Pagina 169 van 178 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.201 t/m 4.225 van 4427

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    6 januari 2025 @ 12:04
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben op doorreis zaterdag vanuit München en zou in een van de sauna clubs in NRW willen stoppen. Mijn oog valt voorlopig op Babylon, Aca Gold of Venus. Ikzelf heb een voorkeur voor Latina dames. Zijn er in een van deze clubs te vinden op zaterdag? Wat raden jullie mij aan?

Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Discussies
    112
    Thanks
    19.172

Standaard

In Babylon is er op dit moment 1 goede latina: Bruma, dus dat is beperkt. In Venus Hamminkeln zijn er op dit moment geen Latina’s, maar soms is er 1. Misschien kun je beter naar Sky in Wuppertal? Een vieze club met uitsluitend wat oudere Latina’s.

Bericht aangepast naar aanleiding van de vakantie van Sandra.

Last Online
    Vandaag @ 18:26
    Discussies
    1
    Thanks
    813

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    In Babylon zijn er op dit moment goede 2 latina’s, Sandra en Bruma, dus dat is een goede keuze.
    Sandra ist in Urlaub.

4. Onderstaande leden hebben Dannii bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (14 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 16:50
    Discussies
    61
    Thanks
    1.986

Standaard

dinsdag 13 augustus: tropisch Babylon

Een kortingskaartje (via BRVDM met een fantastische Jury) van Willem2 en Babylon dat op het punt stond te verlopen noopten mij de weg naar Elsdorf te nemen. Wat een enorm vergezicht is het toch altijd bij de bruinkool winning bij Garzweiler. De reden dat de 61 omgelegd moest worden.
    Enfin goedkoop om de hoek bij Eddy getankt (E10 a 1.75 €/l) en om 1 over elf de parkeerplek opgereden. Dat was wel al een jaar of vier vijf geleden dat ik hier ging clubben! Ik was ook een beetje de indeling vergeten, maar was weer rap op de hoogte. En met de tropische warmte die gisteren rondwaarde was het zwembad een enorm voordeel. Ik ben er wel een keer of vijf ingedoken vandaag.

Enfin, een blonde krullenbos (astrid naar later bleek) heette me van harte welkom en nam de kortingskaart flux aan en voor 40€ kreeg ik een tweetal handdoeken en kon ik mij verkleden. Een cappuccinootje en een wandeling door de club op de begane grond later zette ik mij aan de rand van het zwembad. In de schaduw, dat wel want een graadje of 26 was het al zeker. Een echte pannekoeker zette zich naast mij met een blonde jongedame (natuurlijk in Eva kostuum) die kennelijk naar de naam Gabrielle luisterde. En mijn eerste cappuccinootje werd opgevrolijkt door hun vrolijk gepraat. Grappig uitzichtje zo.

Het aantal dames bleek in de morgen nog niet zo groot (misschien vier-vijf), en gedurende de dag liep dit op tot zo’n 13. (volgens Astrid). Vakantie periode na de pool-party van jl zaterdag. Ik sprak er een paar: Rose, Gabrielle, Rebekka, Maria (nog van BSC!!), Heide, Magdalena, Paris, Chayna, Albena de andere ken ik niet bij naam. Oh ja, de bardame Leyla )volgens mij ben ik daar nog wel eens in vroegere tijden mee naar een kamertje geweest…..).

Mijn eerste gesprekje knoopte ik aan met de Duitse Heidi (1.70 hoog, midden veertig, haar op een bevallig knotje, cupje B (geholpen door een dokter) en een prachtige houding. Duits uit haar mond klonk prachtig. Zo had ik vroeger wel Duitse les willen hebben…. Beetje gevraagd hoe het hier een Babylon ging met de dienstverlening en betaling, en geheel geïnspireerd gevraagd of ze mee wilde naar een kamer. Het werd een waar feest. Mynasch heeft weer een talent gespot. Zacht, prachtig lichaam dat heel gevoelig is, een erotische intelligentie die velen achter zich laat, zo bleek na mijn eerste halfuurtje met haar. Beetje terughouden met zoenen, maar dat duurde maar even. Heidi verkende heel mijn lichaam met de toppen van haar vingers en haar mond. Oh my God….en een blow job vom Feinsten. Ik wilde nog niet klaarkomen in deze eerste sessie en moest haar dus met regelmaat een beetje laten inhouden. Penis on the edge….. wat een gevoel. Gelukkig genoot ze ook van mijn lichaam-onderzoekings kunsten en werd het een prima eerste sessie.

Paar hapjes gegeten, beetje gezwommen, beetje rondgedwaald. Kortom ik vermaakte me prima op deze tropische dag. Warm weerzien met Maria die ik kende uit Berdns Saunaclub. Maria meldde dat Emma (ook ex BsC) hier ook aktief is maar nu even met vakantie. Blijft een leuke mooie meid. Op een gegeven moment zocht ik haar voor een kamer, bleek ze bezet. Toen maar op Rose over gegaan. Een kamertje dat niet de beste ooit werd. Maar goed, toch een aardig halfuurtje. Communicatie bleek lastig. Ze begreep in ieder geval mijn enegels en duits niet. Zal wel aan mij hebben gelegen….

Het liep imiddels tegen 17:00 en ik wilde er maar eens een eind aanmaken toen ik in de serre met Astrid en Heidi aan de praat geraakte. Astrid ging weg, en een hele poos met Heidi gesproken. Ze werkt hier een maand of zes, en meestal op dinsdag en donderdag. Onderhoudend type. Na een halfuurtje toch maar voorgesteld om de kennismaking van deze morgen verder te verdiepen. Het werd een TOP sessie. Alles er op en eraan. Lichaamssappen everywhere, maar tederheid steeds hoog in het vaandel. Als ik eraan denk hoe ze de kleine mynasch zachtje in haar mond had, terwijl ik haar drijfnatte kutje kon beroeren met mijn hand en later mijn mond (de laatste in een heel gave 69-er). Tot mijn verbazing haalde ze er nog een heftig orgasme uit! Heerlijk nagenieten. Wat een dame. Erotische Hochschule…..

Hierna was mijn pijp wel op en begaf ik me in een enorme onweerstorm op de terugweg naar Nederland.

Babylon/W2 dank voor de kortingskaart, en Heidi heel veel dank voor een onvergetelijke dag!

6. Onderstaande 24 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

11cc (14 augustus 2024),Agronymus1 ( 1 september 2024),AVENTADOR (15 augustus 2024),bettman ( 4 september 2024),Dannii (14 augustus 2024),donkeywonkey (15 augustus 2024),Getrouwd (14 augustus 2024),Gustomass (14 augustus 2024),Husky (14 augustus 2024),Klatergoud (16 augustus 2024),Kurt Cobain (14 augustus 2024),Kwakje (14 augustus 2024),le_belge (14 augustus 2024),Massi (17 augustus 2024),mechelen (14 augustus 2024),MeesterMixer (14 augustus 2024),Patjax (14 augustus 2024),pret (14 augustus 2024),Shakir (15 augustus 2024),spermite (23 augustus 2024),uurtje (14 augustus 2024),VAZKOR (15 augustus 2024),Wentelt Eefje (14 augustus 2024),wooley (22 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Discussies
    39
    Thanks
    813

Daumen hoch Erotic pool party

Nog even een berichtje over deze party van jl zaterdag, want dat verdient deze club zeker.

Goede organisatie, champagne sekt bij ontvangst (in ieder geval tot vroeg in de middag).
    Best veel beren die op de party waren afgekomen, waar ook het eten extra verzorgd was.
    Het was een heerlijke zaterdag met prachtig weer (zonnig en zo'n 26-27 graden, dus veel tijd buiten bij het zwembad doorgebracht, gezellig beetje kletsen met andere NL beren.
    Helaas was de paella en speenvarken al vroeg gereed (ik denk v.a. 2 uur), dat vind ik geen etenstijd, dus aan mij voorbij laten gaan.

Dames waren er eigenlijk wat te weinig in verhouding tot het aantal beren, maar door de warmte werd er 's middags weinig door de beren gekamerd, dus toen was er voldoende aanbod. Mary was deze keer niet gepannenkoekt, met haar een fijne kamer gedaan, blijft prima meid!

Om 5 uur in de middag een parade in bikini van de meisjes langs het zwembad, soort verkiezingen waarop gestemd kon worden. De 1e drie meisjes kregen van de baas een prijsje (geld). Leyla de bardame deed ook mee, maar niet in bikini. Helaas kreeg Leyla te weinig punten voor een prijs, maar ik had het haar zeker gegund! Meeste beren stemden blijkbaar toch op basis van uiterlijk en niet op basis van gunfactor....waarmee de uitslag werd: 1. Mary, 2. Leah, en 3. Karla, wat idd 3 hele mooie meiden zijn in deze club.

Er werd zoals gebruikelijk ook een tombola gehouden door de Duitse stamgast Udo, waarmee prijsjes als een vrije kamergang (half uurtje) en korting op de toegang konden worden gewonnen (lootjes a €2 per stuk). Met om 6 uur de trekking, maar helaas niets gewonnen, andere beer (uit NL) viel 2x in de prijzen en ook de bardames hadden wat gewonnen .

Overigens was het eten rond 19.00 ook prima, kip van de BBQ en nog wat lekkernijen.

Rond 8 uur weer richting huis gegaan, complimenten aan Eddy en het personeel, dit is voor herhaling vatbaar.

8. Onderstaande 20 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

11cc (14 augustus 2024),Agronymus1 ( 1 september 2024),AVENTADOR (15 augustus 2024),bredeweg (15 augustus 2024),Chauffie (15 augustus 2024),donkeywonkey (15 augustus 2024),forgetskinnyletsgetfatty (14 augustus 2024),Getrouwd (14 augustus 2024),Gustomass (14 augustus 2024),Husky (14 augustus 2024),Klatergoud (16 augustus 2024),Kwakje (14 augustus 2024),le_belge (14 augustus 2024),Massi (17 augustus 2024),Patjax (14 augustus 2024),Shakir (15 augustus 2024),spermite (23 augustus 2024),VAZKOR (15 augustus 2024),WANDELAAR5 (14 augustus 2024),Wentelt Eefje (14 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    dinsdag 13 augustus: tropisch Babylon

Een kortingskaartje (via BRVDM met een fantastische Jury) van Willem2 en Babylon dat op het punt stond te verlopen noopten mij de weg naar Elsdorf te nemen. ...........

Wat een dame. Erotische Hochschule…..

Hierna was mijn pijp wel op en begaf ik me in een enorme onweerstorm op de terugweg naar Nederland.

Babylon/W2 dank voor de kortingskaart, en Heidi heel veel dank voor een onvergetelijke dag!

Dit is toch saunaclubben ad ultimo!!! heerlijk om mee te maken, heerlijk om te lezen.
    Laten we ervan genieten.

Gusto mas mas y mas.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

10. Onderstaande 3 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

Getrouwd (14 augustus 2024),Husky (14 augustus 2024),mynasch (14 augustus 2024)

Last Online
    1 januari 2025 @ 12:13
    Discussies
    1
    Thanks
    15

Standaard

Vandaag op een doordeweekse woensdag, sinds lange tijd weer eens naar Babylon getogen. Het idee was lekker relaxen en genieten.
    Er waren een stuk of 15 dames aanwezig, waarvan enkele die helemaal mijn ding zijn.
    De sfeer was echter om te huilen. De dames waren compleet passief, hadden alleen oog voor hun telefoon of om met elkaar te kletsen.
    Als er dan al een woord uitkwam, was dat niet meer dan Hallo en Zimmer? . Enige vorm van enthousiasme was niet te bekennen, zelfs een vriendelijk lachje kon er niet vanaf. Ik heb geleerd dat je dan niet kan verwachten dat er dan ineens veel enthousiasme in de kamer te verwachten is. Hoe knap de dames ook zijn, ik ben niet tevreden met een robot met prachtig lijf en leuk kopje.
    Na 5 uur aanwezig te zijn geweest ben ik voor het eerst in al die jaren weer vertrokken zonder dat ik ook maar 1 kamer gemaakt heb.

De accommodatie is nog steeds prachtig maar waar er vroeger enthousiaste, dansende, lachende je opgeilende dames waren, schijnen er nu alleen nog arrogante ongeïnteresseerde dames rond te hangen.

Wellicht lag het aan de dag en heb ik gewoon een slechte getroffen, maar voorlopig zien ze me niet meer terug in Babylon.

12. Onderstaande 20 leden hebben Tomkat bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 september 2024),bearforoneday (14 augustus 2024),Dannii (15 augustus 2024),donkeywonkey (15 augustus 2024),Firehawk (14 augustus 2024),Gustomass (14 augustus 2024),le_belge (14 augustus 2024),Massi (17 augustus 2024),MeesterMixer (15 augustus 2024),mentholbear (18 augustus 2024),Patjax (14 augustus 2024),peterp095 (14 augustus 2024),schoolmeester (15 augustus 2024),spermite (23 augustus 2024),stimpy3 (14 augustus 2024),Tjeppah (14 augustus 2024),uurtje (14 augustus 2024),VAZKOR (15 augustus 2024),WANDELAAR5 (14 augustus 2024),Wentelt Eefje (14 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 18:32
    Discussies
    55
    Thanks
    4.399

Standaard

Ik blijf het toch typisch vinden dat je dat sentiment (verveelde lusteloze dames) in meer clubs ziet.

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Standaard

Helaas, maar helemaal mee eens.
    Deze wat stroeve houding , dat ongeinteresseerde en ja dat gedoe op de telefoon...
    Heel jammer dat veel van die dames niet door hebben, dat ie er dan bij ons slap bij blijft hangen.
    Er zijn gelukkig wat dagen dat het ( iets) beter is. Er zijn gelukkig ook dames die wel iets meer moeite doen...
    Als je afgelopen zaterdag ziet hoe een dametje( naam weet ik niet) , klein, slank en blonde lange haren, altijd met een lach op haar gezichtje, als je ziet hoe dat overkomt...
    Hoe ze zich tegen een ijsbeer aankroelen kan, dan zie je, ja het is er nog...het kan blijkbaar nog...maar wordt het nu zo mooi omdat het steeds zeldzamer wordt??

Tja en van die dames die vaste en lange treffens hebben, daar hoef je ook niet zo veel te verwachten.

Ik vraag me dan af, de clubleiding ziet dit toch ook, ziet toch ook dat de ijsberenaantallen wat omlaag gaan, dat het aantal dames er voor mn gevoel zeker niet op vooruit gaat...
    En lezen die dan geen recensies, wordt dit thema dan niet aangehaald als mensen van ons forum, als de forumleiding daar wel eens is, wordt dit dan niet aangekaart op een passende manier en verder wat besproken...?

We hebben makkelijk praten maar laten we het vooral blijven benoemen ....
    in de hoop dat het beter wordt...

Maar vooral niet zoals mijn voormalige baas dat bij me deed; ......in de 1e en 2e sessie die Gusto met hem had....maar Gusto( niet echte naam...) we moeten wel in gesprek blijven met elkaar.....
    Nou, als die gebezigd wordt, ga er maar vanuit dat ze veel meer van je willen... Gusto heeft sofort afgehaakt en is op eigen voet verder gegaan.... Nooit spijt van gehad....

terug naar het thema...
    laten we hopen dat er weer een andere wind, of al vast een ander briesje gaat waaien bij de dames...
    Gustomass.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomkat Bekijk bericht
    Vandaag op een doordeweekse woensdag, sinds lange tijd weer eens naar Babylon getogen. Het idee was lekker relaxen en genieten.
    Er waren een stuk of 15 dames aanwezig, waarvan enkele die helemaal mijn ding zijn.
    De sfeer was echter om te huilen. De dames waren compleet passief, hadden alleen oog voor hun telefoon of om met elkaar te kletsen.
    Als er dan al een woord uitkwam, was dat niet meer dan Hallo en Zimmer? . Enige vorm van enthousiasme was niet te bekennen, zelfs een vriendelijk lachje kon er niet vanaf. Ik heb geleerd dat je dan niet kan verwachten dat er dan ineens veel enthousiasme in de kamer te verwachten is. Hoe knap de dames ook zijn, ik ben niet tevreden met een robot met prachtig lijf en leuk kopje.
    Na 5 uur aanwezig te zijn geweest ben ik voor het eerst in al die jaren weer vertrokken zonder dat ik ook maar 1 kamer gemaakt heb.

De accommodatie is nog steeds prachtig maar waar er vroeger enthousiaste, dansende, lachende je opgeilende dames waren, schijnen er nu alleen nog arrogante ongeïnteresseerde dames rond te hangen.

Wellicht lag het aan de dag en heb ik gewoon een slechte getroffen, maar voorlopig zien ze me niet meer terug in Babylon.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

15. Onderstaande 8 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 1 september 2024),Dannii (15 augustus 2024),Getrouwd (15 augustus 2024),le_belge (15 augustus 2024),mentholbear (18 augustus 2024),VAZKOR (15 augustus 2024),Wentelt Eefje (15 augustus 2024),wooley (22 augustus 2024)

Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Discussies
    64
    Thanks
    15

Standaard

Wie waren dat bij Bernds?
    Maria en Emma.
    Bij hun forum zie ik ze niet.
    BVD!
    Niet lang foppen, effe poppen!

Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Wie waren dat bij Bernds?
    Maria en Emma.
    Bij hun forum zie ik ze niet.
    Emma (ex Bernds) heet Julia in Babylon.
    Ze is momenteel op vakantie.
    Maria (ex Bernds) heeft dezelfde naam in Babylon Ze is voor het ogenblik ook op vakantie

18. Onderstaande 4 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Dietster (16 augustus 2024),ju52 (15 augustus 2024),schoolmeester (15 augustus 2024),WANDELAAR5 (15 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Als er dan al een woord uitkwam, was dat niet meer dan Hallo en Zimmer? . Enige vorm van enthousiasme was niet te bekennen, zelfs een vriendelijk lachje kon er niet vanaf. I
    Dat klopt en ik heb dat ook ondervonden. Ik begrijp je frustratie, maar de houding van deze dames in de club voorspelt op geen enkele manier hun houding in de kamer. Na een lange afwezigheid van enkele jaren, bezoek ik deze club nu sedert ongeveer 2 maanden opnieuw en sindsdien heb ik 5 bezoeken en een tiental kamers gehad met 7 verschillende dames. En ik moet zeggen dat ik altijd aangenaam verrast ben geweest over hun uitstekende prestaties. In tegenstelling tot wat bij andere clubs gebeurt, is het niet nodig om de tarieven te bespreken voordat je naar de kamer gaat, omdat ze allemaal zonder uitzondering het standaardtarief hanteren (dat ook bij de receptie wordt opgehangen). Iedere babylonerin met wie ik ben geweest, beoefent DFK en geeft blijk van ecologisch bewustzijn bij het pijpen, en dus zonder meerprijs te vragen.
    Mijn advies: laat je niet misleiden door de schijn van nonchalance in de club. Aarzel niet om diegene die je leuk vindt mee te nemen naar een kamer en de kans is groot dat je er geen spijt van zult hebben. Misschien heb ik geluk gehad met mijn keuzes, maar dit is in ieder geval mijn ervaring en mijn mening.

20. Onderstaande 12 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 augustus 2024),Goedemorgenallemaal (18 augustus 2024),Gustomass (15 augustus 2024),ju52 (15 augustus 2024),le_belge (15 augustus 2024),Massi (17 augustus 2024),MeesterMixer (16 augustus 2024),Meme Moo (15 augustus 2024),mentholbear (18 augustus 2024),Shakir (15 augustus 2024),spermite (23 augustus 2024),WANDELAAR5 (15 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    In Babylon is er op dit moment 1 goede latina: Bruma, dus dat is beperkt.
    Naar mijn mening zijn er verschillende "Latina's" in Babylon, tenminste dat is wat mij opviel tijdens de Erotic pool party, en vooral tijdens de bikinimodeshow. Ze zijn misschien niet Latina in de ware zin van het woord, maar ze hebben de "look" ervan, en voor mij (die van dit type meisje houdt), is dat het voornaamste. Naast Bruna en Sandra is er o.a. Albema die Turks is, en Elli die uiteraard Roemeens is maar die met haar gebruinde zigeunerhuid, de look heeft van een Latina. En nog een aantal anderen van wie ik de namen ben vergeten, waaronder ene die op een soort Marokkaanse muziek danste.

22. Onderstaande 3 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 augustus 2024),Massi (17 augustus 2024),WANDELAAR5 (15 augustus 2024)

Last Online
    23 augustus 2024 @ 16:41
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

vraagje wat zijn de prijzen kwa inkomst en ook de prijzen van de dames . merci

Last Online
    8 januari 2025 @ 23:09
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

BABYLON – RUSTIGE DAG AAN HET ZWEMBAD
    21 JULI 2024

Na mijn club bezoek aan Samya de vorige dag had ik een uur nodig om in het hotel te geraken en nog eens een uur louter om parking te vinden en dan moest ik hem erg ver parkeren. Dat hotel in hartje Brühl is geen optie meer! Zodoende was ik niet de meest uitgeruste mens op deze dag.
    1/ Link naar mijn inleiding voor wie er zin in heeft: VAZKOR’s 2 cents in 2024
    2/ Link Verslag FKK Amari en Samya (vorige bezoeken).

1) FAZIT
    1) Werkpunten
    - Barbediening
    - Eten!!!
    - Damesmentaliteit laat soms de wensen over

2) neutraal
    - Ik voelde me nog meer opgelaten als in Samya
    - Kamergang was zo zo bij een dame dat toch een topper zou zijn?

