Kenmerken:
Waarachtig prachtige blonde dame, bruine oogjes, lange benen, zeer strak lichaam, tweety tattoo op haar kont, siliconen c - cup, wat gek en machtig goede service, geen klokkijkster en voor ik het vergeet een meter 70!
Laatst was ik nog eens bij de Spaanse Eva afgestapt. Eva is een werkelijk prachtige schoonheid met lange benen, een bijzonder strak lijf, mooi blond haar, een lief snoetje en mooie siliconen tieten die niet hard aanvoelen.
Bij het korte "intake" gesprek aan de deur kwamen we al gauw overeen om om voor 50 euro het standaard pretpakket te gaan beleven. Ik had de eer achter Eva's gezegende kont de trap op te lopen richting de slachtbank. Ik was er vroeger al bij geweest en vandaar wist ik dat ik stevig ging neuken want Eva staat nu eenmaal garant voor een onberispelijke service in ons aller Schipperskwartier. Zoals gebruikelijk deed ze eerst weer wat zot en met wat vunzige praat over ent weer stond mijn kleine vriend al half paraat.
We hadden beiden onze kledij nog niet uitgedaan, liet haar in mijn kruis tasten en met wat gehijg van haar kant in mijn oor en wat gezoen in mijn nek begon mijn broek al ferm te spannen. Eva gespte mijn broek los en ze zag dat het goed was. Ik ging naar de wasbak terwijl ook zij zich ging verfrissen aan het bidet.
Haar tieten begeleidde ze naar mijn mond zodat ik goed aan haar tepels kon zuigen, haar prammen kon likken en zoenen en met mijn andere hand haar kont kon kneden. Hierbij priemde ze met haar oogjes in de mijne en was ik al bijzonder geil geworden. Eva had dat ook wel in de mot en begon aan haar blowjob.
Een blowjob die weliswaar niet tot de beste van het Schipperskwartier behoort maar die ik zeker en vast wel kon smaken. In tegenstelling tot andere keren was de blowjob nu niet zo lang maar voor mij geen probleem. Ze bracht wat variatie aan en deed echt wel haar best. Toch is ze geen toppijpster.
Ze liet haar door mij bestieren in missionaris waarbij ze haar beentjes zo hoog mogelijk optrok en ik goed en onbelemmerd diep kon stoten. Zo nu en dan wierp ik mijn kop op om van haar geile blik en dito prammen te kunnen genieten. Lekker was dat!
Hierachter heb ik haar uiteraard in doggystyle genomen want haar kont leent zich daar uitstekend toe als we over uitzicht spreken.
Omdat Eva een echt lekkertje is, kwam ik dan ook weer zalig klaar in haar warme kutje.
Eva is een aanrader voor iedereen!