Pagina 75 van 75 EersteEerste ... 25657172737475
Weergegeven resultaten: 1.851 t/m 1.851 van 1851
  1. #1851
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Gisteren @ 00:14
    Berichten
    763
    Discussies
    39
    Thanks
    1.818
    Thanked
    1.992 in 389 posts

    Standaard

    Lang gewacht alvorens ik mijn vrijkaart voor Golden Gate (Brvdm april) kon verzilveren. Of eigenlijk wilde verzilveren. Ik heb op Golden-Gate-weer gewacht. En dat is zonnig, 30 graden, een verkoelend zwembad, een prachtige tuin, een prachtige villa in Grefrath.

    Vrijdag was het zover. Aankomst iets voor 14.00 uur. Ik zag circa tien vrouwen. In de loop van de middag langzaam oplopend naar circa twintig. Mooie, prachtige vrouwen maar ook duidelijk minder perfecte dames. Na een paar uur zonnen, zwemmen, drinken en lezen en af en toe kijken naar naakte dames rond het zwembad, toch maar eens op verkenning.

    Mijn oog viel op een mooie, slanke, rondborstige, roodharige jonge vrouw. Het was Alma. Eenmaal op een van de mooie kamers van Golden Gate zag ik een zeer bleke huid met die rode haren en ik dacht toch even dat ze uit Ierland kwam. De eerste Ierse in mijn ijsberentijd! Het was natuurlijk niet waar. Ze is Roemeense, 19 jaar nog maar en er is (terecht) al een paspoortje over haar aangemaakt. Een bijzondere, fraaie verschijning met (dus) rood geverfd haar.

    Op de kamer bleek ze helaas ook bijzonder. Ze had me bij het aanspreken al verteld dat ze niet kust en dat had ik met enige tegenzin toch maar aanvaard. Op de kamer bleek ze een enorme kletskous. Gelukkig kletste ze wel volkomen naakt en in een bevallige pose naast mij op bed, dat scheelde. Ze inspireerde daardoor mijn geslacht tot een snel groeiende omvang. Met een doekje ging ze mijn lid eerst grondig schrobben en aandachtig bestuderen. En concludeerde vervolgens dat ze op de een of andere manier steeds maar mannen bleek aan te trekken met een 'big dick'. En dat was problematisch voor haar. Er was daarom maar één neuk-positie voor haar aanvaardbaar, namelijk doggy! Op zich een leuke positie gelet op haar mooie kont, maar niet mijn favoriete positie. Ik prefereer cowgirl-varianten en missio.

    Maar goed, weinig keuze dus. Ze begon nog wel redelijk goed te pijpen, maar wenste snel over te gaan naar de door haar gewenste doggy-positie. Doggy dus maar. Na een tijdje tegen haar billen te hebben gestoten en daarbij af en toe haar lekkere tieten ter hand te hebben genomen maar even gepauzeerd. Alma hield de tijd goed in de gaten en wist me enkele keren te melden hoeveel minuten ik nog over had van de overeengekomen 30 minuten. Het stoorde me dusdanig dat mijn poging het maar even snel handmatig af te maken, ondanks ruim zicht op haar wellustige lichaam, niet goed lukte.

    Al met al een hele matige kamer dus met Alma (€ 80 voor een half uur). Overigens vertelde ze me uiteindelijk ook nog even dat ze eigenlijk met iedereen alleen maar doggy wilde neuken. Wellicht komen alleen de mannen met een micro-geslacht in aanmerking voor wat andere posities. Ik meld het maar even, maar wie weet komt er na enige opgedane ervaringen nog wel verandering in die opstelling. Ik neem aan dat Alma ook een uitzondering is en het niet nodig zal zijn om voortaan bij elke aangesproken dame vooraf ook nog even te informeren naar de mogelijke standjes!
    Ik kijk overigens toch nog redelijk terug op mijn sessie met haar, maar dat komt vooral dankzij haar fraaie verschijning.

  2. Onderstaande 15 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    AVENTADOR ( 2 juli 2024),bierbeer ( 2 juli 2024),Bluebear ( 1 juli 2024),cameltoe slide ( 3 juli 2024),Dannii ( 1 juli 2024),donkeywonkey ( 1 juli 2024),Husky ( 1 juli 2024),mentholbear ( 2 juli 2024),mynasch ( 2 juli 2024),Patjax ( 2 juli 2024),rmjhexe ( 1 juli 2024),schoolmeester ( 1 juli 2024),WANDELAAR5 ( 1 juli 2024),Wentelt Eefje ( 1 juli 2024),yylover ( 1 juli 2024)

 

 
Pagina 75 van 75 EersteEerste ... 25657172737475

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Babylon 468*60   Amari 468*60