3) Positief
    - Wellness en zwembad
    - Goede weer
    - Ik ontmoette toch 2 nederlandse beren aan de tafel anders sprak ik niemand

2) Kamergangen en overall service

MARIA – GEEN HERHALING AT ALL

BELEVINGSSCORE SESSIE: *1/2

3) CLUBERVARING

Dit is mijn derde club bezoek dit weekend: het beloofde weer een erg warme dag te worden. Ik wist niet of ik nog wel een kamer zou maken in Babylon, ik had nog budget voor 1 sessie, ik kon erover gaan maar dan was ze echt goed of ik ging voor verlenging en dat gebeurt meestal met Karla. Die was er echter niet. Ik kwam samen aan met een andere dame die me geen blik waardig achtte en we gingen samen binnen. Nice welcome… De rij dames die je verwelkomen aan de balie is iets van een vervlogen tijd, ok I get it maar dit steekt wel ergens.

De hier fel gecontesteerde blonde dame met het brilletje was dan weer vriendelijker voor wie dat wil weten. Ze herkende me wel. Ik heb de indruk dat die thekedame de opdracht heeft er de boel draaiende te houden in de afwezigheid van Eddy en Anita en ga me niet zeggen dat je zelf dan nooit eens in de stress zou beginnen vliegen met grillige prinsesjes (en dat waren ze echt) en misschien beren die er de kantjes van af lopen. Niet die dag dat ik er was en ikzelf doe dat zeker niet. Bepaalde blonde haren zullen hier en daar wel tot grijs zijn getransformeerd kan ik me stellig voorstellen.

Het eerste dat ik meestal doe in Babylon is omkleden en douchen. Dat doet meestal iedereen. Toch? Na de douche dat heerlijk anders en gemütlicher is dan de te snelle drukknopmonsters van FKK Amari begeef ik me steeds richting de wellness maar niet vandaag. De slippers aan m’n berenpoten zetten me in beweging naar de ontbijttafel waar ik me tegoed deed aan pistolet’s met confituur, omelet en roerei. Het ontbijt in Babylon is steeds geslaagd al zullen ze moeten denken aan reserve confituurpotten, de tegenslag was voor een dame na mij. Ik wees haar een andere confituurpot aan maar die telt niet mee als confituur, ze keek ernaast, liever wilde ze verder amok maken dat er geen plastic confituurpotjes meer zijn.

Na het ontbijt volgt alsnog de wellness en het heerlijk verwarmd zwembad. Het hoofdthema van de dag me dunkt. De jacuzzi was lekker heet en bubbly, de sauna was heter dan de dag van gister en de hamam stond er even nutteloos bij als altijd. Afgekeurd? Dit is een club waar je 70€ voor betaalt, dan verwacht je dat ze iets zouden doen aan dat ding? Nope. Nu ik ging ook heel veel het zwembad in en lag ook op een van de stretchers erlangs te genieten van de rustige warme dag. Op gegeven moment werd het zwembad ontdekt door beren en een paar dames die er als echte waterratjes het grootste plezier in hadden. Er overviel me het gevoel geen deel uit te maken in dit alles, onzichtbaar en toch aanwezig. Onwezenlijk, wat is dit voor iets? Alsof ik er voor hen niet ben. Maakt zelfs niet uit of ik zelf aan het zwemmen sloeg. Deprimerend ergens. Niet ingeloste verwachtingen en herinneringen toen ik hier samen met de exotisch mooie Adelina zwom en nog andere dames. Ineens mistte ik deze Adelina ineens heel erg. En heel misschien ben ik zo’n hypergevoelig mens dat perfect de sfeer kan aanvoelen dat er iets niet in de haak zit.

Aan de bar werd ik dikwijls door een chagrijnig ogend jong heerschap bediend. Als hij het niet is, dan door een mooie dame met grote borsten genaamd Maria. Aan de beschrijving ziet u de bui alvast hangen dat die jongen weer gauw de kamer induikt met een uiterlijk gelijklopend exemplaar als de vorige dag: diktiet, groot, mooi en ik die te snel tot een kamervraag bewoog betoverd zijnde door die lekker dikke tieten. En zo geschiedde dat er weer een matige kamergang volgde met een dame die from all clubs vanuit Bernd’s zou zijn afgezakt, alsjeblieft. Is dat niet verondersteld die beste superserviceclub te zijn waar eenieder met de nodige superlatieven over sprak en schreef? [i]’Vazkor, je moet er gewoon eens geweest zijn’[i]? Althans het is de beste superserviceclub te zijn gewéést gezien die club de lange rij van ter ziele gegane goede clubs heeft vervoegd.

Nooit zal ik dat dus weten, nooit was ik er geweest. Te laat, jammer, niks aan te doen. Als ik dan had gedacht nog iets van die serviceclub te hebben mogen meepikken, dan was ik er helemaal aan voor de moeite want de service van de ex- Schieferhofdames is blijkbaar mee met de club ter ziele gegaan? Bij deze Maria from Bulgaria heb ik er toch niks van gemerkt, en ik ben normaal nooit erg pessimistisch over mijn service-ervaringen, het glas is steeds halfvol voor Vazkor en dat probeert hij onverhoopt vol te houden. Of loopt er een andere Maria rond en ben ik mis? Zo het toch haar is, dan is mijn hoogst subjectieve ervaring dat een ex-[i]Magnum[i] dame in een splinternieuwe (lege) club verderop in Keulen me veel betere service gaf dan een ex- Bernd’sdame. Magnum staat helemaal niet bekend als serviceclub of het moet erg veranderd zijn al komt dat niet naar boven in bepaalde reviews hier. Ik zou het andersom hebben verwacht. Maria behandelde me erg afstandelijk en dan had nog ik niks durven vertellen van wat bij die Magnum-dame allemaal wel kon.

=> MARIA – GEEN HERHALING AT ALL

Het is niet zo fijn een clubweekend met een tegenvallende kamergang te beëindigen, er was nog een dame met brilletje die ineens ontdekte dat ik er nog rondliep en joviaal en vrolijk naar me zwaaide maar toen moest ik al naar huis toe. Damn hé. Ineens was de ‘onzichtbaarheidsmodus’ opgegeven als het ware. Ik heb wel gedaan wat ik wou doen: wellness was de hoofdzaak.

Het eten echter was een andere teleurstelling. Vergeleken met de keuken vroeger dat nog de beste à la carte leverde, ook in het weekend, verwerd dit tot deze doordeweekse saaie hap met vlees dat ik niet lust, het meeste liet ik liggen en ik concentreerde me vooral op het vegetarisch aanbod van groente dat wat beter was. De culinaire kant van Babylon in 2024 is een schim van vroeger: slechter eten voor een duurdere inkomprijs?

Fait divers: niet zo’n vrolijk fait divers als de ‘kerstman’ in Samya, dit. Ik zag dat er dames sneren naar elkaar gooiden: het groepje waterratjes tegenover een ander groepje dat chagrijnig op de veranda bivakkeerde met hun stinkstokjes in de hand. Je verstaat hun koeterroemeens niet maar de aangeslagen tonen in hun stemmen was niet te missen. Jaloezie, vetes, ruzies? Ja, er was iets van ruzie in de lucht from the start. Een andere dame werd weer door de chagrijnige barman aangesproken dat ze aan het bellen was (naar haar zus ofzo). Mocht niet: roepen en harder roepen en de ganse club mocht het geweten hebben welk een klootzak die was. Ik gaf hem in deze wel gelijk: wij niet? Dan zij ook niet!

Geile sfeer? Welke geile sfeer? Er zinderde wat negatiefs in de lucht hier, meestal is er dan de dag ervoor hommeles, op een verjaardag als ze dat nog vieren want ik hoor noch lees niks van georganiseerde verjaardagen toch niet van ons ijsberen?

Ik ging weg naar huis met gemengde gevoelens, niet alleen over m’n bezoek aan deze club Babylon maar over het weekend in zijn geheel. De vorige keer dat de ‘kerstman’ op bezoek was op hun kerstparty in Babylon vorig jaar, niet die van Samya by the way, was het veel leuker en gezelliger geweest, hier zag ik niks meer van terug. Wellicht moet ik toch nog eens langskomen op zo’n verjaardag, als dat nog gangbaar is, of op een andere party. Nu was het maar een saaie boel. Om gewoon te rusten en te wellnessen is het wel ideaal, natuurlijk maar ga je enkel daarom naar een welnesshoerentent een kleine 3 uur van huis?

EDIT:
    Ik heb nog een en ander vergeten te vermelden hier: ik was op bepaald moment in gesprek met 2 Nderelandse beren. Wel dat scheelt ook als je ervaringen kan uitwisselen in de eigen taal. We kwamen zowat tot dezelfde slotsom over het clubleven en dan weet ik opgelucht dat ik hier niet alleen in ben. Net lees ik even terug, ik check dit forum veel minder als vroeger, en ik zie dat er toch nog wel verjaardagen en party's worden georganiseerd. Soms slaagt dat, andere keer lijkt dat grondig mis te lopen en dat bleek dus het geval te zijn op de Zaterdag voor mijn bezoek; een verjaardag dan met knallende ruzie tussen de dames als ik dat allemaal goed lees. That explains the weird atmosphere, wellicht. Ik lees dan ook dat het toch wel een courant iets is daar.

Het heerschap wees me op een dame die uit Brazilië lijkt te komen. Ik voelde me niet helemaal tot haar aangetrokken, ze heeft wel een bepaalde uitstraling. Wellicht is ze wel goed op kamer maar m'n budget zei dus nee . Iemand die weet of ze goed is? Ja naam vergeten, excuses maar ja, hoe hoeveel Braziliaanse dames lopen er daar rond, hé Ik moest van m'n hart eens teen maken en van m'n lul een slap geval (dat lukte dus niet) en douchte en ging naar huis. De dame met de bril was wederom vriendelijk en wuifde me uit. Het kan dus toch, klantvriendelijkheid in Babylon!

Een overzichtje:
    b) Algemene sfeer:
    Tam, rivaliteit in de lucht onder damesgroepjes, lamlendig door weer liggen alle beren ondegetekende incluis in hun stretchers langs het zwembad te luieren.

c) Line-up:
    Matig, ik kom er al langer aan uit dat dames die lingerie dragen sexier is dan gewoon poedelnaakt met ’n omgeslagen handdoek. Als ze dan naakt zijn, dat ze dan wel actief animeren met ziel. Dit was gewoon saai. Er is beweging en animatie en meer variatie nodig. Ik vond de dames niet vriendelijk zijn. Ook die zgn. ex-Schieferhofdame Maria niet.

d) Drukte beren:
    weinig drukte

e) Club interieur en veranderingen:
    * Club algemeen: blijft een mooi verzorgde club, sfeer is rustig en een matig negatief tot knetterend negatief
    * Wellness: zeer goed, hamam buiten beschouwing gelaten.
    * Bar: bediening soms chagrijnigheid te merken
    * Eten: gewoon slecht

4) Slotconclusie van de clubdag

Ik keer terug omdat ik nu eenmaal altijd terugkeer drijvend op nostalgische gevoelens en hopend dat ik nog eens een van m’n vorige servicedames tegenkom. En ze mogen voor mijn part ex-Magnum of ex-Heaven7 zijn, maakt me niet uit, als ze me maar goede service geven. Een oprechtere lach, een klik en een goed samenspel is al veel, de rest volgt wel…en dat is hier niet gebeurd.

5) Afsluitende video

Een aanvoelen van de dag in deze muziek verwoord in beeld en klank: genre Witch House / Witchwave

Laatst gewijzigd door VAZKOR; 15 augustus 2024 om 20:20 Reden: extra vergeten stuff
    De zwarte wolf

25. Onderstaande 23 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 augustus 2024),comcom (16 augustus 2024),Dannii (16 augustus 2024),Dietster (16 augustus 2024),donkeywonkey (15 augustus 2024),Eddy_V (15 augustus 2024),forgetskinnyletsgetfatty (16 augustus 2024),Getrouwd (17 augustus 2024),Herr Fick (15 augustus 2024),Klatergoud (16 augustus 2024),Kurt Cobain (15 augustus 2024),le_belge (15 augustus 2024),Manbijtkat (15 augustus 2024),Massi (22 augustus 2024),MeesterMixer (16 augustus 2024),mentholbear (17 augustus 2024),Patjax (16 augustus 2024),Shakir (15 augustus 2024),Siberische tijger (15 augustus 2024),spermite (23 augustus 2024),T.T.T. (26 augustus 2024),WANDELAAR5 (15 augustus 2024),Wentelt Eefje (15 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 17:57
    Discussies
    8
    Thanks
    2.742

Standaard

De sfeer was echter om te huilen.
    Ja, ik ben het ook helemaal eens met de beoordeling van deze collega. Ik vond de sfeer in Babylon precies hetzelfde als Tomkat: Er waren weinig vrouwen, en degenen die er waren leken geen enkele interesse te hebben in de mannelijke bezoekers!

Toen ik rond 12.30 uur de club binnenkwam, waren er denk ik nog geen 10 vrouwen. Later liep dit waarschijnlijk op tot maximaal 15. Bijna precies een week eerder was ik spontaan in de club in Vaals geweest, waar hier niet over geschreven mag worden (ik heb mijn indrukken in het Duits en Frans op andere forums beschreven). Er waren daar niet alleen VEEL meer vrouwen - minstens twee keer zoveel, misschien zelfs nog aanzienlijk meer. In tegenstelling tot Babylon benaderden de vrouwen daar ook hun mannelijke klanten, vooral in de zogenaamde “Marokko-room”, die in de CDNGMW als rust- en bioscoopruimte fungeert... Daar was in Elsdorf op de dag van mijn bezoek dus geen sprake van!

Het feit dat 34 vrouwen als “actief” geregistreerd staan op de website van de club, maar dat minder dan de helft van dit aantal daadwerkelijk aanwezig is, is een feit dat kan worden toegeschreven aan het zomer- en vakantieseizoen, het weer of andere omstandigheden. Helaas waren vrouwen als Karla, Lea of Alexandra er niet, en Mary was in eerste instantie voor meerdere uren geboekt door een gast (over dat laatste later meer...).

Naast de relatief lage kwantiteit gaat het natuurlijk ook om de kwaliteit. En dat moet ik helaas toegeven: Er was geen slechte sfeer in Babylon op de dag van mijn bezoek, er was helemaal geen sfeer!!! Alleen Albena (Turkse) probeerde contact met me te maken door te glimlachen en met me te praten. En een kleine vrouw met een roodachtige tint in haar haar (ik weet haar naam niet) probeerde me zelfs uit te nodigen in de whirlpool of sauna. Helaas waren deze twee vrouwen niet “mijn type”. ALLE andere vrouwen keken opzettelijk langs mij en de andere mannelijke gasten heen, pratend met elkaar of bezig op hun mobiele telefoons. Er was werkelijk geen zweem van enige erotische sfeer in de club gedurende de vijf uur dat ik er was, noch in de lounge, noch in de (gapend lege) bioscoop en al helemaal niet bij het zwembad of in de fantastische buitenruimte. Baas Eddy, die al vroeg in de club aanwezig was, leek zich van geen enkel probleem bewust: hij maakte een praatje met een of andere gast, dronk een drankje of twee en vroeg terloops “nou, gaat het?” als hij langsliep.

Lange tijd dacht ik dat ik net als collega Tomkat zou moeten melden: “...voor het eerst in al die jaren weer vertrokken zonder dat ik ook maar 1 kamer gemaakt heb.” Gelukkig liep het uiteindelijk anders, want MARY liep plotseling alleen door de club - zonder de heer die zich vorheen al een paar uur als een trotse haan (of een parend hert) aan haar zijde gedroeg. Blijkbaar was er een einde gekomen aan haar lange boeking. Ik vroeg haar, of ze tijd voor mij had - ja dus, naar een beetje pauze!

Mary is al heel lang de vrouw in Babylon die mij visueel het meest aanspreekt. We zijn verschillende keren samen op de kamer geweest en elke keer geniet ik vooral van haar prachtige jonge meisjeslichaam: in mijn ogen heeft Mary perfecte borsten en een perfect kontje, ze is slank en supersexy. Bovendien is ze slim en communiceert ze eerlijk en open met me. De seksuele handelingen die ik met Mary uitvoer zijn zeker niet bovengemiddeld; mijn tijd met haar wordt vooral gekenmerkt door geweldige visuele indrukken! Ze is ongetwijfeld de mooiste vrouw in Babylon!

