Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 9495556575859
Weergegeven resultaten: 1.451 t/m 1.474 van 1474

Discussie: Leeuwarden algemeen

  1. #1451
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.522
    Discussies
    118
    Thanks
    15.103
    Thanked
    6.225 in 3.149 posts

    Standaard

    En met wie heb je gekamerd? .. of ben je alleen wezen kijken.

  2. #1452
    Geregistreerd
    9 augustus 2024
    Last Online
    29 september 2024 @ 20:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Ben als ik het goed onthouden heb bij lucia geweest.
    Dacht dat er meer kamers waren maar dat was niet zo groot.
    Had dus geen idee dat ik verkeerd was en dat er meer adressen zijn.

  3. Onderstaande leden hebben maartennuh bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (12 augustus 2024)

  4. #1453
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:20
    Berichten
    1.135
    Discussies
    61
    Thanks
    1.402
    Thanked
    2.845 in 919 posts

    Standaard

    Lucia heeft hier een topic. Ze zit inderdaad in Walhalla.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Dominicaanse)

    Als je wilt kun je in dit topic je ervaringen beschrijven.


    Als je hulp nodig hebt: vragen

  5. #1454
    Geregistreerd
    9 augustus 2024
    Last Online
    29 september 2024 @ 20:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Thanks voor de info.
    Ik kende dit forum ook niet.
    Toen ik daar geweest was had ik het idee dat het niet klopte met wat ik aan info had gevonden.
    Daarna eens zoeken wat er niet klopte, zo kwam ik dit forum tegen en gaf de plattegrond mev al snel duidelijkheid.
    Dit is dus allemaal nieuw voor me

  6. Onderstaande leden hebben maartennuh bedankt voor deze bijdrage:

    Gerardkaaskop (12 augustus 2024)

  7. #1455
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.522
    Discussies
    118
    Thanks
    15.103
    Thanked
    6.225 in 3.149 posts

    Standaard

    Welkom, doe je voordeel met dit forum.

  8. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Gerardkaaskop (12 augustus 2024)

  9. #1456
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:20
    Berichten
    1.135
    Discussies
    61
    Thanks
    1.402
    Thanked
    2.845 in 919 posts

    Standaard

    Het is me nu al enkele keren opgevallen: minder Antillianen. Niet meer hangende tegen de gevel van Moulin Rouge. Niet meer bij de ingang van Café 't Hoekje. Enkel nog 3 a 4 op de brug. En 3 a 4 aan de overzijde. En de 'roverhoofdmannen' al helemaal niet meer. Het kán toeval zijn dat ik ze daar niet meer zie. Of heeft de Burgemeester ingegrepen?

    Gisteren op de autoradio op de terugweg het bericht dat de auto van burgemeester Buma is afgebrand. Brandstichting vermoed.

    Wie weet meer?

  10. #1457
    Geregistreerd
    17 januari 2022
    Last Online
    Vandaag @ 10:29
    Berichten
    83
    Discussies
    10
    Thanks
    25
    Thanked
    220 in 69 posts

    Standaard

    Ik denk toeval. Ben er afgelopen week 2x geweest en toen stond er telkens zo’n 10-15 man op de brug, zoals gebruikelijk. Heb er overigens geen last van. In tegendeel, vaak begroeten ze me zelfs.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Jekkor bedankt voor deze bijdrage:

    Gerardkaaskop (14 augustus 2024),Moontanner (14 augustus 2024)

  12. #1458
    Geregistreerd
    3 september 2018
    Last Online
    2 oktober 2024 @ 22:15
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    ik wandel al meer dan 30 jaar maar gister me slechtste wip ooit gemaakt
    in esperanza zit in kamer 002 een bloedmooie NL jonge dame
    condoom ging om me half slappe lul en na 1 minuut gepijpt te hebben kwam ze boven op me
    ik vond dit ook geen suc6 geen ritme had ze, toen maar doggy gedaan
    na een paar stoten zij ze , kom je al klaar?
    sterker nog , ik heb de kamer binnen 10 minuten verlaten zonder klaar te komen,.en 70 euro lichter,...ik vind haar een TMM

