Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 104

Discussie: My Suggar Daddy

Last Online
    Gisteren @ 20:06
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

We zijn er nog niet heb nog 1 ijzer in het vuur. Maar ik was wel aardig door de nrw catalogus heen ja. Ook daar valt veel af. Als het goed gaat dan ben ik wel weel even onder de pannen.

Last Online
    Vandaag @ 04:57
    Discussies
    55
    Thanks
    4.402

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    4) niet de jonge wijven pakken , je ziet wel, 27 en nog was ik de lul.
    LOL. Wat is de leut van zo'n site als je d'r alleen maar lileke wijven kunt 'scoren'?

(afgezien daarvan: mijn onderbuik zegt dat die oudere dames uiteindelijk dezelfde trucjes gaan gebruiken. Mikken op andere fetishes, doel is hetzelfde. )

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Stimp als je niet weet hoe je wijven moet versieren scoor je nergens... geen lelijke en geen knappe.. zelfs bij de clubdames blijf je dan bekend staan als 50 euro..

gloria was een van de knapste wijven die ooit in happy gewerkt heeft. top20 laten we zo zeggen. al is ze bekender onder haar andere naam. deze is hetzelfde type.. ik denk in types sonya type magda etc .. als dat niets wordt kijken we weer verder. Les wijzer en illusie armer

maar ik vind 'oudere' vrouwen juist beter sterker nog.. sonya was 28 toen ze ging..gina 28, nadia 32, roxy was dik over 30, Micky ook 28 dus ik zat eigenlijk altijd wel in de dames in hun club najaren.
    Laatst gewijzigd door Flipper; 6 september 2024 om 21:58

Last Online
    Gisteren @ 10:07
    Discussies
    237
    Thanks
    13.558

Standaard

Flipper, ga morgen lekker op een terras in de stad zitten met wat kornuiten en tik wat biertjes weg, kijk naar de Duitse mokkeltjes die in hordes voorbij komen en geniet van dat uitzicht, ga naar huis, ruk je eens goed af en kom tot rust. Lijkt me beter voor je bloeddruk en gezondheid. Relax man en laat je niet opfokken. Ik wens je veel plezier morgen.

5. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 6 september 2024),schoolmeester ( 7 september 2024),stimpy3 ( 6 september 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Kijk op het forum.. vertel me hoeveel boeiende threads er zijn.. hoevaak kun je lezen over voerbakken on de club , iemand zn kamertje wat wel ok was, of een recentie over cindy 314.. ik ben helemaal niet opgefokt stimp en cameltoe zeggen toch prima dingen.. ik vindt het zelf erg interessant om te zien dat mn smaak in vrouwen wijzigt iets dat ikzelf niet aan had zien komen.

ik heb vaak hoofdschuddend gekeken, en nou doe ik het zelf. ik volg het ouder worden van een aantal bekende exdvps met groot interesse zelfs. Ik merk dat ik ze nog steeds mooie vrouwen vind, met hun kraaiepootjes .

Een paar zijn echt nog hele mooie dames. (maar niet allemaal)

7. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 7 september 2024)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.402

Standaard

Ik zou eerder zeggen dat je misschien maar eens wat minder creme moet smeren. Als je nadat je een draadje start het halve forum geblockt hebt dan lijkt me dat wel een aardige hint ;-)

9. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 7 september 2024),mentholbear ( 7 september 2024),schoolmeester ( 7 september 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ik zou eerder zeggen dat je misschien maar eens wat minder creme moet smeren. Als je nadat je een draadje start het halve forum geblockt hebt dan lijkt me dat wel een aardige hint ;-)
    heel eerlijk... het hele forum staat vol met van die azijn pisposts van jullie.. Daar hebben wij dit forum niet voor opgericht dat willem dit toestaat moet hij zelf weten. Maar ik wil daar niet in meegaan. Als je het niet wil lezen dan lees je het niet ik lees ook geen posts over de tour de france of tennis.. daar ga ik toch ook niet de forumtrol uithangen..

jullie moeten het zelf weten. maar het is niet jullie forum. andere mensen mogen ook hun zegje doen. En daar houdt het mee op. Ik accepteer de azijnpisserij tot op zekere hoogte en dan ga je op de lijst.. ik wil geen ruzie met mensen heb ik geen zin in.. en het is ook maar veelwijverij niets om je druk om te hoeven maken.. toch..

ik heb geen zin en geen tijd om ruzie met pret of ascari te maken.. vooral geen zin pret is altijd netjes in de club.. dus waarom hier tegen mekaar gaan botsen..

ik ga dood zonder die creme dus nee ik smeer lekker door als je niet erg vindt. Als je dingen niet snapt kun je ook niets zeggen.. Wat denk je nou dat je testosteron creme krijgt voor huiduitslag of wat... Het is geen gezichtscreme tegen rimpels..

Je krijgt dat omdat je geen testosteron meer hebt.. Ik heb een tumor in mn kop die ervoor zorgt dat ik geen testosteron meer aanmaak

ben je nou blij.. is dat hint genoeg voor je.. kun jullie nou weer overgaan over hoe vet iemand is omdat zn hele hormoonhuishouding naar de kut is door n tumor.. lekker lachen hahahabha...
    Laatst gewijzigd door Flipper; 7 september 2024 om 10:03

Last Online
    Vandaag @ 00:27
    Discussies
    319
    Thanks
    18.673

Standaard

Ik vind jou ook een prettige persoon en probeer absoluut geen ruzie te maken zoals je stelt. Weet zeker Ascari ook niet. Op zijn tijd een kritische noot of sarcasme moet kunnen toch.

12. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 8 september 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

zoals ik zeg er zijn grenzen.. ik kan kritisch zijn maar wel met oog voor een menselijke maat.. Ik zal nooit iets kwetsend tegen jou zeggen.. ik heb wel eens posts gedelete van flip wat zeg je daar nou dat kan niet.. ik vind dat de toon op dit forum in het algemeen wel een beetje vriendelijker mag.

Als iemand iets relevants wil vertellen dan moet dat kunnen zonder zure posts...

vroeger was er concurentie strijd en wat wrijving soms.. maar dat is nu toch niet meer aan de orde.. het is overal prut.. msd prut, clubs prut, kinky prut.. overal prut . we proberen er allemaal het beste van te maken.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Iedereen meent dat je geil wordt van testosteron. En dat doet het ook.. maar je wordt er vooral enorm aggressief van hoe vaak ik heb dat ik denk nee je kunt zn kop niet van zn romp af rukken..het is het testosteron maar...paar uur later wordt je pas geil.. dus in het kader van open disclosure ik heb niet veel nodig om af te gaan.. ik balanceer constant op de snede van het mes.. dat is gewoon mn nieuwe normaal.. constante agressie.. ik ben aggressief geil of moe

Last Online
    Vandaag @ 01:07
    Discussies
    290
    Thanks
    30.319

Standaard

ik ga dood zonder die creme dus nee ik smeer lekker door als je niet erg vindt. Als je dingen niet snapt kun je ook niets zeggen..
    Stimpy zette een emoji achter zijn post. Ik neem aan dat ie het als grap bedoelde.

En vervelend zo een aandoening. Veel sterkte en bedankt voor het delen, ondanks dat je bij ons niks hoeft te verantwoorden.

Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Discussies
    122
    Thanks
    1.058

Standaard

heel eerlijk... het hele forum staat vol met van die azijn pisposts van jullie.. Daar hebben wij dit forum niet voor opgericht dat willem dit toestaat moet hij zelf weten. Maar ik wil daar niet in meegaan. Als je het niet wil lezen dan lees je het niet ik lees ook geen posts over de tour de france of tennis.. daar ga ik toch ook niet de forumtrol uithangen..

