Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
    Last Online
    30 augustus 2024 @ 00:28
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Onderzoek prostitutie

Beste ijsbeer,
    Ik ben een gepensioneerde universitair en hogeschool docent (dr) en ben bezig met een wetenschappelijk onderzoek naar prostitutie. Ik heb daarvoor de goedkeuring van de moderators van deze community Wat ik wil is een aantal veronderstellingen (hypothesen) toetsen.
    Ik heb een vragenlijst opgesteld met redelijk algemene vragen.
    Zou je die willen invullen? Discretie gegarandeerd, er worden géén mailadressen of ip adressen verzameld en individuele antwoorden interesseren me niet.
    Hierbij de link: [https://docs.google.com/forms/d/e/1F...mZa6A/viewform

Alvast hartelijk dank en groeten
    Bob.

Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Discussies
    320
    Thanks
    18.817

Standaard

Kunnen de admins bevestigen dat ze goedkeuring hebben verleend?

Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Discussies
    882
    Thanks
    4.706

Standaard

Yep, naam, publicaties, gecheckt, 06 nummer gekregen en wat achtergrond info mbt het onderzoek ontvangen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

4. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (10 augustus 2024),lekkersfan (11 augustus 2024)

Last Online
    Gisteren @ 15:25
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Standaard

Vragenlijst staat op Google docs, dus hetgeen BS schrijft in DIT BERICHT blijft van toepassing: Zorg dat je browser niet is ingelogd bij Google voordat je op de link naar het 'onderzoek' klikt.

J.W.
    Keep on Walking.....

6. Onderstaande 3 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (11 augustus 2024),stimpy3 (12 augustus 2024),WANDELAAR5 (11 augustus 2024)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertbraaf Bekijk bericht
    Beste ijsbeer,
    Ik ben een gepensioneerde universitair en hogeschool docent (dr) en ben bezig met een wetenschappelijk onderzoek naar prostitutie. Ik heb daarvoor de goedkeuring van de moderators van deze community Wat ik wil is een aantal veronderstellingen (hypothesen) toetsen.
    Zou je die willen invullen? Discretie gegarandeerd, er worden géén mailadressen of ip adressen verzameld en individuele antwoorden interesseren me niet.
    Hierbij de link: [https://docs.google.com/forms/d/e/1F...mZa6A/viewform

Bob.
    Nog steeds ben ik nieuwsgierig naar de in het eerdere topic gestelde vragen. Wetenschappelijk onderzoek waarvoor? Een studie? Zijn er (betalende) opdrachtgevers? Die antwoorden zijn in elk geval voor mij bepalend voor het al dan niet overwegen mee te werken.
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

Last Online
    Gisteren @ 15:25
    Discussies
    34
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Wetenschappelijk onderzoek waarvoor?
    Geen idee. Van nature is seks louter bedoeld voor de voortplanting. Echter, voor primaten, waaronder de mens, is seks ook een vorm van bevrediging. Vandaar dat deze diersoorten dan ook masturberen: seksuele bevrediging zonder dat voortplanting de bedoeling is. Zoeken naar manieren van seks louter voor de bevrediging is dus geen afwijkend gedrag voor primaten. Geen enkele reden dus voor onderzoek om dit gedrag te verklaren. Want waarom wel onderzoek naar mannen die naar de hoeren gaan, en geen onderzoek naar vrouwen die bij EasyToys een Satisfyer bestellen? Beiden verschaffen zich immers tegen betaling een middel om zichzelf seksueel te bevredigen.

J.W.
    Keep on Walking.....

Last Online
    1 februari 2025 @ 11:30
    Discussies
    26
    Thanks
    3.537

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Vragenlijst staat op Google docs, dus hetgeen BS schrijft in DIT BERICHT blijft van toepassing: Zorg dat je browser niet is ingelogd bij Google voordat je op de link naar het 'onderzoek' klikt.

J.W.
    De aanmaker van een Google Doc kan volgens mij niet zien welke (ingelogde) gebruikers het document hebben bezocht.

However, als de gebruiker wijzigingen aanbrengt, opmerkingen plaatst, of suggesties doet, dan kan de aanmaker zien welke gebruiker deze acties heeft uitgevoerd.
    Als je identiteitsgegevens zichtbaar zijn ben je chanteerbaar.

Zolang mijn privacy en veiligheid niet is gegarandeerd ga ik niet deelnemen

10. Onderstaande 2 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester (11 augustus 2024),WANDELAAR5 (11 augustus 2024)

Last Online
    5 maart 2025 @ 22:47
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Ik ben bang dat mensen een stuk minder chantabel zijn daarmee dan men denkt. Boeit toch geen hond.. kwam ooit eens ter sprake op een bbq van vrienden... de vrouwen dachten een nieuwtje te hebben maar ik zat toch echt aan een tafel vol hoerenlopers hoor.. Iedere beetje vent heeft wel eens een joint gerookt of een meid van lichte zeden geneukt. Vroeger had men geen internet lol.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 12 augustus 2024 om 09:51

Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Discussies
    56
    Thanks
    4.551

Standaard

Hartstikke mooi dat een so-called gepensioneerde dr van een hogeschool onderzoek wil doen, maar als het teveel moeite is om uit te leggen waarom dat onderzoek gestart is en wat de bedoeling is om te doen met de resultaten, dan zie ik niet waarom een ijsbeer zoiets uberhaupt maar in zou vullen. Een beetje serieuze wetenschappelijke studie komt altijd met een hele berg papierwerk qua motivatie, ook om geldschieters binnen te harken. Als dat al niet gepost kan worden....

En de andere optie is dat het een 'studie' is die gestart is voor een conservatiefrechts lobbyclubje, met de bedoelnig om de prostitutie (in nederland en daarbuiten) kapot te maken. En ijsberen zouden zich daarvoor moeten lenen. No fucking way dat ik daar aan meewerk.

13. Onderstaande 5 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 augustus 2024),Getrouwd (12 augustus 2024),nick n. (12 augustus 2024),schoolmeester (12 augustus 2024),WANDELAAR5 (12 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Stimpy3.. vrouwen die geld verdienen met sexuele handelingen zijn van alle tijden. Of het nou prostitutie heet of onlyfans of ze het via facebook of instagram doen.. Je kunt het in een gecontroleerde setting laten gebeuren, of het compleet loslaten.. Die linksen denken bij prostitutie ohh vrouwen onderdrukking.. omdat ze het niet kennen... dvps denken lekker veel geld verdienen met een potje sex het verschil dat feminisme gemaakt heeft is dat ze nou in dubai liggen te neuken ipv duitsland maar die politici snappen het allemaal niet, vrouwen willen weg van de controle. hoe meer controle men wil, hoe minder controle men heeft.

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.551

Standaard

Je hoort mij ook niet zeggen dat d'r op links geen moraalridders zijn die prostitutie willen afschaffen --- maar 't meeste gevaar hebben we momenteel te duchten van conservatiefrechtse lobbyclubjes (remember de juichverhalen over het 'zweedse model', waardoor dvp en SC-bezoek opeens strafbaar zou moeten worden?) Da's simpelweg omdat conservatiefrechts nu domineert (al een jaar of 15), met als gevolg dat ieder lobbyclubje wat wat wil bereiken hun voorstellen zodanig formuleert dat het lekker licht in conservatiefrechtse kringen.

16. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (12 augustus 2024),Flipper (13 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

in duitsland zijn het juist de grunen.. links.. in nederland / limburg het cda..hypocriet corrupt zooitje.. oude mensen stemmen die idioten nog steeds in de gemeenteraad hier. niets aan te doen helaas. prostitutie boeit niemand ene fuck in limburg..behalve cda die stomme boeren houden die mongolen aan de macht..Terwijl heel limburg vol hoerenlopers zit ja dat zegt niemand , en niemand protesteert dus dat is makkelijk binnenhalen voor die prutshazen.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 13 augustus 2024 om 23:07

Last Online
    Gisteren @ 13:55
    Discussies
    177
    Thanks
    3.093

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Da's simpelweg omdat conservatiefrechts nu domineert (al een jaar of 15).
    Vreemd genoeg een stroming die veel sympathie krijgt van de mensen die zich op social media afvragen waarom er niet meer topless gelopen wordt op het strand.
    Waar die conservatief geile strandgluurdertjes natuurlijk zelf debet aan zijn want de jonge dames willen niet door vieze oude conservatieve mannetjes die druk telefonerend (waarom?) over een strand lopen begluurd worden.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

19. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

stimpy3 (14 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 02:06
    Discussies
    17
    Thanks
    2.176

Standaard

Wandelen was niet zonder gevaar in het III-de Rijk.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Salon_Kitty

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Vreemd genoeg een stroming die veel sympathie krijgt van de mensen die zich op social media afvragen waarom er niet meer topless gelopen wordt op het strand.
    Waar die conservatief geile strandgluurdertjes natuurlijk zelf debet aan zijn want de jonge dames willen niet door vieze oude conservatieve mannetjes die druk telefonerend (waarom?) over een strand lopen begluurd worden.
    Ik weet niet hoe je bij de gedachte komt dat conservatieven geile strandgluurdertjes zijn. volgens mij zijn het vooral ouderen. Ook je definitie van conservatief snap ik niet heb je de sgp of zo in gedachten. Het zijn gewoon de normale mensen hoor.. mn buurman,vrienden van me (gastouders).. schilder op de hoek. als ik dan mn linkse vrienden bekijk..acteert met maillots aan als enige man tussen 5 dames en gaat naar castlefest als elfje hehehe...

Last Online
    Gisteren @ 13:55
    Discussies
    177
    Thanks
    3.093

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe je bij de gedachte komt dat conservatieven geile strandgluurdertjes zijn. volgens mij zijn het vooral ouderen. Ook je definitie van conservatief snap ik niet heb je de sgp of zo in gedachten. Het zijn gewoon de normale mensen hoor.. mn buurman,vrienden van me (gastouders).. schilder op de hoek. als ik dan mn linkse vrienden bekijk..acteert met maillots aan als enige man tussen 5 dames en gaat naar castlefest als elfje hehehe...
    Een definitie van Conservatief is behoudend, traditioneel. Heeft verder niks met links of rechts te maken, een verstokte Stalinist is ook conservatief.
    Maar als ik boze berichten lees over vroeger topless en dat was beter, en zie wie dat schrijft, dat zie ik vooral "vroeger was alles beter types"(da's best conservatief) die het vooral jammer vinden dat ze zelf niet meer kunnen tietjesgluren op het strand. Dit in tegenstelling tot ons die gewoon betalen voor gluren in de clubs. Vandaar conservatieve gluurders.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    56
    Thanks
    4.551

Standaard

Ik vraag me af waarom onze "gepensioneerde universitair en hogeschool docent (dr) " niet gewoon een enquete uitzet onder de dvp's. Of beter nog, een vijftigtal interviews houdt met dvp's uit verschillende clubs. En natuulijk ook nagaat wat er nou waar is van al die verhalen over uitbuiting en slecthe service enzo. For science!

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Een definitie van Conservatief is behoudend, traditioneel. Heeft verder niks met links of rechts te maken, een verstokte Stalinist is ook conservatief.
    Maar als ik boze berichten lees over vroeger topless en dat was beter, en zie wie dat schrijft, dat zie ik vooral "vroeger was alles beter types"(da's best conservatief) die het vooral jammer vinden dat ze zelf niet meer kunnen tietjesgluren op het strand. Dit in tegenstelling tot ons die gewoon betalen voor gluren in de clubs. Vandaar conservatieve gluurders.
    Ik vind dat ze er allemaal een grote teringbende van gemaakt hebben sinds de 90 er jaren.. Als me dat conservatief maakt dan ben ik conservatief , vroeger was alles beter gaat dan weer een stap verder. Tietjesgluren daar doe ik zeker aan mee , maar ik ga er niet de deur voor uit.
    Met mijn headcount kan ik me niet van tietjesgluren vrijspreken, tietjes kontjes kutjes ik vind het prachtig.. anyway..

DVP's? het zijn allemaal hoeren.. Onlyfans, my sugardaddy, vind ik dan nog het mooiste voorbeeld, dat laat gewoon zien dat het normale mensen zijn. Als meiden de kans krijgen anoniem met neuken geld te kunnen verdienen doen ze het.
    De enige reden dat ze het niet doen is reputatieschade.. bang dat pappie en mammie erachterkomen wat voor slettebak hun dochter is. Dat gedwongen prostitutie stigma dat die grijzewollen sokken zich inpraten is een beeld uit 1980.

"Pooiers" opereren als uitzendbureaus , je gaat naar een land betaald een fee %, en zij regelen alles voor je, vervoer, veiligheid, onderdak, werk.... het zijn OTTO uitzendbureau's geworden. En sommige meiden werken idd voor hun vriendje.. Die zie je in de grote media als de slachtoffertjes..
    Maar dat doen de meiden ook via instagram, facebook, dating sites ik heb genoeg duitse hoertjes via kaufmich geneukt, meiden die midden in de nacht mensen in hun appartementje lieten komen om even te neuken voor een paar centen. Ik snap niet hoe de politiek zo ver af kan staan
    van het thema prostitutie.. Het is gewoon je zus, je nichtje, je dochter die in haar hoe phase zit, zo noemen ze dat op internet en even een gucci tasje wil scoren. Hoe een gepensioneerde professor daar brood van moet kunnen maken weet ik niet..

Het is namelijk overal. Feminisme maakt hoeren.. Mijn lichaam mijn keus, was het toch? Nou wat doen vrouwen dan, meteen de kut in de uitverkoop gooien.. Prostitutie is het toppunt van feminisme.. Zelfstandige vrouwen..
    Neuken voor geld de snelste manier om zelfstandig te worden voor de vrouw. Dat was vroeger zo, dat is nu nog zo.. Het is overal tegenwoordig , niet meer alleen in de clubs..

Professor, je anoniem laten neuken voor geld, is een van de grootste sex fantasieën van vrouwen.. 50 shades, etc een rijke man die je sexueel achter een masker van anoniemiteit bevredigt.. zonder dat iemand het weet...
    de Pretty woman fantasie welk lelijk eendje droomt er niet van..
    Laatst gewijzigd door Flipper; 15 augustus 2024 om 05:21

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    2.176

Standaard

...
    Conservatieve partijen (in het VK zelf letterlijk) proberen socio-economisch toch wel de klassenmaatschappij te behouden of terug in te voeren. Dat laatste heet dan neo-conservatisme.
    Socio-cultureel is het tegenwoordig meer (anti-)Woke en van dat gedoe.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

er is geen anti woke.. fvd is rechts en harstikke woke.. d66/gl is ook woke.. en links. conservatieven zijn er niet zo mee bezig eigenlijk.

Last Online
    Discussies
    17
    Thanks
    2.176

Standaard

Is de partij van Wilders toch niet een klein beetje anti-woke?
    Laatst gewijzigd door Herr Fick; 23 augustus 2024 om 13:23

Last Online
    30 augustus 2024 @ 00:28
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Onderzoek prostitutie- herhaald plaatsing vragenlijst

Beste ijsbeer,
    Hierbij de link:

https://docs.google.com/forms/d/e/1F...mZa6A/viewform

Bob.

Regels voor berichten