Pagina 176 van 184 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.376 t/m 4.400 van 4588

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Discussies
    5
    Thanks
    814

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    of bedoel je 5 unieke posts per week die nog niet elders te lezen waren?
    Weet ik niet precies, af en toe keek ik en dan zag je een paar nieuwe posts maar idd vooral van leden die hier ook iets hadden geschreven.

Last Online
    23 december 2024 @ 08:03
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

Gisteren 2 november op deze koude zaterdag naar Elsdorf gereden omdat mijn partners in crime niet naar Vaals kwamen toch koers gezet naar Babylon en om 11.45 mijn berenhandoeken in ontvangst genomen en lekker ontbijt gepakt heb. Heerlijke saunaronde gedaan en nu zwembad goed is afgekoeld de ideale koelplek en heerlijk genoten. Ik kwam eerder samen binnen met Mandy en eigenlijk wist ik al dat ik daar mee ging kameren en na even te chillen in de kino was ze daar natuurlijk al. Alles op volle oorlogssterkte en in tegenstelling tot vorige keer nu alles in een half uur verpakt en dat was een gfe pse half uurtje. Even lekker bordje spaghetti op en lekker chillen. Vervolgens nog een heerlijk rondje sauna gedaan alleen sommigen die doen een menthol aufguss waarbij ze de sauna ondraaglijk maken maar deur open en niemand verkouden. Na deze ronde even in de serre gaan zitten en zat naast Anna Marie. Deze dame al eerder gesproken en gewoon over van alles en nog wat gekletst en ondanks dat ze ouder is heeft ze een prima lijf. Besloten om samen een kamer op te zoeken en dit was een heerlijke kamer waarbij ze mij zo intens liet komen dat ik het over het kopschot van het bed heen ging en de muur weer bijgestuct is. Hierna lekker rustig aangedaan, het was niet heel druk en er wordt veel voetbal gekeken en wat me ook opvalt is dat er paar dames zijn die elke zaterdag met dezelfde man de dag vullen. Ik zou gaan samenwonen maar wie ben ik. Verschilende dames op mijn agenda, had Ani een sessie beloofd, en bij mijn vorige bezoek was mijn eerste kamer wat professioneel en was ik de naam vergeten maar toen ik lekker in de kino lag te slapen kwam ze heerlijk bij me liggen en hebben we een half uurtje lekker gelegen maar uiteraard merkte zij dat er iets zat te kloppen en langzaam op verkenningstocht gegaan waarbij Jamie zich lekker vrij liet gaan en we een heerlijke sessie in de kino hebben gedaan, ik ze hard en zacht in verschillende standjes heb genomen, Ani niet blij was met het beeld, en heerlijk het witte goud in gelukkig een geel condoom geschoten, de rode laten de vlag meestal meteen vallen. Lekker gedoucht en wat van het nieuwe eten genomen wat prima verzorgt was maar geen energie gevonden voor een vierde sessie. Is toch gewoon mijn favoriete club weer en snel terug

3. Onderstaande 12 leden hebben edwinhotel bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 november 2024),AVENTADOR ( 4 november 2024),donkeywonkey ( 5 november 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 november 2024),Gustomass ( 3 november 2024),Kurt Cobain ( 3 november 2024),le_belge ( 3 november 2024),MeesterMixer ( 4 november 2024),mentholbear ( 4 november 2024),Patjax ( 3 november 2024),spermite ( 4 december 2024),Wentelt Eefje ( 7 november 2024)

Last Online
    Gisteren @ 07:19
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Mensen die jou een beetje kennen kunnen aan een naam en een half woord al genoeg hebben om te weten of zo een dame een interessante optie is.
    Als je op basis van de ervaring van een ander laat afhangen of een dame een geschikte kandidate is voor een kamergang is het misschien tijd om een andere hobby te zoeken. Zo heeft clubmaatje FH een andere smaak in dames. Als hij het over een lekkere kont heeft dan associeer ik dat met een toeptafel of drilpudding. Wat ik slank vind is voor hem een skelet. De kans dat wij met dezelfde dame op een kamer belanden is dan ook minimaal zelfs als ze de kwalificatie topper krijgt.

Als ik bv madam X een topper noem, dan snappen de meesten dat haar kunde én inzet tot de hoogste regionen behoren.
    Effe kijken wat jouw definitie van een topper is. Een kwalificatie die ik trouwens zelden zie in je recensies. Wel het volgende kunnen vinden.

Een heerlijke kamergang zijn de kunsten goed. Bij geweldig zijn de kunsten goed en/OF(!) kan ze er zelf ook van genieten.
    Geweldige kamergang is in dat opzichte minder concreet dan heerlijke kamergang, maar dat komt dus door het principe van niet meer delen van kamerdetails.
    Even kijken wat heerlijk en geweldig nou precies bij jou inhouden.

Maar ik kan dus genieten van een goeie GFE met intiem knuffelen, lekker tongzoenen, oudewetse pijpkunsten, pussy sliden, etc. Dus dan kan een kamergang heerlijk worden. Net als na bij eten is heerlijk een compliment.

Ik geniet er ook van als een dame zelf van de kamergang geniet. Of dat ze een Oscar op haar schoorsteen heeft staan
    Dus nog beter dan heerlijk wordt voor mij geweldig. De kok heeft zich dan wat mij betreft zich van zijn (of haar in dit geval) beste kant laten zien.
    Je hebt herhaaldelijk laten doorschemeren dat een kamergang het predikaat geweldig krijgt als je haar “pisbak” langdurig hebt gelikt en zij een (oscarwaardig) orgasme beleeft. Voor mij geen meerwaarde waardoor deze kwalificatie voor mij nietszeggend is.

Zo lang een DVP de zaak niet belazerd (tijd extra rekenen, afspraken niet nakomen, etc.) of tijd smokkelt (oh condooms zijn toevallig op ofzo icm lang wegblijven om zich zogenaamd op te frissen, met d'r mobieltje spelen tijdens de kamergang, etc.) is een kamergang voor mij al een voldoende.

Maar goed, heb het al vaker gezegd, ik ben verder de moeilijkste niet. Zelfs als de pijpkunsten matig waren, overdreven gekreun erbij komt kijken, en een half uur 25 minuten blijken te zijn. Als gevraagd zou worden of het 'gesmaakt' had zou het beleefde antwoord zijn, ja hoor, het was lekker.
    Je zegt niet de moeilijkste te zijn wat wel duidelijk is als een kamergang voldoende is als ze aan niet sex gerelateerde zaken voldoet zoals zich aan de tijd houden, geen tijd trekken en niet met mobieltje spelen. Denk dat er weinig beren zijn die dan een kamergang als voldoende bestempelen. Ik ben ook niet de moeilijkste. Nieuwe dames krijgen altijd minimaal een uur om een plekje in mijn balboekje te verwerven.

