Ik wil even mij hart luchten, ben een beetje in dubio of ik vanavond ga wandelen of niet...
Maar daar gaat het nu niet om.
Wat er gebeurde was dit...
Mijn telefoon gaat, ik neem op:
Goedenavond meneer spreek ik met de heer (naam verleerd uitgesproken ook nog)??? En bent u een man tussen de 25 en 55 jaar? Dan heb ik een fantastische aanbiedig voor uomdat ik de haak er op gooide.tuut tuut tuut tuut
Kunne we op onze telefoon geen telefonische stickers krijgen zoals we die voor "ja wel het huis aan huis blad (je moet toch weten wat je buurman bij de gemeente aanvraagt), nee een reclamedrukwerk" op onze brievenbuis kunnen plakken....
Er gaat geen week voorbij of ze bellen wel voor een andere energiemaatschappij (anderen mogen wel goedkoper zijn, ik blijf waar ik ben, twee jaar terug op eerste kerstdag viel in de straat de stroom uit omdat iemand een slootje groef en binnen een half uur stond er een konvooi van Essent met monteurs, busjes en graafmacjines op de stoep. Vind ik netjes, dus ik blijf), mijn levensverzekering, pensioenopbouw, enquetes naar dit, equetes naar dat en omdat ik als baas van mijn bedrijf sta ingeschreven ook nog eens twee tot drie internetbedrijvengidsen per week..
Ik wil een telefonische sticker.....
Zo ik heb mijn hart gelucht....