Pagina 44 van 44 EersteEerste ... 344041424344
Weergegeven resultaten: 1.076 t/m 1.096 van 1096
  1. #1076
    Geregistreerd
    5 juli 2023
    Last Online
    4 oktober 2024 @ 21:08
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Mischien is daar nu wel de rook ruimte want daar zit al een lucht afvoer.

  2. Onderstaande leden hebben wellness boy bedankt voor deze bijdrage:

    DMZ001 ( 1 oktober 2024)

  3. #1077
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:12
    Berichten
    1.983
    Discussies
    56
    Thanks
    412
    Thanked
    897 in 329 posts

    Standaard

    Als alles normaal verloopt, je wee maar nooit wat er tussenkomt, zal ik op 15 oktober tijdig voor de deur staan, dan weet ik meteen hoe het zit. Ik heb destijds YY zien groeien van de nauwelijks bezette club, tot de overvolle zaak. Ik heb er hamburgers, kip, eitjes en vooral vooral spek gebakken, en bij het bakken v het spek er voor gezorgd dat het vet over de kip liep van onze broeders die geen zwijn eten.
    Ik heb er mooie tijden beleefd, 50 voor 30 min en 25 voor de tweede 30 min, dan begon het opnieuw 50-25-50-25-50-25...... Er waren toen nog huizen waar het 50-25-25-25-25-25.... was, mar toch trok ik naar YY.
    Er was ook de minimum standaard zoals die jaren later ook was in PSG, TZ, Beffen, PZC en NMC was standaard.... tot op een bepaald moment toen de Roemeentjes kwamen.
    Ik heb de tijd gekend dar Hollandse en ook Duitse meiden er samen met de Poolse de plak zwaaide. En allen zich an de "standaard" hielden, maar ook de tijd dat de de "Hongaarse klik" de service danig naar beneden haalden.
    Ik heb er mooie tijden gekend, maar ook slechte momenten.
    Het mooie blijft op mijn netviezen gebrand, en al enkel al daarom zal ik bij opening aanwezig zijn.
    Bevat het me dan keer ik vaker en vaker weer, valt het tegen dan zal ik het na een paar maanden nog een kans geven, en nog een, en nog een..... en dan zien we wel.
    Getekend , een "oudstrijder"
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. Onderstaande 26 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 oktober 2024),Ascari ( 1 oktober 2024),Bennie28 ( 3 oktober 2024),Bluebear ( 2 oktober 2024),buttlover ( 2 oktober 2024),DMZ001 ( 1 oktober 2024),Elmo3108 ( 2 oktober 2024),frittentitten ( 4 oktober 2024),Getrouwd ( 2 oktober 2024),Herr Fick ( 2 oktober 2024),Iamlonely ( 4 oktober 2024),johan72 ( 2 oktober 2024),JonnyFontane ( 2 oktober 2024),laplagne ( 1 oktober 2024),Massi ( 3 oktober 2024),mechelen ( 2 oktober 2024),Meme Moo ( 2 oktober 2024),mentholbear ( 2 oktober 2024),pietpotent44 ( 2 oktober 2024),RobOpzoek ( 2 oktober 2024),schoolmeester ( 3 oktober 2024),Shakir ( 2 oktober 2024),Siberische tijger ( 2 oktober 2024),The Joker ( 2 oktober 2024),Toetebel ( 2 oktober 2024),wooley ( 2 oktober 2024)

  5. #1078
    Geregistreerd
    5 juli 2023
    Last Online
    4 oktober 2024 @ 21:08
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Ze hebben hun site geüpdate.Ze beiden de zelfde faciliteiten aan als voorheen

  6. Onderstaande leden hebben wellness boy bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 oktober 2024)

  7. #1079
    Geregistreerd
    5 juli 2023
    Last Online
    4 oktober 2024 @ 21:08
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 4 posts

    Standaard

    Over een rook cabine lees ik niets er staat wel dat er alleen buiten gerookt mag worden
    Laatst gewijzigd door wellness boy; 3 oktober 2024 om 17:53 Reden: Taal fout

  8. #1080
    Geregistreerd
    5 januari 2016
    Last Online
    4 oktober 2024 @ 14:29
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    68 in 22 posts

    Standaard

    Beste oude YY-gangers,

    Ik heb geweldige tijden beleefd in deze prachtige saunaclub. Wat mij betreft de beste plek om een dagje heerlijk te vertoeven. Laten we a.u.b. ophouden over de "verwachte tarieven en overige kosten" en ons focussen op de heropening. Ik hoop op nieuwe enthousiaste meiden die er werkelijk zin in hebben en dat we op die manier er weer naar uit kunnen kijken om enorm veel plezier te beleven in Roermoed. Met alle eerlijkheid, een tientje meer vind ik dan ondergeschikt....

  9. Onderstaande leden hebben Rapa23 bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (Gisteren)

  10. #1081
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    13.246
    Discussies
    286
    Thanks
    28.466
    Thanked
    16.929 in 6.865 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wellness boy Bekijk bericht
    Ze hebben hun site geüpdate.Ze beiden de zelfde faciliteiten aan als voorheen
    Binnenzwembad whoohoooo!!

  11. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel ( 4 oktober 2024)

  12. #1082
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:29
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.830
    Discussies
    882
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.526 in 5.299 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 oktober 2024),Toetebel ( 4 oktober 2024)

  14. #1083
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 12:35
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.757
    Discussies
    164
    Thanks
    2.555
    Thanked
    2.876 in 1.375 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Binnenzwembad whoohoooo!!
    Dat binnenzwembad was vroeger altijd koud MB, dus niks voor jou.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

  15. #1084
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:58
    Berichten
    696
    Discussies
    5
    Thanks
    755
    Thanked
    770 in 284 posts

    Standaard

    hmmm...

    "De dames bij Saunaclub YinYang zijn onze vrouwelijke gasten die zelfstandig hun diensten aanbieden. Het tarief hiervoor stem je samen met hen af."

    dan ben ik bang dat het niet goedkoop wordt.

  16. #1085
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 02:01
    Berichten
    2.059
    Discussies
    116
    Thanks
    1.009
    Thanked
    2.619 in 1.076 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    hmmm...

    "De dames bij Saunaclub YinYang zijn onze vrouwelijke gasten die zelfstandig hun diensten aanbieden. Het tarief hiervoor stem je samen met hen af."

    dan ben ik bang dat het niet goedkoop wordt.
    Is in principe altijd zo. De vrouwen spreken onderling de prijs af. Af wachten wat het wordt maar het zou me niet verbazen wanneer het richting de prijzen van Goldengate gaat. Maar dit is natuurlijk speculeren. Over 1 1/2 week zullen we het weten mits er gelijk over geschreven wordt want ik zal er tijdens de opening niet bij zijn.

  17. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (Gisteren),Oudebelg ( 4 oktober 2024)

  18. #1086
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    13.246
    Discussies
    286
    Thanks
    28.466
    Thanked
    16.929 in 6.865 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Dat binnenzwembad was vroeger altijd koud MB, dus niks voor jou.
    Klopt. Erin dobberen zal ik niet. Maar na een sauna rondje was het er wel alleen lekker om in af te koelen. En dan nog met dat watervalletje om het koppie af te koelen... Heerlijk!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Is in principe altijd zo. De vrouwen spreken onderling de prijs af. Af wachten wat het wordt maar het zou me niet verbazen wanneer het richting de prijzen van Goldengate gaat. Maar dit is natuurlijk speculeren. Over 1 1/2 week zullen we het weten mits er gelijk over geschreven wordt want ik zal er tijdens de opening niet bij zijn.
    Er liggen al een paar ijsberen met een slaapzak voor de deur, dus verslagjes zullen we snel genoeg zien

    Maar als het als GG wordt dan zal ik er helaas vaak voorbij rijden. Dan mag het buffet nog zo uitgebreid zijn, 80p30 is deze Dagobear te gortig om er regelmatig langs te gaan.

  19. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel ( 4 oktober 2024)

  20. #1087
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 12:35
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.757
    Discussies
    164
    Thanks
    2.555
    Thanked
    2.876 in 1.375 posts

    Standaard

    YY moet gewoon een entreeprijs van € 70,00 hanteren en dat iedereen 1x lunch en 1x avondeten kan bestellen. Dat houdt die vreetberen die alleen maar voor vreten en wellness komen wel buiten de deur.

    En geen ligplekken in de mens lounge, maar gewoon goede stoelen. Geen gedut in een Saunaclub.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

  21. Onderstaande leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 oktober 2024)

  22. #1088
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    13.246
    Discussies
    286
    Thanks
    28.466
    Thanked
    16.929 in 6.865 posts

    Standaard

    Een soort SC Venus, maar dan in het groot

    Overigens kom ik ook nog voor wat anders
    'Pas' 3 keer een SC verlaten zonder kamer.
    Maar goed, ik vreet meestal meer dan ik kamer

  23. #1089
    Geregistreerd
    17 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 11:40
    Berichten
    281
    Discussies
    2
    Thanks
    194
    Thanked
    406 in 126 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    ik hoop dat ze (in tegenstelling tot de eerdere barruimte 2013-2019) nu niet gekozen hebben om alle krukjes in een vierkant / rechthoek te plaatsen, maar wat meer gezelliger verspreid, met wat knusse hoekjes met bankjes enzo. Eigenlijk meer zoals het was zoals voor de verbouwing van 2013 (2006-2013). Maar dan met nieuwe spullen. Voor 2013 was de bar misschien 'oubollig', maar wel een gezellig warm huiskamergevoel (met tapijt, sofas, beeldjes, schilderijen, plantjes en andere tierelantijnen), ik vond dat heerlijk (met ook veel jaren 90 muziek die niet te hard aanstond). Na 2013 vond ik het weliswaar keurig netjes, maar te steriel. Meer als een hotel. Gewoon niet zo gezellig. Hopelijk hebben ze nu het beste van die 2 werelden.

    En inderdaad, in de nieuwe wellness ruimte antisliptegels plus naast de wellness faciliteiten natuurlijk ook ruimte om te kunnen douchen met zeep.

    Zou leuk zijn als er foto's beschikbaar zouden komen waarop we de nieuwe inrichting kunnen bewonderen. Ik ben heel benieuwd.


    Foto van rond 2007 met nog oude bar:
    Bijlage 39832
    Dat waren de jaartallen dat ik veeeelvuldig ging.
    Man wat heb ik daar goede herinneringen aan.

    Echt jammer dat ze de bruincafe indeling inruild hebben voor een originele hoerentent ( sorry voor uitspraak, maar zo is het in de volksmond )
    Daarna vond ik er niet veel meer aan. Vrouwen stonden vroeger overal ook langs je aan de bar of waar dan ook.
    Sinds de verbouwing alleen maar rondom of in het rookhok.

    Vind het gewoon fijn als het lijkt of het een kroeg is waar iedereen gemoedelijk door elkaar zit en niet geselecteerd.

    Bedankt voor het delen en deze oude herinnering met foto weer op te frissen in detail in mijn geheugen...!!
    Alleen de buitenkant is te koop

  24. Onderstaande 5 leden hebben frittentitten bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (Gisteren),Eddy_V (Vandaag),mentholbear ( 4 oktober 2024),pietpotent44 ( 4 oktober 2024),Siberische tijger (Gisteren)

  25. #1090
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    13.246
    Discussies
    286
    Thanks
    28.466
    Thanked
    16.929 in 6.865 posts

    Standaard

    Ik ben blij met de uitgebreidere wellness en restaurant, maar die ouwe sfeer lijkt me ook meer aan te staan dan de disco inrichting erna. Voor mijn gevoel was dat Ying Yang 2.0. Ben benieuwd hoe Yin Yang 3.0 wordt...

  26. #1091
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:58
    Berichten
    696
    Discussies
    5
    Thanks
    755
    Thanked
    770 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Is in principe altijd zo. De vrouwen spreken onderling de prijs af. Af wachten wat het wordt maar het zou me niet verbazen wanneer het richting de prijzen van Goldengate gaat.
    Ik vind 70 of wellicht 80 voor een half uur waarbij je een goede service krijgt nog net de grens (hoewel je je af kunt vragen of dat handig is gezien de prijzen 40 km zuidelijker) maar van wat ik van GG begrijp is dat het daar inmiddels schering en inslag is dat er 100 voor een half uur wordt gevraagd. Dan kan ik net zo goed naar de ramen gaan.

    Hoe dan ook, ik hoop oprecht dat het een succes wordt wan het is voor mij qua rijafstand (komend van de omgeving Amsterdam) een stuk beter te doen dan de andere alternatieven.

  27. #1092
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 04:08
    Berichten
    4.591
    Discussies
    47
    Thanks
    4.800
    Thanked
    6.536 in 2.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Ik vind 70 of wellicht 80 voor een half uur waarbij je een goede service krijgt nog net de grens (hoewel je je af kunt vragen of dat handig is gezien de prijzen 40 km zuidelijker) maar van wat ik van GG begrijp is dat het daar inmiddels schering en inslag is dat er 100 voor een half uur wordt gevraagd. Dan kan ik net zo goed naar de ramen gaan.

    Hoe dan ook, ik hoop oprecht dat het een succes wordt wan het is voor mij qua rijafstand (komend van de omgeving Amsterdam) een stuk beter te doen dan de andere alternatieven.
    Ik vind 70 of 80 voor een half uur teveel. 60km verderop kun je terecht voor 60 voor half uur, en 110 voor uur. Of op 70-80 km rijden zelfs nog steeds voor 50 half uur en 100 voor uur. Met vrouwen uit dezelfde vijver. In goedlopende populaire saunaclubs. Dus het zou daar toch in elk geval in de buurt moeten liggen.

    Het ligt er ook een beetje aan, stel dat eerste half uur 70 is, maar uur 120 (ipv 140) dan zou het nog net kunnen misschien. Maar vrouwen zullen dan snel geneigd zijn om voor ELK half uur 70 te gaan vragen (en dus 140 voor uur), en dan wordt het alsnog echt significant duurder. Dus om die verwarring en aasgieren te voorkomen lijkt mij 60e per elk half uur (of 60e eerste half uur, en 2e half uur 50) de beste tariefstelling. Zowel voor de mannen als de vrouwen. Want bij toptarieven blijven de meeste mannen weg. Ook de vrouwen zijn voor hun verdiensten gebaat bij veel mannelijke bezoekers.

    Ik snap dat YY meteen de disclaimer op de site zet dat de dames zelf hun prijzen mogen bepalen. Ze willen natuurlijk aan alle regels voldoen. En duidelijk maken dat ze hierin geen partij zijn. Dat doet elke saunaclub.
    Maar als het in de praktijk ook echt zo gaat dat de vrouwen de tarieven gaan bepalen (zelfs zonder richtprijs), dan is dat echt een garantie voor problemen.

    Want dan krijg je dezelfde toestanden zoals in Golden Gate, Le Grand of PHG, waar saunaclub toptarieven worden gevraagd (80-100e per half uur, en 150e voor uur). En daarmee de club kapot wordt gemaakt. Al deze tenten lopen hierdoor slecht, en hebben inmiddels een slecht imago gekregen.

    Ikzelf houd ook van langere tijd te kameren, soms zelfs enkele uren. Dan gaat zelfs een tientje per uur meer dan bij de concurrentie toch aantikken. Zeker als ik regelmatig de club bezoek.

    Ik hoop dat YY zich van bovenstaande bewust is. En we niet weer een nieuwe tent met aasgieren met toptarieven krijgen. Vroeger waren de prijzen in YY ook vergelijkbaar met de concurrerende saunaclubs in de omgeving (eerst 50-75, later 50-100, nu zou 1 of 2 tientjes hoger reeel zijn), dus hoop dat dat nu weer het geval zal zijn. Is voor mij in elk geval cruciaal.

    Verder wens ik YY uiteraard ook veel succes.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; Gisteren om 10:36

  28. Onderstaande 8 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (Gisteren),Getrouwd (Gisteren),johan72 (Gisteren),mentholbear (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Shakir (Gisteren),The Joker (Vandaag),Tonio (Gisteren)

  29. #1093
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 12:02
    Berichten
    1.728
    Discussies
    24
    Thanks
    3.444
    Thanked
    3.942 in 1.240 posts

    Standaard

    We zouden er een enquete over kunnen maken: hoeveel is maximale (half)uurprijs dat je wil besteden in YY?
    Voor mij is dat maximaal €70 per halfuur en €130 per uur.

    Anders ga ik wel lekker naar het Schipperskwartier waar het met mooi weer gezelliger kan zijn dan in een saunaclub.

  30. #1094
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 01:41
    Berichten
    9.989
    Discussies
    314
    Thanks
    18.359
    Thanked
    12.212 in 5.319 posts

    Standaard

    Er zijn genoeg clubs in DE die ook niet ver zijn YY waar de prijzen van dames nog altijd 40-50 zijn. Indien de prijzen van dames in YY boven de 60 liggen reis ik liever door.

  31. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),The Joker (Vandaag)

  32. #1095
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 13:49
    Berichten
    411
    Discussies
    29
    Thanks
    852
    Thanked
    601 in 121 posts

    Standaard

    60/110 is een goed bod wat mij betreft. Transparantie is belangrijk. Er is geen behoefte aan een PHG of GG kopie. Tote hose is het in GG. Tarieven liggen dan in lijn met DCDNGWW en BB. Bouwen op vaste klanten en een solide LU als basis.

    YY heeft een kans. Net zoals GG dat ook had. Maak er een mooie dagclub van zou ik zeggen. Zowel bij GG als LR was er gunfactor van de oude garde. Strak deurbeleid hanteren. Zero tolerance beleid naar hard drugs. Af en toe eens een hond regelen. Bezoekers die gesnaaid worden permanent toegang ontzeggen.
    Preutse bezoekers met boxershorts onder de badjas. In de sauna met boxers. Douchen met boxers. Gewoon niet binnenlaten dat volk.
    DJ’s voegen ook geen bal toe aan een club in de avond btw.

    We gaan het zien!
    Balle in me buik.

  33. Onderstaande 5 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (Gisteren),mentholbear (Gisteren),pietpotent44 (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),The Joker (Vandaag)

  34. #1096
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    13.246
    Discussies
    286
    Thanks
    28.466
    Thanked
    16.929 in 6.865 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    60/110 is een goed bod wat mij betreft.

    Preutse bezoekers met boxershorts onder de badjas. In de sauna met boxers. Douchen met boxers. Gewoon niet binnenlaten dat volk.

    DJ’s voegen ook geen bal toe aan een club in de avond btw.
    Met 60p30 en 110p60 en GOSC ervaring wordt het er massa = kassa, wat toch altijd de kracht is van een saunaclub

    Betreft ondergoed: verbieden in de wellness. Gewoon vanwege de hygiëne. Dat ze verder in de club met een onderbroek zitten, maakt me dan weer minder uit. Beter lijkt me om saunakilts aan te bieden, zoals sommige andere saunaclubs ook hebben. En geef ook aan als je ze hebt voor de mensen die geneigd zijn om hun onderbroek anders aan te houden.
    En als we het over dresscode hebben, aub geen lui met gewone kleding binnen laten zitten zoals bij Oceans. Over hand tandtasjes ben ik nog niet over uit. Ik stop m'n brillenkoker, tictac en mobieltje gewoon in m'n badjas, maar begrijp wel dat t in een tasje wat veiliger zit. Wel eens bv gehad dat m'n brillenkoker ofzo op een ligbankje eruit was gegleden.

    DJ hoeft van mij persoonlijk ook niet, maar als het volume niet op standje tinnitus staat vind ik het geen probleem. Sfeervoller vond ik die barman die ineens zingend met een microfoon rondliep

 

 
Pagina 44 van 44 EersteEerste ... 344041424344

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28.

Freude 468*60