Wat mij betreft ben je helemaal vrij om te stemmen op wie dan ook. Het siert je dat je standvastig bij de PVV blijft. Ik heb vaker gezegd dat ik het teleurstellend vindt voor de mensen die op de PVV hebben gestemd, Wilders ze al jaren in de kou laat staan door voortdurend allerlei beloftes de media in te slingeren waar vervolgens niks maar dan ook helemaal niks van terecht komt. Ik heb ook vaker betoogd dat hij van mij best 4 jaar mag regeren. Voor mijn part met een complete mederheid van 76 zetels. Dan kunnen we uiteindelijk prima beoordelen wat er terecht is gekomen van zijn kabinets- en regeringsbeleid. Wat er nu met dit kabinet gebeurt is te treurig voor woorden en zal geen lang leven beschoren zijn. Ik heb geen kristallen bol op de tafel staan maar iedereen kan toch op zijn klompen aanvoelen dat deze regering op den duur op een mislukking zal uitlopen. Dat is dan niet de schuld van louter de PVV maar van alle vier de coalitie partijen.
Dan nog even een uitsmijter (had hem ook in het humortopic of opmerkelijke nieuws topic kunnen posten) namelijk de kappersrekening Van mevrouw Faber als uitsmijter. Weggegooid geld volgens mij als ik het resultaat zie . . .