En nog beter dan dat wordt uitmuntend. De maaltijd of kamergang heeft dan mijn stoutste dromen overtroffen. Van die zeldzame magische momenten dat er een orgasme in je mond ontstaat. In het eerste geval als het ware, en in het tweede geval meestal letterlijk

Dus zo stelt deze veelvraat zijn dames recensies op. Inderdaad niet heel veel zeggend. Maar net als met zo veel lovende of kritische recensies, hangt veel van de klik af of het wat wordt.
    De essentie maar even dikgedrukt aangepast. Toch nog iets gevonden waarmee ik het eens ben. Elke ervaring is subjectief en een puur persoonlijke beleving waarbij de klik absoluut een rol meespeelt.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

5. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (27 november 2024),Wentelt Eefje ( 7 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:52
    Discussies
    115
    Thanks
    20.051

Standaard

Als ik bv madam X een topper noem, dan snappen de meesten dat haar kunde én inzet tot de hoogste regionen behoren.
    Pfft Patjax, dat je hier zo op in gaat. Duidelijk ironisch bedoeld en vol zelfspot. Ik heb smakelijk gelachen om deze post.

Last Online
    Gisteren @ 07:19
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Pfft Patjax, dat je hier zo op in gaat.
    Dat heb ik dan weer bij jou als je in de diverse topics het halve internet hebt afgestruind om jouw beweringen/stellingen te ondersteunen.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

8. Onderstaande 3 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (27 november 2024),Pierke69 (26 november 2024),Wentelt Eefje ( 7 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:52
    Discussies
    115
    Thanks
    20.051

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Dat heb ik dan weer bij jou als je in de diverse topics het halve internet hebt afgestruind om jouw beweringen/stellingen te ondersteunen.
    Daar heb je zeker een punt. Maar dat betreft dan weer geen reacties op ironisch bedoelde berichten van anderen.

Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Discussies
    51
    Thanks
    5.096

Standaard

Daar heb je zeker een punt. Maar dat betreft dan weer geen reacties op ironisch bedoelde berichten van anderen.
    Mijn berichten zijn inderdaad altijd bloedserieus

11. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 3 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 02:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Als je op basis van de ervaring van een ander laat afhangen of een dame een geschikte kandidate is voor een kamergang is het misschien tijd om een andere hobby te zoeken.

Effe kijken wat jouw definitie van een topper is. Een kwalificatie die ik trouwens zelden zie in je recensies. Wel het volgende kunnen vinden.

Denk dat er weinig beren zijn die dan een kamergang als voldoende bestempelen.
    Ik laat een kamergang er niet van af hangen, maar het helpt me wel in mijn quest naar een kamergenote.
    En ja, zo weet ik dat Firehawk inderdaad een andere smaak heeft als ik, en hou ik daar rekening mee bij het lezen van zijn verslagjes.
    Maar als bv jij, wandelaar5 of pret een dame interessant vinden, ze best ook wel eens in mijn straatje zou kunnen passen.

En tja, dat ik weinig over toppers schrijf, komt doordat ik ze helaas zelden tegenkomt.
    Mary in Happy (laatste keer niet meer gezien), Ara en Luxandra in Living Room en Cleo in Yin Yang zijn de enige 4 bij mij die voor dat predikaat in aanmerking komen.

Daarnaast probeer ik met het GOSC keurmerk mijn medeberen een idee te geven wat voor ervaring het was.

En ik leg de lat inderdaad erg laag voor wat ik een voldoende zou noemen. Maar zie dat dan ook als een 6je. Magertjes. Redelijk. Niks bijzonders, maar ook niet slecht.
    Want wanneer zou je een kamer een voldoende geven?

Duidelijk ironisch bedoeld en vol zelfspot. Ik heb smakelijk gelachen om deze post.
    Absoluut met een dosis zelfspot, maar tussen de regels door zeker ook serieus bedoeld.

13. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 4 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 07:43
    Discussies
    15
    Thanks
    11.900

Standaard

Halloween in Babylon

Afgelopen donderdag was het weer clubdag. Mijn vaste waarde in SS was verhinderd. Bij de aankondiging van de heropening van YY had ik me voorgenomen om deze club nog eens te bezoeken. De informatie op de diverse fora waren echter niet positief. Daarom gekozen voor Babylon.
    Een bezoeker aan deze club had bij een bezoek in de week van Halloween al opgemerkt dat men er voorbereidingen trof voor dit feest. Bij mijn entree zag ik al meteen dat de club versierd was. De theke was verkleed als een heks. De meeste dames hadden zwarte lingerie aan met hier en daar een griezeltattoo. Bella was het mooist verkleed. Er waren echter ook dames die alleen het evakostuum droegen. Gedurende mijn bezoek heb ik ook nog enkele mannelijke bezoekers gezien die helemaal verkleed waren inclusief masker. De meeste mannen waren in de normale gevechtskledij.
    Na de lunch de kino opgezocht om uit te buiken. Ik kreeg als snel gezelschap van de 29-jarige Bulgaarse Mandy. Deze iets forsere dame, die rijkelijk voorzien was van tattoo’s bleek uit Bulgarije te komen en was pas enkele weken werkzaam in Bab. Ze had voor heen in Zwitserland gewerkt. Toen ik aangaf dat er geen kamer inzat is ze toch nog even blijven praten. Vervolgens de jacuzzi opgezocht. Deze had voor mij iets warmer ingesteld kunnen zijn.
    Terug in de bar op zoek gegaan naar Bella en Nicolle. Beide waren onvindbaar. De tijd gedood met een kopje thee. Het duurde niet lang of de tweede Bulgaarse maakte haar opwachting. Victoria was pas enkele dagen werkzaam in Babylon en had ook een verleden in Zwitserland. Ze was naar Duitsland gekomen omdat er in de Zwitserse club teveel regeltjes waren.
    De zwartharige Victoria is 25 jaar en heeft peervormige borsten. Ze gaf aan dat haar lippen 50/50 natuurlijk zijn. Op de kamer zou ze een Ferrari-service geven waarbij ze niet aangaf wat die precies inhield.
    Ik zei dat ik andere plannen had maar beloofde bij haar terug te komen als ik bij een rondgang niet een van mijn beoogde speelvriendinnen zou ontmoeten. Victoria zou ondertussen een sigaretje gaan roken op het binnenterras.
    Alsof het zo moest zijn liep ik bij de koffieautomaat Nicolle tegen het bevallige lijf. Zij had tijd voor mij. Ik meldde mij af bij Victoria en ging met Nicolle mee voor een sessie die 1,5 uur heeft geduurd. Nicolle lust er wel pap van en is wel in voor meer dan de gewone huis-, tuin en keukensex.
    Het was mijn bedoeling om mijn tweede kamer met Bella te maken. Ik had plaatsgenomen schuin tegenover haar vaste plek zodat ik haar meteen kon schaken als ze vrij was. Helaas heb ik haar pas weer gezien toen ik mijn kamer met Leah had gemaakt. Deze zat recht tegenover me. Haar uiterlijk (vrij van grote tattoos) sprak me aan. Ik heb 60 minuten met haar doorgebracht. Ze heeft geen behoefte aan “reclame” en daarom kan ik niet in details treden. Het is mij in ieder geval goed bevallen. Met Leah kan men over alles zeer goed praten. In haar mooie, blonde, hoofd zit namelijk een goed stel hersenen. Als echte beta heb ik dan ook niet alleen van de seks met haar genoten. Ik denk dat er maar weinig dvp’s zijn met zoveel intellectuele bagage als deze jongedame. Seks hebben met een jonge, knappe, slimme dame is niet voor iedereen weggelegd denk ik dan maar.
    Al met al een prima dagje in Babylon doorgebracht. Inruilen van deze club voor YY wanneer ik eens iets anders wil dan SS is dan ook niet aan de orde.

15. Onderstaande 27 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

11cc ( 5 november 2024),AVENTADOR ( 4 november 2024),Dannii ( 4 november 2024),donkeywonkey ( 5 november 2024),Eddy_V ( 4 november 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 november 2024),Getrouwd ( 4 november 2024),Goedemorgenallemaal ( 7 november 2024),Gustomass (11 november 2024),ju52 ( 5 november 2024),Klatergoud (17 november 2024),Kurt Cobain ( 4 november 2024),le_belge ( 5 november 2024),mechelen ( 4 november 2024),mentholbear (11 november 2024),noglangnietuitgewandeld ( 4 november 2024),One Dollar ( 4 november 2024),Patjax ( 1 december 2024),pietpotent44 (12 november 2024),schoolmeester ( 4 november 2024),Siberische tijger ( 4 november 2024),spermite ( 4 december 2024),Sphinx ( 4 november 2024),VAZKOR (11 november 2024),WANDELAAR5 ( 4 november 2024),Wentelt Eefje ( 7 november 2024),yylover (11 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 02:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

ZEEZIEK

Door een fikse file vanwege een 3 baans die een 1 baans werd, kwam ik op de 30e van de 10e veel later pas aan dan ik had geplanned. Ik was zelfs zo moe door de file dat ik nabij een parkeer rustplek op de vluchtstrook tussen de vele andere wagens even een dutje heb moeten doen.

Eenmaal binnen de 7 tientjes entree afgetikt voor een set handdoeken.
    Ik vroeg aan de bazin (Anita?) of Bella er toevallig was. Ze wees de dame aan die bij de snoeptafel stond. Even naar elkaar staan zwaaien. Gelukkig, die is in elk geval aanwezig.
    Mary, mijn 2e doel van de dag bleek helaas al te zijn vertrokken. Dat was een domper, want daar had ik me ook op verheugd.

Snel opfrissen. Ik had mijn eigen badjas mee, aangezien Babylon hier niet in voorziet. En gauw op zoek naar miss ijsbeer 2023. Geen getreuzel met vreten of wellness, want wou niet riskeren dat ze voor m'n neus weggekaapt werd. Die voederbakken en jacuzzi lopen niet weg...
    Bella bleek zich intussen genesteld te hebben op 'haar' bankje tegenover het grote tv scherm. Naast haar haar gaan zitten voor een kennismakingsgesprekje met dit spring in het veld opdondertje. We zochten een kamertje op waar we heerlijk van elkaar hadden genoten.
    Snap wel waarom deze GOSC meid bij velen favoriet is. Service is prima en ze heeft een leuk speels karakter.
    Had haar nog gevraagd naar d'r miss ijsbeer trofee gevraagd en ze bleek die tot mijn verrassing bij zich te hebben. Leuk om te zien dat zo een gebaar gewaardeerd wordt
    Na afloop nog een presentje gegeven en ze wist er nog eentje voor de bazin te scoren.

Aangezien ik al in Venus een heerlijke steak had genomen, bij Babs alleen een kommetje soep genomen. De inhoud van de voederbakken waren simpele kost die de maag vullen.
    Erna lekker wezen ontspannen in de wellness. Het was wat rustig en sommige dames verveelden zich wat. Een chocomaus zat de hele tijd in de wellness op een ligbedje op d'r mobieltje te pingelen en af en toe een sauna rondje te maken. Komt daar een andere klapekster aan die voor de gein diens pruik opdeed. Ze namen de pruik mee en kwam erna meer een vriendin terug die toen de pruik op had. Ze hadden de grootste lol met de nieuwe look.

De sauna was goed up temperatuur, en zoals altijd is de stoomcabine buiten gebruik. Waarom wordt die toch niet weer in gebruik genomen...? Het zwembad had ik me niet aan gewaagd met dit weer.
    Wel gebruik van de jacuzzi gemaakt die eitjes warmer had gemogen. Eenmaal er in herinnerde ik me weer waarom ik em niet meer fijn vind. Voorheen kon ik er lekker rustig in dobberen. Maar tegenwoordig zit er een veel te sterke motor in die het water circuleert en voor golven zorgt. Ik wordt er zowat zeeziek in...
    Nog een kort dutje en toen bleek het alweer bijna sluitingstijd te zijn. De meeste dames waren al vertrokken. Ik volgde hun voorbeeld maar om niet als laatste de tent te vertrekken. Ik heet immers geen Partycrasher

17. Onderstaande 19 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

11cc (12 november 2024),Agronymus1 (12 november 2024),AVENTADOR (11 november 2024),donkeywonkey (17 november 2024),Gustomass (11 november 2024),Herr Fick (14 november 2024),Husky (12 november 2024),ju52 (12 november 2024),Klatergoud (17 november 2024),Kurt Cobain (13 november 2024),MeesterMixer (12 november 2024),middagbeer (12 november 2024),Patjax ( 1 december 2024),Pierke69 (26 november 2024),Schietgraagft (20 november 2024),schoolmeester (11 november 2024),spermite ( 4 december 2024),stimpy3 (12 november 2024),WANDELAAR5 (11 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 07:43
    Discussies
    15
    Thanks
    11.900

