Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    24 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 12:56
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    1.406
    Thanked
    376 in 31 posts

    Beitrag Diegem, Red House, Broekstraat 137, Sara

    Afgelopen week moest ik voor het werk in Brussel zijn en wegens een afgezegde afspraak kon ik er in de namiddag van tussenuit. Dit was het moment om nog eens zoals in vervlogen tijden Diegem en omstreken te bezoeken. Meer dan tien jaar geleden bezocht ik met regelmaat hier de clubs die bestonden uit de All In, Naomi massage, Private In (Machelen), Monica Privé, ... Het was voornamelijk de buurt rond de Haachtsesteenweg waar ik moest zijn.

    De line up van de dames en de geleverde diensten kon je buiten categorie noemen. Ik herinner me de binnenkomst in de All In (met de stijle oprit vanaf de weg en de parking boven) met een line up om vingers en duimen van af te likken. Klinkende namen zoals Anais, Bea (Zoë?), Clara, Julia, Mira, Mylena, Rosa, Sabrina, Sarah, Soraya, Tess, Vanessa en nog anderen waarvan ik me de naam niet meer kan herinneren... bij de voorstelling. Je wist niet wat kiezen maar je kon het ook gewoon niet slecht treffen.

    Lang verleden tijd en jaren later dus maar er zijn nog een aantal clubs over. Naomi heet tegenwoordig Red House (Broekstraat) en Soraya heeft ondertussen al het tienjarig bestaan van haar eigen club in Steenokkerzeel gevierd (Soraya's Palace). The All In schijnt een tijd leeggestaan te hebben maar is ondertussen (voor de zoveelste keer?) gerenoveerd en is open onder een nieuwe naam "The 41 Club".

    Op naar de Haachtsesteenweg dus ook wel de N21 voor de kenners genoemd die loopt van de Brusselse kleine ring (Botanique) tot Werchter. Ik besloot een bezoekje te brengen aan Red house waarvan ik weet dat een oude vriendin Sabrina (van in de All in) tegenwoordig de ontvangst dame speelt. Ik belde aan en jawel wie deed er open? Het was een hartelijk weerzien. Het liefst vanal ging ik met haar de kamer op maar dat bleek onmogelijk. Ze raadde me een kamer aan met een zekere Sara...

    Sara is een jonge Marokkaanse van in de twintig met min of meer hetzelfde figuur als Sabrina een tiental jaar geleden. Met andere woorden een jonge dame met rondingen op de juiste plaats. Sara spreekt uitsluitend Frans, is vlot en professioneel. Ik koos voor een half uurtje aan het tarief van +10 jaar geleden (50 euro). Straf dat bij Red house de prijzen niet mee evolueren. De deur werd dan gedurende mijn bezoek ook plat gelopen horende aan de bel die continu ging. Voor die prijs kreeg ik een kamergang met alles in (tz + pzc). Uiteindelijk schoot ik het condoom vol in doggy met uitzicht op haar ronde billen. Na de kamergang was er geen druk om me snel naar buiten te werken. Er werd nog aangeboden om samen te douchen waar ik van gebruik gemaakt heb. Een goede kamer met een type vrouw waar je elders een flinke surplus voor moet betalen. Ik ben aangenaam verrast! Herhalingsgevaar zeker!

    Maar ik had nog tijd en zou de Haachtsesteenweg verder (ver)volgen...

  2. Onderstaande 8 leden hebben Massi bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 juli 2024),mechelen (22 juli 2024),mentholbear (21 juli 2024),noglangnietuitgewandeld (21 juli 2024),Patjax (21 juli 2024),spermite (26 juli 2024),WANDELAAR5 (21 juli 2024),Wentelt Eefje (21 juli 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Babylon 468*60