Ascari (21 december 2024),MeesterMixer (22 december 2024),Meme Moo ( 6 januari 2025),mentholbear (22 december 2024),WANDELAAR5 (22 december 2024)
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
MeesterMixer (22 december 2024)
Dat ligt eraan welke dame je neemt. Dames zijn zelfstandig. dus bepalen zelf hun prijzen.
Als een dame zegt "ik kus niet" dan het is me duidelijk en eerlijk maar als ze aan geeft dat ze prima vindt en het in de kamer ontkent dan vind ik erg.
Laatst gewijzigd door kees1000; 21 december 2024 om 21:45
Ascari (21 december 2024),MeesterMixer (22 december 2024),mentholbear (22 december 2024),pret (21 december 2024),uurtje (21 december 2024),WANDELAAR5 (22 december 2024)
Iets geleerd voor de volgende keer: direct de kamer verlaten in zo’n geval en geen cent betalen.
Ascari (22 december 2024),kees1000 (22 december 2024),MeesterMixer (22 december 2024),mentholbear (22 december 2024)
Ascari (22 december 2024)
Met hoge verwachtingen na laatste keer ging ik gister naar de party. Door verschillende dames die hun afspraken niet na kwamen of niet waarmaakte wat ze zeiden ongepopt verlaten.
Kwam misschien ook een beetje door ongelukkige timing en samenloop van de omstandigheden. Waren dit keer de nodige opties (echter niet alle die beloofd hadden er te zijn) maar de man vrouw verhoudingen waren slecht met veel vrouwen al op vakantie moet je maar geluk hebben dat je een afspraak je kan maken met een goede dame. Nu weet ik weer waarom ik van half december tot half januari altijd de clubs niet bezoek. Je kan geluk (zoals de mannen die wel 1 of 2 kamersweten te maken met de toch aanwezige toppers) hebben maar vaak lopen deze dagen uit op een teleurstelling.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ascari (22 december 2024),Husky (25 december 2024),mentholbear (22 december 2024),Picasso 1 (22 december 2024),Pierke69 (25 december 2024)
En dat vraag je aan een ijsbeer die bekend staat om zijn voornamelijk 30 minuten (volgens sommigen zelfs 10 minuten) sessies.
Met uitzondering daar gelaten inclusief kussen is gewoon in de kamerprijs inbegrepen bij de meeste dames. Zoals schoolmeester terecht opmerkt is dit afhankelijk van de dame of ze kussen in hun servicepakket is inbegrepen. Prijs voor een sessie is tegenwoordig magische 50 voor 30 minuten.
Ascari (22 december 2024),mentholbear (22 december 2024),schoolmeester (22 december 2024),WANDELAAR5 (22 december 2024)
De opmerking van Picasso 1 is uiteraard cynisch bedoeld.
Ga je voor Rosa, kom je in Weihnachtsparty terecht.
Gisteren is het Gusto gelukt om op een zaterdag naar Penelope te komen.
Deze zaterdag, eigenlijk in het weekend, is essentieel om een kans te maken Rosa aan te treffen.
In de stromende regen naar de ingang en daar werd me verteld, vandaag entree 50 Euro vanwege de party. Had niet eerder in de gaten dat er een party zou zijn.
Omgekleed en naar binnen, waar aan de zeer ruim opgestelde tafels te zien was dat er inderdaad wat extra's geboden zou worden vandaag.
Verder was het tot ca 18.00 uur best rustig.
Enkele rondjes gewandeld, geijsbeerd eigenlijk, maar mijn prooi nog niet mogen ontwaren.
Rondje sauna , enkel door de stromende regen te bereiken, but who cares.
Tegen 17.30 ving ik een glimps op bij de receptie , een vrouw in Burgerkleding( regenjas vandaag). Daarin meende ik echt Rosa te herkennen, maar zeker weet je niet. ze zien er zo naders uit dan in hun party-kleding en als die kleding weer uit is, zien ze er nóg weer anders uit.
Boven bij de Sky-screen me te rusten gelegd en wachten op de dame in kwestie.
Plotseling kwam ze voorbij lopen, meende zeker dat ze het was, maar een blijkbaar hongerige Duitse ijsbeer riep al vanaf de bank; "wir treffen uns in Viertel Stunde.."
Deze sessie duurde lang, erg lang, er kwam maar niemand van de kamers...toen weer naar beneden en daar van een Heinekens( bij gebrek aan beter) genoten, daar dook plotseling de , duidelijk vermoeide Duitse Ijsbeer op...Sessie was dus afgelopen...Maar...het duurde eeuwig alvorens ook de dame zichtbaar werd.
Maar weer bij de TV plaats genomen en heerlijk genoten van voetbal, de ene goal na de andere vloog voor Bayer Leverkusen binnen, schoot tussen de 2 palen en klaar was ie.
Veel dames kwamen voorbij, je hebt hier een geweldige gelegenheid om de dames gade te slaan...ze komen de trap op vanaf beneden, komen uit de gangen die naar de kamers leiden, mooie belichting door het TV scherm. echt genieten is dat.
Daar heel veel tijd gespendeerd, nog overwogen een Massage te nemen, maar ja, dan zou ik mijn prooi met zekerheid mislopen...
rond 20.00 uur was er een file , alle sleutels waren vergeven en de banken in de spontaan ingerichte wachtkamer vulden zich met wachtende stelletjes..een lieftallig jong vrouwtje stelde de tafeltje, met inschrijflijst en lampje op. Daar zouden de sleutels dus worden verdeeld, zo die al op dat tafeltje zouden geraken.. menig ijsbeer die,niets vermoedend en nog bijkomend van zijn sessie uit de gangen kwam , werd bijna besprongen, met woorden dan door de dames.; Hast Du Schlüssel, en nog voor hij ja kon zeggen was de sleutel al in een gretig dameshandje verdwenen.
Na klein uurtje was het spitsuur voorbij.
Toch valt me daar wel wat op. Dames lopen af en aan, met ijsbeer in volle verwachting. aantal sessie duren lang, maar velen duren best maar kort. verder valt t me op dat de dames slecht momenten de trap naar beneden geweest zijn en dan alweer met een volgende prooi het TV scherm passeren en weer op weg naar volgende sessie zijn... wat er intussen( in die korte tijdspanne) aan hygiene mogelijk is, weet ik niet...
Verder viel me op dat heel veel dames ellelang onder in de bar aanwezig zijn en nauwelijks geboekt worden om naar een kamer te gaan.
Veel van de langslopende dames van en naar de kamers, zijn veelal gezichten die je onder in de bar nauwelijks lijkt te zien...alsof ze echt van de ene afspraak in de andere komen, zonder in de bar onder te hoeven werven/aanwezig hoeven te zijn.
Dat viel me heel erg op.
Zo tegen 21.00 toch maar even gevraagd aan de Theke of Rosa aanwezig was. Ze was dus niet aanwezig, zeer waarschijnlijk op vakantie naar huis in Cuba. Jammer maar begrijpelijk.
Dan moet Gusto maar wachten tot 2025. Maar hij weet , zoals intussen enkele anderen eveneens, heel goed waar ie op wacht en dat dat de moeite waard is.
Verder 4 keer genoten in de Sauna, een zeer gemotiveerde man heeft voor een Aufguss gezorgd en heeft een Handdoek tot bijna in flarden gewapperd om de citroengeur in onze snoeten te sturen.
heerlijk was dat. Enkelen zaten wat ( te) dicht bij dus hij moest een paar keer roepen : Köpfe Hoch bitte".
Iedere Saunagang is anders, afhankelijk van de aanwezigen. Best weer wat nieuwe ervaringen opgedaan...
In hoeverre saunclubben als vreemdgaan kan worden betiteld, en hoeveel afleiding en energie opladen een dagje per week goed kan doen voor mensen. Ondernemers met een kleinbedrijf van 20 medewerkers, die deze afleiding echt nodig hebben.... Of hij dat op zaterdag niet bij zijn vrouw kon krijgen... antwoord was nee. thuis heet het "heute bist Du dann endlich mal zuhause, kannst Du bitte das, das und das für mich erledigen..." dus maar gauw naar de sauna( club).
De party ingredienten waren een DJ die best zn best deed... en verder werden de tafels tot 2 keer toe rijkelijk gevuld met veel lekkers, heel uitgebreid en veel zaken die Gusto niet herkende, maar die beslist voor de andere bezoekers en de dames goed te verorberen bleken.
Al met al een mooie Saunaclubdag....
De weg terug begon met zware regen maar het werd droger en files, evenals heenweg geen last van gehad.
En tja, op Rosa moet Gusto nog even wachten...en natuurlijk moet Rosa ook nog even wachten op Gusto.....
voor iedereen mooie Feestdagen gewenst en ik wens iedereen alvast een mooi Saunaclubjaar 2025.
Gezien de ontwikkelingen bij de bestaande club en ook bij YinYang heeft Gusto toch beetje het gevoel dat t weer iets de goede kant op gaat....
maar...laten we niet te vroeg juichen, maar intussen wel genieten van al dit moois wat men ons te bieden heeft....
Gustomass.
.
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need to get her before we can be together...
Ascari (22 december 2024),cavediver (24 december 2024),Husky (25 december 2024),irongiant ( 6 januari 2025),Kwakje (22 december 2024),mentholbear ( 7 januari 2025),Patjax (30 december 2024),Paul1968 (22 december 2024),Pierke69 (25 december 2024),pret (22 december 2024),Reinstecke Fuchs (22 december 2024),schoolmeester (22 december 2024),spinazieboy (23 december 2024),WANDELAAR5 (22 december 2024)
Bij mijn laatste bezoek werd me ook gevraagd of ik een sleutel had toen ik van de kamer richting trap liep. Ik vond het vreemd dat ze me die vraag stelden, het zijn immers de vrouwen die de sleutel bij zich hebben en niet de mannen. Zag wel dat sommige andere mannen die die vraag kregen de sleutel overhandigheden. Waarom lopen die mannen met een kamersleutel op zak richting trap en geven ze die niet direct boven af bij het tafeltje?
Weil bei vielen die vom Zimmer kommen und dort die Frauen schon bezahlt haben, kein Blut in dem eh schon schlecht durchbluteten
Gehirn haben was die Handlungsfreiheit schwer eingrenzt!
Want met baie mans wat uit die kamer kom en die vroue het reeds daar betaal, is daar geen bloed in die reeds swak voorsiene bloed nie
brein, wat die vryheid van optrede ernstig beperk!
vanKees
Picasso 1 (26 december 2024)
Vor Weihnachtsbesuch im Penelope
Am 23.12.204 besuchte ich gegen 15:30 Uhr den Heimatsaunaclub mal wieder nach längerer Abwesenheit. Irgendwie hat sich dort nicht viel zum besseren entwickelt, für Raucher grenzt der Saunaclub im Winter eher als Folterkammer. Keinerlei Heizstrahler wie in den Vorjahren aufgebaut und es war kein Vergnügen als Raucher in der Kälte stehen zu müssen. Essenstechnisch war bis auf die Nachmittagsgerichte, auch nicht so gutes angerichtet worden und ich war froh bereits nachmittags im Club gewesen zu sein. Die Sauna hingegen war diesmal im Top Zustand und gelüftet wurde wohl die letzte Zeit auch desöfteren. Als der Kollege um 16:45 dazugestoßen war, hatte er das Pech, dass das Nachmittagsessen bereits abgeräumt gewesen war. Aber ihm schmeckte auch das Essen ab 18 Uhr, so dass er da wenigstens zufrieden gewesen ist.
Line Up bestehend aus ca. 30 Frauen entsprach eher einem durchschnittlichen Niveau. Bis auf Roxana, Alina, Amy, Cleopatra, Anni, Sandra und Jessi war's optisch gesehen eher Magerkost an diesem Tag. Wie auch bei der Weihnachtsparty im Gold war auch diesmal der geschätzte Forenkollege Husky anwesend und vergnügte sich wohl länger mit seiner Roxana. Ja gut wenn schon Tag der Clubehefrauen ist, dachte ich mir später Jessi zu machen. Bloß es kam sogar ganz anders. Jessi kam zu mir, setzte sich auf meinem Schoß und sagte: Ich will jetzt ein Zimmer mit dir. Warum können nicht alle DL so sein wie sie?!? Bei ihr habe ich immer das Gefühl, nicht nur der Geldesel zu sein, den viele DL benötigen. Das Zimmer mit Jessi war wie immer traumhaft und diese gegenseitige Wertschätzung für einander ist so dermaßen hoch, dass diese Verbindung wohl niemals enden wird. Das mir das Penelope nicht mehr so zusagt wie die Jahre davor ging leider auch zu Lasten von Jessi. Gerade für solche Mädels wie Jessi, tut mir der schleichende Prozess des immer mehr abnehmenden Niveaus im Penelope so leid. Vielleicht sehe ich das Ganze dort auch zu kritisch. Aber meine diesjährigen Besuchszahlen waren sicherlich nichtmal die Hälfte der beiden Jahre zuvor. Viele sehr gute DL haben den Club mittlerweile den Rücken gekehrt und leider hat Hygiene, Essensqualität, Sauberkeit und vor allen Dingen die Servicequalität der meisten Frauen enorm abgenommen. Mein Wunsch für 2025 ist, dass das Penelope wieder so werden wird wie in den Jahren 2022 und 2023. Ob dieser Wunsch realistisch ist, wird sich noch zeigen?!?
