Dinsdag 31.12 Sharks bezocht. Inkom 99 euro (het waren er 100 want die 1 euro kreeg natuurlijk niemand terug). Opening was om 16 uur. Ik kwam rond 15.45 aan toen stond er al een rij van zo`n 50 mannen. In de loop van de avond na 22 uur kwam niemand meer binnen voordat iemand naar buiten ging. Begin van de avond telde ik snel zo'n 60 a 70 dames na 22 uur waren het er zo'n` 100-130 . Na 24 uur waren de wachttijden om überhaupt gebruik te kunnen maken van een kamer opgelopen tot klein half uur. Eerste kamer Chinees/Japanse wiens naam me is onschoten, gedaan voor 150 euro half uur all in. Geen verdere upselling : Service was goed. Daarna genoten van uitgebreid koud en warm buffet over 2 ruimtes verdeelddat voortdurend werd nagevuld, Ondanks zeer hoge opkomst beren was er de hele avond genoeg en zeer goed eten. Tweede DVP 200 euro/uur. Alexandra Roemeense , werkte er pas 4 dagen had voorheen in Worms in een bordeel gewerkt. Hier uitstekende service, wederom geen upselling. Ook nog bij wat andere beren rondgevraagd maar 150 euro half uur was bij alle dames de startprijs....
Om 2 uur toen er eentje onder de douche begon te kotsen en er nog enorme rijen voor de deur stonden maar eens langzaam naar hotel gegaan.
Resume: Pokke eind rijden maar drukte viel zowel op 31 dec als 1 jan enorm mee.
Er is naar mijn mening geen club in NRW of Nederland die zowel qua line up /faciliteiten / Interieur ook maar enigszins hierbij in de buurt komt
DJ was niet mijn smaak, veel hip hop later in de nacht werd het beter met Manele Florin Salam etc.
Eten en wellnesslandschap super
Prijzen van DVP´s (150 euro half uur, 200 euro uur weliswaar zonder enige upselling) zijn voor iemand die een normale baan heeft eigenlijk niet meer te doen. Voor mij is het dan ook een jaarlijks uitje (vorig jaar met kerst geweesr , maar toen was de heenreis erg druk met files), vaker ga ik er uit kosten overwegingen niet heen. Ik zag overigens off the topic dat nu per 1 januari een pak DE koffie van 500 gram dat vorig jaar al 6 euro kostte nu 9,29 bij de Jumbo kost. M.a.w alles wordt duurder en dan is het keuzes maken.....