Standaard

Ontmoetingen met Miss IJsbeer 2023 en een kandidate voor miss IJsbeer 2024

Afgelopen vrijdag naar Elsdorf afgereisd. Normaal is donderdag mijn clubdag maar dat was nu niet mogelijk vanwege een zakelijke afspraak. Ik check ook altijd van te voren of mijn favorieten aanwezig zijn. Dat had ik nu niet gedaan.
    Na de verkleedbeurt snel een rondje gemaakt. Bij de vaste plek van Bella lagen haar schoenen dus zij was aanwezig. Nicolle was nergens te vinden. Navraag bij de theke leerde dat zij in Roemenie was. Ze is jarig op 16 november dus blijkbaar wilde ze haar verjaardag thuis vieren.
    Mandy en Victoria, die me bij het vorige bezoek wilden verleiden tot een kamer heb ik de hele middag niet gezien. Hetzelfde geldt voor Leah die volgens Bella ook weer in Roemenië is.
    De lunch viel tegen. Er was wel soep maar er was geen roerei meer en ook geen broodjes. Na melding hiervan kwamen er nieuwe broodjes maar de bak met roerei bleef angstvallig leeg.
    Tijdens het eten viel mij ogen op een dame die voor de kleedruimte op de uitkijk stond. Ze kwam mij onbekend voor. Met haar lichte huidskleur, geen zichtbare tattoos, een normaal postuur en mooie lach wekte ze mijn interesse op. Het was echter tijd om eerst iets uit te rusten in de kino. Ik sukkelde in slaap maar schrok wakker toen dezelfde dame ook de kino betrad. Ze verontschuldigde zich en ging weer weg.
    Terug in de bar werd ik aangesproken door Denisa. Zij wilde mij wel een plezierige tijd bezorgen. Ik besloot echter om eerst met miss IJsbeer 2023 te kameren.
    Bella was verheugd mij te zien. Het werd maar een korte sessie van 60 minuten. Normaal werken we een vast programma af maar deze keer bleef het bij missio en kwamen mijn tong en handen niet in actie. De bedoeling was om later nog een tweede sessie te hebben maar dat is er niet meer van gekomen omdat Bella al door iemand anders bezet was.
    Na een verfrissend douche zocht ik weer de kino op. De dame die me de eerste keer wakker had gemaakt had gezien dat ik de trap naar de kino opliep. Ik hoopte eigenlijk dat ze ook zou komen en dit gebeurde ook. Ze stelde zich voor als Jenny. Het kan ook dat ik het verkeerd verstaan heb en dat ze Jamie heet. Op www.saunaclubs.org wordt namelijk bericht over Jamie en de details die daar gegeven worden komen naadloos overeen met mij bevindingen. Ze is een Bulgaarse die al tien jaar in Duitsland woont en prima Duits spreekt. Ik heb een paspoortje van haar aangemaakt.
    Jenny is een echt lachebekje. Ze vertelde me dat ze eerder in Mannheim heeft gewerkt. Ze was er vertrokken omdat zoals ze zei Roemeense en Bulgaarse dames er de business kapot maken. Toen ik aangaf dat de tarieven er toch veel hoger zijn dan in Babylon gaf ze aan dat ze hier veel meer kamers kon maken en dat dat ruimschoots compenseerde voor de lagere prijs per half uur/uur.
    Ik vroeg haar om een sleutel te halen en wilde met haar meelopen. Jenny stelde echter voor om een kamer in de kino te nemen. Ik ben hier geen voorstander van maar ging toch overstag omdat ik zo snel mogelijk de kennismaking wilde voortzetten. Ik ben zestig minuten met haar op de kamer geweest. Van de eerste tot de laatste minuut was het een groot plezier. Zelden iemand gezien die zo positief in het leven staat en zoveel lacht. Ik heb haar gebeft. Ik weet niet of ze klaargekomen is. Wat ze wel zei is dat het haar opviel dat bijna alle mannen in Bab willen beffen. Zij houdt meer van neuken en gaf aan hierbij ook squirtend klaar te komen. Bij mijn missio is het helaas niet zover gekomen. Jenny doet ook aan anaal (“ist normal, macht Spass, keine Schmerzen”..). Toen ik vroeg om een massage bleek dat niet in haar pakket te zitten. Wel “Eiermassage”. Vingeren stelt ze overigens ook niet op prijs.
    Een derde kamer is niet meer gelukt. Bella was onvindbaar en Denisa was ook nergens te bespeuren.
    Met een tevreden gevoel en de wetenschap dat ik zeker met Jenny op herhaling ga, ben ik naar huis gereden.
    Laatst gewijzigd door Agronymus1; 22 november 2024 om 12:26 Reden: correctie

19. Onderstaande 21 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR (25 november 2024),comcom (22 november 2024),donkeywonkey (29 november 2024),Eddy_V (23 november 2024),forgetskinnyletsgetfatty (22 november 2024),Getrouwd (24 november 2024),jansenroy (22 november 2024),Kurt Cobain (22 november 2024),le_belge (22 november 2024),luminous (23 november 2024),MeesterMixer (22 november 2024),mentholbear (23 november 2024),Patjax (22 november 2024),Pierke69 (26 november 2024),Schietgraagft (11 december 2024),schoolmeester (22 november 2024),Siberische tijger (22 november 2024),snaal88 (25 november 2024),spermite ( 4 december 2024),Struisvogel (23 november 2024),WANDELAAR5 (22 november 2024)

Last Online
    8 maart 2025 @ 03:35
    Discussies
    4
    Thanks
    3.440

Standaard

Voorbeschouwing
    Met dank aan Agronymus1 die in zijn hoedanigheid als juryvoorzitter in al zijn wijsheid mijn schrijfsel over Venus als winnend beoordeelde viel mij de keuze voor een kortings-/vrijkaart ten deel. Een keuze die momenteel nog niet zo makkelijk is. Uiteindelijk voor Babylon gekozen. De club waar ik ruim vijf jaar geleden tot de orde der ijsberen ben toegetreden.

Het voordeel van het schrijven van verslagen is dat je jouw belevenissen nog eens terug kunt lezen. Voor mijn bezoekje uit nieuwsgierigheid mijn eerste kennismaking met deze club en mijn laatste bezoek nog eens gelezen. De dames die destijds mijn debuut kleurden zijn allemaal al in geen tijden meer aanwezig. Gaandeweg de jaren zijn mijn bezoekjes aan Babylon minder geworden en dit jaar pas één keer in het begin van het jaar. Simpelweg omdat zij ook niet aan de neerwaartse spiraal ontkomen zijn en er één dame in een andere club is die er voor mij momenteel ver bovenuit steekt. Zij genoot echter van een welverdiende vakantie waardoor ik weer eens in Babylon een kijkje kon nemen.

De dag zelf
    Rond half twee gearriveerd en mijn kortingskaart en €40 bij Anita met zowaar een glimlach hare zijde omgeruild voor een kleine en grote handdoek plus een kluissleutel. Nadat ik mijn edele delen onder een handdoek had verstopt eerst een bakkie pleur gebrouwen en mij strategisch neergezet zodat ik op mijn gemakkie de aanwezige leenliefde troepen in ogenschouw kon nemen. Op voorhand had ik een vijftal dames oftewel the Furious Five (Isabella, Karla, Leah, Mary en Roxana) in mijn achterhoofd als belangrijkste kandidates om horizontale activiteiten mee te ontplooien. Ze bleken allemaal aanwezig en dat zorgde toch wel voor enige keuzestress. Eerst maar een hapje gegeten en daarna een saunaatje en bubbelbadje gedaan.

Als ik de barruimte inloop loop ik tegen het bevallige lijfje van Roxana. Geen seconde getwijfeld om haar de sleutel te laten halen. Op de kamer is ze spraakzamer dan in de algemene ruimte, is ze bijzonder grappig en is haar geboden service van het niveau waarvoor we de clubs bezoeken. Een uur intens genoten en twee keer geweldig geschoten.

De laatste zweetdruppels verloren in de sauna en na een plons in het zwembad lekker luieren. Karla kwam even polshoogte nemen hoe mijn balboekje eruit zag en na die van haar ernaast te hebben gelegd kwamen we tot de conclusie dat we na iets meer dan een uurtje later haar nieuwe borsten door mij aan een keuring zouden onderwerpen.

Stipt op tijd meldde Karla zich present en we daalden af naar een kelderkamer. Bij nadere inspectie tot de conclusie gekomen dat ik persoonlijk haar natuurlijke borsten beter bij haar lijfje vond passen maar zij is er heppie de peppie mee en dat is het enigste wat telt. Haar pijpkunsten zijn meesterlijk en het gelurk aan mijn fluit resulteerde in een extra duit. Het geheel was gedaan binnen het half uur.

De avondprak lag in de voederbakken en met vlees, gebakken aardappels en groenvoer een bodem gelegd voor verdere fysieke inspanningen. Relaxt genoten van een bakkie pleur om daarna te chillen in het bubbelbad. Hierna op het terras bij het zwembad gaan zitten. Isabella dook op maar het leek alsof ze dwars door mij heen keek. Op dagen dat ze flirterig is durf ik een kamergang met haar wel aan maar als ze zich gedraagt zoals nu sla ik haar over.

Dan duikt Leah op. Behoudens een korte blik op haar kort na binnenkomst had ik haar niet meer gezien. Ik maak een uitnodigend gebaar om naast mij te komen zitten en daar gaat ze op in. Na een kort gesprekje hebben we het terras verkast voor een kamer in de kelder. Een uitstekende sessie volgt met deze intelligente dame. Als er bijna een uur verstreken is vul ik probleemloos het rubber en vraag haar of ze er nog een tweede ronde spielerei aan toe wilt voegen. Na een ja van haar zijde gaan we ons opfrissen en zij haalt wat te drinken voor ons. Met een grote glimlach komt ze terug en al spoedig zou blijken waarom. Na een minuutje ofzo wordt er op de deur geklopt met enkel het woord roomservice. Ik herken onmiskenbaar de stem van Mary en Leah zegt dat ze Mary tegenkwam en Mary had aan Leah gevraagd of ze mij nog had gezien. Daar was dit ideetje ontstaan. Leah zegt dat ze me niet voor het blok wil zetten en als ik het niet wil het geen probleem is en voegt eraan toe dat als ik alleen met Mary wil zijn dit ook kan. Als de mogelijkheid zich aandient moet je hem pakken is mijn filosofie. Dus lig ik ineens onverwacht tussen twee schoonheden in. Terwijl ik tongzoen met Leah duikt Mary vol overtuiging op Pierlala om hem te pijpen. Na een tijdje wisselen ze van positie wat daarna weer gevolgd wordt door een potje simultaan pijpen. Ik zag ergens de benaming sandwich blowjob maar zelf noem ik het de hotdog blowjob. De aanblik van twee bloedmooie koppies die zich gelijktijdig bekommeren om mijn lustspier is geweldig. Dit voordeel heeft natuurlijk ook een nadeel en dat is dat mijn zaad zich klaarmaakt om een weg naar buiten te banen. Ik laat de keuze aan de dames wie en hoe ze het doen. Het is Mary die deze taak op zich neemt terwijl Leah en ik tongzoenen. Een perfect einde van een half uur visueel en oraal genot. Dit schreeuwt om een herhaling en we spreken af bij een volgend bezoekje dit plaats te laten vinden met dien verstande dat we vanaf het begin met zijn drieën gaan.

Na een verfrissend douchke bleek er gelukkig nog voldoende in de voederbakken en groenbakken te liggen om een hongerklop te voorkomen. Nog lekker in het bubbelbad nagenoten van de erotische belevenissen om daarna afscheid te nemen van de dames en de rode handdoek voor de laatste keer deze dag af te doen. Met een grote glimlach na hoogstaande sex met the Fantastic Four de sleutel bij Anita ingeleverd. Hartelijke dank aan Agronymus1, club en forum voor het kortingskaartje. Het volgend bezoekje zal ditmaal niet weer meer dan een half jaar op zich laten wachten.

Nabeschouwing
    Net als bij de meeste clubs is het qua sfeer minder geworden. De tijden dat er streng werd toegezien op de dames op het tokkelen op hun telefoon zijn voorbij. Sauna en bubbelbad waren goed op temperatuur en zwembad lekker om af te koelen. Bediening aan de bar blijft belabberd. Eten is niet hoogstaand voor een club met een dergelijke entreeprijs en het ontbreken van de drie keuzemenu’s uit het verleden een groot gemis. Hoofdmoot blijft echter de kwaliteit van de geleverde kamerservice door de dames. Deze is bij het merendeel goed tot zeer goed verzorgd waardoor de mindere punten tot randzaken verworden.

21. Onderstaande 21 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 november 2024),AVENTADOR (27 november 2024),comcom (27 november 2024),donkeywonkey (29 november 2024),forgetskinnyletsgetfatty (26 november 2024),Getrouwd (27 november 2024),Giodude (27 november 2024),Gustomass (26 november 2024),ju52 (26 november 2024),Kurt Cobain (26 november 2024),Levitrus (27 november 2024),le_belge (26 november 2024),MeesterMixer (27 november 2024),mentholbear (27 november 2024),nick n. (27 november 2024),Patjax (27 november 2024),Paul1968 (26 november 2024),pret (26 november 2024),Schietgraagft (27 november 2024),spermite (10 december 2024),WANDELAAR5 (26 november 2024)

Last Online
    Gisteren @ 17:51
    Discussies
    8
    Thanks
    2.764

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pierke69 Bekijk bericht
    the Furious Five (Isabella, Karla, Leah, Mary en Roxana)
    Deze vijf zijn ook mijn (visuele) favorieten bij Babylon. Ik ben het ook eens met de verdere beoordeling over Isabella - dan blijven “furious four” over...

Een trio met Leah en Mary is naar mijn mening onverslaanbaar. Ik kan geen twee mooiere vrouwen bedenken om te doen wat hierboven zo indrukwekkend is beschreven.

Snelle vraag aan Pierke69: Wanneer vond dit bezoek aan Babylon plaats? Betekent dit dat ik een kans heb om deze schoonheden te ontmoeten op mijn volgende reis naar Elsdorf - misschien overmorgen (donderdag)?

23. Onderstaande 2 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 november 2024),Pierke69 (26 november 2024)

Last Online
    8 maart 2025 @ 03:35
    Discussies
    4
    Thanks
    3.440

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
    Snelle vraag aan Pierke69: Wanneer vond dit bezoek aan Babylon plaats? Betekent dit dat ik een kans heb om deze schoonheden te ontmoeten op mijn volgende reis naar Elsdorf - misschien overmorgen (donderdag)?
    Was in oktober. Leah zou volgens eigen zeggen vanaf komend weekend weer in Babylon aanwezig zijn. Van de anderen heb ik geen weet.

25. Onderstaande 5 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 november 2024),Giodude (27 december 2024),le_belge (26 november 2024),Patjax (27 november 2024),WANDELAAR5 (26 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    14
    Thanks
    675

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
    Leah is sinds paar dagen alweer terug. Mary waarschijnlijk vandaag, dus morgen kun je ze mogelijk beiden tegelijk treffen, enjoy!

27. Onderstaande 5 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 november 2024),Giodude (27 november 2024),le_belge (27 november 2024),mentholbear (29 november 2024),WANDELAAR5 (27 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 13:20
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

Iemand Daniela gespot.

Last Online
    Gisteren @ 17:51
    Discussies
    8
    Thanks
    2.764

Standaard The Furious... Two

Een paar dagen geleden bedacht een collega hier op het forum de term Furious Five in verband met de Babylon-lineup. Hiermee worden de dames Isabella, Karla, Leah, Mary en Roxana bedoeld, die door Pierke69, door mijzelf en waarschijnlijk door vele andere bezoekers als de aantrekkelijkste dames van de club worden beschouwd. Toen ik nu zelf in Elsdorf opdook (mede dankzij een kortingskaart van dit forum), zag ik al snel vier van deze vijf schoonheden - alleen Karla ontbrak - en was dan ook vol verwachting van een leuke dag in de club. Het werd inderdaad leuk, maar niet zoals verwacht...

Zoals altijd was ik vrij vroeg in de club en beleefde het geleidelijke ontwaken van Babylon met een paar coffie en een goed ontbijt. Deze keer leek het ontwaken echter nog moeilijker dan gewoonlijk. Ik had het gevoel dat er tot ver in de middag bijna geen dialoog of andere communicatie was tussen mannen en vrouwen. De mannen zaten aan de eettafel, aan de bar of in de fauteuils, alleen of in kleine groepjes. En apart, de vrouwen, alleen bezig met hun mobiele telefoons of gretig kletsend met collega's, meestal rokend in de veranda. Er waren natuurlijk ook koppeltjes, die een kamer binnengingen, maar op de een of andere manier zonder enig openbaar “voorspel”. Dus, ontmoetten, een paar woorden en huschhusch naar de kamer. Er was op dat moment geen spoor van enige vorm van zinderende erotiek of wederzijdse flirtpogingen.

Voor mij persoonlijk was het niet anders. Elke poging om oogcontact te maken met onder andere Mary, Leah, Isabella of Roxanna werd consequent genegeerd. Ik ben eerder al met alle vier in de kamer geweest, vooral met de eerste twee. Maar zoals ik al zei, niets, geen reactie, geen glimlach, geen knipoog. Ze keken gewoon dwars door me heen! Ik herinnerde me hoe het andersom voelde in de “Golden Time” (ja, dat is lang geleden...): Aantrekkelijke dames lachten naar me en als ik niet met ze naar de kamer wilde, was het aan mij om weg te kijken of op de een of andere manier aan hun flirtpogingen te ontsnappen...

Terug naar Babylon. Het liep dus anders dan verwacht: EVELYN keek me van een afstandje geïnteresseerd aan, zocht oogcontact, glimlachte, zwaaide en kwam uiteindelijk met een verleidelijke tred naar me toe. Ik heb in het verleden ook al een kamer gedeeld met deze mooie vrouw; ze herkende me, begon een ongedwongen gesprek en deed wat een vrouw in een club doet als ze betaalde tijd met een man wil doorbrengen. Ik reageerde natuurlijk op haar opmerking dat er de laatste tijd zo weinig mannen in Babylon zijn. Mijn beschrijving van de situatie zoals ik die ondervond (zie hierboven) beantwoordde zij alleen met een goedkeurend hoofdknikje. Dat Evelyn zelf duidelijk geen last heeft van deze lethargische, passieve, ongeïnteresseerde houding kon ik ook later op de dag waarnemen, toen ze niet koppig op haar gebruikelijke plek bleef zitten, maar zich herhaaldelijk in verleidelijke poses en met een glimlach op een bank plaatste en probeerde de passerende mannen te vangen...

Mij had Evelyn dus al “gevangen”. We hadden een heerlijk en, voor mij, zeer bevredigend half uur in de kamer. Nog een opmerking: Evelyns vergrote borsten zien er volgens mij beter uit dan ze aanvoelen. Ze zijn ook nog steeds een beetje gevoelig om aan te raken. En aangezien ik niet van “grote” borsten houd, hebben ze in mijn ogen geen meerwaarde...

Na deze eerste drukverlaging heb ik genoten van de andere voorzieningen van de club: Bar, eten, sauna, bubbelbad,... - allemaal naar tevredenheid!

En toen werd ik benaderd door ADELINA, die aan het begin van mijn bezoek al had geprobeerd contact met me te leggen - maar op dat moment was ik nog volledig gefocust op mijn Furious Four en had ik haar dus vriendelijk afgewezen. Nu deed Adelina dus een nieuwe poging, en ze was behoorlijk vasthoudend en uiterst vriendelijk. Visueel zou Adelina niet mijn eerste keuze zijn - maar als Mary, Leah, Roxana en Isabella haar niet willen, dan .... pffff. Ik had een leuk en openhartig gesprek met Adelina, een ontspannen babbel, een wederzijdse interesse... En toen Adelina vertelde dat ze net in het bubbelbad had gezeten, werd mijn interesse nog groter . Ja, zei ze, ze wilde graag ook met mij in het bubbelbad. En ja, dat was geen extraatje, dat was hetzelfde als kamertijd, zeg maar... Zo gezegd, zo gedaan: Ik had een heel innig, heel nat, heel heet voorspel met Adelina in de whirlpool, waar ik echt van genoot . Ik kon het niet oneens zijn met haar voorstel om daarna samen te douchen (elkaar inzepen) en even naar de sauna te gaan om af te drogen. In de sauna was het kort zoals je vaak in pornofilms ziet... Ik moest “stop” roepen en we verplaatsten onze verdere activiteiten naar een meer privéruimte. Zoals altijd, geen details vanaf daar, alleen een korte opmerking om te zeggen dat het heel, heel fijn was voor mij!

Moet ik nog zeggen hoe leuk ik het vond om bij Adelina te zijn? Ze heeft de Furious Four in één keer ingehaald! Maar: tijdens ons latere gesprek over een mogelijke reünie in de nabije toekomst kondigde ze aan dat ze op 20 december naar huis zou reizen. En of ze terug zou zijn in het nieuwe jaar liet ze open, verwijzend naar haar “andere baan” thuis. In ieder geval kan ik deze vrouw onvoorwaardelijk aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd zou kunnen zijn, maar ik wil wel waarschuwen om haast te maken...

30. Onderstaande 19 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

11cc ( 2 december 2024),Agronymus1 (29 november 2024),AVENTADOR (29 november 2024),comcom (29 november 2024),Dannii (29 november 2024),donkeywonkey (29 november 2024),Giodude (30 november 2024),ju52 (30 november 2024),Kurt Cobain (29 november 2024),mechelen (29 november 2024),MeesterMixer (30 november 2024),mentholbear (29 november 2024),Patjax ( 1 december 2024),Pierke69 (29 november 2024),Siberische tijger (29 november 2024),spermite (10 december 2024),VAZKOR (27 december 2024),WANDELAAR5 (29 november 2024),yylover (29 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:17
    Discussies
    40
    Thanks
    764

Standaard

Donderdag 28 nov weer eens naar Babylon gereden. Het was alweer wat maanden geleden dat ik een saunaclub bezocht. De volle mep betaald en na het omkleden een van de twee nog aanwezige gebakken eitjes verorberd met het kapje brood dat er nog lag. Maar het was dan ook al kwart voor een. Ik vond de club die dag redelijk goed bezet. Er liepen een dertigtal dames rond en het herenaantal zal ook telkens rondom de dertig zijn geweest. Het voordeel van een club als Babylon is dat je zeker weet dat meiden met een goede performance aanwezig zijn. Het verloop is behoorlijk laag en de meesten komen ook weer terug. Antonia liep er bijv weer rond. Mijn favo is daar Bella en ik werd hartelijk door haar begroet. Zoals altijd weer een zeer aangenaam uur met haar doorgebracht.

Met een saunabezoek, dompeling in de whirlpool en een krantje lezen in het rookgedeelte (was er rustig want te koud voor de dames!) vloog de middag voorbij.
    Om half zeven tevreden weer naar huis gegaan!
    Enkele van de aanwezigen: Isabelle, Antonia, Bella, Paris, Anais, Mary, Rebecca.
    Vivienne en Christina heb ik niet gezien. Maar de laatste zullen door weinig gemist zijn. Geen bekende ijsberen gezien. Ik denk alleen maar Duitsers waaronder de oudere stammi.

32. Onderstaande 19 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

11cc ( 2 december 2024),Agronymus1 (29 november 2024),Dannii (30 november 2024),donkeywonkey (29 november 2024),forgetskinnyletsgetfatty (29 november 2024),Giodude (30 november 2024),Johan35 ( 2 december 2024),ju52 (30 november 2024),Kurt Cobain (29 november 2024),le_belge (29 november 2024),Massi ( 1 december 2024),mechelen (30 november 2024),MeesterMixer (30 november 2024),mentholbear (29 november 2024),Patjax ( 1 december 2024),Pierke69 (29 november 2024),Schietgraagft ( 2 december 2024),spermite (10 december 2024),WANDELAAR5 (29 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 13:20
    Discussies
    2
    Thanks
    4

Standaard

De feestmand is begonnen, veel clubs, veel aanbiedingen, veel lol, iedereen veel plezier gewenst!

34. Onderstaande leden hebben Eric45 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 4 december 2024)

Last Online
    6 maart 2025 @ 18:57
    Discussies
    20
    Thanks
    780

Standaard

Best of 5, deel 5

Met een aantal vrijkaarten op zak, van Willem en van Toko-9, waarvoor hartelijk dank, ging ik 7 november op pad om in drie dagen tijd 5 saunaclubs te gaan bezoeken en te vergelijken. Mijn schema zag er als volgt uit:

- donderdag 7 november: Acapulco Prime
    - donderdagavond 7 november: Amari Keulen
    - vrijdagmiddag 8 november: Peaches
    - vrijdagavond 8 november: Samya
    - zaterdag 9 november: Babylon

In alle 5 de clubfora zal ik een kort verslagje doen.

Babylon

Ja wat valt er nog te zeggen van Babylon, er is daar al zoveel over geschreven….

Ik kwam aan om 11.00 uur en het was er al lekker druk met ontbijtende mannen en vrouwen, dus sloot me daar maar bij aan. Prima ontbijt. Daarna de heerlijke Jacuzzi in om daarna in de kino (geluid natuurlijk wel iets harder gezet) in de stemming te komen voor een kamer.

Eenmaal weer beneden viel het aanbod vrouwen me wat tegen. Veel milfjes en weinig tot geen jongere vrouwen. Veel oude (!) bekenden.
    Dus toch maar weer wat eten en nog een keer Jacuzzi. Aanbod vrouwen viel daarna toch nog steeds wat tegen, totdat ik Evelien wat beter bekeek. Is eigenlijk niet zo m’n type. Ik houd van naturel, en dat is ik met haar Botox, duck lips, silicons en tattoos allerminst. Ze zag me kijken en kwam naar me toe. Aardige vrouw dus naar de kamer. Heerlijke kamer gehad met haar!!
    HH: ik weet het niet, ze is niet het type (qua uiterlijk) waar ik op val, maar het was echt best een hele goede kamer.

Dus Babylon:

Club: super qua faciliteiten. Echt super. Deze keer wat weinig sfeer
    Dames: deze keer matif qua looks en leeftijd. Aantal vrouwen ok en prijs/kwaliteit ook goed.
    Eten: prima.

Ja en wat is van de vijf clubs nu de beste…..:

Gewoon niet te zeggen: iedereen zoekt iets anders in een club. Voor mij staan Samya (als je party wilt) en Babylon bovenaan. Amari kan wat worden en Prime kan voor mij op dit moment wel gemist worden

36. Onderstaande 11 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 december 2024),comcom ( 4 december 2024),donkeywonkey ( 9 december 2024),ju52 ( 4 december 2024),le_belge ( 4 december 2024),mentholbear ( 4 december 2024),Patjax ( 6 december 2024),spermite (10 december 2024),theobeart ( 5 december 2024),Ties85 ( 5 december 2024),WANDELAAR5 ( 4 december 2024)

Last Online
    6 maart 2025 @ 18:20
    Discussies
    4
    Thanks
    11

Standaard

Anderhalve week geleden weer eens sinds een flinke tijd naar Babylon gereden, op een dinsdag. Was direct bij opening aanwezig. Het was nog rustig maar langzaam maar zeker druppelden er meerdere dames (en heren) binnen. Op een gegeven moment een hele discussie kunnen gadeslaan tussen twee dames die blijkbaar wilden komen werken, waarvan er 1 nieuw was denk ik, en die door de Theke geweigerd werd. Ik kon het niet helemaal volgen maar iets over dat ze haar die dag ervoor ook al verteld had dat ze papieren nodig had of iets dergelijks en zolang ze dat niet had ze er niet in kwam. Iets in die geest.
    De eerste paar dames die binnenkwamen waren allemaal niet echt mijn smaak, wat voller en of ouder maar toen Adelina binnenkwam was er even oogcontact. Een half indisch half roemeens uiterlijk en ze had al snel door dat ik haar wel aantrekkelijk vond. Toen ik haar na wat sauna en bubbelbad tegen het lijf liep was het al snel duidelijk dat we naar een kamer gingen, waar we een uurtje hebben doorgemaakt. Ze vroeg aan het begin wel naar eventuele wensen van mijn kant voor extra's zoals anal of cim, maar op alles heb ik nee gezegd, geen zin in afwijkende dingen, niet mijn ding. Ze is heel erg makkelijk met het pussy-sliden, en dat kan ze ook goed. Ze liet het puntje van mijn jongeheer iedere keer net niet naar binnen maar wreef er wel lustig op los over haar clit en haar hele poes. Echt veilig was dat achteraf niet maar wel geil.
    Uitendelijk met blowjob afgemaakt, en hoewel ik haar duidelijk op tijd aangaf dat ik zou gaan spuiten bleef ze maar doorzuigen. Dat had van mij niet gehoeven. Daarna vertelde ze me dat we nog 20 minuten hadden (om het uur vol te maken) en ze heeft me een beetje gemasseerd, wel aardig maar niet meer dan dat. Bij het afrekenen dacht ik netjes te zijn nog even te informeren naar het tarief voor een uur (wist niet zeker of het nou 110 of 120 was) maar toen werd het 140, 30 voor cim. Minder leuke verassing, maar ik had geen zin om er oorlog om te maken.

Daarna nog wat sauna gedaan, en in de bios gezien hoe iemand zich daar liet pijpen, dus openbare sex gebeurt nog steeds.
    Wat gegeten, tja, het is voedsel, en ik zal wel verwend zijn maar echt lekker heb ik het daar nog nooit gevonden. Zeker na de ervaring van YinYang een tijdje terug valt het eten daar wel wat tegen. Maarja, daar kom ik in principe ook niet voor.

Na het eten nog wat rondgehangen en wat zitten kletsen met een Hollander en een Belg die blijkbaar stamgast zijn daar.
    Daarna een paar keer wat oogcontact gezocht met een jong blond meisje, die Gabriella bleek te heten. Ze zat veel op haar telefoon op haar bankje voor de tv, en ze keek zo af en toe wel op maar het duurde lang voordat er echt contact was. Ik was naast de bar gaan zitten en bleef haar maar aankijken, er was immers niet veel beters om naar te kijken. Uiteindelijk liep ze richting bar en sprak me aan. Omdat ze er erg jong uitzag (21 zegt ze) en er goed uitzag was ik wel wat bang, want ik heb vaker de ervaring dat erg jong en lekker vaak op kamer betekent: kijken kijken, nergens aanzitten. Bij Gabriella bleek dat wel mee te vallen, zoenen gaf ze al aan was niet volmondig met tong, en ze duld geen vingers in haar poes, maar verder was gewoon normale service geen probleem.
    Ik vond het een geslaagde kamergang, ookal was het maar een half uurtje. Geen ultra stomende sex of GFE, maar ze heeft een heel leuk lief gezichtje en een prachtig lijf, schitterend strak poesje en dat werkt toch wel goed. Ze is ook nog eens erg aardig en netjes, dus zeker de moeite waard.
    Niet lang daarna aangekleed en naar huis.
    Er was verder niet veel meer te doen, want ECHT mooie meiden vond ik er niet meer bij. Ja, 1 maar die zat de hele tijd op de binnenplaats te roken, en was volgens de andere beren meer madame die haar meiden dirigeerde dan een dame waarmee je zelf naar kamer kunt. Ik heb haar i.i.g. alleen maar daar zien zitten roken, verder niets. Iets met Paris heet ze ofzo, geen idee verder, ook niet verder contact gezocht. Als iemand zo de hele tijd ongeinteresseerd zit te roken en contact vermijdt dan is het voor mij snel duidelijk dat je daar geen tijd in moet steken.

Hoe dan ook, zeker wel een geslaagde dag, maar ik zou het mooi vinden als er meer echt mooie dames zouden zijn die wel de service bieden zoals we dat graag zien. Er lopen voor mij veel vrouwen die ik niet echt aantrekkelijk vind. Misschien is dat maar goed ook anders zou ik er veel te vaak heen willen en dan gaat het een dure hobby worden.

38. Onderstaande 21 leden hebben veuxpastedire bedankt voor deze bijdrage:

11cc ( 6 december 2024),Agronymus1 ( 5 december 2024),AVENTADOR ( 8 december 2024),Bluebear ( 5 december 2024),comcom ( 6 december 2024),donkeywonkey ( 9 december 2024),Elmo3108 ( 8 december 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 5 december 2024),Getrouwd ( 5 december 2024),Kurt Cobain ( 5 december 2024),le_belge ( 5 december 2024),mechelen ( 6 december 2024),MeesterMixer ( 7 december 2024),mentholbear ( 7 december 2024),nick n. ( 5 december 2024),Patjax ( 6 december 2024),Schietgraagft (11 december 2024),schoolmeester ( 6 december 2024),spermite (10 december 2024),theobeart ( 5 december 2024),WANDELAAR5 ( 5 december 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    124
    Thanks
    1.079

Standaard

Heb je een kans gemist door Paris niet aan te spreken. Het is een lieve meid met hele goede service.

40. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 7 december 2024)

Last Online
    6 maart 2025 @ 18:20
    Discussies
    4
    Thanks
    11

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Heb je een kans gemist door Paris niet aan te spreken. Het is een lieve meid met hele goede service.
    Ok, goed te weten voor een volgende keer, niet direct afschrijven dus. Ik denk dat ze dan alleen die dag er echt niet zat om diensten te verlenen maar met andere zaken bezig was. Zelden zo'n ongeinteresseerde dame gezien, niet alleen naar mij toe maar elke man die in de buurt kwam werd volledig genegeerd. Ze had alleen tijd voor zeer korte gesprekjes met een paar van de dames uit haar harem en verder was het de ene na de andere sigaret roken en koffie drinken. Leek wel alsof ze een kantoorbaan had. :-)

42. Onderstaande 2 leden hebben veuxpastedire bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 december 2024),mentholbear ( 7 december 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    124
    Thanks
    1.079

Standaard

Een gesprekje met haar aanknopen en een kamertje maken. Ze kan afstandelijk overkomen. Maar het is een eerlijke meid met degelijke service op de kamer. Zeker als ze je beter kent zal je een fijne GFE krijgen. Indien ze geen interesse in je heeft zal ze je dit op een subtiele manier tijdens het gesprekje laten weten. Dit is veel beter dan de meiden die je toch naar de kamer meenemen en dan een shitservice geven

44. Onderstaande 4 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 december 2024),donkeywonkey ( 9 december 2024),Elmo3108 ( 8 december 2024),mentholbear ( 7 december 2024)

Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    14
    Thanks
    675

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Nou, dat was misschien 7 jaar geleden zo, toen was ze best aardig op de kamer. Sinds ze tot het middenkader behoort, is ze zeer matig (tongzoenen is bv no-go, dat wordt blijkbaar "degelijke service" genoemd tegenwoordig) en idd met heel veel andere dingen bezig dan klanten entertainen (je zou het idd een kantoorbaan kunnen noemen )

Er zijn veel mooiere EN betere dames daar (zoals Karla, Leah, Anais, etc en zelfs Isabella is beter op de kamer).

Adelina is ook vele malen beter qua overgave, intimiteit, etc, dat heeft veuxpastdir gemerkt, maar goed, zoals altijd is het heel persoonlijk

BTW, veuxpastedir: dat je een top sessie van een uur had met Adelina is dus super, maar als je dan in haar mond klaar komt, is de meerprijs van +30 euro natuurlijk heel schappelijk ("normaal" in Babylon, maar veel meiden proberen bij newbees toch echt +50 te rekenen hiervoor). Voor Euro 140 voor een uur stomende sex, met ook nog eens een "onveilig intermezzo", kun je in de meeste andere clubs lang zoeken.

46. Onderstaande 8 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 december 2024),bierbeer ( 5 januari 2025),Dannii ( 7 december 2024),Elmo3108 ( 8 december 2024),hasta la pasta (25 december 2024),mentholbear ( 8 december 2024),spermite (10 december 2024),WANDELAAR5 ( 8 december 2024)

Pagina 176 van 184 EersteEerste ... 76126166172173174175176177178179180 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten