Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 80 van 80
    Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    ...
    Tot slot is het vooral verdraagzaamheid van beide kanten. Ik heb een familielid, twintig jaar heeft ze gepaft, en nu roept ze moord en brand als er nog maar iemand in haar nabijheid een sigaretje opsteekt, ook op plaatsen waar er mag gerookt worden. De trut.

:wink:
    Ter vergoelijking, en kweking van wat extra verdraagzaamheid, een ex-veslaafde (in dit geval aan roken) is EXTRA gevoelig geworden voor waar hij/zij aan verslaafd was. Daar kan hij/zij niets aan doen.

Stop maar met roken RPL, en ervaar het zelf.

Last Online
    18 november 2020 @ 21:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard

Hoorde op het nieuws dat duitsland in een aantal deelstaten het rookverbot inmissels alweer op gaan heffen, goed voorbeeld doet goed volgen hopen we dan maar

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee In Eckkneipen darf wieder geraucht werden

Das Bundesverfassungsgericht hat das Rauchverbot in kleinen Kneipen vorerst gekippt. Damit gaben die Karlsruher Richer zwei Kleingastronomen aus Baden-Württemberg und Berlin Recht, die sich gegenüber größeren Gaststätten benachteiligt sahen. Die Landesgesetzgeber müssen nun bis 2010 neue Regeln beschließen. Die Zukunft der Rauchverbote in Deutschland ist somit erneut offen, denn ausdrücklich ließen die Verfassungsrichter auch ein absolutes Rauchverbot in allen Gaststätten zu.
    http://www.tagesschau.de/inland/rauchverbot108.html
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Standaard

Sommige? Inderdaad, en het overgrote deel van niet-rokers denkt ook dat ze juist zitten, terwijl zij meer onverdraagzaam zijn dan rokers. Ik ken dat ergens van, en dat was niet de leukste periode uit de Europese geschiedenis, Zeppos.
    Ik denk dat je hierbij een beetje de plank misslaat. Je kunt de discussie (laten we het zo noemen) tussen rokers en niet-rokers niet vergelijken met die nare periode uit onze geschiedenis, en dat weet jij ook wel. Daarnaast is het natuurlijk wel zo, dat ik als niet roker gedwongen word mee te 'genieten' van het sigaretje van een ander. Ook al wil ik dat niet, ik heb er geen keus in, of ik moet mezelf uit de omgeving halen (lees: weggaan). Waarom moet ik gedwongen worden om weg te lopen voor het genot van een ander? Als je dit genot wilt ondergaan, loop dan zelf even naar buiten en laat de niet-rokers ook in hun waarde.

Tot slot is het vooral verdraagzaamheid van beide kanten. Ik heb een familielid, twintig jaar heeft ze gepaft, en nu roept ze moord en brand als er nog maar iemand in haar nabijheid een sigaretje opsteekt, ook op plaatsen waar er mag gerookt worden. De trut.
    Hier ben ik het ook absoluut niet mee eens. Ik kan me wel indenken dat wanneer iemand stopt met roken, je niet meer wilt dat er in je woning etc gerookt wordt. Maar als iemand in je omgeving rookt en je dan gaat schreeuwen vind ik inderdaad te sterk overdreven. Jarenlang heb je zelf iedereen lastiggevallen en nu ga je zelf de onschuld spelen? :green_smi
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Last Online
    29 juni 2016 @ 18:46
    Discussies
    67
    Thanks
    2

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mars Bekijk bericht
    Hoorde op het nieuws dat duitsland in een aantal deelstaten het rookverbot inmissels alweer op gaan heffen, goed voorbeeld doet goed volgen hopen we dan maar
    Ik hoop het niet......
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten