Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546
Weergegeven resultaten: 1.126 t/m 1.143 van 1143
    Last Online
    Vandaag @ 18:50
    Discussies
    292
    Thanks
    30.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Het eten in Oase is absoluut top, divers en op restaurantniveau. Sharks steekt er schril bij af wat het eten betreft. Voorheen werden ook pizza's geserveerd (dus niet 'op bestelling').
    Het feit dat MB ook soms in deze ver gelegen club komt zegt eigenlijk voldoende wat het eten betreft (en de relax/dut-voorzieningen).
    Ik ben er (helaas) slechts 2x geweest, maar vond het inderdaad een fijne saunaclub, waar wellness & relaxen goed gescheiden is van het feest gebeuren in de bar.

Eten inderdaad prima, maar moet zeggen dat ik geen fijnproever ben. Ben al gauw tevreden met zelfs wat simpele kost.
    Voor de pizza hadden ze een mooie stenen oven. Kan me moeilijk voorstellen dat ze die weggedaan hebben en pizza laten bezorgen.
    Ik vermoed dat geleverd in dit geval geïnterpreteerd moet worden als a la carte opgediend. Ben benieuwd of dit klopt.

2. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 9 januari 2025),Husky ( 9 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 21:37
    Discussies
    119
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Eten inderdaad prima, maar moet zeggen dat ik geen fijnproever ben. Ben al gauw tevreden met zelfs wat simpele kost.
    Voor de pizza hadden ze een mooie stenen oven. Kan me moeilijk voorstellen dat ze die weggedaan hebben en pizza laten bezorgen.
    Ik vermoed dat geleverd in dit geval geïnterpreteerd moet worden als a la carte opgediend. Ben benieuwd of dit klopt.
    Zu Punkt 1: das Essen dort ist nichts mehr besonderes.
    Die kos daar is niks spesiaals meer nie.

Zu Punkt 2: der Koch ist Italiener und was er für schlechte Pizzen aus diesem herrlichen Steinofen auf den Teller bringt...wäre ich Italiener, ich würde ihn im Außenpool 'versenken'! Unterstes Lieferservicelevel!
    die sjef is Italiaans en watter slegte pizzas bring hy uit hierdie manjifieke klipoond na die bord ... As ek Italiaans was, sou ek hom in die buiteswembad 'sink'! Laagste afleweringsdiensvlak!

vanKees

4. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Meme Moo (10 januari 2025),mentholbear (10 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    292
    Thanks
    30.479

Standaard

Jammer. De pizza's die Meme Moo en ik destijds gedeeld hadden vond ik best okay.

Niet alleen in NRW zijn ze dus aan het besparen op de voederbakken
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 10 januari 2025 om 22:14

Last Online
    Vandaag @ 18:42
    Discussies
    122
    Thanks
    15.835

Standaard

Dat besparen komt door sommige veelvraten.

Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Discussies
    1
    Thanks
    58

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Dat besparen komt door sommige veelvraten.
    Pfffffffffffff
    Nee, het zijn de stijgingen van de voedselprijzen die door multinationals in de sector worden opgelegd en die ons allemaal in gelijke mate in ons dagelijks leven treffen. In België zijn deze prijzen sinds januari 2022 met 27% gestegen.

8. Onderstaande 3 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (11 januari 2025),mentholbear (11 januari 2025),stimpy3 (11 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    15.835

Standaard

Inderdaad, ook een medeoorzaak.

Last Online
    Vandaag @ 21:43
    Discussies
    55
    Thanks
    4.423

Standaard

Jammer. De pizza's die Meme Moo en ik destijds gedeeld hadden vond ik best okay.

Niet alleen in NRW zijn ze dus aan het besparen op de voederbakken
    Dit klinkt weer als typische ijsberenblaat. Ik vond 't niveau van de keuken in Oase prima; beter dan wat je in Samya/etc krijgt. Ik weet niet hoe de keuken vroeger was, maar het was meer dan goed genoeg om je buikje rond te eten (en ik heb een 4-tal dagen gesampled dit jaar). Je moet wel wat geluk hebben met de gerechten die ze klaarmaken, maar dat is overal, en dan nog zit er vaak wel voldoende bij om lekker te eten. En het is niet -zoals in de hoogtijdagen van Magnum/PSR/VV dat je a-la-carte kunt bestellen, of dat er dikke steaks op het menu staan. Maar bij mijn weten is 'a la carte' in iedere NRW-FKK afgeschaft, dus om daar nou over te gaan klagen bij Oase en daarover te gaan meehuilen.... tsk, tsk, tsk.

11. Onderstaande 3 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Husky (11 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),schoolmeester (11 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 21:37
    Discussies
    119
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Dit klinkt weer als typische ijsberenblaat. dus om daar nou over te gaan klagen bij Oase en daarover te gaan meehuilen.... tsk, tsk, tsk.
    Wenn das als Blöken bezeichnet wird, dann vergleichen Wir doch nur einmal den Zeitraum.
    Bei mir ost es die 27jährige Geburtstagsfeier der Oase am 16.11.2024.
    Und bei Dir?

As dit blêr genoem word, laat ons dan net die tydperk vergelyk.
    Vir my is dit die 27ste verjaardagpartytjie van die oase op 16.11.2024.
    En saam met jou?

vanKees

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.423

Standaard

Dat zeg ik toch: "ik weet niet hoe de keuken vroeger was". Prima als-ie toen beter was, maar daar hebben de ijsberen van nu weinig aan. Uit jouw verhaal maak ik ook niet op wat er vroeger dan precies zoveel beter was (en nu slechter). In ieder geval: ik vind wat er wordt aangeboden best OK, en z'n geld goed waard.

Last Online
    Discussies
    292
    Thanks
    30.479

Standaard

Maar bij mijn weten is 'a la carte' in iedere NRW-FKK afgeschaft,.
    Niet helemaal. Venus en Babylon hebben het nog in beperkte mate. Voor zo ver ik me kan herinneren en meegemaakt, had alleen PSR onbeperkte a la carte.
    Bij Globe kon ik onbeperkt uit2 of 3 gerechten kiezen die de kok voor je ging bereiden.
    Voor luxere a la carte gerechten moest je flink bijbetalen.

15. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

MeesterMixer (15 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    15.835

Standaard

PSR had een geweldige keuken.
    En de kok was nog beter.
    Wat was dat een mooie tijd........

17. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (15 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 21:04
    Discussies
    122
    Thanks
    1.059

Standaard

Niet helemaal. Venus en Babylon hebben het nog in beperkte mate. Voor zo ver ik me kan herinneren en meegemaakt, had alleen PSR onbeperkte a la carte.
    Bij Globe kon ik onbeperkt uit2 of 3 gerechten kiezen die de kok voor je ging bereiden.
    Oceans had ook a la carte maar dan heb ik het al wel over wat jaren geleden. Ik weet niet of ze dat nog hebben.

19. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.423

Standaard

Ik vermoedde al dat iemand over Babylon zou beginnen , maar naar mijn mening is dat toch niet echt 'a la carte', ook al wordt het wel op bestelling ter plekke bereid. In het verleden was de keuze bij bab ook groter, ook al bestelde zo'n beetje iedereen (behalve de dames) daar altijd hetzelfde: steak met frietjes , wat je nu alleen maar op maandag en donderdag kunt doen.)

En wat Schoolmeester zegt: de keuken in PSR was nog beter. Ik heb daar zelf ooit wel eens een perfecte steak gegeten, met perfecte pommes duchesse erbij, en knapperige broccoli. De porties hadden daar ook een prettige grootte, zodat je niet meteen in een keer vol zat maar later op de dag nog eens een keer wat kon eten. Those were the days....

Overigens vond ik de toetjes in PSR dan weer niet zo; dat was een kunst die ze in Magnum -in de a-la carte tijden- beter verstonden. De toetjes in Oase zijn dan weer helaas niet om over naar huis te schrijven. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar volgens mij weten ze net die ALDI-dingen op de kop te tikken die totaal niet te hachelen zijn (en wat ze zelf maken qua toetjes is het ook niet...)

21. Onderstaande 4 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (15 januari 2025),MeesterMixer (15 januari 2025),mentholbear (15 januari 2025),schoolmeester (15 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 10:44
    Discussies
    14
    Thanks
    576

Standaard

Ik vermoedde al dat iemand over Babylon zou beginnen , maar naar mijn mening is dat toch niet echt 'a la carte', ook al wordt het wel op bestelling ter plekke bereid. In het verleden was de keuze bij bab ook groter, ook al bestelde zo'n beetje iedereen (behalve de dames) daar altijd hetzelfde: steak met frietjes , wat je nu alleen maar op maandag en donderdag kunt doen.)
    Inderdaad. Waar Babylon vroeger 1 van de betere a la cartes had, bungelt deze club nu qat catering betreft bijna onderaan. Erg matig, de veel te hoge entreeprijs niet waard. Bijna altijd reden om eind van de dag elders te gaan eten (in Elsdorf voldoende mogelijkheden daarvoor).

Bij Globe is het juist weer erg goed eten, zowel de betaalde a la carte, maar ook de keuze uit paar gratis dag menus us prima. Op vrijdag en zondag trouwens geen a la carte, maar een super uitgebreid buffet (ook bij entreeprijs inbegrepen).

Goed, zou nooit voor het eten naar een club gaan, is bijzaak, belangrijkste is de kwalteit van de dames. Daar ontbreekt het helaas aan de laatste jaren in Oase, eten en de (gratis) pizza is er prima, tuin, entourage en jacuzzi ook top.

23. Onderstaande 2 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (15 januari 2025),schoolmeester (15 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.423

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Goed, zou nooit voor het eten naar een club gaan, is bijzaak, belangrijkste is de kwalteit van de dames. Daar ontbreekt het helaas aan de laatste jaren in Oase, eten en de (gratis) pizza is er prima, tuin, entourage en jacuzzi ook top.
    Het is een combinatie van. Mocht het tegenvallen qua dames, dan heb je altijd 't eten nog . Overigens vond ik de lineup in Oase de keren dat ik er was best OK; iedere keer liepen er wel een paar leuke girl-next-door typetjes rond. Dat geklaag over dames doet me een beetje denken aan de verheerlijking van GT wbt de lineup; ik ben nooit in GT geweest, maar ik vermoed dat dat heeeeeel erg een smaakdingetje is, en dat 't een soort dames zijn waar ik absoluut niks mee heb.

25. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    15.835

Standaard

In GT waren mooie dames, maar vele waren geholpen door ome dokter.

27. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (15 januari 2025),stimpy3 (15 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    55
    Thanks
    4.423

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    In GT waren mooie dames, maar vele waren geholpen door ome dokter.
    Ik vind siliconentieten 9 van de 10 keer totaal afstotelijk, maar voor alles is een markt, blijkbaar.

Last Online
    Vandaag @ 10:58
    Discussies
    5
    Thanks
    810

Standaard

In GT waren idd een aantal dames die waren geholpen dor de dokter maar er waren er meer die puur natuur waren. Juist door het ruime aanbod was er voor ieder wat wils. En daar zit verder mi geen verheerlijking bij. Feiten des te meer.

30. Onderstaande leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

zBenaldo (16 januari 2025)

Pagina 46 van 46 EersteEerste ... 364243444546

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten