Pagina 164 van 164 EersteEerste ... 64114154160161162163164
Weergegeven resultaten: 4.076 t/m 4.081 van 4081

Discussie: Babylon, Algemeen

  1. #4076
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 20:21
    Berichten
    1.495
    Discussies
    101
    Thanks
    969
    Thanked
    2.080 in 836 posts

    Standaard

    Prima toch het verschil in ervaringen van een club en wat iemand graag zoekt in een club. Daarom mooi dat er veel clubs zijn ook qua pluimage en soorten dvp's voor ieder wat wils. Nogmaals er zijn nog wel vrouwen die goede service geven. Alleen voor mij is de sfeer/beleving met daarbij het eten dat minder wordt dan dat dit laten we zeggen voor de coronatijd was. Zo vind ik de jacuzzi ook altijd minstens een graadje of 5 te koud staan.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 juni 2024),mentholbear (21 juni 2024),uurtje (16 juni 2024)

  3. #4077
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:34
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.792
    Discussies
    176
    Thanks
    2.757
    Thanked
    8.170 in 1.614 posts

    Standaard

    Op de NPO1 is nu een programma aan de gang dat het filosofisch kwintet heet, met als gespreksleider Arnon Grünberg. En met Ferd Grapperhaus als een van de gasten. Het zal wel aan mij liggen, maar wat wordt een mens hier nou wijzer van, vraag ik me dan af. Het woord Kwintet associeert mijn verknipte geest onmiddellijk met seks met vier vrouwen plus ondergetekende. En met de seks die ik gisteren had. Met vijf vrouwen zelfs, alleen niet met allemaal tegelijk, maar rustig verdeeld over drie beurten. Dus laat ik daar eens een verslagje van tikken, dat lijkt me interessanter voor de community hier dan het geleuter van Grünberg en baron von Grapp.

    Gewapend met een kortingkaartje meldde ik me aan de hemelpoort. De vrouwelijke Petrus van dienst las het aandachtig door en gaf welwillend haar fiat. Een kort dankgebed aan club en forum prevelend nam ik de sleutel in ontvangst, propte de klamotten in de locker en betrad het Walhalla. Veel landgenoten aanwezig zo bleek. Het leek wel of iemand een blik ijsberen had opengetrokken. Wel zo gezellig als je eens wat kunt bijpraten met bekenden. Al vrij gauw met Rose op de kamer beland, maar wel na een kort functioneringsgesprekje inzake het zoenen. Want dat was de voorlaatste keer zodanig klote dat ze de laatste keer op de reservebank is gebleven. Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn, maar het hielp wel en leidde uiteindelijk tot een schot in de roos.

    Zo, van de eerste kwak verlost, komt het libido even tijdelijk tot rust. De rest van de dag redelijk mooi weer, in ieder geval goed genoeg om aan de pool te verblijven. En met medeplegers de laatste stand van zaken in clubland door te nemen. Van mijn favo dames waren de meesten wel aanwezig. Niet allemaal, en dat is eigenlijk maar beter ook, anders zou je nog overneukt raken. Nu volgden er nog bescheiden twee kamergangen, met in totaal vier dames, Iman gecombineerd met Vivian en Nadia in samenwerking met Cindy. Waarmee naast het sociale ook het erotische deel van de dag wel geslaagd genoemd mag worden. In voetbaltermen zou de uitslag geweest zijn Roemenië Mali twee een.

    De culinaire beleving, hm het was weer rode kool dag. Die voederbak heb ik niet anders dan driekwart vol gezien. Daarnaast spaghetti en goulash, op zich prima, maar telkens in no time leeg gevroten. Het belangrijkste van een clubdagje is wat mij betreft de seks, de sfeer, de vreet, in die volgorde. Als de eerste twee goed scoren dan mag de laatste iets minder zijn, soit. Voor de laatste wedstrijd begon, wat een deceptie voor de meeste dames geweest zal zijn, was ik vertrokken. Maar binnenkort wandel ik hier wel weer eens naar binnen. Je bent uitgewandeld of je bent het niet, en in mijn geval noglangniet.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. Onderstaande 34 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (25 juni 2024),Agronymus1 (23 juni 2024),AVENTADOR (27 juni 2024),Badslippers (23 juni 2024),claudius (24 juni 2024),comcom (23 juni 2024),Cupido (27 juni 2024),donkeywonkey (23 juni 2024),forgetskinnyletsgetfatty (23 juni 2024),Getrouwd (23 juni 2024),Goedemorgenallemaal (24 juni 2024),jansenroy (30 juni 2024),Johnsonxxx (30 juni 2024),Klatergoud (27 juni 2024),Kurt Cobain (23 juni 2024),Kwakje (25 juni 2024),le_belge (30 juni 2024),mechelen (23 juni 2024),MeesterMixer (24 juni 2024),mentholbear (26 juni 2024),Patjax (23 juni 2024),Pierke69 (29 juni 2024),pret (23 juni 2024),rmjhexe (23 juni 2024),schoolmeester (23 juni 2024),Scrotum (23 juni 2024),Shakir (23 juni 2024),Siberische tijger (24 juni 2024),spermite (23 juni 2024),Sphinx (25 juni 2024),spirou (24 juni 2024),WANDELAAR5 (24 juni 2024),Wentelt Eefje (23 juni 2024),yylover (23 juni 2024)

  5. #4078
    Geregistreerd
    20 januari 2012
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    122
    Thanked
    142 in 11 posts

    Standaard

    zaterdag 22 juni
    Mijn derde bezoek aan deze club,
    Een eerste bezoek op een zaterdag in plaats van een weekdag.

    Rond 11u40, reed ik de parking op die reeds meer dan half vol stond.
    Wat later, stond er zelfs een kleine file bij de aanmeldtheke.
    Het ontbijtbuffet werd druk bezocht en toen ik eraan kwam waren de voederbakken leeg. Met enkel een koffie in de hand, zocht ik een plekje uit. Na mijn koffie, maakte ik een wandelingetje door de zaak.
    En botste gelijk op Mona, mijn liefje van 1 dag, bij mijn vorige bezoek.
    Een babbeltje volgde, waarbij ik reeds merkte dat haar Duits al een stukje beter was. Even later zaten we op een kamer.
    In plaats van de tedere girlfriend experience die ik de vorige keer met haar ervaarde, werd dit een louter professionele afwerk sessie. Er werd zo snel mogelijk naar een hoogtepunt toegewerkt, om daarna zo snel mogelijk de kamer te verlaten. Van tederheid of enig knuffelgehalte was er amper sprake. Ook van enige after sales was er later op de dag geen sprake, ik werd nog amper een blik gegund.
    Ik ging wat herbronnen in de veranda aan de achterkant met zicht op het mooie zwembad. Vele ligzetels waren reeds bezet door luie en zonnende ijsberen. Er werd door verschillende beren zelfs een duikje gewaagd in het zwembad.Leuk om naar te kijken.
    Ik dronk wat cola en rookte een sigaret.
    Een tijdje later was ik op zoek naar een volgende kamer.
    Dit bleek geen makkelijke uitdaging. De dames waar ik geïnteresseerd in was waren ofwel druk in gesprek met andere beren of op kamers.
    Een tijdje later viel mijn oog op Vivien. Ze is zeker geen 18 meer, ook niet de meest opvallende verschijning hier, maar ik vond haar wel iets hebben. We dronken samen aan de bar een glas en hadden een leuk gesprekje. Er was absoluut geen opdringerigheid van haar kant en na een tijdje stelde ik zelf de kamer vraag. Mijn vraag verbaasde haar blijkbaar, want hoewel haar Duits heel goed is, ze is zelf Duitse. Ze herhaalde mijn vraag tweemaal omdat ze dacht dat ze mij verkeerd begrepen had. Maar toen ik tweemaal bevestigde dat ik wel degelijk met haar op kamer wou. Verschenen er een ondeugende glimlach op haar gezicht en trokken we richting kamers.
    Het werd een heel fijn uurtje, met vele tongkussen, en fijne girlfriend knuffel seks. That's the way i like it!
    Na het afrekenen, was het echt wel etenstijd voor mij, want mijn maag rammelde van de honger. Ik kon nog net wat frietjes en wat blokjes goulash uit de voederbakken halen.
    Tijdens het eten kreeg ik gezelschap van Chayna, deze liet zich het Belgische Leffe bier goed smaken. Op de tijd dat ik mijn bordje leeg werkte, was zij al aan haar tweede flesje begonnen. Een echt gesprek gebeurde niet. Ik ging wat relaxen in de wellness en genoot nog wat van het zicht op het zwembad, waar nog steeds het pootjebaden aan de gang was. Voor mijn derde kamer moest ik weer een tijdje geduld hebben, want ofwel vond ik geen dame naar keuze ofwel was mijn keuze dame niet bereikbaar. Na verschillende rondjes door de zaak, botste ik terug op Vivien, die met een watertje aan de bar stond.
    Ik werd hartelijk, weder verwelkomd, en nogmaals hadden we een redelijk lang gesprekje aan de bar. Ook deze keer was er geen druk van de dame uit om op kamer te gaan, en werd deze vraag niet door haar gesteld. Dus wederom zelf de kamer vraag uitgesproken en wat later trokken we naar een rustige kelderkamer. Ook deze keer had ik een fijne knuffelseks kamer met deze meid. Net toen ik de kamer had afgerekend met haar. Was er blijkbaar taart. Want er was blijkbaar iemand jarig. Ik deelde mee, van op de zijkant, in de feestvreugde. En kon nog net een stukje lekkere taart bemachtigen.
    Voor mij was het nu echt wel tijd om terug naar huis te rijden. Wat ik ook deed. Zodat ik nog net de Belgen kon zien winnen.
    Hopelijk…club Babylon… tot snel!!

