Pagina 141 van 141 EersteEerste ... 4191131137138139140141
Weergegeven resultaten: 3.501 t/m 3.505 van 3505

Discussie: Tombola Babylon

  1. #3501
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:48
    Berichten
    2.240
    Discussies
    117
    Thanks
    1.021
    Thanked
    2.765 in 1.151 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LangeBeer Bekijk bericht
    We gaan nog eens een poging wagen om voor de aankomende kouden maanden in de warmte bij Babylon te vertoeven
    Ik denk dat je meer kans maakt door je clubervaringen hier op te schrijven in plaats van je alleen al voor deze tombola 10 keer aan te melden. Je moet minstens 10 posts hebben voor je in aanmerking komt en daar zullen de inschrijvingen voor een tombola niet voor meetellen.

  2. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    Reinstecke Fuchs (11 oktober 2024)

  3. #3502
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    43.345
    Discussies
    4629
    Thanks
    46
    Thanked
    16.372 in 9.553 posts

    Standaard







    De Tombola is gewonnen door ...



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Larsd Bekijk bericht
    Ik doe graag mee

    Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10


    Hartelijk Gefeliciteerd

    Larsd




    met je kortingskaartje van €30,- voor

    Babylon





















    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babylon Bekijk bericht
    Oh, het is getikt!


    In het weekend van 11 en 12 oktober 2024 vieren wij ons jaarlijkse feest

    Stevig Oktoberfest in Babylon

    en tegelijkertijd

    27 jaar Club Babylon in Elsdorf.

    Oktoberfest bier

    Vele andere bieren: Kölsch, Bitburger Pils, Leffe, Weizenbier, Radler, alcoholvrije bieren, ...

    Witte wijn, rode wijn, alcoholische dranken

    Frisdrank naar keuze

    Varkensschenkel, gebakken kip, Münchense witte worst met zoete mosterd, braadworst, Leberka's, spareribs, ...

    Zuurkool, broodknoedels, gestoomde dumplings, pretzels, peperkoekhartjes,

    Kaiserschmarrn, Obazda, …


    Veel slimme en geile meiden die om je fysieke en mentale welzijn geven.

    Je kunt chatten totdat de dokter komt.

    Breng een goed humeur mee!

    Welkom!
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #3503
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    43.345
    Discussies
    4629
    Thanks
    46
    Thanked
    16.372 in 9.553 posts

    Standaard







    De Tombola is gewonnen door ...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ksie Bekijk bericht
    ik doe ook graag mee



    Hartelijk Gefeliciteerd

    ksie




    met je kortingskaartje van €30,- voor

    Babylon




















    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #3504
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    43.345
    Discussies
    4629
    Thanks
    46
    Thanked
    16.372 in 9.553 posts

    Standaard







    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    De zatheid is voorbij. Dus het is tijd om te doen wat van mij verwacht wordt: een blikje bier uit de koelkast pakken. Eh, nee, wacht even. De uitslag van periode 2 bekendmaken, bedoel ik.

    Periode 2 stond bijna helemaal in het teken van de heropening van YinYang. Er waren alleen maar fantastische verslagen te lezen erover. Dat van mij komt er ook aan, en daar zal over gepraat worden. Want ik ga dingen vermelden waar niemand over nagedacht heeft.

    Buiten de verslagen over YinYang, waren er ook hele leuke verslagen over Babylon, Van Goch, Sharks, Magnum, Acapulco Gold, Planet Happy Garden, Saunaclub Venus, Freude 39 en Penelope. Het was een hele moeilijke periode om over te beslissen.

