Nou probeer ik van een dame een paspoortje aan te maken.
Lijstje ingevuld.
Screenshot 2024-09-16 19.07.56.jpg
En dan krijg ik dit
Screenshot 2024-09-16 19.09.32.jpg
Is dit mijn eigen onkunde, of speelt er iets anders?
Nou probeer ik van een dame een paspoortje aan te maken.
Lijstje ingevuld.
Screenshot 2024-09-16 19.07.56.jpg
En dan krijg ik dit
Screenshot 2024-09-16 19.09.32.jpg
Is dit mijn eigen onkunde, of speelt er iets anders?
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
Vreemd, probeerde net een paspoort aan te maken en dat ging zonder problemen. Alleen een bericht plaatsen dat geen enkel karakter bevat gaat niet.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Bij het opvragen van het voorbeeld komt onderstaande afbeelding niet te voorschijn. Het blijft het "lijstje". In Zowel Android, en in ChromeOS.
Bij een testje in een ander topic kwam dat wel tevoorschijn.
Screenshot_20240916-201951.jpg
Voorbeeld ter illustratie
Zelfs als ik niets invul en op voorbeeld klik, zie ik het paspoort verschijnen met daaronder de melding welke velden verplicht ingevuld moeten worden. Kan het dus niet reproduceren. Dat maakt fout zoeken lastig.
SmartSelect_20240916_202926_Chrome.jpg
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Mij is hetzelfde overkomen in Babylon: https://www.ijsberenforum.com/forum/...579#post845579
Ik kreeg wel de pagina met het formulier, maar zodra ik na het invullen op “versturen” drukte kreeg ik dezelfde foutmelding als FSLGF. Ik gebruik de Chrome browser op een iPhone.
Browser maar ook of je de mobiele of standaard versie gebruikt kan een verschil maken uiteraard, met Chrome en FF onder Android en de standaard forum style lijkt alles ok.
Ook een test gedaan bij GG. Nu werkt het wel. Je mag Trina ook weghalen. Geen idee wat het verschil is???
Tsja ... . Anyway, we hebben afscheid genomen van Trina. Trina we wensen je het allerbeste toe!
Bedankt voor het testen trouwens.
JonnyFontane (17 september 2024),WANDELAAR5 (16 september 2024)
Nog even een testje gedaan in ChromeOS, Android 13, Android 8 en op een windows laptop in Edge en chrome.
Bij het aanmaken als de naam en nationaliteit wordt ingevuld komt het onderstaande scherm wel tevoorschijn, maar als het volledig ingevuld komt de foutmelding.Screenshot 2024-09-16 23.05.45.jpg
Net een testbericht in het babylon topic gedaan en daar lijkt het geen problemen te geven
Kennelijk hangt het er dus van af wat je precies invult en aankruist… Dat maakt het nog lastiger een oorzaak te vinden.
Ook wat fslgf beschrijft kan ik niet reproduceren. Dus ja dat is inderdaad lastig uit te zoeken wat bij jou dan fout gaat.
Het vinkje bij "korperbesamung" geeft de foutmelding.
WANDELAAR5 (17 september 2024)
Dat vinkje heb ik niet gebruikt bij Magdalena. Kennelijk zijn er meer vinkjes die tot die foutmelding kunnen leiden.
Misschien in de afdeling Foruminformatie en Ideeënbus een test topic opnemen. Dan kunnen mensen die nog steeds geen afbeelding fatsoenlijk kunnen posten eens eerst uitgebreid gaan oefenen. Bijna elk denkbaar forum heeft zo'n test topic waar bezoekers naar hartelust kunnen experimenteren.
Siberische tijger (17 september 2024)
Ik zie het nu ook, krijg dezelfde foutmelding. Zeer vreemd dat alleen dat vinkje deze wat vreemde foutmelding geeft. Heb daar zo snel eigenlijk geen verklaring voor. Geldt alleen voor dat vinkje. Vinkje weghalen en je kan het paspoortje plaatsen. Vreemd.
Keuzemogelijkheid inmiddels weggehaald.
Ik zou de optie soweiso weghalen. Want, in ieder geval in Duitsland, lijkt me dat niet in lijn met de wet.
Een uurtje is ook maar een uur...
Net onder Babylon paspoort voor deze dame aangemaakt en onder bestaand bericht geplakt.
WANDELAAR5 (17 september 2024)
Had het net ook in Acapulco Prime. Als ik Körperbesamung aanvink kan ik niet plaatsen, dan zegt het bericht te kort is of zoiets. Vinkje weg en het werkt.
WANDELAAR5 ( 6 oktober 2024),Wentelt Eefje ( 7 oktober 2024)
Zie dat het issue nog steeds niet is verholpen.
Dit is niet op te lossen?
Had het prime en in aca gold, dus geldt over het algemeen. Als het niet opgelost kan worden beter deze optie weghalen.
Tjeppah (11 november 2024)