Het zou zo maar een quizvraag bij ‘De Slimste mens’ kunnen zijn. Wat is de overeenkomst tussen Mike Tyson en laplagne om een novemberdag in 2024?
Het antwoord is een intikkertje: Zij hebben niet alleen hetzelfde sterrenbeeld, maar maakten zij allebei hun comeback. Tyson als voormalig wereldkampioen in de boksring en laplagne bij Yin Yang. Het was weer genieten in Roermond en eerlijk gezegd lijkt niet eens zo veel veranderd. Toegegeven voor nieuwkomers is het paradijs misschien lastig te vinden, maar het was voor mij een routineklus op de automatische piloot. De parkeerplaats, de entree en de receptie niets lijkt veranderd. Alleen mogen vanaf dit jaar de biljetten in een machine worden achtergelaten. Geen enkel probleem en ook de kleedruimte vertoont veel overeenkomsten met het verleden. Natuurlijk zijn in Yin Yang veranderingen aangebracht. Klagen is zo makkelijk en ja, het saunagedeelte is verdwenen. Elk nadeel, heeft z’n voordeel. Het was daar voor mij altijd spekglad en mijn angst voor de eerste gipsvlucht vanuit Roermond was heel groot. Tijdens mijn rentree in Yin Yang heb ik geen enkel moment getwijfeld of ik onderuit zou gaan. Misschien wel voor de diversiteit van zo’n dertig vrouwen: van de inmiddels traditionele Roemeense klasjes, veel bekende damesgezichten uit Golden Gate, enkele jagers die de Nederlands/Belgische taal beheersen en één Duitse schoonheid.
Dat was Kira. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik naar de bar liep voor een bakkie koffie. Ze knikte met een ondeugende blik naar mij (zouden meer dames moeten doen in plaats van ‘Hello Baby’) en toen vielen de kwartjes. Ik ken haar uit Golden Time en toen was de cirkel rond. Zij heeft nog altijd een mooi en afgetraind topless lichaam. Geen moment getwijfeld om gelijk met deze goedgevormde dame naar de kamer te gaan. Kira blijft altijd vriendelijk en dat is ook een gave. Het was ouderwets genieten bij deze Duitse dertiger met een mooie voorgestel. Moest aan Theo Reitsma denken: ‘dit is een goed stel (borsten)’. Haar pijpkwaliteiten zijn al heel lang van een ongekende klasse. En ja voor haar fanclub. Je paal wordt voor het pijpen nog steeds geolied. Niet normaal wat lag ik te genieten. Tijdens een time-out moest ik wel lachen om een Whatsapp-bericht van onze ‘chauffeur’: ‘Hier in het restaurant hebben ze pannenkoeken’. Hoezo een hint. Zo’n kans krijg ik niet vaak en daarom verdomd lang genoten van Kira, die mij alle hoeken van de kamer met daglicht heeft laten zien. Tijdens het douchen op de kamer – ook nog altijd een groot pluspunt bij Yin Yang – dacht ik in het kader van regeren is vooruitzien: Kira gaat mijn ‘Miss IJsbeer 2024’ worden. Een minpunt zou kunnen dat zij ook een normale baan heeft en daarom niet zo vaak in Yin Yang aanwezig is. Dat is inmiddels een bekend verhaal, maar misschien is Kira daarom wel zo gretig en werelds op de kamer. Ik heb zo’n voorgevoel dat zij één van de populairste dames in Roermond zal gaan worden.
Over de fantastische keuken van Yin Yang is al veel geschreven, maar de maaltijden zijn wederom van ongekende klasse. Er is écht van alles aanwezig en samengevat: de keuze is reuze. Mannen, dat was smullen. Overdrijven maakt de zaak erger, een van mijn maten uit ons groepje sprak al over een Michelinster.
Nog voor het vallen van de duisternis was Anna mijn voorgerecht. Deze 36-jarige lijkt redelijk nieuw in het wereldje van stoute mannen. Deze Bulgaarse spreekt redelijk Engels, maar zo lang lijkt zij toch niet in Engeland te hebben gewoond. Het was een redelijk goede date. Tijdens het avondeten vergeleek ik Anna met Feyenoord-trainer Brian Priske, die een wereldtopper als Arne Slot moest opvolgen. Dat gold ook voor Anna, want na Kira is bijna elke dame (iets) minder. Ik geloof zeker dat Anna doorgroeikwaliteiten (dit woord scoort goed met scrabble) heeft en ik zal haar de volgende keer zeker niet links laten liggen.
Vriendelijkheid troef bij Cleo, die sinds de heropening van Yin Yang aanwezig is. Het is altijd plezierig om te genieten van deze Roemeense, die inmiddels een aantal clubs op haar palmares heeft staan. Haar sexy outfit doet het hart van menig ijsbeer op hol staan. Jagen staat niet zo in haar woordenboek. Zij blijft meestal op haar stekkie zitten en de mannen komen vanzelf naar haar toe. Het is een genot om samen met Cleo te zijn. Wat een topservice met haar hele parket van verwennerijen en zij beheerst de Engelse taal ook nog eens heel goed. Natuurlijk kunnen de meningen verschillen, maar Cleo blijft voor mij een topper. En misschien nog wel belangrijker: een zekerheid bij Yin Yang.
Samengevat: Yin Yang is back in business. Ook op deze site, want er verschijnen steeds meer verhalen en recensies over de dames. En eigenlijk is dat ook de bedoeling van dit forum. Ook leuk dat Yin Yang weer met de tombola meedoet.