Sehr guter Service. Very "social". Blutjung. Ein fantastischer Körper. Die Brüste widerstehen der Schwerkraft mühelos. Ihr Sex ist sehr authentisch. Bläst sehr tief. Ich war begeistert.
Gisteren met deze dame uit Kameroen naar de kamer geweest (de beschrijving doet mij in ieder geval vermoeden dat het deze dame betreft, ik zal het de volgende keer navragen).
Ze heeft een mooi slank figuur met geweldige borsten. Haar borsten zijn fantastisch te noemen zelfs. Zoenen deed ze niet, maar het dreigend opstaan van mij, trok haar en mij over de streep. Haar gezicht heeft iets arrogants.
Dan de service: bedroevend slecht. Gekreun, gefake (hetgeen mij echter vreemd genoeg toch een goed orgasme bezorgde, maar zoals deze dame zelf al zei: mannen zijn vreemde, eigenaardige wezens ) Zoenen deed ze zoals afgesproken, maar zonder de benodigde passie die het leuk maakt. De vaardigheid van het meebewegen beheerst ze, waardoor we in ieder geval een paar standjes hebben afgewerkt. Pijpen was behoorlijk goed. Geen enkel herhalingsgevaar.
Laatst gewijzigd door Mauriceyep; 9 augustus 2008 om 21:37
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman