Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Matarazzo

  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    2 oktober 2024 @ 19:28
    Berichten
    774
    Discussies
    116
    Thanks
    1.756
    Thanked
    1.963 in 460 posts

    Daumen hoch Matarazzo

    Gisteren bij een dame geweest Matarazzo ze ontvangt al een paar jaar vnl. gedurende de zomerperiode in België om de week ergens anders zoals gebruikelijk bij latina's.
    Afspreken was beetje lastig neemt vaak haar telefoon niet op beste is contact via Whatsapp voordeel wel dat ze zeker voor een Braziliaanse goed Engels spreekt.
    Het betreft hier een vrij donkere Braziliaanse leeftijd halverwege de 35 gepasseerd maar zou je haar niet geven zoals veel Latina's extreem goed in Shape.
    Vnl. haar benen en kont zijn erg gespierd.
    Sterker dame kon moeiteloos met mij op haar rug squatten een erg leuke ervaring naast de sex die ook goed was, het is voor de liefhebbers ook een erg lange dame zonder schoenen gaat ze al richting de 1,80 schat ik.
    Sex was erg goed te noemen oprecht Braziliaans geil meerdere posities geen klok kijkster ik zal haar nog weleens bezoeken mocht ze nog terug komen dit jaar.

    https://www.redlights.be/profiel/matarazzo-3/
    I just don't give a fuck

  2. Onderstaande 4 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (22 augustus 2024),mentholbear (22 augustus 2024),WANDELAAR5 (21 augustus 2024),Wentelt Eefje (21 augustus 2024)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:01
    Berichten
    2.059
    Discussies
    116
    Thanks
    1.009
    Thanked
    2.619 in 1.076 posts

    Standaard

    Ze weet ook wel van de prijs.

  4. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    2 oktober 2024 @ 19:28
    Berichten
    774
    Discussies
    116
    Thanks
    1.756
    Thanked
    1.963 in 460 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ze weet ook wel van de prijs.
    Dat ben ik met je eens heb voor een vluggertje betaald ( dat doe ik altijd als ik een privé dame de eerste keer bezoek ) en ben vervolgens gewoon een half uur binnen geweest dan was het 75 euro.
    Maar tegenwoordig is het bij Latina's de gebruikelijke prijs veel neigen zelfs tegenwoordig meer naar de 150 euro voor een half uur dat gaat mij ook echt te ver.
    I just don't give a fuck

  5. Onderstaande 2 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (22 augustus 2024),Tjeppah (21 augustus 2024)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Peaches 468*60