  6. Onderstaande 24 leden hebben spermite bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 juni 2024),AVENTADOR (27 juni 2024),Cupido (27 juni 2024),donkeywonkey ( 1 juli 2024),forgetskinnyletsgetfatty (25 juni 2024),Getrouwd (25 juni 2024),Goedemorgenallemaal (26 juni 2024),jansenroy (30 juni 2024),jemame (25 juni 2024),Johnsonxxx (26 juni 2024),Klatergoud (27 juni 2024),Kwakje (25 juni 2024),le_belge (30 juni 2024),Massi (25 juni 2024),mechelen (25 juni 2024),mentholbear (26 juni 2024),mynasch (25 juni 2024),noglangnietuitgewandeld (25 juni 2024),Pierke69 (29 juni 2024),Schietgraagft (28 juni 2024),Sphinx (25 juni 2024),WANDELAAR5 (25 juni 2024),Wentelt Eefje (25 juni 2024),yylover (25 juni 2024)

  7. #4079
    Geregistreerd
    23 september 2018
    Last Online
    Gisteren @ 18:09
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 17 Times in 1 Post

    Standaard

    Robbed of his daily innocence by a sex offender ☺️

    Little Balou is sitting lost like a shy deer in the middle of the Elsdorf den of iniquity and little Katrin wants to rape him.
    The pretty, extremely petite sex offender from Bulgaria is being extremely cunning in her attempts to rob me of my daily innocence.
    She probably thinks I'm shy and tries to lure me into the room. It would be nice to relax there and Katrin promises to protect me from the many dangerous Romanian women ��.

    Joking aside: I couldn't resist so much beauty, especially as I had failed to make an appointment with my favourite lady Annais and she was unavailable at short notice, as is so often the case.

    As some of you will know, the Bulgarian beauty is by no means innocent.
    .
    Kathin kisses with a lot of feeling, even if she doesn't devour me with her tongue. She cuddles up to me and celebrates a skilful, virtuoso game on my hard pole. She is flexible, eager to experiment and up for any kind of fun.

    She earns a top rating in the "A grade". In terms of passion, she can't keep up with my club favourite Annais, but that's also hard to achieve and is complaining at a high level.

    I can definitely recommend Katrin. The room time was fully utilised, the bill was fair and the steak ordered à la carte afterwards rounded off an all-round successful Thursday.

  8. Onderstaande 17 leden hebben Balou bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 juni 2024),AVENTADOR (27 juni 2024),Cupido (27 juni 2024),donkeywonkey ( 1 juli 2024),Getrouwd (26 juni 2024),Goedemorgenallemaal (26 juni 2024),ju52 (27 juni 2024),Kurt Cobain (26 juni 2024),Kwakje (26 juni 2024),le_belge (27 juni 2024),mechelen (26 juni 2024),mentholbear (28 juni 2024),Pierke69 (29 juni 2024),Schietgraagft (28 juni 2024),spermite (28 juni 2024),WANDELAAR5 (27 juni 2024),Wentelt Eefje (26 juni 2024)

  9. #4080
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:47
    Berichten
    42.395
    Discussies
    4652
    Thanks
    46
    Thanked
    15.235 in 8.932 posts

    Standaard

    Zaterdag iets over 5 was het redelijk druk met mannen en vrouwen in Babylon. 33 Was volgens mij het getal....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. Onderstaande 3 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    MeesterMixer (30 juni 2024),mentholbear ( 4 juli 2024),Wentelt Eefje (30 juni 2024)

  11. #4081
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    6 juli 2024 @ 17:03
    Berichten
    64
    Discussies
    2
    Thanks
    1.337
    Thanked
    310 in 27 posts

    Standaard *

    Vorige week vrijdag gelukkig in Elsdorf geraakt om deze keer wel mijn vrijkaart te kunnen benutten waarvoor dank aan dit forum, Willem2 en Babylon .

    Het was uitstekend weer toen ik na een vlotte rit om 13u de parking opdraaide. Nog even de zonnebril mee uitgenomen en aangebeld. De kaart werd gecontroleerd en goed bevonden in ruil voor een sleutel en de gebruikelijke handdoeken. Ik krijg opnieuw het nummer van een kastje dat ik in het verleden toch al erg vaak gebruikt heb? Toeval? :-)

    De club zag er kraaknet uit alsook de tuin, de terrassen en het prachtig onderhouden zwembad. Ik ben verschillende keren periodes heerlijk buiten gaan genieten van het zonnetje op de ligbedden aan het zwembad. Binnen werd deze keer het buffet correct bijgehouden/bijgevuld en was er voldoende eten voor ieders. Als extra was er in de rokersruimte bij de bar een groot scherm geinstalleerd om het EK voetbal te volgen!

    Alleen enkele extra versnaperingen ontbraken nog. Ook de bar met Leila en Eddy blijft chaos maar dat hoort ook wel wat bij het huis vind ik. Babylon heeft verder wel zijn infrastructuur goed op orde. Uiteraard zijn er nog verbeterpunten die in dit topic regelmatig aangehaald worden.

    De sfeer was gemoedelijk/relax en de clubbezoekers bestonden in de meerderheid uit stammies met hun vriendinnetjes. Al gauw bleken mijn mogelijke (die ik in gedachten had) vriendinnetjes beperkt tot niet aanwezig te zijn dus ik zou het moeten stellen met de nog overige dames. Hier wrong deze namiddag het schoentje.

    Ik heb de indruk dat de meeste dames in Babylon net zoals de stammies ook stammies zijn met vast cliënteel. Meerdere dames lijken hierdoor meer en meer (vol?)geboekt te zitten met afspraken zodat je als niet cliënteel hier weinig tot geen aanspraak op kan maken. Dit is of kan een logische evolutie of gevolg zijn van hoe het er in clubland aan toe gaat maar is jammer voor de occasionele bezoeker. Van de bekende (hier beschreven) dames was de meerderheid aanwezig toch waren de meesten niet beschikbaar voor een kamergang.

    Na wat rondlopen kwam ik Nicole tegen. Met haar heb ik goede ervaringen maar vandaag leken we elkaar telkens op het verkeerde moment te treffen zonder concreet afspraken te maken. Het kwam er dus niet van.

    Iman sprak ik kort aan de kleedkamers toen ze kwam afrekenen maar verder dan een kort gesprek kwam het niet. Ze leek druk en ik hapte niet meteen toe met als gevolg > kans voorbij.

    Uiteindelijk lag ik te genieten van het zonnetje aan het zwembad. Regelmatig keek ik op wanneer Marie af en aan paradeerde naar haar stammie die haar (de hele middag?) had gereserveerd om samen in de ligstoel te zonnen. Marie wordt alleen maar knapper met de jaren. Wat een vrouw(!) en alle mannen in de club willen haar mee na de kamer nemen!

    Even later uit het niets dook in mijn zonlicht Albena op... Ik lag op het ligbed en kon geen kant uit en ze was niet van plan een neen te aanvaarden. Dat was een red-flag maar ik gaf uiteindelijk toch toe. Het vlees was zwak en de druk hoog. De kamer lag in lijn met de opdringerigheid. Na herhaaldelijk gezeur over extra's en langer blijven was de goesting weg. Met als gevolg dat ik de kamer zelf beëindigde en mijn verlies nam.

    Fazit:
    Ondanks de mindere kamer was het een prachtige dag in Babylon! Ik heb genoten van het mooie weer, de faciliteiten die de club te bieden heeft en de relaxte sfeer onder de aanwezigen.

    Maar... Uiteindelijk komen we voor de dames en voor mij viel dat tegen. Volgende keer beter

  12. Onderstaande 25 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 juli 2024),AVENTADOR ( 4 juli 2024),comcom ( 4 juli 2024),Dannii ( 4 juli 2024),donkeywonkey ( 4 juli 2024),Flinstone ( 4 juli 2024),Getrouwd ( 4 juli 2024),Goedemorgenallemaal ( 4 juli 2024),Husky ( 4 juli 2024),ju52 ( 4 juli 2024),Kurt Cobain ( 4 juli 2024),Kwakje (Gisteren),Kwant ( 6 juli 2024),le_belge ( 4 juli 2024),mechelen ( 4 juli 2024),mentholbear ( 5 juli 2024),mynasch ( 4 juli 2024),Patjax ( 5 juli 2024),Purrfect ( 4 juli 2024),schoolmeester ( 4 juli 2024),Shakir ( 4 juli 2024),spermite ( 5 juli 2024),spirou ( 5 juli 2024),WANDELAAR5 ( 4 juli 2024),Wentelt Eefje ( 4 juli 2024)

 

 
Pagina 164 van 164 EersteEerste ... 64114154160161162163164

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.

  Amari 468*60