Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 65 van 65 EersteEerste ... 15556162636465
Weergegeven resultaten: 1.601 t/m 1.613 van 1613
  1. #1601
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Vandaag @ 01:53
    Berichten
    791
    Discussies
    17
    Thanks
    1.990
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    Ik was er vorige week ook voor een afspraak met mijn heerlijke dame, meestal blijf ik dan nog wel een tijdje rondhangen om te zien of er nog iets lekkers te beleven viel maar vorige week na 5 minuten toch maar vertrokken het aanbod was zowel in kwantiteit als in kwaliteit voor mij niet geschikt hopelijk wordt dat bij mooier weer, weer beter. .
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  2. Onderstaande 2 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 april 2024),Purrfect ( 9 april 2024)

  3. #1602
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:17
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.759
    Discussies
    271
    Thanks
    26.935
    Thanked
    16.146 in 6.567 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Netjes, en helemaal niet verkeerd voor ongeschoolde arbeid. Die dames hebben er ook geen zin in om zich het hele weekeind uit te laten wonen en doen het ook liever wat relaxter aan.
    Net zoals er zoveel verschillende ijsberen zijn, zijn er ook (als niet meer) verschillende dvp. Ik heb er naast de toppers ook gezien waarvan ik me afvroeg hoe ze de entree betaalden. Die leken het net iets te relaxt aan te doen...

  4. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 april 2024)

  5. #1603
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:17
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.759
    Discussies
    271
    Thanks
    26.935
    Thanked
    16.146 in 6.567 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    [B]Als je in het weekend te laat naar Aca Gold komt, is je favoriete vrouw misschien niet meer geïnteresseerd in jou als klant, omdat ze alle tijd wil nemen en ze in dezelfde tijd voor twee Ottomanen zorgt en twee keer zoveel verdient als met jou.

    Neem dan saunaclubs met een complexere structuur, waar bijvoorbeeld Aziaten en Fransen als consumenten deelnemen aan de markt voor seksuele bevrediging. Een Fransman, meneer Camembert uit Parijs, die de prijzen van de mooie vrouwen hoort nadat hij enkele uren naar de Sharks saunaclub is gereisd, zal zeker niet zeggen: "Ooohh mon cherie, je bent te duur! Nu ga ik naar huis zonder geneukt te worden!" Thuis in Parijs mag meneer Camembert geen prostituees legaal bezoeken en zou hij zich zorgen moeten maken over de juridische gevolgen als hij betrapt zou worden door de staatsinspecteurs. Hij doet het liever zonder problemen, voor de prijzen bij Sharks.
    En meneer Okonomiyaki uit Tokio zegt: "Oh, slechts €100 voor 30 minuten, dat is veel goedkoper in Duitsland dan wanneer ik naar een seksclub in Tokio zou gaan. Betaal 150 euro voor 30 minuten en geef er 20 euro fooi bovenop omdat de kleine samoerai lekker is gepijpt.

    Kijk maar eens naar de verschillende regionale prijsniveaus voor seksuele diensten in Duitsland. Wij gokkers slagen er niet eens in om een gestandaardiseerd prijsniveau voor seksuele diensten in Duitsland af te dwingen door met onze voeten te stemmen.
    Daarom ga ik ook niet meer in het weekend en als ik ergens kom kamer ik overdag, wanneer SFL er nog niet in is geweest , voordat baardemans binnenkomt.
    Want zag dan leken de dames ineens op die emoji met $$$ tekens in hun ogen...

    Het blijft natuurlijk ook marktwerking van vraag en aanbod. In Berlijn met alleen Artemis gaat het er natuurlijk anders aan toe dan in het oerwoud van NRW. En ten tijde van een drukke messe merk je ook het verschil met een saaie druilerige dag.