Nadat de “daad” was verricht, had ik de gelegenheid om kort met Mary te praten. En ze zei iets wat ik graag wil toevoegen aan de discussie die hier aan de gang is over langetermijnboekingen. Mary was echt geïrriteerd door de man die urenlang met haar aan het flirten was... “Ik ben hier alleen om geld te verdienen; ik bedrijf geen liefde, ik heb seks voor geld, niets anders,” vertelde ze me. Natuurlijk zijn langetermijnboekingen interessant voor haar omdat ze minder fysiek veeleisend zijn: “een paar uur zitten en kletsen in plaats van elke 30 of 60 minuten seks te hebben met een andere man”, zei ze. Maar het feit dat (oudere) klanten in de club eisen aan haar stellen, altijd meer willen en zelfs jaloers worden op andere klanten, is duidelijk een probleem voor haar...

Tot zover het onderwerp “langetermijnboekingen” of “Liebeskasper": mannen, collega's, een club draait om illusies. Vergeet al het andere!

Om mijn verslag over Babylon af te ronden: ik heb dus 30 minuten zeer nauw contact gehad met een ongeloofelijk mooie jonge vrouw en heb van elke minuut daarvan genoten. De catering was OK, het zwembad en de buitenruimte zijn geweldig in de zomer. De sfeer was ondergronds. Maar dat vergeet ik zeker weer snel als "die Lust" me verleidt om Babylon opnieuw te bezoeken...

27. Onderstaande 25 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (15 augustus 2024),AVENTADOR (16 augustus 2024),comcom (16 augustus 2024),Dannii (15 augustus 2024),donkeywonkey (15 augustus 2024),Eddy_V (15 augustus 2024),Getrouwd (17 augustus 2024),Gustomass (15 augustus 2024),jemame (15 augustus 2024),ju52 (16 augustus 2024),Klatergoud (16 augustus 2024),Kurt Cobain (15 augustus 2024),Massi (22 augustus 2024),mechelen (15 augustus 2024),MeesterMixer (16 augustus 2024),mentholbear (18 augustus 2024),nick n. (17 augustus 2024),Patjax (16 augustus 2024),Shakir (15 augustus 2024),spermite (20 augustus 2024),Sphinx (20 augustus 2024),T.T.T. (26 augustus 2024),Tjeppah (15 augustus 2024),WANDELAAR5 (15 augustus 2024),Wentelt Eefje (15 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 11:05
    Discussies
    112
    Thanks
    19.172

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude12 Bekijk bericht
    vraagje wat zijn de prijzen kwa inkomst en ook de prijzen van de dames . merci
    Entree = €70. De dames vragen €60 voor het eerste half uur en €50 voor volgende half uurtjes.

29. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (16 augustus 2024),mentholbear (18 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 16:50
    Discussies
    61
    Thanks
    1.986

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bebert Bekijk bericht
    Emma (ex Bernds) heet Julia in Babylon.
    Ze is momenteel op vakantie.
    Maria (ex Bernds) heeft dezelfde naam in Babylon Ze is voor het ogenblik ook op vakantie
    en: ze (Maria) was jl donderdag (15/8) weer aanwezig! (haar eerste dag terug van vakantie). Toffe meid.

31. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (19 augustus 2024),WANDELAAR5 (17 augustus 2024)

Last Online
    21 augustus 2024 @ 17:33
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hey beste mensen, ik heb al een tijdje geen sauna club meer bezocht. Laatste keer was voor corona. Is deze club vergelijkbaar met Golden Time?

Last Online
    Vandaag @ 14:16
    Discussies
    168
    Thanks
    6.030

Standaard

Neen, deze is nog niet afgebrand.

34. Onderstaande 8 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

comcom (22 augustus 2024),de duisburg spesjalist (21 augustus 2024),ju52 (21 augustus 2024),schoolmeester (21 augustus 2024),T.T.T. (26 augustus 2024),VAZKOR ( 3 september 2024),WANDELAAR5 (21 augustus 2024),Wentelt Eefje (21 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Discussies
    122
    Thanks
    1.056

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superman1985 Bekijk bericht
    Hey beste mensen, ik heb al een tijdje geen sauna club meer bezocht. Laatste keer was voor corona. Is deze club vergelijkbaar met Golden Time?
    Niet te vergelijken

Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Discussies
    456
    Thanks
    1.627

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Niet te vergelijken
    met GT kan je geen 1 club vergelijke club landschap is drastiesch veranderd .

37. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (21 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superman1985 Bekijk bericht
    Volgens mij niet vergelijkbaar . . .

39. Onderstaande 16 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

11cc (24 augustus 2024),Ascari (21 augustus 2024),Getrouwd (22 augustus 2024),Goedemorgenallemaal (25 augustus 2024),Johan35 (22 augustus 2024),ju52 (22 augustus 2024),Kwant (30 augustus 2024),mentholbear (31 augustus 2024),schoolmeester (21 augustus 2024),Shakir (30 augustus 2024),Siberische tijger (21 augustus 2024),spermite (23 augustus 2024),T.T.T. (30 augustus 2024),WANDELAAR5 (21 augustus 2024),Wentelt Eefje (22 augustus 2024),wooley (22 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 18:26
    Discussies
    1
    Thanks
    813

Standaard

A61 Abfahrt und Auffahrt Bergheim an diesem Wochenende gesperrt:
    https://www.autobahn.de/betrieb-verk...g-bei-bergheim

41. Onderstaande 4 leden hebben Dannii bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (30 augustus 2024),MeesterMixer (30 augustus 2024),mentholbear (31 augustus 2024),WANDELAAR5 (29 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 11:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Zaterdag 31.08. om 13.30 waren er reeds 30 dames aanwezig. Het weer was mooi vandaag dus de tuintjes waren goed gevuld omdat er twee verjaardagen werden gevierd.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

43. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 1 september 2024),WANDELAAR5 ( 1 september 2024)

Pagina 169 van 178 EersteEerste ... 69119159165166167168169170171172173 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten