Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728
Weergegeven resultaten: 676 t/m 683 van 683
  1. #676
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    19 oktober 2024 @ 22:07
    Berichten
    529
    Discussies
    64
    Thanks
    5.099
    Thanked
    2.569 in 418 posts

    Standaard

    Ja, het is nog steeds lichtjes verwarmd. Warmte stroomt binnen langs de trap waardoor de hoek net iets warmer is daar.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (25 september 2024),WANDELAAR5 (25 september 2024),Wentelt Eefje (25 september 2024)

  3. #677
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    13.393
    Discussies
    283
    Thanks
    28.914
    Thanked
    17.125 in 6.950 posts

    Standaard

    Thx. Erg fijn nu het weer wat frisser wordt om niet een ijskoud zwembad te hebben. Hopelijk dat begin volgende maand een favorietje weer terug is.

  4. #678
    Geregistreerd
    21 mei 2019
    Last Online
    Vandaag @ 10:14
    Berichten
    231
    Discussies
    17
    Thanks
    375
    Thanked
    898 in 186 posts

    Standaard

    Prime Time

    Aangezien ik soms niet verzadigd raak in de vaste clubs waar ik kom, wil ik nog wel eens een uitstapje maken naar de iets minder bezochte clubs onder de Nederlandse ijsberendelegatie. Althans, het topic van Prime is niet overspoeld met ervaringen, en ook afgelopen week was ik de enige met een gele plaat op de parking. Waar ik de club na enkele missers een lange tijd langszij heb laten liggen, ben ik de afgelopen zomer zo'n 3 a 4 keer binnengewandeld. Let wel, dit waren altijd vrij- en zaterdagen.

    Enkele positieve dingen die tijdens mijn bezoekjes zijn opgevallen;
    Er waren op een bepaald moment maar 2 douches werkend (bij de oude sauna niet meegeteld), dit aantal is nu verdubbeld naar 4 werkende.
    Het eten was eerst wat lauw en tevens werd nieuw voedsel boven op het oude gesodemieterd. De momenten dat ik er was werd er vaker bijgevuld en leek het of de temperatuur van de buffetbakken beter gereguleerd werd. Ook dit kan te maken hebben omdat ik op de drukkere momenten in de club verbleef en er dus meer gegeten werd. Het eten was gemakkelijk maar smaakvol, deed niet onder voor clubs als Penelope en Acapulco Gold. Het damesaanbod is ondanks de vakantieperiode aardig constant gebleven, een goede mix van oudgedienden, optic-ficks, stunning Latinas en knappe danwel niet knappe Roemeentjes. In de weekenden waren er vanaf 18:00 toch 15 oplopend tot ongeveer 25 dames beschikbaar. De DJ die in de avond komt draaien heeft volgens mij ook een nieuw gehoorapparaat, want het geluid was acceptabel in plaats van gehoorbeschadigend.

    Dan even over het zogenaamde animeerverbod. Mij is na meerdere bezoeken eigenlijk opgevallen dat dit toch wel meevalt. Tuurlijk, vóór 18:00 is de club nog steeds aardig uitgestorven wat het animeerverbod benadrukt. Maar is dit in een andere club nou zoveel anders? Over de hele clubscene heerst toch een tendens dat de meeste dames niet zelf actief benaderen, uitzonderingen daargelaten. Meer dan een glimlach komt er vaak niet af, dit is ook in de door mij meest bezochte clubs Aca Gold, Penelope of Venus zo. Voordeel is wel weer, dames die alleen op de bank zitten zijn véél meer benaderbaar dan wanneer ze een kliekje vormen en de dagelijkse TikToks doornemen. Maar ook heb ik in Prime de Roemeentjes los zien gaan op de Manele muziek van de DJ en werd er vaak en veel gedanst, al dan niet aan de paal. En wat te bedenken over sommige Duitse stammies die graag meedoen in de paringsdansjes, of een Turkse mini-mens die de zaal vermaakte door de hele avond met de dames te dansen. En er zijn wat knappe BBL Latinas ingestroomd die de drank rijkelijk lieten vloeien en zelf niet vies waren van een plons in het zwembad of een dansje in de bar. Tja dan valt het animeerverbod wel weer mee en is het allemaal best vermakelijk. Maar sidenote, zal dit buiten het weekend om ook zo zijn? Daar kan ik geen antwoord op geven helaas.

    Uiteraard heb ik naast de faciliteiten van de club nog gebruik gemaakt van de diensten van wat dames, duh. Een beknopte beschrijving daarvan volgt.

    Alia (of Alea) Roemeens, label Opticfick. Lange gebruinde dame met grote siliconen knotsen. Te herkennen aan haar smalle taille en blackout tattoo op haar onderarm. Ik herkende haar nog van een aantal jaar geleden. Service komt niet verder dan standaard, maar door haar heerlijke lichaam toch de klus kunnen klaren. Herhalingsgevaar 2,5/5

    Eva
    Roemeens, label GFE. Een zekerheidje als ik in Prime kom. Een servicekanon dat hoog op de lijstjes eindigt voor mij betreft de Miss ijsbeer verkiezingen. Gaat helemaal in je op en laat je pas los als je tevreden bent. Herhalingsgevaar 5/5

    Alexandra Roemeens, label stunning Roemeense. Geeft met haar bril een secretaresse-look af. Prachtig gebruind lichaam, met alles puur natuur. Heerlijke borsten en dito volle kont. Service meer gericht op het afwerken, wat prima lukte met haar wulpse lichaam, maar verwacht wel binnen 20 minuten weer buiten de kamer te staan. Herhalingsgevaar 3/5

    Cleopatra Roemeens, label PSE. Is momenteel werkzaam in Penelope. Minidame met een bobline kapsel. Is wel een erge stuiterbal op de kamer en springt van de hak op de tak. Laat je alle hoeken van de kamer zien, zelfs soms iets té ruig. herhalingsgevaar 3/5

    Lorena Roemeens, label GFE met PSE. Een oudgediende die in verscheidene clubs heeft gewerkt. Ondanks haar midden 30 heeft ze nog steeds een prachtig lichaam met de rondingen op de juiste plek. Is meestal bezet en werkt veel met afspraakjes. Kun je er tussen komen pak je kans, want ze is niet voor niets zo druk geboekt. Herhalingsgevaar 5/5

    Prime blijkt een steeds beter alternatief voor mijn vaste clubs te zijn. Wat staat er nog op de agenda? Zoals reeds benoemt zijn er wat Latinas neergestreken in Velbert. Zijn heel charismatisch, neppe tieten en BBL kont. Wie weet of pinkeltje daar ooit in beland.

    MBK

  5. Onderstaande 17 leden hebben Manbijtkat bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 oktober 2024),donkeywonkey ( 4 oktober 2024),Eddy_V (29 september 2024),Firehawk (29 september 2024),forgetskinnyletsgetfatty (29 september 2024),JonnyFontane (29 september 2024),Kwakje (30 september 2024),mechelen ( 1 oktober 2024),mentholbear (29 september 2024),Patjax (29 september 2024),poefboy (30 september 2024),pret (29 september 2024),Reinstecke Fuchs (29 september 2024),schoolmeester (29 september 2024),Shakir (29 september 2024),WANDELAAR5 (30 september 2024),Wentelt Eefje (29 september 2024)

  6. #679
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    2.190
    Discussies
    145
    Thanks
    4.283
    Thanked
    8.746 in 1.726 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens Prime bezocht. Aca gold had party en Manbijtkat zou er ook zijn en is vrij positief erover.
    Patjax vroeg ook naar waarheen gisteren en wou wel mee en hem opgepikt. Net voor half zes aangekomen en nog genoeg plek.
    Omgekleed en gelijk gaan schaften want had honger. Het eten is wat beter en uitgebreider dan in Aca Gold op zaterdag. Uiteraard moet het dan wel net zijn bijgevuld zodat het nog warm is.
    Met vrouwen was het dit keer ook wat beter dan de laatste 2 keren dat ik er was. Wat meiden terug en wat nieuwe gezichten. Denk uiteindelijk 25-30 vrouwen.
    De binnen sauna staat al uit en je kunt alleen nog naar de sauna buiten denk ik. Sauna verder niet getest.
    Was verder wel gezellig, met mannen niet zo druk. Vrouwen weer klagen dat ze niets te doen hebben, blijft een kip/ei verhaal. En dat stugge niet animeren helpt daar ook niet bij.
    Verder zie paspoortje een uur met Greta gekamerd. Manbijtkat ging uiteindelijk pannenkoeken met Eva en niet meer gezien.
    Patjax op de valreep nog een kamer met Larissa gemaakt. Daarna hadden we het wel gezien en rond 23:30 uur vertrokken.
    Hopelijk zet de positieve lijn zich voor.

  7. Onderstaande 19 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 oktober 2024),Ascari ( 6 oktober 2024),bram4826 ( 7 oktober 2024),comcom ( 6 oktober 2024),donkeywonkey ( 6 oktober 2024),Husky ( 8 oktober 2024),Kurt Cobain ( 6 oktober 2024),Kwakje ( 7 oktober 2024),Manbijtkat ( 6 oktober 2024),mentholbear ( 6 oktober 2024),Patjax ( 8 oktober 2024),poefboy ( 6 oktober 2024),pret ( 6 oktober 2024),Reinstecke Fuchs ( 6 oktober 2024),rmjhexe ( 6 oktober 2024),schoolmeester ( 6 oktober 2024),Shakir ( 6 oktober 2024),WANDELAAR5 ( 6 oktober 2024),Wentelt Eefje ( 6 oktober 2024)

  8. #680
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    20 oktober 2024 @ 16:08
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.571
    Discussies
    145
    Thanks
    9.024
    Thanked
    14.519 in 2.131 posts

    Standaard

    Na een paar dagen in Köln vertoeft te hebben ivm een zakelijk uitje waarbij er helaas geen mogelijkheid was om even te ontsnappen voor een bezoekje aan Amari, Mondial of Samya op de terugweg in de bus even gecheckt waar wat bekende beren hun zaterdag zouden verbrengen. Een aantal zat in GG en FH zou naar Prime gaan alwaar ook MBK zijn opwachting zou maken. Was al een behoorlijke tijd niet meer in Prime geweest en FH was zo vriendelijk om zijn vertrek uit te stellen totdat ik thuis was. Thuis snel mijn koffer omgewisseld voor mijn SC-tas en FH stond al voor de deur.

    Een uurtje later is FH geslaagd voor zijn herhalingscursus hellingtrekken en nadat we €30 de man afgetikt hebben en daarvoor een badjas en lockersleutel in ontvangst hebben gekregen ons in het witte berenvel gestoken. MBK was al in da house. Was alwaar een tijdje geleden dat ik hem had gezien. Hij vroeg meteen of ik weer een vernietigende recensie zou schrijven als toen we elkaar voor het eerst leerde kennen zo’n anderhalf jaar geleden (https://www.ijsberenforum.com/forum/...430#post813430).

    Eerst maar eens een colaatje getapt en boven een sigaretje gerookt. Bij terugkomst beneden bleken FH en MBK al aan de schaft en mijzelf erbij aangesloten om het eten aan een smaak en warmtetest te onderwerpen. Alles was warm zoals het heurt en smaakte zoals het heurt. Na het eten de bar opgezocht om eens te kijken naar wat er aan leenliefjes aanwezig is. Een enkele dame ken ik bij naam, een aantal van gezicht. Naast het gebruikelijke oostblok segment waren er twee oudere dames van Turkse afkomst waarvan we die met bril omgedoopt hebben tot Flubber, twee Latina’s en twee chokomausen.

    De interactie en spel der verleiding tussen beer en dame is nog steeds nul omdat de dames niet op heren mogen afstappen waardoor er nul erotische spanning is waar te nemen. Na een tijdje zag FH een glimmende bilpartij van een klapekster en weg was ons vuurvogeltje om samen met haar een leenliefdenestje te betrekken. De DJ was inmiddels ook gearriveerd en dit zorgde ervoor dat juist de twee dames met het ritmegevoel en dansmoves van een nijlpaard het nodig vonden in actie te komen.

    De tijd kabbelde voort en MBK wilde gaarne de rol van Adam op zich nemen om Eva te laten genieten van elkaars verboden vrucht. Onder de laatkomers bij de dames bevond zich ook Bulgaarse Justyna (oa ex-AG en ex-Magnum) die nu in Prime is neergestreken. De twee opties die voor mij het meest kansrijk waren voor een erotisch rendez vous waren Larissa en Lorena (onder de kenners beter bekend als Monika uit oa Babylon en SS). Aangezien Lorena M.i.A. was werd de keuze vergemakkelijkt. Een aantal jaren geleden eens met haar nicht op de kamer geweest en Larissa wist dat nog.

    Op de kamer natuurlijk haar lijfje onder handen genomen met een massage en hierna volgde wederzijdse strelingen. Natuurlijk ging haar handje richting middelste regio en nadat hij teken van leven gaf wilde zij hem graag een mondelinge massage geven. Deze was soft en sensual waarbij hij ook als dieptemeter werd gebruikt. Om te voorkomen dat het kruit te vroeg werd verschoten even een kleine rustpauze maar deze duurde niet lang. Ze wilde haar handvaardigheid tonen en met veel finesse en fluwelen touch liet ze zien dat het vakje edging met goed gevolg afgevinkt kon worden. Haar mondje nam het weer over en wederom was deze soft en sensual. Zeer benieuwd hoe de daad zelf zou zijn werd het rubbertje aangebracht en besteeg ze hem. Vanaf de eerste seconde hadden we hetzelfde ritme. Het werd een heerlijke vrijpartij. De ontlading was dan ook intens. De laatste paar minuten van het uur nog even wat nagebabbeld met deze leuke en grappige dame. Larissa is een absolute aanrader wie van soft en sensual sex houdt. Herhalingsgevaar op zeker.

    Bij terugkomst in de barruimte zat FH aan de bar en besloten we het voor gezien te houden. De minnen van Prime zijn voor mij nog steeds groter dan de plussen. Ik zal Prime niet op reguliere basis bezoeken maar zo af en toe ter afwisseling is het een optie. Daarnaast staat Emily die nu afwezig was nog altijd op mijn Willy Wishlist.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

    A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

  9. Onderstaande 22 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 oktober 2024),Ascari ( 9 oktober 2024),bram4826 (10 oktober 2024),donkeywonkey ( 9 oktober 2024),Eddy_V (Vandaag),Firehawk ( 9 oktober 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 oktober 2024),Giodude (10 oktober 2024),Husky ( 9 oktober 2024),jemame ( 9 oktober 2024),Kurt Cobain ( 9 oktober 2024),Manbijtkat ( 9 oktober 2024),mentholbear ( 9 oktober 2024),pret ( 9 oktober 2024),Reinstecke Fuchs ( 9 oktober 2024),rmjhexe ( 9 oktober 2024),schoolmeester ( 9 oktober 2024),Shakir ( 9 oktober 2024),Siberische tijger ( 9 oktober 2024),theobeart ( 9 oktober 2024),WANDELAAR5 (10 oktober 2024),Wentelt Eefje ( 9 oktober 2024)

  10. #681
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 09:57
    Berichten
    2.220
    Discussies
    117
    Thanks
    1.019
    Thanked
    2.763 in 1.150 posts

    Standaard

    Gisteren tegen verwachting in een erg fijne dag hier gehad. Vooraf niet te hoge verwachtingen omdat ik het niet bepaald sfeerverhogend is wanneer de vrouwen niet naar de ijsberen mogen gaan om een praatje met ze te maken. En aan de andere kant had ik de laatste keer ook twee fijne kamers voor een uiterst vriendelijke prijs gehad. Gisteren 4 kamers gemaakt variërend van 30 min tot 1 1/2u. Deze kamers varieerden van goed tot zeer goed. Wat me tegenhoud om deze club frequenter te bezoeken is de reistijd. Gisteren was dit extreem vanwege een afsluiting van een snelweg werd ik door mijn navi dwars door Essen gestuurd wat me ook nog eens 1/2u extra reistijd kostte.

  11. Onderstaande 3 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 oktober 2024),mentholbear (19 oktober 2024),Shakir (18 oktober 2024)

  12. #682
    Geregistreerd
    2 januari 2024
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    649
    Thanked
    196 in 65 posts

    Standaard

    Weiß jemand zufällig, wie hoch der Eintritt bei Partys im Aca Prime ist?

    Weet iemand toevallig hoeveel de toegangsprijs bedraagt voor feesten bij Aca Prime?

  13. #683
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 10:20
    Berichten
    2.162
    Discussies
    118
    Thanks
    89
    Thanked
    2.598 in 1.098 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Purrfect Bekijk bericht
    Weiß jemand zufällig, wie hoch der Eintritt bei Partys im Aca Prime ist?

    Weet iemand toevallig hoeveel de toegangsprijs bedraagt voor feesten bij Aca Prime?
    Ek sal jou 'n stukkie raad gee, bel hulle!

    Ich gebe Dir einen Ratschlag, ruf doch dort an!



    vanKees

 

 
Pagina 28 van 28 EersteEerste ... 182425262728

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Freude 468*60   Babylon 468*60