ben ook paar keer bij haar geweest,ik heb niet zoveel sexervaring,ik kom ook bij de hoeren om beetje sexervaring op te doen.en daar had zij veel begrip voor,ze is rustig en bescheiden maar om me geil te maken ging ze ook haar lippen aflikken op een stoute manier,toen ik haar doggy en missionaris pakte was egt lekker,vooral t missionaris.ze heeft een lekker kontje en lekkere puntige tieten mooi haar mooi lichaam mooi gezicht en een lekker kaal kutje en ze neemt lekker de tyd voor je.wandelaars deze dame is een AANRADER
Vanmiddag bij deze dame geweest. Ze nam rustig de tijd. Eerst een praatje en ik kon mezelf opfrissen. Daarna werd ik op bed gedirigeerd. Ik mocht haar flinke borsten kussen. Ik vroeg of ze er even naast kwam liggen. Dat was geen probleem en ze bood haar borsten aan om mee te spelen. Na verloop van tijd het cd erom en ik kreeg een heerlijke pijpbeurt. Precies zoals ik het wil, lekker langzaam met diepe halen. Ze ging best wel eenbpoos door. Tijd voor de wip. Ik was haar eerstevandaag dus een likje gel was wel nodig. Zij on top in het ritme bewegend. Dit was wel heel lekker. Stoppen dus anders was het zo voorbij.pff.... Tijd voor missio. Haar benen om me heen stevig wippen. Ze keek me geil aan en ik kon lekker doorstoten. Na een paar minuten naderde het einde. Ik kon niet meer stoppen. Ze kreunde lekker mee op Mn momentje. Nog wat strelen en helpen om uit haar te gaan zonder te morsen. Wassen en nog wat kletsen. Leuke vrouw, echt de moeite waard. Bij het afscheid nog een kus.
Mooie en vriendelijke vrouw. Lekkere natuurlijke borsten.
Ik vond het avontuur met haar altijd top. Zij kan echt heerlijk pijpen, je ontspannen en je neuken tot dat je lekker klaarkomt.
Ik vond Steffi altijd wel de beste in de Leeuwarden.
Vandaag Steffi bezocht, inderdaad een toppertje. Heeft alle tijd voor je, probeert inhet nederlands te communiceren hetgeen haar goed afgaat, qua kwaliteit en prestaties komt ze in de buurt van Mirella, L en J k11.
Vandaag heerlijk gepijpt, als ik wilde neuken moest ik het maar zeggen, voordat de pijpbeurt van start ging eerst lekker knuffelen en tongzoenen.
N.b.: denk om de lippenstift te verwijderen voor je huiswaarts gaat!!!
Heren! Grijp uw kans dit weekend nog even! Stefi laat weten dat ze dinsdag a.s. (16 nov) voor paar maanden weer vertrekt naar huis. En ca. maart 2022 weer terugkeert! Dus gun haar nog even wat zakgeld!
Ik was al een regulier bij haar voordat ze uit Leeuwarden vertrok.
Was weer een heerlijk weerzien met haar.
Nieuwe kamer was al beter voor haar. De kamer waar ze voorheen zat (14) was zo afgelegen met weinig lopers.
Ze heeft aangegeven dat ze begin september weer naar huis gaat om voor haar moeder te zorgen
Zou ongeveer half oktober weer terug zijn.
Steffi is weer terug in NL
en nu in Esperanza 10, bij de buitendeur.
Was weer een lekker terugzien van haar.
Heb haar eerst mooi lekker klaar mogen likken. ze ligt dan heerlijk te kroelen als een krolse kat dan.
Verders PZC en verder dan dat kwam ik niet
Ze zit hier nu, omdat de uitbater van het Hofje te veel vroeg voor de huur en ze had al weinig klandizie.
Ze zit ook te prakkiseren om weer terug te gaan naar thuisland, omdat hier niet zo veel valt te verdienen.
De kamer waar ze nu zit wordt veelal snel voorbij gelopen
Vanmiddag bij Steffi geweest. Het was heel goed. Alles wat hier aan positieve dingen wordt gezegd kan ik beamen. Toen ik haar gespot had (daarover zo meer), gevraagd of ik mocht binnenkomen. Dat was natuurlijk goed. Eerst wat vrolijke koetjes en kalfjes alvorens terzake te komen. Agesproken PZ, TZ en beffen. Geen CIM. Dat vond ik wel jammer, maar ik wist dankzij de bijdragen hier dat ze zou doorzuigen tot aan klaarkomen. Ze is wel wat aangekomen sinds ik haar voor het laastst zag (jaren geleden) en ook iets voller dan de foto's doen vermoeden. Maar dat mocht de pret niet drukken. Want het was zeer prettig. Heerlijk tongzoenen, uitkleden, nog meer tongzoenen. Lekker aan haar borsten en haar kont zitten. Op bed en nog meer TZ en voelen. Beffen en daarna pijpen. Ze ging er zo bijzitten dat ik overal bijkon. Lamgzaam haar kutje met een vinger gepentreerd, terwijl ze nonstop aan het pijpen was. Het was zo lekker dat ik haar eigenlijk niet hoefde te sturen. Toch even gedaan omdat ik dat geil vind. Kwam daardoor misschien wel ook snel klaar. Ze was bijna teleurgesteld dat ik zo snel kwam. Het eerste was wel in haar mond gekomen, maar omdat ik haar hoofd los liet nam ze de jongeheer snel over met haar hand om de rest van het orgasme te begeleiden. Tot slot een massage waar geen eind aan leek te komen. Ik heb er van genoten. Absoluut geen haast. Ik had haar 70 gegeven. Wat haar kamer betreft: ze is weg bij de buitendeur en zit nu op nr 9. In een paar dagen gaat ze wat verder het gangetje op, naar de lagere nummers. Op 23 december gaat ze naar huis voor de feestdagen. Kortom prima ervaring, voor herhaling vatbaar.
Laatst gewijzigd door Pijpfitter; 30 november 2024 om 19:42