Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
Weergegeven resultaten: 551 t/m 565 van 565
    Last Online
    Vandaag @ 13:06
    Discussies
    2
    Thanks
    3.373

Standaard

Het zou zo maar een quizvraag bij ‘De Slimste mens’ kunnen zijn. Wat is de overeenkomst tussen Mike Tyson en laplagne om een novemberdag in 2024?
    Het antwoord is een intikkertje: Zij hebben niet alleen hetzelfde sterrenbeeld, maar maakten zij allebei hun comeback. Tyson als voormalig wereldkampioen in de boksring en laplagne bij Yin Yang. Het was weer genieten in Roermond en eerlijk gezegd lijkt niet eens zo veel veranderd. Toegegeven voor nieuwkomers is het paradijs misschien lastig te vinden, maar het was voor mij een routineklus op de automatische piloot. De parkeerplaats, de entree en de receptie niets lijkt veranderd. Alleen mogen vanaf dit jaar de biljetten in een machine worden achtergelaten. Geen enkel probleem en ook de kleedruimte vertoont veel overeenkomsten met het verleden. Natuurlijk zijn in Yin Yang veranderingen aangebracht. Klagen is zo makkelijk en ja, het saunagedeelte is verdwenen. Elk nadeel, heeft z’n voordeel. Het was daar voor mij altijd spekglad en mijn angst voor de eerste gipsvlucht vanuit Roermond was heel groot. Tijdens mijn rentree in Yin Yang heb ik geen enkel moment getwijfeld of ik onderuit zou gaan. Misschien wel voor de diversiteit van zo’n dertig vrouwen: van de inmiddels traditionele Roemeense klasjes, veel bekende damesgezichten uit Golden Gate, enkele jagers die de Nederlands/Belgische taal beheersen en één Duitse schoonheid.

Dat was Kira. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik naar de bar liep voor een bakkie koffie. Ze knikte met een ondeugende blik naar mij (zouden meer dames moeten doen in plaats van ‘Hello Baby’) en toen vielen de kwartjes. Ik ken haar uit Golden Time en toen was de cirkel rond. Zij heeft nog altijd een mooi en afgetraind topless lichaam. Geen moment getwijfeld om gelijk met deze goedgevormde dame naar de kamer te gaan. Kira blijft altijd vriendelijk en dat is ook een gave. Het was ouderwets genieten bij deze Duitse dertiger met een mooie voorgestel. Moest aan Theo Reitsma denken: ‘dit is een goed stel (borsten)’. Haar pijpkwaliteiten zijn al heel lang van een ongekende klasse. En ja voor haar fanclub. Je paal wordt voor het pijpen nog steeds geolied. Niet normaal wat lag ik te genieten. Tijdens een time-out moest ik wel lachen om een Whatsapp-bericht van onze ‘chauffeur’: ‘Hier in het restaurant hebben ze pannenkoeken’. Hoezo een hint. Zo’n kans krijg ik niet vaak en daarom verdomd lang genoten van Kira, die mij alle hoeken van de kamer met daglicht heeft laten zien. Tijdens het douchen op de kamer – ook nog altijd een groot pluspunt bij Yin Yang – dacht ik in het kader van regeren is vooruitzien: Kira gaat mijn ‘Miss IJsbeer 2024’ worden. Een minpunt zou kunnen dat zij ook een normale baan heeft en daarom niet zo vaak in Yin Yang aanwezig is. Dat is inmiddels een bekend verhaal, maar misschien is Kira daarom wel zo gretig en werelds op de kamer. Ik heb zo’n voorgevoel dat zij één van de populairste dames in Roermond zal gaan worden.

Over de fantastische keuken van Yin Yang is al veel geschreven, maar de maaltijden zijn wederom van ongekende klasse. Er is écht van alles aanwezig en samengevat: de keuze is reuze. Mannen, dat was smullen. Overdrijven maakt de zaak erger, een van mijn maten uit ons groepje sprak al over een Michelinster.

Nog voor het vallen van de duisternis was Anna mijn voorgerecht. Deze 36-jarige lijkt redelijk nieuw in het wereldje van stoute mannen. Deze Bulgaarse spreekt redelijk Engels, maar zo lang lijkt zij toch niet in Engeland te hebben gewoond. Het was een redelijk goede date. Tijdens het avondeten vergeleek ik Anna met Feyenoord-trainer Brian Priske, die een wereldtopper als Arne Slot moest opvolgen. Dat gold ook voor Anna, want na Kira is bijna elke dame (iets) minder. Ik geloof zeker dat Anna doorgroeikwaliteiten (dit woord scoort goed met scrabble) heeft en ik zal haar de volgende keer zeker niet links laten liggen.

Vriendelijkheid troef bij Cleo, die sinds de heropening van Yin Yang aanwezig is. Het is altijd plezierig om te genieten van deze Roemeense, die inmiddels een aantal clubs op haar palmares heeft staan. Haar sexy outfit doet het hart van menig ijsbeer op hol staan. Jagen staat niet zo in haar woordenboek. Zij blijft meestal op haar stekkie zitten en de mannen komen vanzelf naar haar toe. Het is een genot om samen met Cleo te zijn. Wat een topservice met haar hele parket van verwennerijen en zij beheerst de Engelse taal ook nog eens heel goed. Natuurlijk kunnen de meningen verschillen, maar Cleo blijft voor mij een topper. En misschien nog wel belangrijker: een zekerheid bij Yin Yang.

Samengevat: Yin Yang is back in business. Ook op deze site, want er verschijnen steeds meer verhalen en recensies over de dames. En eigenlijk is dat ook de bedoeling van dit forum. Ook leuk dat Yin Yang weer met de tombola meedoet.

2. Onderstaande 28 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 november 2024),Badjas27 (Gisteren),Bluebear (18 november 2024),broodpoot (Gisteren),buttlover (Vandaag),cavediver (Gisteren),Dannii (Gisteren),donkeywonkey (Vandaag),Elmo3108 (Gisteren),Firehawk (18 november 2024),gignnl (Gisteren),Gustomass (Vandaag),hara1d (Vandaag),Kurt Cobain (18 november 2024),le_belge (Gisteren),mechelen (Gisteren),MeesterMixer (Gisteren),Meme Moo (18 november 2024),mentholbear (Gisteren),mynasch (Gisteren),Paul1968 (Gisteren),pipette (Gisteren),stimpy3 (Vandaag),The Joker (18 november 2024),Toetebel (Gisteren),WANDELAAR5 (18 november 2024),wooley (18 november 2024),yylover (18 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 05:10
    Discussies
    17
    Thanks
    157

Standaard

Ben benieuwd hoe de line-up nu is, nadat de eerste weken erop zitten. Bekende gezichten uit GT/GG periode gespot? Ben benieuwd of er ook wat exotisch bijzit of aanwezig is

Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Discussies
    170
    Thanks
    1.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Helder verslag Kempie, dank. Behalve Natalie en Daniella, welke Bulgaarse dames uit Babylon zag je daar nog meer gisteren?
    Ik heb het niet over babylon gehad. Ik kom daar zo weinig dat ik de dames uit babylon niet zou herkennen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

5. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 13:03
    Discussies
    170
    Thanks
    1.158

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quickstep Bekijk bericht
    Ben benieuwd hoe de line-up nu is, nadat de eerste weken erop zitten. Bekende gezichten uit GT/GG periode gespot? Ben benieuwd of er ook wat exotisch bijzit of aanwezig is
    Ik weer iig dat simina er was.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Vandaag @ 17:06
    Discussies
    58
    Thanks
    1.951

Standaard

Samengevat: Yin Yang is back in business. Ook op deze site, want er verschijnen steeds meer verhalen en recensies over de dames. En eigenlijk is dat ook de bedoeling van dit forum. Ook leuk dat Yin Yang weer met de tombola meedoet.

OMG, Kira en Cleo weer op een club. Een luidere sirene zang is gods onmogelijk. Ben al onderweg......

8. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Discussies
    14
    Thanks
    432

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ik heb het niet over babylon gehad. Ik kom daar zo weinig dat ik de dames uit babylon niet zou herkennen.
    Excuus, Firehawk schreef hierover:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Zag een groepje van 4 a 5 bulgaartjes uit Babylon en Simina die ik ooit een keer in gg gehad heb. Maar helaas een keer gezien en daarna werd ze gepannenkoekt en niet meer gezien. Cleo ook nog even gezien en gegroet en had verder ook genoeg te doen
    Zelf dus in contact gekomen met Nataly en daar een heerlijk kamertje mee gehad zie paspoortje.
    Behalve Natalie en Daniella weet hij neem ik aan wie nog meer? Dank!

Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Discussies
    119
    Thanks
    1.038

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Excuus, Firehawk schreef hierover:

Behalve Natalie en Daniella weet hij neem ik aan wie nog meer? Dank!
    Ik dacht dat Daniella weer haar intrek in Babylon genomen had

Last Online
    Vandaag @ 17:43
    Discussies
    147
    Thanks
    4.336

Standaard

Bulgaarse Daniella van Babylon is ook nog steeds in yy, althans afgelopen zondag. Een andere heette Denisa zei Nataly maar die kon ik niet. Wat langere slanke Bulgaarse die beetje qua gezicht op Daniella lijkt.
    Dan was er nog die dikkere Bulgaarse meid uit Babylon waar ik de naam niet van ken. Heeft zo'n tatoeage van een zon rond de navel. Daar was ook nog een blonde Bulgaarse bij waar ik de naam niet van ken en ook niet weet of zij in Babylon heeft gewerkt.

12. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Dannii (Vandaag),forgetskinnyletsgetfatty (Vandaag),MeesterMixer (Vandaag),mentholbear (Vandaag),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    1.038

Standaard

Bulgaarse Daniella van Babylon is ook nog steeds in yy, althans afgelopen zondag. Een andere heette Denisa zei Nataly maar die kon ik niet. Wat langere slanke Bulgaarse die beetje qua gezicht op Daniella lijkt.
    Dan was er nog die dikkere Bulgaarse meid uit Babylon waar ik de naam niet van ken. Heeft zo'n tatoeage van een zon rond de navel. Daar was ook nog een blonde Bulgaarse bij waar ik de naam niet van ken en ook niet weet of zij in Babylon heeft gewerkt.
    Denisa is een aanwinst.

14. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Dannii (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

Ze hebben de binnen sauna iets breder gemaakt nu kunnen er twee liggen en twee zitten.Het was er dinsdag avond niet druk.

16. Onderstaande 2 leden hebben wellness boy bedankt voor deze bijdrage:

Dannii (Vandaag),mentholbear (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 12:46
    Discussies
    17
    Thanks
    2.078

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wellness boy Bekijk bericht
    Ze hebben de binnen sauna iets breder gemaakt...Het was er dinsdag avond niet druk.
    Enkel in de sauna of in gans de club?

18. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

Purrfect (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 09:44
    Discussies
    14
    Thanks
    432

Standaard

Dank. Denisa is erg lekker en goed, mooie aanwinst dus! Dat dikkertje zou ik waar ook ter wereld overslaan (loopt continu te stalken in Elsdorf).

Last Online
    Vandaag @ 16:59
    Discussies
    8
    Thanks
    9.879

Standaard

Zondag het universum van Ying Yang voor het eerst bezocht na de sluiting,
    kwam er in het verleden regelmatig en dan vooral in de zomer als ik gebruik kon maken van het zwembad te midden van lommerrijke bomen.
    Had met een aantal gelijkgestemden deze dag uitgekozen omdat ik de laatste tijd de zondag prevaleer boven te drukke zaterdagen en als extra prikkel was daar ook nog een sympathieke prijs!
    Denk dat mede door de aanbevelingen en commentaren van vele ijsberen na de opening het licht is gaan branden het management,
    ook prima dat men het ijsberenforum in het hart gesloten heeft want een betere publiciteit dan dit Forum is niet voorhanden
    Er is al bijzonder veel bericht en vooral over de fraaie herrijzenis van YY dus ga dat niet allemaal herhalen want het geweldig mooi geworden,
    sauna,kwaliteit van het eten,restaurant,bar,zwembad,sauna etc. etc.
    Zag vele bekende ijsberen ook o.a. GG waar ik vaak kwam maar ook vanuit Penelope,Venus en AG.
    Het zelfde geld voor de dames van Ella,Simina,Reni,Kira tot Cleo ruim dertig DVP waren er aanwezig of waren voorgaande dagen aanwezig.
    Na een smaakvol ontbijt met spiegeleitjes wat bijgepraat met wooley,Firehawk en later met Joker, Rino i23en vele andere ijsberen.
    Biertje gedronken,genoten van een goed op temperatuur zijne ruime sauna en het luie lichaam tot wat actie gebracht in zwembad,
    denk dat de meeste ijsberen de lauwe temperatuur prima vonden zelf ben ik meer voor koud water,maar ja ben ook een beetje vreemde vogel
    Plotseling werd ik geknuffeld door een welgevormde met de juiste rondingen en een lief vriendelijk gezicht,
    warempel milfje Rihana was ook aanwezig en deze snoezepoes ken ik goed van o.a. Villa Marisol,Gallardo,Venus en Finca Erotica en we hadden elkaar veel te vertellen op ons knuffelbankje,
    aansluitend deze lieve dame voor een uurtje gehuurd en onze intrek genomen in suite 17 zo mag je deze fraaie kamer met douche wel noemen!
    Rihana was gekleed in een blauwe bikini waar haar heerlijke borsten smeekten om bevrijd te worden van hun blauwe omhulsel,
    daarna was het vrijen,kussen afgewisseld met een fijne BJ en positiewisselingen om uiteindelijk milieuvriendelijk mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid te geven.
    Het was een fijne GFE sessie met Rihana die ik lange tijd niet gezien had
    Nog een biertje gedronken met mijn ondeugende kameraden die het ook prima naar hun zin hadden en tevreden om 16.30 uur vertrokken naar een volgend afspraakje met twee nooddruftige dames,
    resumé : van 11.00 uur tot 16.30 genoten van deze club met al bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst door een vriendelijke dame en heer,
    ook bij mijn vertrek werd gevraagd of alles naar de zin was geweest en ik kon alleen maar bevestigend antwoorden en men ziet mij binnenkort absoluut weer,
    dan echter doordeweeks want het zag grijs van de meer als honderd aanwezige ijsberen was tevens ook de haarkleur van meeste aanwezige ijsberen of kaal
    Dus op weg naar op mijn volgende dates en niet meteen door naar de mooie Veluwe

21. Onderstaande 17 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (Vandaag),db2 (Vandaag),Firehawk (Vandaag),Gustomass (Vandaag),Liefje (Vandaag),mechelen (Vandaag),mentholbear (Vandaag),mynasch (Vandaag),Paul1968 (Vandaag),pret (Vandaag),Purrfect (Vandaag),Reinstecke Fuchs (Vandaag),rmjhexe (Vandaag),schoolmeester (Vandaag),Siberische tijger (Vandaag),Toetebel (Vandaag),WANDELAAR5 (Vandaag)

Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Discussies
    287
    Thanks
    29.344

Standaard

. Een andere heette Denisa zei Nataly
    Mogen in YY geen dubbele namen?

P.S. Ik hoop dat de Daria die voor de sluiting in YY was weer een comeback maakt...

Last Online
    Discussies
    119
    Thanks
    1.038

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Mogen in YY geen dubbele namen?

P.S. Ik hoop dat de Daria die voor de sluiting in YY was weer een comeback maakt...
    Hoezo dat zo ? Denisa en Nataly hadden deze namen in Babylon toch ook ? Tenminste als Denisa dezelfde is.

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten