Toen zaterdag de hormonale nood toch wel wat groot was, mijn ogen in de Villa maar eens goed de kost gegeven.
Mijn oog viel op een dame die zich in mijn gezichtsveld bevond. Ik stapte op haar af met de ijzersterke openingszin "hoe heet je?", "Karla" zei ze "maar dat weet je toch wel?" voegde ze er aan toe. Ik zei ik ben "Kees", "ik ken je wel hoor" zei ze hierop weer.
Ik vroeg "waar kom je vandaan?". Antwoord "alsof jij dat niet weet!". Toen keken we elkaar even aan en sprak ik de historische woorden uit "sleutel!".
Is goed zei ze. Ze liep het kantoor binnen kreeg daar een sleutel en pakte wat beddengoed en we liepen naar een kamer in de kelder waar het wel wat warm was.
Op de kamer aangekomen spreidde ze het laken over de matras en daarna begon ze zich uit te kleden, dat duurde niet lang want veel had ze niet om het lijf. Ik was met stomheid geslagen en dacht "zij naakt" dan doe ik ook maar mijn badjas uit! Een goddelijk lichaam werd in de duisternis van de kamer zichtbaar en de gezichtsuitdrukking van Karla deed vermoeden dat ze toch wel behoorlijk onder de indruk was van het lichaam welke zich niet veel later tegen haar aan zou vleien.
Toen we samen op het bed lagen begon ze te zoenen gevolgd door pijpen (deed ze goed), hierna vond er een penetratie plaats in 3 verschillende standen (deed ze ook goed), het hoogte punt werd bereikt na weer genoten te hebben van haar orale vaardigheden edoch moest wel eerst een signaal worden gegeven wanneer het hoogtepunt aanstaande was daar haar orale dienstverlening weliswaar goed doch gelimiteerd was. Na het afgesproken signaal (2 vingers in mijn neus) werd het hoogtepunt bereikt, was wel lekker.
Toen zei ik "ik wil geen gedonder met de tijd meid 30m is 30m", OK zei ze "maar we zijn al 35 op de kamer", "oja?" zei ik "ja zei ze".
Dat klopte wel maar wou gewoon even checken of Roemeense dames kunnen klok kijken en dat kunnen ze dus wel degelijk!
Toch nog wat smalltalk gedaan en daarna de kamer verlaten. Zij gaf de sleutel af in het kantoor en ik wachtte op haar in de lockerruimte waar ik haar zonder enige problemen nog een kusje gaf. "Is dat alles" vroeg ze. "Wat mij betreft wel" zei ik. Toen legde ze me uit dat voor de diensten die ze verleend had ik haar 50 Euro moest betalen. Ik geloofde haar op haar mooie blauwe ogen en zonder morren overhandigde ik haar een biljet van 50 Euro.
Moe maar voldaan liep ik vervolgens naar de douche ruimte waar ik bijna uitgleed en over mijn zonden ging nadenken. Dat duurt gelukkig nooit zo lang bij mij :D!
Ach voor de verandering maar eens een recensie in een wat andere stijl geschreven :p. Op de sessie met Karla was eigenlijk weinig op aan te merken. Ze verleent op de kamer een goede service.
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche