Naam : Carmen
Nationaliteit / taal : Duitse, half Spaanse
Leeftijd : 30 jaar
Haarkleur/lengte : Blond
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Normaal /B-cup
Tatoeage / Piercing : geen
Service : Slecht, niet zoenen PMC
Met deze dame raakte ik aan de praat toen ik met een andere ijsbeer wat zat te drinken buiten op het terras.
Ze kwam samen met haar vriendinnetje ( Duitse, Egyptische Rumina) bij ons zitten. We raakten aan de praat en gingen uiteindelijk naar de kamer.
Ze begon me wat te strelen en ik begon een beetje aan haar kontje te wrijven en met haar borstjes te spelen.
Dit ging een tijdje zo door en toen ik vroeg of er ook nog pijpen in haar to do list zat, pakte ze een condoom.
Pijp je niet zonder vroeg ik haar, nee ik pijp aleen met. Ik had er al geen zin meer in en ze probeerde ook helemaal niets om ondanks dit het me naar de zin te maken. Na 10 minuten heb ik afgebroken en ben naar boven gelopen. Voor de moeite heb ik haar 20 euro betaald.
Kijk als ze me van te voren even had aangegeven dat ze niet pijpte zonder en dat ze niet zoende, dan wist ik waar ik aan toe was, maar op deze manier een klant proberen te naaien,keur ik af.
Gek genoeg was de andere dame wel goed bevallen, hoorde ik later van de andere ijsbeer.
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.