Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718
Weergegeven resultaten: 426 t/m 448 van 448
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Discussies
    178
    Thanks
    2.837

Standaard

https://www.nu.nl/koningsdag/6310702...oor-emmen.html

(..)Wat is Emmen kwijt aan het feest? En wat levert het op?
    Eerst de uitgavenkant. De gemeente moet 1,3 miljoen euro op tafel leggen voor Koningsdag. Daar legt de provincie Drenthe nog eens 1 miljoen euro bij. Aanvankelijk was er de hoop dat de uitgaven beperkt bleven tot 1,5 miljoen euro. Maar dat bleek te optimistisch. Er moest zo'n acht ton bij, vooral omdat evenementen duurder uitvallen.
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Discussies
    177
    Thanks
    3.073

Standaard

Hmm, ja, wat levert het op. Ik denk niet dat heel veel mensen meer naar Emmen zullen gaan. Stel dat ze voor Koningsdag naar Giethoorn of Zoutelande gaan, dan is het effect waarschijnlijk veel groter, maar dat zijn plaatsen waar toch al veel mensen naartoe gaan dus relatief zal het daar wel meevallen. Misschien heeft Emmen het toch harder nodig.
    Ik ben zelf weleens in Emmen en de omgeving geweest. Aan de ene kant is het en stuk van Nederland en ik vind dat je het wel eens bezocht moet hebben (ik ben namelijk van mening dat je eigenlijk toch echt wel eens alle provincies in je eigen land moet bezoeken, tenminste als het een land van vrij beperkte omvang is als Nederland) maar aan de andere kant vind ik één keer Emmen en omgeving (grote stukken veen, beetje als de Peel maar toch net niet), Veenkoloniën ,gaaaap zo plat) wel genoeg .
    Sterker, ik ben zelfs twee keer in Drenthe geweest, een keer het hunebeddengebeuren bekeken.

Ben alleen nog nooit in Groningen geweest.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Vandaag @ 10:56
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ben alleen nog nooit in Groningen geweest.
    Er gaat niets boven Groningen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

4. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje ( 1 mei 2024)

Last Online
    29 november 2024 @ 17:24
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard Koning arriveert in VS voor bezoek in teken van hiphop en Martin Luther King

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu.nl
    Koning Willem-Alexander en koningin Máxima zijn zondagavond geland op het vliegveld van de Amerikaanse stad Atlanta, waar zij maandag beginnen aan hun vierdaagse werkbezoek. Willem-Alexander zat bij aankomst zelf als copiloot in de cockpit van het regeringsvliegtuig.

Het bezoek aan Atlanta, Savannah, Albany en New York begint officieel maandagochtend pas. Het koningspaar bezoekt onder meer een gerenommeerde hiphopstudio, het graf van Martin Luther King, een tentoonstelling met Nederlandse kunstenaars, de New Yorkse wijk East Flatbush en een universiteit.

In het Martin Luther King Jr. Center leggen de koning en koningin een krans bij het graf van dominee King, een prominent lid van de Afro-Amerikaanse burgerrechtenbeweging dat in 1968 werd vermoord, en zijn vrouw Coretta Scott. In de Ebenezer Baptist Church spreken ze met de kerkgemeenschap. In deze kerk predikte King altijd. Het Martin Luther King Jr. Center opende in 1968 zijn deuren om het geweldloze gedachtegoed van King uit te dragen.

Later op de dag bezoeken Willem-Alexander en Máxima de gerenommeerde hiphopstudio Patchwerk Recording Studios. Onder anderen Beyoncé, Outkast, 2Pac en Madonna namen hier al eens een plaat op. De stad Atlanta staat bekend om zijn gevarieerde en uitgebreide hiphopgemeenschap. De Amerikaanse krant The New York Times noemde de stad "het zwaartepunt van hiphop".

Frenna en Rotjoch reizen mee met koningspaar

De Nederlandse rapper Frenna, bekend van hits als Pretty Girls, Paparazzi en My Love, reist met het koningspaar mee. Francis Edusei, zoals de artiest echt heet, noem het "een erkenning voor de scene" dat de koning de gerenommeerde hiphopstudio bezoekt. "Ik hoop dat de koning meer van onze cultuur leert", zegt Frenna. "Over het genre, het proces en hoe creatief je moet zijn. Niet iedereen kan dit zomaar doen."