    Maar beslissingen moesten er helaas komen. Ik heb besloten om een winnaar en twee runners-up te pakken uit de verslagen over de heropening van YinYang, en een winnaar te pakken uit de verslagen over alle andere clubs. Die beslissingen zijn:

    De winnaar van de verslagen over alle andere clubs: cameltoe slide, die op een hockeyfeestje was waar heel veel hockeyers uit het grootste hockeyland ter wereld waren, en hij een Наташа misliep omdat hij zich wat meer kan bedwingen dan de beste hockeyers ter wereld. Hij zag ook veel hockeyers uit Oost-Azië, waarvan velen moesten bijdragen aan het loon van personen die hen herkenden als hockeyers en ze direct naar het hockeyfeestje brachten.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...141#post852141

    Runner-up 2 over de verslagen over YinYang: menduil, die een dag na de heropeningsdag alles heel goed kon observeren en beschrijven. Hopelijk komt hij hier vaker langs met zijn inzichten over alles.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...501#post852501

    Runner-up 1 over de verslagen over YinYang: yylover, die als allereerste een verslag kon schrijven omdat hij welgeteld 0 glazen bier had gedronken. "Ja, zo kunnen we het allemaal." Nee, zo kunnen we het niet allemaal.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...356#post852356

    Naar mijn verslag kijken nog steeds heel veel Ijsberen reikhalzend uit, omdat het door allerlei omstandigheden niet mogelijk was.

    De winnaar van de verslagen over YinYang is pietpotent44, die vol goede moed naar zijn eens favoriete hockeyclub ging, waar hij werd geconfronteerd met een hele nieuwe generatie hockeymeisjes waar hij zich kapot van schrok. Ik weet er alles van af, want mij lieten ze ook al schrikken. pietpotent44, een van de allergrootste romantici onder de Ijsberen, kon er niet meer tegen. Maar er gloort hoop aan de horizon, pietpotent44! Gewoon mijn verslag lezen. Dat doe jij zo, jij bent geen zuiplap.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...704#post852704
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...949#post852949


    We zitten nu in periode 3. Die heb ik al gewonnen met mijn verslag over YinYang, maar jullie mogen de kruimeltjes opvangen. Sorry, maar het is niet anders.

    En bedankt, iedereen, voor het opgebrachte geduld met mijn verslaving.



    Hartelijk Gefeliciteerd

    yylover




    met je kortingskaartje van €30,- voor

    Babylon




















    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #3505
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    43.345
    Discussies
    4629
    Thanks
    46
    Thanked
    16.372 in 9.553 posts

    Standaard








    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Partycrasher Bekijk bericht
    De Jury der Smerigheid heeft alle gebeurtenissen van periode 1 geanalyseerd. De Jury der Smerigheid hoefde geen enkele keer over te geven. Aan degenen die zich afvragen waarom dat erbij gezegd moet worden: de Jury der Smerigheid wil dat er gewoon bij zeggen, het maakt voor de rest niks uit. Dus niet denken dat de Jury der Smerigheid persé wil overgeven. En ook niet denken dat de Jury der Smerigheid persé niet wil overgeven. De Jury der Smerigheid hoefde niet over te geven, meer niet.

    De winnaar van periode 1 is Husky, die door een lekkage in een ver weg gelegen bordeel thuis geen schoon water kon drinken. Hij had dorst en besloot raar genoeg naar dat bordeel te gaan. Daar leste hij zijn dorst met water en 4 keer met vaginaal vocht van 3 verschillende meisjes. Hij gaat binnenkort weer terug, want water ziet hij wel in de supermarkt maar vaginaal vocht niet.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...853#post851853
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...914#post851914

    De nummer 2 van periode 1 is Purrfect, die met zijn wijventoets naar een plek ging waar ze dachten dat hij voor twee at. Hij had wel erge honger, maar hij at niet ook het bord leeg van zijn vriend. Ze deelden het vreten eerlijk, en dat wilden ze ook doen met 2 zusjes. Maar zijn deel van dat zusterpaar doorstond zijn wijventoets niet.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...908#post851908

    We zitten nu in periode 2. To throw up, or not to throw up, that is the question.


    Hartelijk Gefeliciteerd

    Husky




    met je kortingskaartje van €30,- voor

    Babylon




















    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 141 van 141 EersteEerste ... 4191131137138139140141

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.

  Amari 468*60