    Doch, wat kan anders de beweegreden zijn dat de kamerprijzen bij LR zijn veranderd? Ik bedenk me dat ik gauw meer weer es langs moet voordat ze de prijzen weer omhoog gooien

  6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 april 2024)

  7. #1604
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:43
    Berichten
    791
    Discussies
    33
    Thanks
    781
    Thanked
    1.808 in 565 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    .....
    Doch, wat kan anders de beweegreden zijn dat de kamerprijzen bij LR zijn veranderd? Ik bedenk me dat ik gauw meer weer es langs moet voordat ze de prijzen weer omhoog gooien

    Deutscher Originaltext
    Betreiber von Prostitutionsstätten müssen kein Betriebswirtschaft Studium abgeschlossen haben, um in Deutschland eine Erlaubnis zum Betrieb eines Saunclubs zu erhalten. Ich frage mich manchmal auch, welche Überlegungen beim Management von Saunaclubs getroffen werden und inweit Auswirkungen von einzelnen Handlungen, wie weit im voraus durchdacht sind. Manchmal kommt es mir so vor, wie: "Versuch macht schlauer" und "was soll ich mir vorher den Kopf zerbrechen". Anders ausgedrückt: "try and error". Welcher Betreiber beschäftigt sich schon gross mit Überlegungen zur betriebswirtschaftlichen Deckungsbeitragrechnung?

    Mich hat die Entscheidung des Management des LR überrascht, den Preis je halbe Stunde auf 50 Euro mit den freiberuflich arbeitenden Prostituierten abzusprechen und zu vereinbaren. Mich hat überrascht, dass die im LR arbeitenden freiberuflichen weiblichen Prostituierten (oder deren Management im Hintergrund) zu überzeugen waren, dass dieser ungewöhnliche Weg für sie profitabler sein könnte als die höheren Zimmerpreise beizubehalten oder diese Zimmerpreise sogar zu erhöhen ((das Golden Gate (= GG) lässt grüssen)). Damit schlägt das LR einen anderen Weg ein, als das GG in Grefrath.

    Letzten Endes könnten folgende Gründe und Überlegungen ausschlaggebend sein:

    1.) Das Management des LR ist nicht zufrieden mit der durchschnittlichen Zahl der Besucher an normalen Wochentagen und am Wochenende.

    2.) Die freiberuflichen weiblichen Prostituierten sind nicht zufrieden mit der Anzahl der Zimmer, die sie im LR in der Woche an Wochentagen und am Wochenende realisieren können und mit dem daraus erwirtschafteten Geldbetrag.

    3.) Die Konkurrenz des Aca Gold zeigt, dass 50 € pro halbe Stunde auf den ersten Blick weniger Wert sind als 60, 70 oder 80 €
    pro halbe Stunde, aber mit der höheren Anzahl an Gästen auch mehr potentielle Bereitschaft verbunden ist, ein Zimmer zu machen. 3 Zimmer zu 80 € würden 240 € Umsatz für eine Prostituierte bedeuten. 10 Zimmer zu 50 € bedeuten 500 € Umsatz und es besteht die höhere Wahrscheinlichkeit mehr Umsatz zu erzielen. Die Menge der Zimmer macht den Profit aus.

    4.) Bei 50 € je halbe Stunde sind männliche Gäste eher bereit ein Risiko mit einer unbekannten schönen Frau einzugehen als bei einem höheren Zimmerpreis. Es gibt in der Summe mehr Zimmer durch die männlichen Gäste.

    5.) Es erscheinen neue grosse Spieler als Prostitution-Betreiber. Das Ying Yang ist im Gespräch und die Freude 39 eröffnet am 02. Mai diesen Jahres. Das Ying Yang ist sehr gefährlich für das LR und das GG. Unter Umständen würden beide Saunaclubs LR und GG unter starken Druck geraten und Existensprobleme haben. Das LR entscheidet sich rechtzeitig vorher zu reagieren und nicht erst zu warten, bis keine Gäste den Club besuchen.

    6.) Jeder Saunaclubbetreiber braucht in der Woche und am Wochenende eine bestimmte Anzahl von Gästen um seine Kosten zu decken. Attraktive Zimmerpreise locken unter Umständen mehr Gäste an. Unter Umständen die richtigen Gäste für den Club. Von Buffet-Fressbären, die nur kommen, wenn Angebotspreise beim Eintritt angeboten werden, hat der Saunaclub mittelfristig wirtschaftlich nichts, weil diese Sorte von Gästen wieder verschwinden, wenn die Angebotsphase vorüber ist. Ausserdem stellt sich die Frage, welchen Deckungsbeitrag Fressbären für einen Saunaclub darstellen, wenn diese Kundschaft bei einem niedrigeren Eintrittspreis sich den Bauch vollschlägt, wie es drei normale Besucher machen würden.

    7.) Von Fressbären haben weibliche freiberufliche Prostituierte auch nicht viel Geschäft zu erwarten. Diese Gäste kommen bei schönem Wetter für Essen und Freibier. Zimmerbesuche sind nebensächlich oder gar nicht vorgesehen. Manche Fressbären schlagen sich den Bauch im LR voll und machen am nächsten Tag ein preisgünstigeres Zimmer in einem Billigclub.

    8.) Ein Saunaclub macht sich nicht nur von der Kundengruppe abhängig, die bereit sind die höheren Preise zu zahlen, die sich viele freiberufliche Prostituierte wünschen, aber wovon es keine unbegrenzte Anzahl an Männer gibt. Also Männer, die bereit sind, hohe Preise zu zahlen und die anspruchslos sein sollten. Unter Umständen stellen diese Gäste, die im LR erscheinen, aber Anforderungen an den Club und an das Aussehen der Frauen, die nicht von der Ausstattung des LR und vom Aussehen der anwesenden Frauen erfüllt werden können, um eine ausreichende Anzahl an männlichen zahlungskräftigen Gästen dauerhaft zu gewinnen.

    9.) Das Modell des LR kopiert den Denkansatz des Betreibers des Aca Gold. Geht dieser Ansatz auf und es kommt jetzt der richtige Mix von Gästen und die gewünschte höhere Anzahl an Gästen, dann könnte sich eine "win win win"-Situtation ergeben für den Betreiber des LR, die weiblichen freiberuflichen Prostituierten im LR und die Gäste des LR.

    Warten wir die Entwicklung ab!




    Nederlandse vertaling
    Exploitanten van prostitutie-inrichtingen hoeven geen diploma bedrijfskunde te hebben om een vergunning te krijgen voor het exploiteren van een saunaclub in Duitsland. Ik vraag me wel eens af welke afwegingen er worden gemaakt bij het managen van saunaclubs en in hoeverre er van tevoren wordt nagedacht over de effecten van individuele acties. Soms heb ik het idee dat "trial and error je slimmer maakt" en "waarom zou ik van tevoren mijn hersenen pijnigen". Met andere woorden: "try and error". Welke operator besteedt veel tijd aan de berekening van de economische dekkingsbijdrage?

    Ik was verrast door de beslissing van de LR directie om de prijs in overleg en overeenstemming met de freelance prostituees vast te stellen op 50 euro per half uur. Ik was verbaasd dat de freelance vrouwelijke prostituees die bij de LR werken (of hun management op de achtergrond) ervan overtuigd konden worden dat deze ongebruikelijke aanpak voor hen winstgevender kon zijn dan het handhaven van de hogere kamerprijzen of zelfs het verhogen van deze kamerprijzen ((de groeten van de Golden Gate = GG)). De LR slaat dus een andere weg in dan de GG in Grefrath.

    Uiteindelijk zouden de volgende redenen en overwegingen doorslaggevend kunnen zijn:

    1) De directie van de LR is niet tevreden met het gemiddelde aantal bezoekers op normale weekdagen en in het weekend.

    2) De freelance vrouwelijke prostituees zijn niet tevreden met het aantal kamers dat ze kunnen realiseren in de LR gedurende de week op doordeweekse dagen en in het weekend en met de hoeveelheid geld die ze genereren.

    3) De concurrentie van Aca Gold laat zien dat €50 per half uur op het eerste gezicht minder waard is dan €60, €70 of €80 per half uur.
    per half uur, maar het hogere aantal gasten betekent ook meer potentiële bereidheid om een kamer te maken. 3 kamers aan 80 € betekent 240 € omzet voor een prostituee. 10 kamers aan €50 betekent €500 omzet en er is een grotere kans op meer omzet. Het aantal kamers maakt de winst.

    4) Met €50 per half uur zijn mannelijke gasten eerder bereid om een risico te nemen met een onbekende mooie vrouw dan met een hogere kamerprijs. Er zijn in totaal meer kamers dankzij de mannelijke gasten.

    5) Er verschijnen nieuwe grote spelers als prostitutie-exploitanten. De Ying Yang staat ter discussie en de Joy 39 opent op 02 mei van dit jaar. De Ying Yang is erg gevaarlijk voor de LR en de GG. Onder bepaalde omstandigheden zouden beide saunaclubs LR en GG onder zware druk komen te staan en problemen krijgen met hun bestaan. De LR besluit om tijdig te reageren en niet te wachten tot er geen gasten meer komen.

    6) Elke exploitant van een saunaclub heeft doordeweeks en in het weekend een bepaald aantal gasten nodig om de kosten te dekken. Aantrekkelijke kamerprijzen kunnen meer gasten aantrekken. Mogelijk de juiste gasten voor de club. Op de middellange termijn heeft de saunaclub economisch niets te winnen bij buffetgasten die alleen komen als er speciale toegangsprijzen worden aangeboden, want dit type gast verdwijnt weer als de aanbiedingsfase voorbij is. Bovendien rijst de vraag wat voor marge gorgelende beren voor een saunaclub betekenen als deze klanten hun magen vullen tegen een lagere toegangsprijs, zoals drie normale bezoekers zouden doen.

    7) Vrouwelijke freelance prostituees hoeven ook niet veel werk te verwachten van gobblers. Deze gasten komen voor eten en gratis bier als het mooi weer is. Kamerbezoeken zijn secundair of helemaal niet gepland. Sommige gokkers vullen hun maag in de LR en boeken de volgende dag een goedkopere kamer in een goedkope club.

    8) Een saunaclub is niet alleen afhankelijk van de groep klanten die bereid is de hogere prijzen te betalen die veel freelance prostituees willen, maar waarvan er niet onbeperkt mannen zijn. Met andere woorden, mannen die bereid zijn hoge prijzen te betalen en die niet veeleisend moeten zijn. Deze gasten die naar de LR komen, kunnen echter eisen stellen aan de club en aan het uiterlijk van de vrouwen waaraan de uitrusting van de LR en het uiterlijk van de aanwezige vrouwen niet kunnen voldoen om op lange termijn voldoende mannelijke, solvabele gasten aan te trekken.

    9) Het LR model kopieert de aanpak van de Aca Gold exploitant. Als deze aanpak werkt en de juiste mix van gasten en het gewenste hogere aantal gasten wordt bereikt, dan zou er een "win-win-win" situatie kunnen ontstaan voor de exploitant van de LR, de vrouwelijke freelance prostituees in de LR en de gasten van de LR.

    Laten we afwachten hoe de zaken zich ontwikkelen!
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 10 april 2024 om 14:24
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  8. Onderstaande 4 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 april 2024),schoolmeester (10 april 2024),The Joker (10 april 2024),Wentelt Eefje (11 april 2024)

  9. #1605
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 14:40
    Berichten
    2.081
    Discussies
    54
    Thanks
    3.992
    Thanked
    3.296 in 1.100 posts

    Standaard

    3 kamers aan 80 € betekent 240 € omzet voor een prostituee. 10 kamers aan €50 betekent €500 omzet en er is een grotere kans op meer omzet. Het aantal kamers maakt de winst.
    Staat of valt met hoe de dames zich erbij voelen. Genoeg dames die geen zin hebben om tien kerels te moeten afwerken. Dat soort dames vinden een hoger tarief -- en daarmee ook een wat lager maar nog steeds niet beroerd inkomen -- helemaal niet verkeerd.

  10. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 april 2024),mentholbear (10 april 2024)

  11. #1606
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:43
    Berichten
    791
    Discussies
    33
    Thanks
    781
    Thanked
    1.808 in 565 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Staat of valt met hoe de dames zich erbij voelen. Genoeg dames die geen zin hebben om tien kerels te moeten afwerken. Dat soort dames vinden een hoger tarief -- en daarmee ook een wat lager maar nog steeds niet beroerd inkomen -- helemaal niet verkeerd.

    Vielleicht unterhalten Sie sich mal mit den Damen in der Realität in Clubs über deren Vorstellungen, ab wieviel Euro pro Tag für sie ein zufriedenstellender Tagesverdienst vorliegt.

    Mir sind Aussagen von Damen im Aca Gold bekannt, dass sie pro Tag 200 € verdienen wollen, um kostendeckend den Tag zu beenden. Eintritt ins Aca Gold, Pauschalsteuer Düsseldorfer Modell, Transport zum Club, Transport zum Hotel, Unterbringungskosten im Hotelzimmer, Essen + Trinken, Zigaretten, und alles weitere, an das wir jetzt nicht denken.

    Im Aca Gold arbeiten und haben gearbeitet Frauen, die aus anderen Clubs kamen, in denen sie einen höheren Stundensatz verlangten als im Aca Gold, aber im Aca Gold mehr Geld verdienen konnten.


    Misschien kun je met de dames in echte clubs praten over hun ideeën over hoeveel euro per dag een bevredigend dagelijks inkomen voor hen zou zijn.

    Ik ken uitspraken van dames bij Aca Gold dat ze € 200 per dag willen verdienen om de dag af te sluiten met genoeg geld om hun kosten te dekken. Toegang tot het Aca Gold, forfaitair Düsseldorf-model, vervoer naar de club, vervoer naar het hotel, verblijfskosten in de hotelkamer, eten + drinken, sigaretten en al het andere waar we nu niet aan denken.

    Vrouwen die bij Aca Gold werken en hebben gewerkt, kwamen uit andere clubs waar zij een hoger uurtarief rekenden dan bij Aca Gold, maar bij Aca Gold meer geld konden verdienen.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  12. Onderstaande 2 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 april 2024),schoolmeester (10 april 2024)

  13. #1607
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    42.352
    Discussies
    4605
    Thanks
    46
    Thanked
    15.194 in 8.910 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    ..... und alles weitere, an das wir jetzt nicht denken.

    ....en al het andere waar we nu niet aan denken.
    Misschien eerst daar eens over nadenken

    Want jouw "ideale model" gaat nu wel over de rug van de werkneemsters....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (10 april 2024)

  15. #1608
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 14:40
    Berichten
    2.081
    Discussies
    54
    Thanks
    3.992
    Thanked
    3.296 in 1.100 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Misschien eerst daar eens over nadenken

    Want jouw "ideale model" gaat nu wel over de rug van de werkneemsters....
    Niet specifiek de rug, denk ik

  16. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 april 2024),schoolmeester (10 april 2024),Tjeppah (10 april 2024)

  17. #1609
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:43
    Berichten
    791
    Discussies
    33
    Thanks
    781
    Thanked
    1.808 in 565 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Misschien eerst daar eens over nadenken

    Vielen Dank für eine Reaktion auf meinen Beitrag, indem ich einem Forenkollegen antworte, der mich zitiert.

    Sie zitieren nur einen Bruchteil eines Absatzes, der als Bruchstück aus dem Zusammenhang gerissen wird. Ihr oben zitierter Satz ist schwer zu interpretieren. Der ganze von mir geschriebene Absatz hatte in der niederländischen Übersetzung folgenden Inhalt:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    .....
    Ik ken uitspraken van dames bij Aca Gold dat ze € 200 per dag willen verdienen om de dag af te sluiten met genoeg geld om hun kosten te dekken. Toegang tot het Aca Gold, forfaitair Düsseldorf-model, vervoer naar de club, vervoer naar het hotel, verblijfskosten in de hotelkamer, eten + drinken, sigaretten en al het andere waar we nu niet aan denken. .....

    An alles weitere, an das ich nicht denke, wären zum Beispiel Pflegeprodukte für Frauen, weil ich die nicht benötige.Vielleicht auch Unterstützung der Beziehung oder von Familienmitgliedern? Ich habe damals nicht nachgefragt, wie eine Clubdienstleisterin ihren notwendigen Tagesverdienst zur Kostendeckung genau aufschlüsseln würde. Sie können gerne ausführlicher schreiben, an was sie gedacht haben. Vielleicht verstehe ich dann besser, was sie inhaltlich mitteilen möchten.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Want jouw "ideale model" gaat nu wel over de rug van de werkneemsters....

    Wer sollen denn diese "werkneemsters" sein (übersetzt als: Arbeitnehmer, Arbeitskräfte, Arbeiter), die sie in ihrem Zitat nicht näher beschreiben? Sollen das Männer sein, die ihr verdientes Geld in Saunaclubs ausgeben oder sollen das angestellte Mitarbeiter von Saunaclubs sein? Die Prostituierten, über die ich geschrieben habe, kommen nicht in Frage, da diese Damen freiberuflich (= selbständig) in Saunaclubs tätig sind und keine Arbeitnehmer eines Clubs darstellen.

    Sie können gerne das "Ideale Modell" zitieren, dass ich in diesem Zusammenhang in meinen Beiträgen in diesem Thread oder in diesem Form beschrieben haben soll. Möglicherweise verstehe ich dann ihre Aussagen im Gesamtzusammenhang besser.

    Im Augenblick fällt es mir schwer nachzuvollziehen, welche Personen ich in welcher Art und Weise beeinträchtigen kann, indem ich in diesem Thread schreibe?
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  18. #1610
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:17
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.759
    Discussies
    271
    Thanks
    26.935
    Thanked
    16.146 in 6.567 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Uiteindelijk zouden de volgende redenen en overwegingen doorslaggevend kunnen zijn

    7) Vrouwelijke freelance prostituees hoeven ook niet veel werk te verwachten van gobblers. Deze gasten komen voor eten en gratis bier als het mooi weer is. Kamerbezoeken zijn secundair of helemaal niet gepland. Sommige gokkers vullen hun maag in de LR en boeken de volgende dag een goedkopere kamer in een goedkope club.
    Merendeel komt toch neer op de kracht van een SC: massa is kassa!

    En tja, betreft punt 7, de dames prijsden zichzelf de markt uit. Het is dat ik het niet gepast vind om in een hoerenkeet niet de kamer op te gaan. Maar kan me de insteek van sommige heren wel begrijpen als je bij AG of Penelope gelijkwaardige service kunt vinden.

    Afgelopen maandag merkte ik bij een premium SC als GG dat er maar enkele dames waren die druk geboekt waren. Al dan niet van tevoren. Die paar vertrokken dan ook toen hun afspraakjes voorbij waren en bleven niet tot het einde.
    Desondanks als je geduld en goede timing had, kon je ze te pakken krijgen.
    Hetzelfde gemerkt met Catalea in Venus die rond 22 uur pas vrij zat aan de bar.
    Ik zou ze dus persoonlijk niet naar een Love Hotel verwijzen, want zo maakte Dagobear toch kennis met Kira

  19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 ( 1 juli 2024)

  20. #1611
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:17
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.759
    Discussies
    271
    Thanks
    26.935
    Thanked
    16.146 in 6.567 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Ik ken uitspraken van dames bij Aca Gold dat ze € 200 per dag willen verdienen om de dag af te sluiten met genoeg geld om hun kosten te dekken.
    Dat lijkt me meer voor een doordeweekse dag. Mijn ervaring is dat ze rond het weekend wel flinke winst hopen te maken en de week goed af te sluiten.

  21. #1612
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 00:43
    Berichten
    791
    Discussies
    33
    Thanks
    781
    Thanked
    1.808 in 565 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dat lijkt me meer voor een doordeweekse dag. Mijn ervaring is dat ze rond het weekend wel flinke winst hopen te maken en de week goed af te sluiten.

    Wenn Frauen in der Prostitution eine Aussage angeben, bei welchem täglichen Verdienst sie ihre Kosten decken (Gewinnschwelle), differenzieren sie nicht zwischen einem Wochentag und einem Tag am Wochenende. Wenn das Geschäft in der Woche nicht gut läuft und das Geschäft am Wochenende ebenfalls nicht gut läuft, werden sicherlich Überlegungen angestellt, den Club zu wechseln.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Merendeel komt toch neer op de kracht van een SC: massa is kassa!

    En tja, betreft punt 7, de dames prijsden zichzelf de markt uit. Het is dat ik het niet gepast vind om in een hoerenkeet niet de kamer op te gaan. Maar kan me de insteek van sommige heren wel begrijpen als je bij AG of Penelope gelijkwaardige service kunt vinden.

    Afgelopen maandag merkte ik bij een premium SC als GG dat er maar enkele dames waren die druk geboekt waren. Al dan niet van tevoren. Die paar vertrokken dan ook toen hun afspraakjes voorbij waren en bleven niet tot het einde.
    Desondanks als je geduld en goede timing had, kon je ze te pakken krijgen.
    Hetzelfde gemerkt met Catalea in Venus die rond 22 uur pas vrij zat aan de bar.
    Ik zou ze dus persoonlijk niet naar een Love Hotel verwijzen, want zo maakte Dagobear toch kennis met Kira

    Sie haben mich in ihrem vorherigen Beitrag zu meiner Meinung gefragt, warum das LR die Preise reguliert hat.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    ....
    Doch, wat kan anders de beweegreden zijn dat de kamerprijzen bij LR zijn veranderd? Ik bedenk me dat ik gauw meer weer es langs moet voordat ze de prijzen weer omhoog gooien

    Ich habe ihnen ausführlich dazu meine Gedanken geschrieben, wie ich einzelne Sachverhalte beurteile.

    Wenn sie das LR regelmäßig besuchen, werden sie beobachten können, welche der Frauen im LR bleiben und welche Frauen das LR verlassen. Das ist dann eine "Entscheidung mit den Füssen" der weiblichen Dienstleisterinnen.

    Zum GG können sie sicherlich treffender als ich eine Einschätzung der Lage abgeben. Ich kenne die ex-GT Frauen im GG, wie Kira, und wir sind mit ihnen älter geworden.

    Ich beobachten, dass einzelne Frauen im Aca Gold, die ihren Service in der letzten Zeit entscheidend verbessert haben, eine gute Gästenachfrage haben. Gute Kunden erhalten eine Telefonnummer für Buchungsabsprachen und das Geschäft brummt. Wie bei Caro läuft bei diesen Frauen viel Geschäft über Vorabbuchungen.

    Letzten Endes ist es so, es muss eine ausreichende (mathematische) Schnittmenge vorhanden sein, zwischen dem was Gäste erwarten und bereit sind zu zahlen und dem was Prostituierte an Bezahlung erwarten und dafür an Service bieten und dem was Betreiber von Prostitutionsstätten für den Eintritt anbieten können.

    Wenn diese Schnittmenge aus Angebot und Erwartungen zu klein ist, läuft dass Geschäft in einem Club nicht gut.

    Ich bin mal gespannt, wann das Ying Yang offiziell öffnen wird und wie gross dort meine (mathematische) Schnittmenge sein wird.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  22. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Kurt Cobain (11 april 2024)

  23. #1613
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:45
    Berichten
    9.325
    Discussies
    177
    Thanks
    2.968
    Thanked
    4.139 in 2.274 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht

    En ik altijd maar bij de wijven aankloppen voor een orgasme in m'n mond. Blijkbaar kan het ook anders.

    Euh, kan liggen dat die van mij maar 1 ster had. Maar na 2 uur van die mini porties had ik niet het gevoel dat ik vol zat. Kan ook liggen dat ik bij een AYCE en SC volprop tot het er door de overdruk haast weer naar buiten komt
    Eve tussendoor, afgelopen week de kans gehad om in Heeze bij Tribeca een keukenkamerdiner te krijgen. 14 gangetjes van de chef met bijpassen de wijnen voor € 280,00. Natuurlijk wel bijbetalen voor bv water (niet veel trouwens) en voor de koffie maar toch, je bent een hele avond, 4 à 5 uur, onder de pannen en echt top. En je zit vol tot aan de huig.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  24. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juli 2024)

 

 
Pagina 65 van 65 EersteEerste ... 15556162636465

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.

Amari 468*60