Meid werkt al een tijdje in Prime. Zit bij de bankjes bij de dj.
Leek me wel een optie en niet schrijver Sluwevos69 had haar vaker gehad en beweerde dat ze goed was.
Uiteindelijk erop afgestapt, alleen voorstellen en toen naar de kamer want voor de dj kan ik zo goed als niets horen en zij kan geen Duits en zo goed als geen Engels.
Onderweg naar de kamer begon ze al in mijn lul te knijpen.
Op de kamer begon ze mij wel al gelijk te omhelzen en te zoenen dus dat begon wel goed.
Proberen beetje mee te praten maar is moeizaam.
Het orale gedeelte op lul was super van haar. Zacht, wat sneller, deepthroat, spugen, dat hoofdje wat aandrukken ze deed het allemaal.
Ze heeft een tongpiercing en die wist ze wel te gebruiken.
Dan weer eventjes pauze en wat tongen en daarna ging ze weer pijpen. Kon ook aan haar kutje zitten en vingeren mocht ook.
Ineens ging ze op haar rug liggen en leidde mijn hoofd naar haar poesje en moest gaan beffen maar daar ben ik eigenlijk niet zo van.
Ze had een mooi schoon kutje met klitpiercing dus maar aan de taak begonnen. Schijnbaar genoot ze er van en werd steeds wilder en uiteindelijk begon ze helemaal te trillen.
Ze zou zijn "klaargekomen" maar ze kunnen alles faken dus met een korrel zout nemen. Maar als zij het leuk vond dan vind ik het ook leuk.
Ze moest even pauzeren en na een kleine montage ging ze mij bovenop berijden. Ze zette mijn benen klem en begon flink te rijden.
Ik hield het niet meer en knalde al. Lekker intens kamertje. Leuke verassing.
Voor mij zeker weer een optie erbij in Prime mocht ze er zijn.