jullie moeten het zelf weten. maar het is niet jullie forum. andere mensen mogen ook hun zegje doen. En daar houdt het mee op. Ik accepteer de azijnpisserij tot op zekere hoogte en dan ga je op de lijst.. ik wil geen ruzie met mensen heb ik geen zin in.. en het is ook maar veelwijverij niets om je druk om te hoeven maken.. toch..

ik heb geen zin en geen tijd om ruzie met pret of ascari te maken.. vooral geen zin pret is altijd netjes in de club.. dus waarom hier tegen mekaar gaan botsen..

ik ga dood zonder die creme dus nee ik smeer lekker door als je niet erg vindt. Als je dingen niet snapt kun je ook niets zeggen.. Wat denk je nou dat je testosteron creme krijgt voor huiduitslag of wat... Het is geen gezichtscreme tegen rimpels..

Je krijgt dat omdat je geen testosteron meer hebt.. Ik heb een tumor in mn kop die ervoor zorgt dat ik geen testosteron meer aanmaak

ben je nou blij.. is dat hint genoeg voor je.. kun jullie nou weer overgaan over hoe vet iemand is omdat zn hele hormoonhuishouding naar de kut is door n tumor.. lekker lachen hahahabha...
    Lachen zal ik nooit doen met iemand zijn tegenslagen. Ik hoop dat er in de toekomst iets voor je zal zijn waardoor je hormoonhuishouding weer meer op orde komt zonder teveel vervelende bijwerkingen. Sterkte kerel.

Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

There is a lot on these sites, and we certainly should not generalize. I am going to tell you a fantastic experience I had with a young student of foreign origin, whom I met through MSD. Some will probably not believe me, but I assure you that everything really happened.
    MSD is a German site, and there are indeed many German girls but I live in Belgium. So in my searches, I sorted through girls living less than 100 km from me. The number decreases ten a lot, but there is still some possibilities to have fun with. The interest of Mysugardaddy is that it is possible to have contact with girls without subscribing, therefore without spending money. This contact is made by questions that you can send them. You have the choice from a limited list of questions like: "Would you like to have a coffee with me?" or "Are you interested in my profile?" Or "Is my age a problem". Obviously, the choice is limited, and without subscribing, there is no way to chat, but with this system, you can get an idea of ​​the number of girls who respond favorably to your questions and therefore of those you will be able to contact after subscribing. So that's what I did. I played this game for 1 or 2 months and made a list of about fifteen girls who were a priori willing to meet me. All this is very time-consuming, so the fact of being able to do this pre-selection without paying is a +.
    Then I subscribed for 1 month. So after paying I received a certain number of credits with which I could unlock girls and start chatting. Obviously there is a certain number of "waste" .. I mean that you quickly realize that many are pros who ask crazy prices ... But finally I have met 2 girls after chatting for a while, first on the site and then on WhatsApp.

The first was a 25 year old who said she was a teacher and whose posted photos that dazzled me. On WhattsApp she regularly sent me new photos and so she really turned me on. Finally we chatted on the phone and she had a pleasant voice and conversation. I suggested a meeting in a hotel and she asked me €250 for 3 to 4 hours. OK. Appointment set. But when she arrives in the room: disillusion .... She was indeed the girl in the photos, but at least 6 to 7 years older and 10 kilos heavier. She was nice and friendly and we fucked, but it wasn't great. I like young and slim girls and so with her it wasn't great at all. I didn't even cum. I didn't see her again although she called me several times on WhatsApp.

The second was a young 23-year-old foreign student who was studying at the University of Liège for a master degree in law. She lives on the other side of the world (or almost) and arrived in Belgium shortly before the start of the Covid crisis. During the lockdown, all flights between her country and Europe were cancelled and so she was stuck with us for over a year. With the money problems that one can imagine, which is why she registered on this site (MSD). On the site she had only put one photo, taken from behind, so I couldn't see her face or her body... But I don't know why, there was something special in this photo that attracted me. When chatting with her I quickly understood that she was unexperimented. We chatted on WhattsApp and the "current" went very well between her and me, despite the big age difference. She didn't talk about money and I didn't talk about sex. This probably gave her confidence because she told me that she had not yet met any other man in Belgium.

So we met for the first time for +/- 3 hours ... And you know what: we didn't have sex. She is a very interesting girl, very nice, friendly and very "human". So we talked a lot, about her country, her plans in life, about me too, I confided in her ... I still felt her nervous ... she admitted to me that she had only made love 4 times before with a friend, in the dark and quickly and that she had not liked it too much. But she suspected that in the deal with me, this "service" was included .... I did not want to rush her, we took a shower together, and I caressed her, she soaped my whole body, but for the first time with her, I did not want to go further. This reassured her a lot and so we saw each other again the following week. This time we made love, and I realized that she was indeed very inexperienced. I even wondered if she was a virgin. In any case, she had never had oral sex and so I taught her fellatio .... and cunnilingus which she really enjoyed and which made her cum intensely ... From the vibrations of her body it was clearly not "fake".
    Anyway, we saw each other again and again for a few months and we called each other almost every evening. We both unsubscribed from the site. It was clearly not love, but a special relationship ... almost incestuous given the big age difference (I was a "young retiree" of 65 at the time) and the fact that I sometimes felt like I was replacing her father, who had been dead for years.

We even ended up spending weekends together on the Belgian coast, visiting the country, etc. I gave her €400 per weekend and during the shopping trips, she benefited from my credit card, not to mention meals in restaurants, etc. She was happy with that. And in total, I didn't spend more than what I spend monthly in sauna clubs.
    Then came the period of her exams during which we spaced out the appointments. Problem: she failed 2 exams that she had to retake in September. But the rental of her "kot" (that's what we call student rooms in Belgium) was due at the end of July. And she had no more money to repay a rental for 1 year. So I offered her to come to my place, because I live alone and I have a spare room in my apartment. She accepted with relief .... but in fact she slept in my bed during all this time . In addition, she cooked me good meals every day with exotic recipes from her country.

After she passed her exams she stayed with me for a little over a month, because there were still no flights to go home. Finally she was able to get a repatriation flight from Paris organized by her government and I paid for it. Then I drove her to Paris Charles de Gaulle ... The goodbyes were ... (I still have tears in my eyes ).... After she returned home we stayed in touch for a while on WhattsApp. She told me she had found a job corresponding to her degree and that she had bought a small car (second-hand) with the money I gave her. And then ... radio silence. I leave her alone, she must now make her life with a "real" boyfriend or husband ....

Some may think I'm making it up ... and yet, it's the strict truth.
    So this is also the kind of girl you can find on these sites, .... but they are obviously very rare gems.

Since then I have re-registered, this time on Seeking. The advantage is that by subscribing you can chat with as many girls as you want, because there is no credit system .... the number of girls in my area corresponding to the profile I am looking for is also a little more important than on Mysugardaddy. I was obviously looking for a girl for a long-term relationship like the one I had with my little foreign student .... But I have been there on this site for more than 2 months ... And I have not found this rare pearl anymore. So I gave up the search on this site and I go to sauna clubs again.

In any case, thanks to these sites, I will have had a very special and very enriching experience that I would never have been able to have otherwise.

PS : Als u wilt, kunt u mij in het Nederlands antwoorden. Ik ben Franstalig, maar ik versta en spreek Nederlands. Maar het was gemakkelijker voor mij om dit lange verhaal in het Engels te vertellen.
    Laatst gewijzigd door bebert; 7 september 2024 om 12:56

18. Onderstaande 7 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 september 2024),cameltoe slide ( 7 september 2024),irongiant (19 september 2024),mentholbear ( 8 september 2024),Paul1968 ( 8 september 2024),stimpy3 ( 7 september 2024),WANDELAAR5 ( 8 september 2024)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.402

Standaard

h..

Ik zeg niet dat je niet moet smeren. Ik zeg dat je minder moet smeren. Dat je last krijgt van agressie van testosteron (en soortgelijke hormonen) is een bekend bijverschijnsel. 'roid rage' is een bekend verschijnsel bij sportschooltypes die met testosteron-achtige hormonen aan de gang gaan om meer spiermassa te kweken (want dat doet het ook). Wat ik zo lees is dat creme best OK werkt wbt ervoor zorgen dat je enigszins stabiele testosteronniveaus hebt en dat het minder gehannes is dan zelf injecties zetten, maar ook dat je wel moet uitkijken met variabele opname enzo. Als je d'r agressief van wordt (of bij het minste of geringste al uitvalt) dan smeer je gewoon teveel. Ga maar eens na of je ook de neiging had om mensen de kop van de romp af te rukken voor je die tumor had en testosteron smeerde ;-).
    (en ja, ik kan me voorstellen dat de geilheid en hoe testosteron je verder doet voelen een prettig bijeffect is en dat het daarom lastig is om de beslissing te nemen om minder te smeren. Het zou trouwens ook kunnen dat je door die hormonen jezelf in avonturen begeeft waar je je anders nooit in zou wagen.)

Anyway, ik zou eens met je huisarts gaan praten over de dosering van je creme, want als je ook zo agressief bent in 't dagelijks leven dan is 't wachten tot je iemand klemrijdt en uit z'n auto trekt. Nou ja, dat kan goed gaan, maar je kunt ook de verkeerde uit z'n auto trekken (of even daarna ben je ingesloten door een lading polizei). Da's allemaal gedoe wat je niet moet willen, en van de ellende die dat allemaal geeft wordt niemand beter.

20. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 7 september 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

internist.

wat ik heb krijg je van de internist.. omdat je het niet weet zal ik het uitleggen.. het is niet zo dat je kunt prikken net als voor suiker. testosteron wordt op cel niveau opgeslagen en zit in je bloedbaan het zogenaamde vrije testosteron om dit te meten moet je bloedprikken. Testosteron wordt vooral smorgens, als je die stijve hebt, vrijgegeven het wordt aangemaakt in je testikels.. de aanmaak wordt door afgifte van two andere hormonen aangestuurd deze worden door de hypofyse afgegeven. Dat werkt niet naar behoren omdat ik een tumor ter grote van een erwt heb die op de hypofyse drukt een zgn prolactose tumor een veel voorkomende langszaamgroeiende goedaardige tumor. Nou produceren jou ballen altijd testosteron, soms meer soms minder en die spiegel verandert bij iedereen door de dag heen. De creme smeer je smorgens.. mijn cijfer is testosteron cijfer is tussen 17-25.. afhankelijk van hoe actief mn ballen die dag zijn.. er is geen exacte dosis a mogelijk alleen een ongeveer..

en testosteron is niet slecht.. het is geweldig..je krijgt gewoon een aantal dingen terug van toen je 18 was. geen pijntjes meer, geen spierpijn, zicht,beter humeur, je bent slimmer,met name je hersenen depressies zijn in paar dagen weg. waar je niets eens van wist dat je ze had.. mn haar is van compleet grijs weer blond geworden er zijn korte termijn midden lange termijn en lange termijn effecten.. artsen weten alleen dat het alles beinvloed hart diabetis bloeddruk alles ..

alles wat ik bij de huisdokter krijg is goedkope rommel.. De internist daar krijg je het goeie spul.

testosteron beïnvloed de aanmaak van rode bloedcellen , en je zwemmertjes in je sperma.
    je zaad is zo dood als een pier bij extern gebruik van testosteron. en teveel rode bloedcellen maken van je bloed ketchup...

er kleven voor en nadelen aan. je krijgt testosteron als je vrije testosteron waarde onder de 8 gaat. Het gebruik is levenslang.

er zijn gebruikers die melden dat ze de hele dag door erecties hebben..

het beinvloed zeker beslissingen.. 100%
    Laatst gewijzigd door Flipper; 7 september 2024 om 13:32

22. Onderstaande 5 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 8 september 2024),mentholbear ( 7 september 2024),nick n. ( 9 september 2024),Siberische tijger ( 7 september 2024),stimpy3 ( 7 september 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    183
    Thanks
    2.888

Standaard

Dank voor deze uitleg Flipper.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

24. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

Flipper ( 7 september 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

als je testosteron voorgeschreven krijgt kun je bij de huisarts ook meteen een receptje voor viagra vragen dat krijg je dan ook zo mee.. als je testosteron onder de 8 gaat heb je weinig interesse in sex. het is normaal dat in deze tijd bij mannen tussen 35 en 50 de testosteron niveaus drastisch afnemen.. als je een willekeurige bloedtest doet altijd even testosteron meeprikken.. je lichaam takelt snel af zonder.

Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Is deze draad gewijd aan testosteron of sugar daddies en baby's??
    @moderators: een beetje opruimen aub

27. Onderstaande 2 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 september 2024),Badslippers ( 8 september 2024)

Last Online
    10 januari 2025 @ 14:39
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

ik denk dat dit draadje althans voorlopig van mij geen vervolg meer krijgt.
    Mooi!
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Dat jullie de discussie niet volgen prima. Maar ik kan niet kommentaar krijgen, uitleg geven, en dan kommentaar erop kriigen dat ik uitleg heb gegeven. Je zult het ermee moeten doen anders kan ik het straks 100x uitleggen. niks vegen aub.

30. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 8 september 2024),nick n. ( 9 september 2024),stimpy3 ( 8 september 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

wentel T alleen voor dat kommentaar gaat het door. V2 account aangemaakt een aantal foutjes hersteld.. Betaald wordt dus met amazon gutshein telegram gaat de ijskast in..wat een linke app.. ik kan me voorstellen dat het net als tinder is (nooit gebruikt).. Eerst zoek je een leuke meid, daarna shop je in je niche..

Mijn niche is vrouwen met rood haar.. Om de een of andere reden zijn die me in mn ijsberen loopbaan altijd ontglipt..Niet dat ze er niet waren, maar rood haar en je type.. oeh das moeilijk de zoektocht is dan ook zelfs nrw en erbuiten.. Zover ben ik bereid ervoor te gaan.. een echte mooie rooie is zelfs in het land van de Germanen lastig.

Dat was ook de valkuil waar ik ingetrapt ben.. Tegen willens en wetens.. een mooie rooie met van die krullen.. Het nog ontbrekende stuk in mn collectie vrouwen.. terwijl mn beide dames rode genen hebben weigeren ze beide hun natuurlijke haarkleur .. heb ik weer...

Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Discussies
    121
    Thanks
    15.760

Standaard

Nog ff en Flipper heeft meer berichten op ijsberenforum dan MB.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Nou en.. Beter dan beren die niet verder komen dan one liners (bedoel jou niet). Heb tenminste iets te vertellen..Zoals gezegd.. je hoeft het niet te lezen he.. Mensen die het niet boeit, gewoon door naar het volgende draadje over voetbal op een hoerenforum.. Dit gaat tenminste nog over hoeren. Althans dat was de bedoeling, met een kleine OT voor uitleg dan.

Verhalen vertellen is trouwens een goeie skill om te hebben als je het goed bij de vrouwtjes wil doen.

34. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 8 september 2024)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Ik snap trouwens niet dat mensen versieren moeilijk vinden.. stond bij mn auto komt mooie vrouw langs (redhead). Ik zeg och wat zie.je er goed uit.. heb je nog een vriend.. nee... ik kom binnenkort op de koffie.. sgoed...

36. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 8 september 2024)

Last Online
    Gisteren @ 11:23
    Discussies
    135
    Thanks
    6.479

Standaard

Ik snap trouwens niet dat mensen versieren moeilijk vinden.. stond bij mn auto komt mooie vrouw langs (redhead). Ik zeg och wat zie.je er goed uit.. heb je nog een vriend.. nee... ik kom binnenkort op de koffie.. sgoed...
    En daarna heb je haar mooi afgerekend.

38. Onderstaande 2 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Siberische tijger ( 8 september 2024),stimpy3 ( 8 september 2024)

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten