Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    Vandaag @ 05:26
    Discussies
    151
    Thanks
    9.256

Standaard Assia (oid) (Albanese)

Assia (oid) (Albanese)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Lichtblond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, neigt meer naar PSE, Massage, babykusjes, pussysliden
    Extra info : Leuke dame die meestal rondhangt bij de speelautomaten. Wespentaille en iets meer on that ass dan voor mij gebruikelijk. Sinds een drietal maanden in Penelope. Meer een dame voor 30 minuten kamertje.

2. Onderstaande 8 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (13 mei 2024),Firehawk (13 mei 2024),Giodude (14 mei 2024),mechelen (14 mei 2024),mentholbear (15 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),WANDELAAR5 (13 mei 2024),Wentelt Eefje (13 mei 2024)

Last Online
    Vandaag @ 05:26
    Discussies
    151
    Thanks
    9.256

Standaard

Gisteren zorgde het mooie weer en ik wel eens benieuwd was hoe Penelope op een zondag was ervoor de hel van de Duitse Autobahn richting Castrop-Rauxal te trotseren. Bij mijn vorig bezoekje was mij een blondine met een mooi gezichtje opgevallen. Tot een kamergang kwam het niet. Het zorgde er echter wel voor dat het zaadje was geplant en ze een plekje op mijn Willy Wishlist had verworven.

Terwijl ik buiten in het zonnetje aan het bijkomen ben van de autorit zie ik haar naar binnen gaan met een beer. Een klein half uurtje later de bar ingelopen en mezelf tactisch neergeploft op een bank. Een paar minuten later komt ze de bar in. Als ze mijn blik in haar richting opvalt gebaart ze of ik naar haar kom. Ik klop uitnodigend op de plek naast me. Dit grijpt ze aan om mijn kant uit te komen en komt op mijn schoot zitten. Er volgt een kort kennismakingsgesprek waarbij ze zich voorstelt als Assia (of iets dergelijks). We besluiten te verkassen naar een kamer om dit intiem voort te zetten.

Muziekje aan, massage voor haar en dan kan het spel op de wagen. Ze begint zeer verrassend met een pussyslide. Hierna volgt er een BJ. Tempootje net een versnellinkje te hoog en iets te weinig afwisseling maar wel geil om dat mooie koppie als een jaknikker op en neer te zien gaan. Nadat ze mijn paradepaardje van een rubberen zadel heeft voorzien bestijgt ze hem voor een intense rodeorit in cowgirl. Na een tijdje wisselen we in missio. Het eindresultaat is een gevuld rubbertje. We keuvelen nog wat na waarbij blijkt dat we beiden de liefde voor Italië delen.

Al met al een redelijk goede eerste kamer met lucht naar boven. Een vervolg zal plaatsvinden om te bepalen of ze kan uitgroeien tot een potentiële pannenkoekje of dat ze een fluffertje is voor een half uurtje.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

4. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

db2 (18 mei 2024),Firehawk (13 mei 2024),Giodude (14 mei 2024),irongiant (27 juli 2024),Manbijtkat (16 mei 2024),mentholbear (15 mei 2024),Pierke69 (13 mei 2024),Reinstecke Fuchs (13 mei 2024),WANDELAAR5 (13 mei 2024)

Last Online
    21 augustus 2024 @ 16:00
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Een aantal weken geleden een sessie met deze damen gehad. Deze dame heeft een geweldige kontje en ook een mooi gezichtje Haar service is zeker ook goed maar niets uit deze wereld. Ze deed een vrij standaard bj, doggy service maar ze ziet er echt wel goed uit. Zeker de moeite waard voor een half uurtje zoals Patjax hierboven vermeldt!

6. Onderstaande 2 leden hebben mountRush bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (27 juli 2024),Reinstecke Fuchs ( 9 juni 2024)

Last Online
    Vandaag @ 00:34
    Discussies
    13
    Thanks
    1.464

Standaard

Inmiddels paar maal met dit leuke poppetje op de kamer geweest. Ik vind haar leuke open uitstraling nogal aantrekkelijk. De laatste keer stond ik bij de sleutels en kwam ze net met haar vriendin en een andere ijsbeer van de kamer. Even later stond ze op haar vaste plek. Haar aangesproken, douchen en naar de kamer. Wat mij soms verbaasd, het enorme geheugen wat ze hebben. Ze wist nog enkele details van maanden geleden te noemen. Op de kamer met hoog bed haar maar de beentjes in haar nek gelegd. Staande voor het bed al spelende met haar het condoom gevuld.

8. Onderstaande 5 leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (27 juli 2024),Firehawk (27 juli 2024),mentholbear (27 juli 2024),Patjax (27 juli 2024),Reinstecke Fuchs (27 juli 2024)

Last Online
    Vandaag @ 12:13
    Discussies
    122
    Thanks
    1.046

Standaard

Een paar weken terug het genoegen gehad met deze spontane meid een kamer te delen. Een degelijke service gehad zonder hele hoogtepunten. Ze heeft een flinke kont. Ik heb ze graag wat kleiner. Ze heeft hele mooie borsten, cupje 70b. Tz beperkt tot tongen op afstand tegen elkaar. Nauwelijks elkaar lippen geraakt tijdens het tongen. Het is ook.bij een half uurtje gebleven. Ik kreeg ook de indruk dat ze dat zelf ook liever had. Misschien kwam dit ook door de enorme wietlucht die vanuit de tuin de kamer in kwam. Hier hadden we allebei last van. Was niet te doen om het nog langer op de kamer vol te houden. Ik had het eerst nog tijdens het weggaan bij de theke aan willen kaarten. Maar die was zo druk met haar telefoon bezig zodat ze eigenlijk geen tijd had nog wat te zeggen toen ik wegging.

10. Onderstaande 6 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (26 augustus 2024),bram4826 (27 augustus 2024),mentholbear (27 augustus 2024),schoolmeester (26 augustus 2024),WANDELAAR5 (27 augustus 2024),Wentelt Eefje (26 augustus 2024)

Regels voor berichten