Was vandaag in hofje 27 op zoek naar Cindy. Gevonden. Blijft een lief meiske. Ze blijft nog een maand en gaat daarna 7 maanden naar Dominicaanse Republiek terug.
Vandaag even bij haar geweest, ging voor pzc en nmc. Ben aan het laatste niet toegekomen, cim! En ze doet er niet moeilijk over, lieve meid.
Haar vakantie begint in november, dan 3 maanden naar de familie in de Dominicaanse Republiek en eind januari, begin februari weer terug in Leeuwarden.
Dank aan aanwezigheidsbijhouders! Ik zag dat Cindy er weer was, gelijk maar even heen om lunchtijd. Ze is lief en je weet nooit of ze faket or wat echt is. Het leek erop dat ze klaarkwam.Was wel leuk verder. Goede service.
Cindy zit op dit moment (datum recensie op Esperanza 107)
Ik vind het een mooie vrouw,
Kleine borsten met opvallend lange tepels,
voor de rest zoals al zichtbaar smal en tenger lichaam.
Afgesproken voor het instapbedrag,
Pijpen en neuken
Op mijn vraag ook zoenen werd positief geantwoord.
Het zoenen bleef op het lichaam en ook de mond….
tong wel binnenhouden, deze werd lachend afgeweerd.
Het pijpen ging zoals ik het lekker vind (niet te stevig)
Daarna zij on top vervolgens afgemaakt als hand job.
Ze praat wel en vraagt geïnteresseerd enige vragen,
(niet iedereen zal dit waarderen).
Ook bij het kleden werd er gelukkig nog gesproken,
in veel gevallen wordt er dan geen woord meer gezegd.
Ze blijft nog maand of 4 in Leeuwarden.
Zal ik haar weer bezoeken?? Misschien wel maar weet het niet zeker.
Er zijn meer vrouwen nog te bezoeken het (tong)zoenen
is voor mij een belangrijk onderdeel van het voorspel.
Ze verdient wel een vette voldoende,
is niet gehaast doet het gene met enige passie.
Wat ik wel weet van Cindy, dat ze veel vaste klanten heeft. Klanten die al append met haar zo na een klop op het raam naar binnen lopen.
Elke keer als ik haar wil bezoeken....is er telkens iemand voor mij .... Dus dan de volgende x op goed geluk.
Gisteren Leeuwarden even aangedaan om te kijken hoe het met mijn favouriete dames ervoor stond.
Het werd Cindy, gisteren voor het laatst inEsperanza, ze gaat een aantal maanden weer naar huis en zegt dat ze in januari weer terug is.
Gelukje voor mij, was verder niet veel te doen op de Weaze. Pzc, cowgirl, doggy en 50€ armer voldaan naar huis. Jammer dat ze weer een aantal maanden van de "radar" is.
Fijn te lezen. Was er vanmiddag maar de in hele gang was alles dicht.volgende keer beter. In L&J knappe Spaanse blondine bezocht. Is studente in Groningen en gaat dus maandag weer terug. Komt zo voor en na een lang weekend
Zou goed kunnen. Mooi lichaam, pijpen zonder, neuken met condoom. Was dus letterteken vluggertje, maar heerlijk klaargekomen in haar kutje alvorens haar bijna tot een orgasme had gelikt. Volgende keer toch maar weer Cindy.
Haar lijfje is bijgekleurd door de Dominicaanse zon en haar beugel is verdwenen. Ze blijft een mooi, slank ding en vriendelijk. En ze blijft nu het hele jaar heeft ze beloofd.
Weet iemand misschien of Cindy nog in NL is of dat ze weer terug is naar de DR?
Maandag moest ik in Drachten zijn dus even bij haar langs, maar ze was er niet.
Woensdag speciaal voor haar vanuit Alkmaar naar Leeuwarden gereden, en helaas weer niet.
Om me nog een teleurstellende rit te besparen, zou ik het waarderen als één van jullie meer info heeft.
Thanks en fijn weekend gewenst!!
Bedankt Pijpfitter voor je reaktie. Ik ben bekend met de aanwezig/afwezigheidslijst, het kan zijn dat ze paar dagen afwezig is en nog niet voor langere tijd naar Santo Domingo. Ik dacht dat ze tegen mij had gezegd dat ze eind September weer terug zou gaan naar DR, maar ben speciaal voor haar deze week 2 keer naar Leeuwarden gegaan, en onverrichte zaken weer huiswaarts gereden. De lijst is afgelopen dinsdag geupdate door Moontanner, waarvoor mijn waardering. Mocht Cindy er nog zijn dan rij ik morgen gelijk de dijk over ��
Ik weet dat haar kamer MR 5 is, Esperanza 107 was van vorig jaar.
NB ik was er dus dinsdag 10-09 en heb toen ook Cindy niet gespot. Kamertje op zwart. Maar bij 1 keer niet spotten kun je een dame niet onmiddellijk op 'afwezig' zetten. Volgens 1 der buurvrouwen was ze er maandag en dinsdag idd niet, maar het zou het kunnen zijn dat ze even een paar dagen rust heeft genomen, want ze heeft nogal wat klandizie.
Ze staat dus nog nog op aanwezig 8-09. Dat is dus met 'verdenking: afwezig'.