  13. Onderstaande 5 leden hebben Lookielookie bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (18 augustus 2024),Gerardkaaskop (18 augustus 2024),jope (18 augustus 2024),mentholbear (19 augustus 2024),Wentelt Eefje (18 augustus 2024)

  14. #1459
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Last Online
    21 augustus 2024 @ 20:39
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    31 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lookielookie Bekijk bericht
    ik wandel al meer dan 30 jaar maar gister me slechtste wip ooit gemaakt
    in esperanza zit in kamer 002 een bloedmooie NL jonge dame
    condoom ging om me half slappe lul en na 1 minuut gepijpt te hebben kwam ze boven op me
    ik vond dit ook geen suc6 geen ritme had ze, toen maar doggy gedaan
    na een paar stoten zij ze , kom je al klaar?
    sterker nog , ik heb de kamer binnen 10 minuten verlaten zonder klaar te komen,.en 70 euro lichter,...ik vind haar een TMM
    Zaterdagavond haar ook gespot, en ik ken haar van gezicht. Niet van haar werkplek daar, maar mevrouw resideerde vaak bij de brug in het gezelschap van de donkere medemensen daar en stond ook vaak in hun gezelschap voor het café daar op de hoek.
    Verdere uitleg behoeft niet denk ik hoe de vork in de steel zit in haar geval, maar voelde aan mijn theewater al wel dat ik daar niet naar binnen hoefde te gaan.

  15. Onderstaande 7 leden hebben Chica Latina bedankt voor deze bijdrage:

    firm (19 augustus 2024),fr_loper (18 augustus 2024),Gerardkaaskop (19 augustus 2024),jope (18 augustus 2024),Lookielookie (19 augustus 2024),mentholbear (19 augustus 2024),Wentelt Eefje (19 augustus 2024)

  16. #1460
    Geregistreerd
    9 augustus 2024
    Last Online
    29 september 2024 @ 20:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Ik ben 1x eerder in leeuwarden geweest maar was niet bekend dat er meer tentjes waren dan walhalla waar ik een adres van had.
    Zware tunnel visie en ook zenuwen waarschijnlijk.
    Ben ik vandaag weer eens een kijkje gaan nemen.
    Kwam ik er toch echt achter dat er meer was.
    Ben nu bij Moulin Rouge naar binnen gelopen, eerste nieuwe waar ik langs kwam.
    Kwam boven Christine tegen, erg leuke meid.
    Heb geen ander adres meer gezien.

  17. Onderstaande leden hebben maartennuh bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 augustus 2024)

  18. #1461
    Geregistreerd
    27 februari 2022
    Last Online
    23 september 2024 @ 11:41
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    50
    Thanked
    53 in 25 posts

    Standaard

    Dit wil ik even met jullie delen.

    https://lc.nl/podcast/Radio-Ramkraak...-29161761.html

  19. Onderstaande 3 leden hebben Komkommertijd bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 augustus 2024),Moontanner (23 augustus 2024),Wentelt Eefje (23 augustus 2024)

  20. #1462
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    954
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.210 in 494 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommertijd Bekijk bericht
    Dit is een drieluik waarnaar ik al eerder verwees (toen was het de aankondiging dat de podcast eraan kwam en naar aanleiding van een artikel in het DvhN/ LC).

    In de podcast wordt gesproken met de exploitant van Love n Joy en t Hofje. Er wordt een weinig positief beeld geschetst (door deze personen) over de toekomst. Enerzijds is er de grote overlast van junks en dealers, anderzijds verloederd de buurt ook doordat er vanuit de gemeente niets gebeurt en ook de grootste pand eigenaar heeft totaal geen interesse in onderhoud en verbetering van de panden.

