Zo blijkt maar weer: fotograferen in een saunaclub is gevaarlijk....
Zo blijkt maar weer: fotograferen in een saunaclub is gevaarlijk....
Sich darüber lustig zu machen zeigt von sehr makabren Humor
vanKees
schoolmeester (29 september 2024)
Ich danke dir.
Een prima eerste uur met dit servicekanon doorgebracht waarna ik haar vroeg om een meid erbij te nemen. Mijn voorkeur was Sara, Ella, Anka, Melissa of Honey. De eerste 4 waren allemaal bezet dus kwam ze met de mooie Honey de kamer binnen. Honey was een beetje nerveus omdat ze nog nooit eerder een lesbisch trio had gedaan. Maar Sherry, de schat, wist haar snel gerust te stellen. Een heel fijn trio gehad waarbij ik en Sherry het poesje van Honey likten wat ze erg kon waarderen. Het was fijn om Honey samen met Sherry te ontgroenen voor een lesbisch trio. Ik heb gelezen dat ondertussen andere ijsberen ook al van een lesbisch triootje met deze lieve mooie Thaise meid hebben genoten. Zowel de meiden apart als in een trio kan ik aanbevelen.
Eddy_V (18 oktober 2024),mentholbear (18 oktober 2024),Ties85 (18 oktober 2024)
Weet iemand of Honey 30 oktober nog in Venus zal zijn of dat ze eerder vertrekt? Pret schreef een poos geleden dat ze tot november er zou zijn.
mentholbear (30 oktober 2024),Patjax (18 oktober 2024)
Mooie ervaring, Tjeppah! Ik weet niet wanneer jij dit Lesbi trio hebt gehad… ik een paar weken geleden met deze twee meiden (zie m’n verslag bij Venus). Ook bij mij was het verhaal dat het Honeys eerste keer was. Ze was ook een beetje zenuwachtig, net als bij jou.
Ik moest wel lachen dat we allebei dezelfde ervaring hebben, de meiden zijn goed in acteren, dat zien we maar weer. Dat laatste geeft ook niets. We kopen tenslotte dromen van hen.
Eddy_V (18 oktober 2024),mentholbear (18 oktober 2024),WANDELAAR5 (18 oktober 2024)
Darf ich fragen, was ihr für Euren Dreier mit Lesbenspielen bezahlt habt?
Mag ik vragen wat je hebt betaald voor je trio met lesbische spelletjes?
Normaal gesproken is dat in Venus €50 extra per dame.
mentholbear (18 oktober 2024),Purrfect (18 oktober 2024)
Terwijl de meeste dames vooral voor elkaar aandacht hadden, zat lieve Honey daar wat sexy op haar stoeletje te draaien aan een andere tafel, af en toe lekker verleidelijk kijkend en niets verhullend, even in de zeteltjes boven gezeten om haar slanke lijfje wat te kunnen strelen en lekker kussend, een blowjob daar was ze toch nog net iets te verlegen voor, dus maar snel een kamertje opgezocht, prima service, wat veel glijmiddel dus dan maar het tempo wat verhoogd, prima half uurtje, volgende keer eens voor een langere sessie gaan denk ik
mentholbear ( 2 november 2024),Schietgraagft (Vandaag),WANDELAAR5 ( 2 november 2024)
Mooie Thaise dame van 28 jaartjes (wat ze zelf al oud vindt). Zit niet bij de kliek van andere dames, maar apart aan tafel rechts bij binnenkomst. Op de kamer aardig, maar wel een beetje passief, zoals veel Thaise dames zijn. Service wel oke. Zoenen niet bepaald enthousiast maar wel mogelijk. Ze vertrekt na het feestje van volgende week zaterdag naar haar thuisland. Ze verwacht volgend jaar wel terug te komen en zal dan niet meer van die kleinne AA tietjes hebben Tja, dat soort zaken praat je deze dames niet uit hun hoofd, kost een vermogen en is m.i. nergens voor nodig!
Agronymus1 (16 november 2024),AVENTADOR (18 november 2024),Haradamannetje (16 november 2024),Liefje (16 november 2024),Mauricio (Gisteren),mentholbear (16 november 2024),Paul1968 (16 november 2024),pret (16 november 2024),Schietgraagft (Vandaag),Toetebel (16 november 2024),WANDELAAR5 (16 november 2024),wooley (16 november 2024)
Onlangs ook een kamergang met Honey gemaakt. Zou niet zeggen dat ze al 28jr is. Ze is heel pleasend en zachtaardig. En ontzettend mooi.
Een heel fijne kamer mee gemaakt. Ze gaf inderdaad aan snel weer naar Thailand af te reizen.
Hoop dat ze weer terugkomt.
mentholbear (17 november 2024),Schietgraagft (Vandaag),WANDELAAR5 (17 november 2024)
Ik vind haar echt bloedmooi, maar een gesprek met haar was erg lastig. Ik merk dat dat voor mij een bepalende factor is. Bijvoorbeeld een keer met Sofia (zus van Oana) naar de kamer gegaan en de daad was prima, maar Social talk was niet mogelijk. Met Honey ook even proberen een gesprek te voeren. Maar bleef hangen in een vraag antwoordspel. Dat deed mij besluiten niet de kamer op te gaan. Maar mooi is ze.
mentholbear (17 november 2024),Schietgraagft (Vandaag),theobeart (18 november 2024),Ties85 (17 november 2024),WANDELAAR5 (17 november 2024)