Hoerenfluisteraar (25 december 2024),Husky (25 december 2024),irongiant ( 6 januari 2025),mentholbear ( 7 januari 2025),Patjax (30 december 2024),Pierke69 (25 december 2024),schoolmeester (25 december 2024),WANDELAAR5 (25 december 2024)
@reinstecke Nenn mir gerne eine Alternative mit überwiegend hübschen Frauen, Service, vernünftigen Preisen, Hygiene, gutem Essen und ohne tote Fliegen an der Toilettenwand.
Husky (27 december 2024)
Na op afgelopen zaterdag de party in AG bezocht te hebben was het maandag de beurt aan Penelope,
na eerst voor een prettige prijs van 1,62 getankt te hebben op het nabijgelegen industrieterrein reed ik om 12.30 uur het parkeerterrein op.
Ontbijt genuttigd,sigaartje gerookt en de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht om daar nog een andere Nederlander te ontmoeten in de persoon van Edwinhotel,
beide wat bijgepraat in de sauna en alle twee genoten van het koude zwembad
De wetenschap dat het voor Roxana haar voorlopig laatste werkdag zou worden deed mij besluiten om dit kleine mooie dametje nog eens te bezoeken.
Bij mijn vertrek om halftien waren er 31 dames actief en zo`n 70 ijsberen,dames o.a. actief Dorina,Mia,Alex,Alina,Ami,Anni,Cleopatra,Sandra,Ro xana,Dea en Reinstecke Fuchs zijn vriendin Jessy!
Zowel het middageten als avondeten waren van een goede kwaliteit en liet ik mij goed smaken.
Na mijn meegebrachte lectuur op de bovenverdieping gelezen te hebben en nog een praatje gemaakt te hebben met Reinstecke Fuchs kwam ik al snel Roxana tegen die in de rokerslounge op mij gewacht had,
allereerst een fijne knuffel en wat gerookt om aansluitend gewapend met de nodige drankjes en massageolie kamer drie voor ruim tweeënhalf uur af te huren.
Tweeënhalf uur quality time in een ruime kamer met alles er op en er aan wat Husky en Roxana zo prettig vinden
Om halftien in de donkere nacht voldaan vertrokken na een voortreffelijkesessie naar de mooie Veluwe
![]()
donkeywonkey ( 4 januari 2025),frittentitten ( 4 januari 2025),Generallee (28 december 2024),irongiant ( 6 januari 2025),Kurt Cobain (27 december 2024),Liefje (27 december 2024),mentholbear ( 8 januari 2025),Patjax (30 december 2024),Paul1968 (27 december 2024),Reinstecke Fuchs (27 december 2024),rmjhexe (27 december 2024),schoolmeester (27 december 2024),uurtje (28 december 2024),WANDELAAR5 (28 december 2024)
Volgende week dinsdag zit ik in het oosten van het land en wil daarna doorrijden naar Penelope om eens te kijken hoe het hier is (kan ook evt woensdag maar denk niet dat dit veel verschil maakt met een woensdag), zal zo in het nieuwe jaar sowieso niet druk zijn met dames maar is het aanbod op een dinsdag een beetje te doen? Twijfelde nog over Babylon maar dat is net ff te veel uit de richting en heb de indruk dat het in deze regio in Penelope qua aanbod het beste is (of het minst slecht).
En hoe laat begint het zo op de dag een beetje binnen te lopen of is de avond een betere periode?
Zal er wel een verslagje van doen, hoop dat er nog wat plastic dames zijn.
Husky ( 3 januari 2025)
Beter vanaf 17.00 uur
daarvoor 20/30 dames,later rond 60.
Geniet er van![]()
broodpoot ( 4 januari 2025),hummer ( 3 januari 2025),mentholbear ( 8 januari 2025)
Husky maatje , ben je deze week toevallig in Pene geweest en hoe is de bezetting we willen vandaag die kant op !!! dank
Husky ( 5 januari 2025),Paul1968 ( 4 januari 2025),sam1011 ( 3 januari 2025),WANDELAAR5 ( 3 januari 2025)
Husky ( 5 januari 2025)
Edit, nog een korte vraag, lopen er hier ook nog wat dames rond met een plastic voorgevel? Zeg maar de Bimbo typetjes.
Husky ( 5 januari 2025)
Er zijn wel enkele Bimbo meisjes om te knuffelen,
indien ze inmiddels geen last hebben gekregen van een spontane lekkage in hun Bimbo`s![]()
broodpoot ( 6 januari 2025)
Niet te hard knijpen, want dan loopt ze leeg....