    Eerder genoemde exploitanten geven aan verhuizing van prostitutie of zelfs uitkoop wel te zien zitten, afhankelijk natuurlijk van de financiële afwikkeling. Maar de belangrijkste speler Piet S wil niks en doet niks. Piet S heeft de Weaze groot gemaakt, maar lijkt ook verantwoordelijk te worden voor haar ondergang. Voor 1 oktober moet alles duidelijk zijn. Dus over circa 1 maand weten we meer
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  21. Onderstaande 4 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (23 augustus 2024),Gerardkaaskop (24 augustus 2024),schoolmeester (23 augustus 2024),Wentelt Eefje (23 augustus 2024)

  22. #1463
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:20
    Berichten
    1.135
    Discussies
    61
    Thanks
    1.402
    Thanked
    2.845 in 919 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen donderdag kort voor de middag.

    Mannen van de gemeente waren de steeg bij Moulin Rouge aan het reinigen. Met een bladblazer wat losse troep uit de steeg de Weaze opgeblazen en daar alles in de veegmachine. Het was al niet vies maar daarna was het echt schoon. Gebeurt dagelijks.

    En er was een mannetje bezig om het Antillianenkozijn van Moulin Rouge te schilderen. Spierwit. Moulin Rouge is van Piet. Dus Piet doet wel iets. Niet veel, maar toch wel iets.

    En ik had het hier al eerder gezegd dat het mij de laatste tijd opviel: minder Antillianen; en uitsluitend nog op de brug (donderdag 3) en bij het gebouw tegenover (donderdag 3).

    Ik weet niet of het donderdag was, maar ik zie regelmatig dat fietsagentjes met de Antillianen staan praten. In een van de podcast filmpjes noemen ze dat ook: 'Fouilleer ze i.p.v. ze een 'boks' te geven'.

    In het meest recente filmpje komt mooiprater Danny Sesseler van L&J aan het woord. Daar word ik niets wijzer van.

    Maar in datzelfde filmpje komt ook Gerrit Bosgraaf beheerder van het Hofje aan het woord. Hij laat zich ergens in het gesprek vaag ontvallen dat er onlangs al actie heeft plaatsgevonden van politie richting Antillianen, maar wil het daar verder niet over hebben.

    Tot slot: Dat filmpje gaat ook een beetje de kant op van 'mannen van overal uit Nederland durven niet meer naar Leeuwarden vanwege die Antillianen; idem de dames van de GGD zijn bang van ze' . Dat is absolute onzin. Ik kom er nu al zo'n 25 jaar. Ook in de bloeitijd dus. In het begin waren die Antillianen dreigender dan nu. Verzamelden zich in Hofje.

    Helemaal tot slot: Ik heb ook nog binnen de gemeente gekeken of er iets zit aan te komen per 1 oktober. Niets gevonden. Wel nog dat de politie de bevoegdheid heeft om te fouilleren op deze specifieke plek en ik meen ook in de Vegelinbuurt. De betreffende verordening loopt van maart tot maart. Wordt jaarlijks verlengd.

    We kunnen een wedje afsluiten. Ik voorspel: per 1 oktober gebeurt er helemaal niets.

    En prettige Zaterdag nog allemaal

  23. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 augustus 2024),Wentelt Eefje (24 augustus 2024)

  24. #1464
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    954
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.210 in 494 posts

    Standaard

    Dat er perse op 1 oktober iets gebeurt, daar zou ik geen weddenschap op durven afsluiten, maar dat over 5 of 10 jaar de Weaze er anders uitziet, dat is voor mij duidelijk.

    Waarom? Allereerst de beheerders en pandeigenaren; Piet S. is op leeftijd. 80 jaar of zo. Wat gebeurt er als hij overlijdt? Hebben zijn nabestaanden de kennis en/ of de wil om de zaken door te zetten of verkopen ze de panden? Let wel; 150 panden, variërend van een woning tot aan complete appartementen. Reken voorzichtig op € 250.000 per object en je praat over 37,5 miljoen. Waarschijnlijk meer. Ik zou cashen en niet alleen om het geld, ook om bevrijdt te zijn van “het gedoe”

    Ten tweede de gemeente; die mag dan op donderdag met de bladblazer langs zijn geweest, maar dat is dan een redelijk unicum. De hele omgeving is smerig en duidelijk geen dagelijkse schoonmaak. Het verloederd, hoewel de gemeente daar niet alleen schuldig aan is. Los daarvan, in Groningen (A-kwartier), Arnhem (Spijkerkwartier), Utrecht (Zandpad) heeft de gemeente ook ingegrepen (reden vaak verloedering en criminaliteit) en is de prostitutie daar nu weg. In Amsterdam is men ook bezig het aantal ramen op de Wallen te verminderen en misschien zelfs te verplaatsen (naar een pand in de buurt van de RAI). Kortom, de gemeente kan zoiets wel besluiten.

    Hoewel ik de Weaze een warm hart toedraag en er, in eveneens 25+ jaar, de leukste, mooiste dames heb geneukt en er geweldige seks heb gehad, moet ik ook toegeven dat het de laatste jaren niet meer is zoals het was. Ja, je kunt er nog steeds goede seks hebben en dat zal wel blijven, maar de goede sfeer is weg. Veel zal afhangen van wat de gemeente wil en naar mijn idee staan ze niet welwillend tegenover prostitutie in het algemeen en de situatie op de Weaze in het bijzonder
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  25. Onderstaande 7 leden hebben Dennis bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (24 augustus 2024),Gerardkaaskop (24 augustus 2024),Haradamannetje (24 augustus 2024),Komkommertijd (26 augustus 2024),mentholbear (25 augustus 2024),schoolmeester (24 augustus 2024),Wentelt Eefje (24 augustus 2024)

  26. #1465
    Geregistreerd
    27 februari 2022
    Last Online
    23 september 2024 @ 11:41
    Berichten
    51
    Discussies
    2
    Thanks
    50
    Thanked
    53 in 25 posts

    Standaard

    https://lc.nl/friesland/heerenveen/S...-29202538.html

    Ben benieuwd of ze in Heereveen het bordeel weer openen.. Lijkt mij een prima plan.

  27. #1466
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.522
    Discussies
    118
    Thanks
    15.103
    Thanked
    6.225 in 3.149 posts

    Standaard

    Ik hoop het voor jullie, in het Noorden zit al niet zoveel qua sexaccomodaties.

  28. #1467
    Geregistreerd
    18 september 2019
    Last Online
    29 september 2024 @ 20:15
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik ben paar keer bij lovenjoy geweest maar Andrea zie ik niet op welke dagen werkt ze?

  29. #1468
    Geregistreerd
    17 januari 2022
    Last Online
    Vandaag @ 10:29
    Berichten
    83
    Discussies
    10
    Thanks
    25
    Thanked
    220 in 69 posts

    Standaard

    Ze is al weer vertrokken. In lovenjoy is het altijd een komen en gaan van dames.

    Ben er de afgelopen weken een paar keer geweest maar de bezetting is dramatisch. Er zitten maar zo’n 3 dames. De enige waarvan je op aan kan is Mirella, die is er altijd. Heb van haar vernomen dat ze in 2025 gaat stoppen en verkassen naar Spanje.

  30. Onderstaande 4 leden hebben Jekkor bedankt voor deze bijdrage:

    firm ( 7 september 2024),Gerardkaaskop ( 6 september 2024),KeesN (25 september 2024),mentholbear (19 september 2024)

  31. #1469
    Geregistreerd
    17 januari 2022
    Last Online
    Vandaag @ 10:29
    Berichten
    83
    Discussies
    10
    Thanks
    25
    Thanked
    220 in 69 posts

    Standaard

    Had vanavond m’n zinnen op Aida gezet. Gordijntjes waren dicht en na een half uurtje nog steeds dicht. Licht brandde wel maar had sterk het idee dat ze er niet was. Hoorde geen geluiden of andere tekenen van leven.

    Maar even verder gewandeld op zoek naar wat lekkers. Maar het is momenteel niet best gesteld in Leeuwarden, noem het maar uitgestorven. Alleen Moulin Rouge zit goed vol, maar dat is veelal niet mijn type vrouw wat daar zit. Jammer genoeg.

    Esperanza ook dood. Heb de 2 nieuwe dames niet gespot.

    Hofje niet geweest, idem dito Walhalla. Zitten sinds jaar en dag dezelfde dames, het zou goed zijn als daar wat meer verloop is met nieuw bloed. Begrijp me niet verkeerd, heb respect voor de dames die er werken maar helaas niet mijn types.

    Maar besloten om door te rijden naar Nieuwstad Groningen. Daar was het wel goed toeven gelukkig!

  32. Onderstaande 5 leden hebben Jekkor bedankt voor deze bijdrage:

    firm (19 september 2024),Gerardkaaskop (19 september 2024),KeesN (25 september 2024),mentholbear (19 september 2024),Wentelt Eefje (19 september 2024)

  33. #1470
    Geregistreerd
    17 januari 2019
    Last Online
    Gisteren @ 15:43
    Berichten
    104
    Discussies
    0
    Thanks
    460
    Thanked
    152 in 67 posts

    Standaard

    De draaideur van het Hofje had eerder vanmiddag kuren. Er moet nu 2 euro in. Mag met 2 euro munt, of met 2 losse euro's.
    De 2 euro punt pakte die niet. En 2 losse euro's had ik niet. Dus geen Hofje voor mij vandaag.

  34. Onderstaande leden hebben firm bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 2 oktober 2024)

  35. #1471
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:20
    Berichten
    1.135
    Discussies
    61
    Thanks
    1.402
    Thanked
    2.845 in 919 posts

    Standaard

    Is al een aantal dagen tot een week zo. Gisteren waren er monteurs bij maar die kregen het niet voor elkaar. De beheerder had daarom de deur aan de waterkant open gezet.

    Heb zelf in die week tijd al twee keer meegemaakt dat de automaat de munten niet pakte, die vielen dan terug in het wisselgeldbakje, maar dat betekende in mijn geval dat ik gewoon zonder te betalen door kon lopen. Het draaihek is dan nl. open.

    Een man maakte mij erop attent dat je niets kúnt ingooien als het rode leesvenstertje geen bedrag aangeeft.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 2 oktober 2024 om 18:16

  36. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    firm ( 2 oktober 2024)

  37. #1472
    Geregistreerd
    17 januari 2022
    Last Online
    Vandaag @ 10:29
    Berichten
    83
    Discussies
    10
    Thanks
    25
    Thanked
    220 in 69 posts

    Standaard

    Ze schijnen bij Esperanza bezig te zijn om een soort VIP-kamer in te richten. Die zou dan op de bovenverdieping komen. Een kamer met alle gemakken voorzien. Een groot bed, douche, jacuzzi etc. Je kan dan een dame boeken om daar een uurtje (of langer) plezier te hebben.

  38. Onderstaande 4 leden hebben Jekkor bedankt voor deze bijdrage:

    firm (Gisteren),fr_loper (Gisteren),Haradamannetje (Vandaag),Moontanner (Vandaag)

  39. #1473
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    13.236
    Discussies
    286
    Thanks
    28.444
    Thanked
    16.920 in 6.863 posts

    Standaard

    Vast tegen een flinke meerprijs

  40. #1474
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:56
    Berichten
    954
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.210 in 494 posts

    Standaard

    Lijkt prima zo’n VIP kamer. Heeft toch iets van een privéhuis idee, wat misschien niet voor iedereen mogelijk of wenselijk is.

    De prijsverhoging van de entree in ‘t Hofje vind ik minder. Toegang tot een prostitutiepand is al zo zo, maar ik begrijp het wel. Maar € 2 is echt van de zotte. Niet in verhouding tot hetgeen geboden wordt.
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

 

 
Pagina 59 van 59 EersteEerste ... 9495556575859

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Babylon 468*60   Freude 468*60