Ook Rotjoch vergezelt de koning en koningin. Hij is de bedenker en presentator van het hiphopprogramma 101Barz, een multimediakanaal van BNNVARA.
    Lees verder op nu.nl

Overal gevolgd door Paparazzi uiteraard...

Rotjoch met mijn maatje Michael Parkinson a.k.a. Maikal X a.k.a. Rollarocka a.k.a. Shyrock (ex-Postmen)

"Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard Koningspaar mixt hiphoptrack in bekende Amerikaanse studio

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nu.nl
    Op de eerste dag van hun werkbezoek aan de Verenigde Staten brachten koning Willem-Alexander en koningin Máxima een bezoek aan een bekende muziekstudio in Atlanta.
    Bron:nu.nl en video: nos.nl

Anderzijds kent Patchwerk Recording Studios natuurlijk (zie vorige bericht) maar 2 echte QUEENS:

- Markus Krebs

Last Online
    Discussies
    172
    Thanks
    2.804

Standaard

Terwijl ons Koningspaar ons land promoot in the US of A, deed Edwin de Roy van Zuydewijn zojuist een paar opzienbarende uitspraken in Ongehoord Nieuws. Niet voor het eerst, maar wel een stuk heftiger dan de vorige keer.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

8. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (13 juni 2024),WANDELAAR5 (13 juni 2024),Wentelt Eefje (13 juni 2024)

Last Online
    Vandaag @ 10:14
    Discussies
    237
    Thanks
    13.556

Standaard

Een maand geleden beweerde hij dat Bernhard de gigolo van Hitler was en nu beweert hij dat Bernhard een pedofiel was omdat hij minderjarige meisjes op het paleis liet aanrukken. Zoals gebruikelijk ontbrak de onderbouwing en bewijsvoering. Kortom, er zit zoveel stront in Edwin de Roy van Zuydewijn dus hij zal nog wel even blijven leeglopen.

10. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

Siberische tijger (13 juni 2024),WANDELAAR5 (13 juni 2024),Wentelt Eefje (13 juni 2024)

Last Online
    Discussies
    178
    Thanks
    2.837

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zoals gebruikelijk ontbrak de onderbouwing en bewijsvoering. Kortom, er zit zoveel stront in Edwin de Roy van Zuydewijn dus hij zal nog wel even blijven leeglopen.
    Da's niet goed voor het milieu.

12. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers (13 juni 2024),Wentelt Eefje (13 juni 2024)

Last Online
    Vandaag @ 10:37
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Over Frenna:

SmartSelect_20240614_082414_Chrome.jpg

https://nl.wikipedia.org/wiki/Frenna

Hij wist dit niet ... . Toch iets misgegaan met de screening.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

14. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (14 juni 2024)

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Koning Willem-Alexander heeft op Paleis Noordeinde de Eremedaille voor Voortvarendheid en Vernuft uitgereikt aan voormalig toptennisser Richard Krajicek. Krajicek kreeg de onderscheiding voor zijn decennialange maatschappelijke inzet via de Krajicek Foundation. De stichting zet zich in voor de ontwikkeling van een gezonde leefstijl voor jongeren.

De onderscheiding voor Voortvarendheid en Vernuft wordt zelden uitgereikt en is geen koninklijke onderscheiding zoals we die kennen van de jaarlijkse lintjesregen. De koning kan hem zelf toekennen, zonder betrokkenheid van een minister.

In 2023 werd de eremedaille voor het eerst in 23 jaar uitgereikt, toen aan Sadik Harchaoui, die 'chef de mission' is van Stichting SchuldenlabNL. De keer daarvoor, nog in de regeerperiode van Beatrix, werd de eremedaille toegekend aan onder meer de oud-topman van Unilever, Floris Maljers.

Andere mensen die de medaille kregen omgehangen zijn oud-premiers Van Agt en Den Uyl, verzetsstrijder Bill Minco en architect Pierre Cuypers.
    .....https://nos.nl/artikel/2524993-konin...et-eremedaille

16. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (17 juni 2024)

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard Ambtenaren melden grensoverschrijdend gedrag van prinses Laurentien

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nos.nl
    Bij het ministerie van Financiën zijn meldingen binnengekomen van grensoverschrijdend gedrag van prinses Laurentien. Dat bevestigt een woordvoerder na berichtgeving in het AD. Prinses Laurentien zou ambtenaren "onbehoorlijk hebben bejegend".

Het ministerie schrijft in een reactie dat tijdens de samenwerking "de emoties wel eens zijn opgelopen" en dat "een aantal van onze collega's" daarvan mondeling een melding heeft gedaan. Volgens het AD spreken ingewijden "zonder enige twijfel over grensoverschrijdend gedrag".

Stichting (Gelijk)waardig Herstel

Prinses Laurentien begon naar aanleiding van de toeslagenaffaire, waarbij tienduizenden ouders hun kinderopvangtoeslag kwijtraakten of moesten terugbetalen, een stichting om die ouders en kinderen te helpen.

Haar Stichting (Gelijk)waardig Herstel (SGH) werkt daarvoor samen met het ministerie van Financiën, dat verantwoordelijk is voor het oplossen van de problemen van de slachtoffers. Het zou op de werkvloer van het ministerie regelmatig uit de hand zijn gelopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door politiek verslaggever Albert Bos
    "Niemand in Den Haag twijfelt aan de goede bedoelingen van de prinses. Maar er waren al langer geluiden dat Laurentien het duidelijk liet merken als ze het ergens niet mee eens was. Zelfs in het recente demissionaire kabinet leidde dit al tot flinke irritatie.

Nu er zelfs formele meldingen van ambtenaren liggen, maakt dat de zaak voor de prinses erg ingewikkeld, omdat ze als lid van het Koninklijk Huis een bijzondere positie inneemt. Dit begint ook de monarchie en daarmee de koning en premier Schoof te raken.

Veelzeggend is de reactie van de stichting, die oproept tot rust, maar zelf ook frontaal terugslaat. Laurentien deed dat ook al in een video. De prinses had er ook voor kunnen kiezen meer op de achtergrond haar invloed aan te wenden, zoals gebruikelijk is bij leden van het Koninklijk Huis, zeker nu er weer groen licht voor haar methode is. Maar daar wil ze blijkbaar niet van weten."
    De stichting schrijft in een reactie te betreuren dat "wederom anonieme ambtenaren" de herstelaanpak van SGH in een kwaad daglicht zetten en noemt de meldingen "lasterlijke beschuldigingen" aan het adres van de prinses.

Oud-Kamerlid Carlitos Segers, voorzitter van de raad van toezicht van de stichting, noemt de beschuldigingen misplaatst: "Dit doet absoluut geen recht aan wie zij is, hoe wij haar hebben leren kennen en hoe ze samenwerkt. (...) We zijn zeer teleurgesteld in deze anonieme ambtenaren die drukker zijn met kwaadspreken over anderen dan met het rechtsherstel voor benadeelde ouders van de toeslagenaffaire."
    Bron: nos.nl

Deze mooie en sympathieke vrouw heeft natuurlijk groot gelijk als ze een stel van die lapzwansen eens flink de waarheid vertelt!

IMG_0677.jpg
    - Markus Krebs

18. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 augustus 2024),Eddy_V ( 8 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Ik ben bang dat er wel wat aan de hand is indien je zoveel meldingen krijgt

Last Online
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ik ben bang dat er wel wat aan de hand is indien je zoveel meldingen krijgt
    Dat is de tijdgeest... ik ben bang dat eind dit jaar meerdere werknemers die een slechte beoordeling krijgen zelfs een terechte slechte evaluatie als ontoelaatbaar en intimiderend dus grensoverschrijdend gedrag zullen gaan melden... ...
    en juist hier, ook in de nasleep van de Toeslagenaffaire zijn natuurlijk ook enorm veel lapzwansen aan het werk geweest...

(verdedig ik een keer een lid van het Koninklijk Huis, is het weer niet goed )
    - Markus Krebs

21. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Badslippers ( 8 augustus 2024),Eddy_V ( 8 augustus 2024)

Last Online
    Vandaag @ 10:14
    Discussies
    237
    Thanks
    13.556

Standaard

Allemaal anonieme berichten van ambtenaren. Waarschijnlijk heeft Laurentien eens flink met de vuist op tafel geslagen en met wat krachttermen gewicht gegeven. Tja, dan zijn medewerkers snel op hun pik getrapt en gaan ze als rasechte NSB'ers anoniem klagen bij de media. Niet vergeten dat de toeslagenaffaire al jarenlang sleept en de vooruitgang uitermate stroperig gaat. Als er al vooruitgang is.

23. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

schoolmeester ( 8 augustus 2024),Wentelt Eefje ( 8 augustus 2024)

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Prinses trouwt met sjamaan die zelfs niet vertrouwd wordt door zijn moeder: ‘Ik wil heel Noorwegen waarschuwen’
    .....
    https://www.archivebuttons.com/artic...uwen~a3ac350f/

25. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (31 augustus 2024),Wentelt Eefje ( 4 september 2024)

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Met een symbolische druk op een rode knop hebben koning Willem-Alexander en de Belgische koning Filip de Nieuwe Sluis in Terneuzen geopend. De bouw van de zeesluis duurde ruim zeven jaar. De Nieuwe Sluis ligt op Nederlands grondgebied maar moet vooral de haven bij de Belgische stad Gent beter bereikbaar maken voor zeeschepen.

Langs de kant stonden vroeg in de ochtend al tientallen toeschouwers, schrijft Omroep Zeeland. "Twee koningen hier vind ik heel bijzonder", zegt Nel uit Terneuzen. Maar ze komt niet alleen daarvoor kijken. "Al die kranen en bouwwerken, het is echt iets om trots op te zijn."

Voor projectdirecteur Eric Marteijn is het een bijzondere dag: jarenlang was hij betrokken bij de bouw van de Nieuwe Sluis en nu de klus is geklaard, gaat hij met pensioen. "Ik had geen wekker nodig vanochtend. Na mijn trouwen vind ik dit de spannendste dag van mijn leven. Ik voel me trots. En genieten, dat is de kunst vandaag."
    ....
    https://nos.nl/artikel/2540347-konin...s-in-terneuzen

Last Online
    Gisteren @ 14:37
    Discussies
    177
    Thanks
    3.073

Standaard

De sluis van Terneuzen, nog één keer voor de liefhebber:
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

28. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

Siberische tijger (11 oktober 2024)

Last Online
    Discussies
    178
    Thanks
    2.837

Standaard

Onze Koning is ongedeerd?
    Ik vraag dit voor Maximá.

30. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

Goedemorgenallemaal (11 oktober 2024),Wentelt Eefje (11 oktober 2024)

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Koningin Máxima breekt in als ze ziet dat 90-plussers haar lievelingsspel spelen: ‘Ik ben er dol op’
    ... https://www.ad.nl/show/koningin-maxi...l-op~a26ae434/

32. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (16 oktober 2024)

Last Online
    Discussies
    178
    Thanks
    2.837

Standaard

https://www.nu.nl/koningshuis/633623...in-londen.html

Prinses Alexia is onlangs van studie gewisseld. De dochter van koning Willem-Alexander en koningin Máxima volgt nu de bachelor Civil Engineering aan de Faculty of Engineering van het University College London, is te lezen op de website van het Koninklijk Huis.

Last Online
    Discussies
    178
    Thanks
    2.837

Standaard

Hiep, hiep, Hoera
    https://www.nu.nl/koningshuis/633818...erjaardag.html

Prinses Amalia is zaterdag 21 jaar oud geworden. Het is niet bekend hoe ze haar verjaardag viert: dat gebeurt buiten de schijnwerpers, omdat het om een privéaangelegenheid gaat.

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Koning richt zich tot Joden en moslims in Nederland: 'Wij horen samen, dit is ook uw land'
    ....... https://nos.nl/artikel/2549606-konin...is-ook-uw-land

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Wilders na kersttoespraak: Nederland is van ons; Omtzigt prijst de woorden van de koning wél
    .... https://www.ad.nl/binnenland/wilders...-wel~a576903e/

Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718

Regels voor berichten