Nog een relaxte sfeer hier. Nog maar een paar meiden in de bar, een stuk of zes in de kamer. Een marathon trio gehad met Gisel en Sherry. Die smaakt naar meer al zal dat voor een ander bezoek zijn
Nog een relaxte sfeer hier. Nog maar een paar meiden in de bar, een stuk of zes in de kamer. Een marathon trio gehad met Gisel en Sherry. Die smaakt naar meer al zal dat voor een ander bezoek zijn
mentholbear ( 1 december 2024),WANDELAAR5 ( 1 december 2024)
Vandaag als 2e de bel aangetikt. 3 dames al aanwezig en we duimen voor meer. Nu eerst een lekker ontbijtje en wat bijkomen van de rit
FYI: op hun tv schermen is te zien dat ze van 23 t/m 25 en 30 december t/m 1 januari gesloten zijn.
donkeywonkey (11 december 2024),Liefje (10 december 2024),Paul1968 (10 december 2024),pret (10 december 2024)
Dus tweede kerstdag geopend. Dan zal het vast druk worden.
mentholbear (11 december 2024)
BREAKING NEWS
Althans onder voor fijnproevers onder ons, want Venus is helaas gestopt met de steaks
Ik vond die er vaak erg lekker, maar d'r komt waarschijnlijk kip voor in de plaats.
Liever had ik gezien dat ze de steak iets duurder hadden gemaakt dan van de kaart te halen...
Wel raar voor iemand die weigert een cent voor een extra op de kamer neer te tellen, maar wel wilt dokken voor een sappige strak
Maar dat terzijde
mentholbear (11 december 2024),T.T.T. (11 december 2024)
Vandaag hier weer aanbeland. Toen ik om 11.45u aankwam waren alle 6 de meiden op de kamer. Ik zag het al somber in. Ze kwamen ook bijna ineens weer tegelijk van de kamer. Sommige dames hadden gelijk een trio gescoord bij binnenkomst. Dit verklaard waarom ze ook weer ongeveer tegelijk de bar binnenkwamen. Ik begon met keuzestress aangezien Oana en Ella samen een sigaretje stonden te roken. Gekozen voor Oana en daar een relaxed 1 1/2 u op de kamer geweest. Geweldige GFE met een uitstekende blowjob waar ze om bekend staat en ook graag doet. Ella gepolst of ze later op de avond tijd had maar dat kon ze nu nog niet zeggen. We gaan het meemaken.
Liefje ( 2 februari 2025),MeesterMixer ( 2 februari 2025),mentholbear ( 2 februari 2025),Superjohnny ( 2 februari 2025),theobeart ( 1 februari 2025)
mentholbear ( 2 februari 2025),theobeart ( 2 februari 2025)
Maar de vraag is of het nog te bestellen is...
Toen ik er was stond het ook nog op de kaart, maar de barman en later de chef (Robert?) vertelden dat ze het niet meer aanbieden.
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop van harte dat ze van gedachten zijn veranderd, want ik vond ze meestal erg smakelijk.
Flinstone (Gisteren),Husky (Gisteren),JonnyFontane (Gisteren)
Ik ga altijd voor safe hier en bestel maar gewoon de Schnitzel, ook omdat dit bij de prijs inzit. Iemand nog andere aanraders die goed zijn?( die bij de prijs inzitten).
Pizza salami