZ,BJ en in mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven
    Het eten was afwisselend en smaakte prima hierna uitbuiken en een geurig sigaartje opgestoken,
    daarna met Magda het slotakkoord uitgevoerd ook zij vond dat ze door mij de laatste tijd wat verwaarloosd was omtrent het aantal kamers,
    dus ook weer intense goedmaak seks waar ik via een ruige partij en fijne BJ tussen fraaie mijn nakomelingen met een luide kreet weg mocht laten glibberen
    Na drie 100% Huskyproof kamers vond ik het mooi geweest en vertrok kort na zeven uur weer na de mooie Veluwe

  2. Onderstaande 19 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2024),Bluebear (26 juni 2024),bram4826 (25 juni 2024),comcom (25 juni 2024),Kurt Cobain (25 juni 2024),lekkersfan (25 juni 2024),Liefje (25 juni 2024),mentholbear (25 juni 2024),mynasch (25 juni 2024),Pierke69 (29 juni 2024),poefboy (26 juni 2024),Purrfect (26 juni 2024),rmjhexe (25 juni 2024),schoolmeester (25 juni 2024),spermite (26 juni 2024),Toetebel (25 juni 2024),WANDELAAR5 (25 juni 2024),Wentelt Eefje (25 juni 2024),wooley (25 juni 2024)

  3. #3952
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 17:53
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.282
    Discussies
    68
    Thanks
    1.770
    Thanked
    2.924 in 748 posts

    Standaard

    Wooley was vanmorgen in de buurt van ratingen dus even kijken bij gold. Was rustig rond 10/00 uur. Ontvangen door Leyla. Na douche omgekleed in strijdpak. Was aardig warm in de tent.. Rustig qua dames. Had geen zin in Putri dus gewacht of er nog iets anders leuks te neuken was. Om 14:30 kwam lia binnen maar helaas was zij geboekt tot 17:30. Vis met spinazie gegeten en afgetaaid..
    Wordt tijd dat er een sc open gaat dichtbij huis.. (Lr)
    De Riesen-Eisbear...

  4. Onderstaande 7 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 juni 2024),JonnyFontane (26 juni 2024),Kurt Cobain (26 juni 2024),mentholbear (28 juni 2024),poefboy (26 juni 2024),Toetebel (26 juni 2024),WANDELAAR5 (27 juni 2024)

  5. #3953
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    29 juni 2024 @ 12:58
    Berichten
    132
    Discussies
    2
    Thanks
    2.902
    Thanked
    932 in 84 posts

    Standaard

    Deze club blijft een prettige uitvalbasis als ik zakelijk moet vliegen vanaf Düsseldorf. De vlucht was vroeg in de morgen en dan pak ik altijd de avond vantevoren een hoteletje om 's ochtends niet voor een verrassing te komen staan. Nadat ik ingecheckt had de weg vervolgd naar Ratingen. Het was alweer een behoorlijke poos geleden. Rond vijven gearriveerd en na een bakkie leut een paar saunarondje gemaakt. Net na zessen een hapje gegeten en met een bakkie leut het laten zakken. Een tijdje later zag ik Adina en een nobrainer wat betreft een kamergang. Het geluk was aan mijn zijde en ze bleek tijd te hebben en zou naar mij komen nadat ze even een peukie had gedaan. Met een sleutel van een appartementje meldde zij zich bij mij en we liepen naar voren.

    Op de kamer werd het weer een erotisch feest van jewelste. Top tongzoenen, perfect pijpen en super inzet bij de variaties in standjes met als eindresultaat een goed gevuld rubbertje. Lekker gedoucht op de kamer. Mijn vraag of ze nog tijd had voor een tweede ronde knikte ze ja. Ook nu weer een nobrainer en we plakken er nog een uurtje aan vast. Terwijl we aan het tongzoenen waren wist haar hand met een gevoelige massage kleine Pierlala weer gebruiksklaar te maken. Er volgde een langdurige wederzijdse orale verwennerij in 69. Met haar on top wist ze probleemloos een tweede ontlading te ontfutselen. Beter dan dit ging het niet worden en na nog een saunarondje de club verlaten.

    Een aantal dagen later rond het middaguur geland en besloten om eerst een omweggetje richting Ratingen te maken alvorens naar huis te gaan. Natuurlijk is het dan rustiger qua dames. Eerst een saunarondje gemaakt en daarna opgefrist om fris en fruitig een bakkie leut te halen. Ik werd bij de koffie machine bijkans aangerand door Christa. Ze liet duidelijk blijken dat het alweer veel te lang geleden was dat we ons afgezonderd hadden om spannende en stoute dingen te doen. Nadat mijn bakkie leut op was gezamenlijk richting een appartementje gegaan. Christa is een guitige en ondeugende meid. Volle bak tongzoenen om in de stemming te komen waarna haar pijpbeurt uitmondde in 69. Haar volle achterwerk vraagt er gewoon om in doggy tegen aan te beuken met als eindresultaat een goed gevuld rubbertje.

    Even wat gesnoept van het middagbuffet en wat gerelaxt op het dakterras. Nog een saunarondje gedaan om daarna met een bakkie leut op een bankje op mijn gemakkie de troepen te inspecteren. Deze begonnen binnen te druppelen. Naast de bekende gezichtjes ook een behoorlijk aantal nieuwe gezichtjes. Als eerste ronde kun je daar wel een gokje mee wagen maar na het subtiele sloopwerk eerder door Christa het risico niet willen nemen. Uiteindelijk gekozen voor de lieve Vanessa. Optisch misschien niet de mooiste maar wel een dame die weet hoe ze een man moet plezieren. Heerlijk tongzoenen, prettig pijpen, haar boezem weet ze kundig te gebruiken voor een knap staaltje Russisch en met haar poesje het principe van blij dat ik glij huldigt. Dit maakt natuurlijk dorstig en haar inspanningen dan ook beloond met een slokje proteïne.

    Nog een hapje genomen van het avond buffet, een saunarondje gemaakt en na een verkoelend douchke de badjas verruild voor de normale kleding. Binnenkort maar weer eens terugkeren om van het verse fruit te snoepen.

  6. Onderstaande 10 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (29 juni 2024),freek12000 (Gisteren),Giodude (29 juni 2024),Kwakje ( 1 juli 2024),mentholbear (30 juni 2024),Patjax (30 juni 2024),Paul1968 (29 juni 2024),Shakir (29 juni 2024),WANDELAAR5 (30 juni 2024),Wentelt Eefje (30 juni 2024)

  7. #3954
    Geregistreerd
    23 januari 2024
    Last Online
    Gisteren @ 19:18
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    47
    Thanked
    47 in 7 posts

    Standaard

    Dit is een zusterclub van penelope heb ik begrepen zijn de clubs dan ook vergelijkbaar of zit er (veel)verschil tussen ?

    Wil ze namelijk graag bezoeken alleen zie dat penelope een stuk minder goed te bereiken is vaak en veel files, misschien nu alleen vanwege het voetbal ?

  8. #3955
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    1 juli 2024 @ 07:38
    Berichten
    1.674
    Discussies
    24
    Thanks
    3.285
    Thanked
    3.758 in 1.192 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul1968 Bekijk bericht
    Dit is een zusterclub van penelope heb ik begrepen zijn de clubs dan ook vergelijkbaar of zit er (veel)verschil tussen ?

    Wil ze namelijk graag bezoeken alleen zie dat penelope een stuk minder goed te bereiken is vaak en veel files, misschien nu alleen vanwege het voetbal ?
    Als ik naar NRW ga, bezoek ik meestal beide clubs. Je kan zien dat ze tot dezelfde concern behoren: prijsbeleid is hetzelfde en de entourage is nogal basic. (Ook achterstallig onderhoud en schimmels).
    Penelope is wel een pak groter met een ruim buitengedeelte en centraal zwembad.
    In Penelope zijn er iets meer dames, maar ik vind het algemeen servicegehalte in AG hoger.
    Groot voordeel van AG is dat ze reeds vroeger op de dag voldoende dames in huis hebben, terwijl Penelope me te laat op gang komt.

    Persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor AG.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Paul1968 (29 juni 2024),Ronald11 (29 juni 2024),WANDELAAR5 (30 juni 2024)

  10. #3956
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:58
    Berichten
    2.090
    Discussies
    112
    Thanks
    86
    Thanked
    2.536 in 1.063 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Groot voordeel van AG is dat ze reeds vroeger op de dag voldoende dames in huis hebben, terwijl Penelope me te laat op gang komt.
    Persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor AG.
    Ja, das stimmt das die Frauen im AG teilweise früher anfangen. Aber meistens auch nicht vor 12.00 buchbereit sind.
    Im PdL zu spät? Ab 15.00 Uhr sind hier schon ca. 25 Frauen da und spätestens gegen 18.00 Uhr ist das LU fast komplett.
    Shakir,
    ab wann kommst Du normalerweise in einen Club wie AG oder PdL??

    vanKees

  11. #3957
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    1 juli 2024 @ 07:38
    Berichten
    1.674
    Discussies
    24
    Thanks
    3.285
    Thanked
    3.758 in 1.192 posts

    Standaard

    Ik ben een vroege vogel. Het liefst kamer ik al 's morgens want dan sta ik op m'n scherpst.
    In AG zijn mijn favo's er dan al, maar ik Penelope mag ik soms wel tot 17:00 (of later) op mijn kin kloppen. Vervelend...

    Ook krijg je in AG vroeg op de dag bijna gegarandeerd één van de ruime appartementen boven de receptie, die heel wat leuker zijn dan de Lightjockey flikkerlichtkamers waar je 's avonds meestal in belandt.
    De grote kamers van Penelope vind ik ook meer dan OK, maar daar moet je het 's avonds stellen met van die legbatterijen van kamers. (Die wel het pluspunt hebben dat je elkaar lekker kan horen pletsen en brullen).

    Een ideaal dagje ziet er voor mij zo uit: eerst vroeg op de dag eens van bil gaan, 's middags nog enkele kamers maken en als het wat drukker wordt geniet ik gewoon van het Balkansfeertje des avonds.

  12. Onderstaande 12 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (Gisteren),Bluebear (29 juni 2024),bram4826 (29 juni 2024),Eddy_V (30 juni 2024),Herr Fick (Gisteren),Kwakje ( 1 juli 2024),mentholbear (30 juni 2024),Paul1968 (29 juni 2024),schoolmeester (29 juni 2024),vanKees (29 juni 2024),WANDELAAR5 (30 juni 2024),wooley (29 juni 2024)

  13. #3958
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Berichten
    184
    Discussies
    10
    Thanks
    1.331
    Thanked
    492 in 107 posts

    Standaard

    Recent deze club weer eens bezocht. Ik dacht van ik ga als er belangrijke voetbalwedstrijden zijn. Dan zal er vast wel extra keuze zijn. Halverwege de middag aangekomen. Was al behoorlijk druk. Eerst maar wat eten en relaxen. Had Nathalia gelijk al gespot. Ze had het behoorlijk druk. Ik zat met het dilemma van een nieuwe dame of een vertrouwde date met Nathalia. Toen de wedstrijd begon was het behoorlijk druk in de bar. Net toen ik op Nathalia wilde afstappen werd ze gekaapt. Maar ik had ook een hele mooie blonde gespot. Toen ze even alleen zat op haar afgestapt. Haar naam was Rosanne ofzoiets. Maar ik moest nog even douchen. Onder de douche kwam het liedje " Rossane, ik denk dat er heel wat mannen zijn. Elke keer weer een ander..." In mij op. Inderdaad, deze songtekst bleek te kloppen. Want ze was foetsie! Gelukkig kwam even later Nathalia weer terug. Leuke date gehad met haar. Daarna was het weer tijd om te eten en naar huis te gaan.

  14. Onderstaande 3 leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (Gisteren),Toetebel ( 1 juli 2024),Wentelt Eefje (Gisteren)

  15. #3959
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:22
    Berichten
    791
    Discussies
    17
    Thanks
    1.989
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    "Dit is een zusterclub van penelope heb ik begrepen zijn de clubs dan ook vergelijkbaar of zit er (veel)verschil tussen ?

    Wil ze namelijk graag bezoeken alleen zie dat penelope een stuk minder goed te bereiken is vaak en veel files, misschien nu alleen vanwege het voetbal
    ?"


    Hoe zit het als je te maken hebt met een rolstoel (ik kan helemaal niet lopen) met voors en tegens van beide clubs ?
    Laatst gewijzigd door lekkersfan; 1 juli 2024 om 23:58 Reden: citaat vergeten
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  16. #3960
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:15
    Berichten
    186
    Discussies
    1
    Thanks
    215
    Thanked
    254 in 71 posts

    Standaard

    @lekkersfan, Hoe zit het als je te maken hebt met een rolstoel
    Ik denk dat je beter af bent in Acapulco omdat er ook kamers beneden zijn en je kan veel bereiken op de rolstoel. En er zijn veel meer dames dan Penelope denk ik.

  17. #3961
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:07
    Berichten
    184
    Discussies
    10
    Thanks
    1.331
    Thanked
    492 in 107 posts

    Standaard

    In beide clubs meerdere malen mensen in een rolstoel gezien. Wanneer er hulp nodig is zal het personeel hier vast bereidt toe zijn.

  18. #3962
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.295
    Discussies
    116
    Thanks
    14.574
    Thanked
    6.011 in 3.036 posts

    Standaard

    In Penelope zijn 2 werkkamers bij de kino, gelijkvloers.

  19. Onderstaande 3 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    irongiant (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren),Wentelt Eefje (Gisteren)

 

 
Pagina 159 van 159 EersteEerste ... 59109149155156157158159

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Diamond 468*60