De niet schrijver langs mij zag zijn schatje arriveren en stond op en ging naar haar toe om naar de kamer te gaan. Het meisje voor mij op de bank ineens boos. Ik moest tegen hem zeggen als hij terug kwam dat hij een pussy is. Volgens haar had hij haar een kamer belooft, hij zei later van niet. Maakt voor mij verder niet uit. Kwam dus zo met haar in gesprek, haar naam Cleopatra, volgens mij 1 jaar in Prime. Had er al bij eerdere bezoeken gezien en vond haar zeker lekker. Mooi gebruind lichaam, mooi smooth. Piercings in de tong, tepel en klit die ook allemaal zichtbaar waren. Normaal postuur maar wel met een lekkere volle bolle kont.
Beetje met haar gepraat en dacht laten we het maar eens proberen zonder te vragen naar haar diensten. Ze ging de sleutel halen en liep langs Eva en die verzekerde mij dat het goed moest komen.
op de kamer kwam ze al meer los en voelde wel goed. Ze begon mij te zoenen ook op de mond maar helaas tongen zat er niet in. Wat krioelen over mij heen en rustig aan gedaan en daarna ging ze over naar pijpen, deed ze verder ook goed.
Haar nog een beetje langs mij gelegd en strelen. Eerste kamer met haar dus voorzichtig. Was haar beetje aan het strelen bij haar poesje en binnenkant van de benen en toen zegt ze ben je bang voor mijn poesje? Ze pakte mijn hand en duwde mijn vinger diep naar binnen. Goed nat was ze.
Verbaasde mij dat ik zoiets wel al gelijk mocht doen.
Daar werd ze goed geil van en toen moest ik haar neuken. Eerst in missio maar daarna wou ik haar in doggy hebben. Zo gezegd zo gedaan. Heerlijk was het tegen die lekkere gebruinde volle kadetten aan te drillen. Moest ook haar arm acht op de rug houden. Haar uiteindelijk plat op de buik gelegd en zo lekker tegen dat bolle kontje aanstoten. Toen duurde het niet meer lang voordat ik het rubber vol knalde. Even relaxen en wat napraten en heeft de tijd volgemaakt. Als ze deed tongzoen was het helemaal top geweest misschien als ik vaker met haar ga. Denk ook wel dat mocht ik weer eens in Prime komen om op herhaling te gaan.