Pagina 167 van 168 EersteEerste ... 67117157163164165166167168 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.151 t/m 4.175 van 4191
    Last Online
    Vandaag @ 04:00
    Discussies
    152
    Thanks
    9.451

Standaard

Man on a Mission

Afgelopen vrijdag tijdens het winterfeest van het werk waren een aantal vrouwelijke collega’s (toevalligerwijze van Oekraïense afkomst) er verantwoordelijk voor dat de status van mijn testosteronspiegel als hitsig kon worden beschreven. Bij het ontwaken op zaterdag bleek deze hetzelfde peil te hebben. Wat doe je dan als rechtgeaarde ijsbeer? Juist ja, je gaat naar een gelegenheid waar meisjes van lichte zeden en dames van plezier tegen een geringe geldelijke vergoeding ervoor kunnen zorgen dat dit peil weer teruggebracht wordt naar een normaal niveau.

Een aantal bekende beren gingen naar Penelope maar gezien de vermoeienissen van afgelopen week weinig zin in de extra reistijd en de nodige baustelles tov Aca. Bovendien stonden er nog wat dames daar op mijn Willy Wishlist die ik nog gaarne dit jaar wilde afvinken. Rond de klok van vijven ingecheckt en fris en fruitig in het door de theke iets te groot aangemeten clubkostuum de barruimte opgezocht. Zoals verwacht waren de beoogde dames nog niet aanwezig en daarom met een zelfgetapt colaatje richting bistro gelopen om een hapje te eten zodat het uitbuikproces geen kink in de kabel zou veroorzaken.

Na een peukje in de serre de bar opgezocht. Als eerste van mijn lijstje dook de voor mij persoonlijk mooiste meid in Aca van het moment op en laat zij nu de hoofdreden van mijn bezoekje zijn. Een killer body, een exotische uitstraling, een machtig mooi gezichtje en een geweldige glimlach en dat alles verpakt in één.

Ik blijk net te lang te treuzelen en een beer grijpt zijn kans. Een kwartiertje later stapt ze sierlijk en naakt weer de bar in om de sleutel terug te brengen. Een kamertijd die eerder regel dan uitzondering is voor haar. Toch is de drang om eens intiem kennis te maken groter dan het risico op afwerksex. Ditmaal wacht ik niet en plof neer op de bank naast degene waar ze zich zeer verleidelijk op de leuning heeft gedrapeerd. Ze draait haar hoofd in mijn richting en een betoverende glimlach valt mij ten deel. Er volgt een zeer korte kennismaking en Aisha en ik verkassen naar een kamer.

Als een purrend poesje genoot ze van mijn massage waarna ze als wederdienst gaarne een mondelinge massage wilde uitvoeren op mijn jongeheer. Er volgde een uitgebreid staaltje stokslobberen met de nodige variaties. Ze wilde graag een ritje maken op mijn stokpaardje. Nadat deze was voorzien van een zadel volgde er enkele dressuur kunstjes. Het tempo werd opgevoerd en in volle galop werden mijn nazaten over de finishlijn gereden. Nog een nababbeltje en het uur is verstreken. Herhalingsgevaar is dan ook zeer groot. Ben je een liefhebber van gleuven preuven als een likkende Lassie dan is Aisha niets voor jou omdat ze daarmee niets heeft.

Met de herstelperiode in acht genomen eerst maar wat gegeten om goed beslagen ten ijs te komen voor een tweede kamer. Tijdens het eten een tijdje met een Belg gesproken die ik ken uit LR en Prime. Na een pafke de bar opgezocht. Hier en daar een praatje en op de gang onzedelijk betast door Christina die met mijn jongeheer in een houdgreep vroeg wanneer we weer eens gezamenlijk een kamer gingen opzoeken. Met wat tegensputteren nam ze uiteindelijk genoegen met mijn uitleg dat dit te vroeg na mijn kamer met Aïsha en het eten kwam.

Een tijdje later in de serre zette zich een netvlies nieuwkomer naast mij. Er ontstond een leuk en gevat gesprekje met deze 26-jarige blonde Roemeense Kim. Sinds een weekje in Aca en volgens eigen zeggen op “doorreis” was. Mijn interesse was gewekt maar er rees ook twijfel vanwege de korte aanwezigheids stint. Na een kwartiertje ging ze naar binnen omdat ze het frisjes had. Toen ik even later de bar inliep was ze verschwunden. De drukte en warmte deden me besluiten de serre weer op te zoeken. Na een tijdje dook Kim weer op en toen ze mij zag zitten verplaatste zij zich van haar plekje om zich naast mij te nestelen. Nog even wat gepraat om dan toe te geven aan onze nestdrang. Gelukkig was er nog een appartementje vrij.

Massagetje voor haar die ze zeer kon waarderen waarna ze gespeeld verbolgen was dat mijn jongeheer aan het “slapen” was. Lieflijk kuste ze hem wakker en het duurde niet lang voordat hij recht overeind stond. Wat volgt is een uitgebreid gesprek tussen hem en haar. Haar beargumentering is intens en met vele variaties. Mijn jongeheer is danig onder de indruk van dit alles. Aangezien ze niet tot de gilde van de spermaslurpsters behoort vinden we een gulden middenweg in het volspuiten van een rode aardbei met slagroom. Dit doet ze dan ook totdat de laatste druppel zijn weg naar buiten heeft gevonden. Uurtje wordt netjes volgemaakt met een nababbel en uitermate fijnbesnaarde strelingen van haar zijde. Mochten onze paden in de toekomst ergens kruisen dan zal ik geen seconde twijfelen om onze erotische ontdekkingsreis verder uit te diepen.

Na het afscheid van haar was het tijd om te gaan. Clubkostuum verwisselt voor de gepaste kleding voor de buitenwereld. Sleutel en haar favoriete Chupa Chup overhandigd aan Leyla en met een liefdesverklaring van haar zijde het warme AG verruild voor de koude nacht.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

2. Onderstaande 20 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (19 december 2024),bram4826 (19 december 2024),donkeywonkey (19 december 2024),Firehawk (19 december 2024),Husky (24 december 2024),ju52 (19 december 2024),Klatergoud (20 december 2024),Kurt Cobain (19 december 2024),Liefje (18 december 2024),Manbijtkat (18 december 2024),mentholbear (20 december 2024),Paul1968 (19 december 2024),Pierke69 (19 december 2024),poefboy (19 december 2024),Purrfect (19 december 2024),Reinstecke Fuchs (19 december 2024),schoolmeester (19 december 2024),spermite ( 7 januari 2025),taka22 (20 december 2024),WANDELAAR5 (18 december 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Discussies
    1
    Thanks
    795

Standaard

Weihnachtsparty im ACA Gold

Nachdem ich 5 Tage zuvor an einem ruhigen Montagabend mit einem Kollegen vor Ort gewesen bin und da ein ausgezeichnetes Essen in Form von leckeren Cordonbloe mit Kartoffelspalten, Zwiebelringen, Gemüse, Reis, Hähnchenschnitzel und Salat zu speisen bekam und auch ein Gutes Wiederholungszimmer mit Sonja, 22 Jahre, rumänisch,ca. 165-170 cm groß, lange braune Haare, braune Kulleraugen, B-Cups leider hängend (einzige Makel bei dieser wirklich wunderschön anzusehen den Dame), schöne Zähne und sehr sympathische Person. Bis auf intensive Zungenküsse lieferte Sonja das für mich perfekte Programm und ließ sehr viel Nähe zu. Die Zeit wurde auch vollständig eingehalten und da die Chemie erneut stimmte (erstes Zimmer mit ihr war im Juni 2024) wird es auf jeden Fall eine Wiederholung geben.

So nun aber zur eigentlichen Weihnachtsparty am 21 Dezember 2024. Insgesamt waren wir mit einer Gruppe von 6 Leuten angereist, wobei 4 von Anfang dabei gewesen sind. Waren pünktlich um 15:30 Uhr zur Fußball Bundesliga am Start. Ein Kollege und ich besuchten jedoch zuerst die gut temperierte Sauna. Danach wie gesagt etwas Fußball gucken mit dem angebotenen Freibier. Einen Teller vom leckeren Grillbuffet wurde nebenbei auch noch verzehrt und 2 weitere Biere getrunken. Clublady Diana war tatsächlich schon ab 16 Uhr vor Ort und schmachtete mich schon während des Bundesliga Spiels Frankfurt gegen Mainz desöfteren an. Sie sollte am späteren Abend auch noch für Furore sorgen, aber dazu später. Um 18 Uhr kam erstmal der große Ansturm auf das vollzügliche Weihnachtsbuffet bestehend aus Gänsekeulen, Rindergulasch, Klößen, Rotkohl, Salzkartoffeln, Lachs, Scampis, etlichen Salaten und Thunfisch. Als Nachtisch gab's leckeren Schoko und Maracuja Pudding. Kuchen und noch einige andere Leckereien gab's übrigens auch noch dazu. Vom Buffet her war's das Beste Essen, was ich seit meinen beiden diesjährigen Wellcum Besuchen gesehen und gegessen hatte. Respekt an den Koch und seiner ganzen Mannschaft. Das Essen auf der Nikolausparty war gut gewesen, aber das Buffet von der Weihnachtsparty der absolute Hammer. Und wie es das Glück so wollte spazierte beim zweiten Nachtisch auch noch die ungarische Alex in den Speisesaal und lächelte mich an. Am Montag war sie leider wie auch Diana nicht dagewesen und Caro hatte leider einen Langzeitbucher, so dass heute eigentlich schon die beiden Zimmer vorbestimmt gewesen sind. Alex aß jedoch erstmal in Ruhe ihr Weihnachtsgericht und signalisierte mir, noch eine zusammen rauchen und dann kann's losgehen in ihrem Lieblingszimmer 12. Die Wiederholung des ersten Zimmers gelang in vollen Zügen. Wieder einmal flashte sie mich mit ihrer ruhigen Art und dieser einzigartigen Technik. Das Gesamtpaket bestehend aus Optik, Körper, Style, Parfüm, Charakter, Technik ist für mich nach Adina genau das, was ich dort gesucht habe. Pluspunkt von Adina war jedoch die sehr intensiven Küsse, die von Alex bisher noch nicht so zugelassen wurden wie erhofft. Eine Caro zum Beispiel lässt dort erheblich mehr zu. Trotzdem ein sehr sehr gutes Zimmer mit Alex und wir haben auch schon über unser nächstes gemeinsames Zimmer gesprochen.

Nach einem weiteren sehr heißen Saunagang und etlichen nicht alkoholischen Getränken danach Schritt die Zeit voran und es wurde Zeit, endlich Diana zu machen. Die kam gerade vom Zimmer und ich sprach sie direkt an. Sie machte sich in Ruhe fertig und dann ging's auch schon los ins Zimmer 3. Nach sehr langer Pause mit ihr ca. 3 Monate wurde es das für mich vielleicht schönste Zimmer mit ihr überhaupt. Respekt, dass hatte irgendwie den Charme, wie mit einer festen Partnerin zu agieren als im Pay Sex unterwegs zusein. Bereue irgendwie keine 60 Minuten ausgeschöpft zu haben, so schön war's mit Diana. Immerhin gewährte sie mir noch längeren AST und freute sich, dass wir endlich Mal wieder ein gemeinsames Zimmer gestalten konnten. Mich interessierte natürlich auch, wo meine Ruby und ihre hübsche Schwester Selin sind? Von Ruby persönlich wusste ich leider schon, dass die beiden es mal im Samya versuchen wollen. Alleine aus der optischen Gründen hoffe ich, dass beide zurück zum Gold kommen werden. Speziell Ruby vermisse ich dort schon sehr. Das war eine sehr schöne Zeit mit ihr. Des anderen Pechs, ist des anderen Glück oder wie sagt man so schön. Hätte Ruby damals nicht zu mir gesagt, teste mal Diana wäre ich wohl nie darauf gekommen. Da das Gold Clubjahr jetzt zu Ende geht schmerzt neben Ruby und Selin vor allen der Verlust von Adina sehr. Dennoch war die Weihnachtsparty die mit Abstand schönste Party des Jahres und ich hoffe, dass ACA Gold macht bei allen weiteren Partys so weiter wie bei Nikolausparty und der Weihnachtsparty.

4. Onderstaande 14 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 december 2024),Bluebear (25 december 2024),cavediver (24 december 2024),hara1d (24 december 2024),Hoerenfluisteraar (25 december 2024),Husky (24 december 2024),Kurt Cobain (24 december 2024),mechelen (24 december 2024),mentholbear (31 december 2024),middagbeer (24 december 2024),Patjax (24 december 2024),Pierke69 (25 december 2024),uurtje (24 december 2024),WANDELAAR5 (24 december 2024)

Last Online
    Vandaag @ 01:01
    Discussies
    7
    Thanks
    9

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinstecke Fuchs Bekijk bericht
    Weihnachtsparty im ACA Gold

......

Da das Gold Clubjahr jetzt zu Ende geht schmerzt neben Ruby und Selin vor allen der Verlust von Adina sehr. Dennoch war die Weihnachtsparty die mit Abstand schönste Party des Jahres und ich hoffe, dass ACA Gold macht bei allen weiteren Partys so weiter wie bei Nikolausparty und der Weihnachtsparty.
    Als de beer heeft in duits geschreven, schrijf ik ook in duits (om te vertonen dat franstalig eentalig is : dat is bullshit) : sie werden sicher zu ACA zurückkomen. SAMya = Bären komen für fun und Wahnsinnspreisen => einfach Geld, aber nicht viel Geld (niedriger Umsatz). ACA = Bären für billigen Fick => viel schwieriger, aber viel Geld.

6. Onderstaande 2 leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:

Husky (26 december 2024),mentholbear (31 december 2024)

Last Online
    Gisteren @ 22:41
    Discussies
    8
    Thanks
    10.195

Standaard

Afgelopen zaterdag de Christmas party in AG bezocht,maar nu pas een recensie vanwege drukke kerstdagen en familiaire verplichtingen
    reed om 10.15 uur de parkeerplaats op en mocht van de vriendelijke theke en goed uitziende Veronica met glitterblouse mijn werkpak in ontvangst nemen!
    De party begon rustig maar na verloop kwamen er toch meerdere dames hun opwachting maken,velen waren natuurlijk al op kerstreces,
    maar bij mijn vertrek om 22.30 uur waren er toch nog 43 dames actief waarvan de meeste in kerstoutfit met korte rokjes of kersrode lingerie
    Meerdere favorietjes waren afwezig waaronder mij oogappeltje Ella.
    Maar gelukkig was er genoeg interessants aan dames over om ondeugende dingen te doen,
    na het ontbijt,sigaartje en sauna was ik in het rookhok aan het acclimatiseren toen mij telefoon begon te trillen,checkte het bericht en zag op het beeldscherm het poesje van Christa verschijnen,
    het boefje had stiekem een foto gemaakt van haar strak geschoren poesje om Husky in de juiste stemming te brengen en dat lukte wonderwel bijzonder goed
    Dus snel in appartement 21 alle opgebouwde erotische spanning kunnen omzetten in een geweldige vrijpartij die zijn weerga niet kent,
    tongen,likken,zuigen alles werd gebruikt om ons beiden optimaal te laten genieten uiteindelijk in tegen de stevige billen van Christa mijn nakomelingen hun vrijheid mogen geven weer enorm van elkaar kunnen genieten zo aan het eind van het jaar
    Dames aanwezig o.a. Miriam met het mooiste en spannendste kerst pakje,Roxy,Ami,Jenny,Mara,Alina,Carolien en zusje Ada,Katie,Agnes,Briane,
    Lucia,natuurlijk Raluca met haar vele fans,charmante Bibi,Cristina,Diana,Natasja,Aprodite,Vivian,Alexia ,Selena en vele andere schoonheden.
    De kerstmaaltijd was uitstekend met Zalm,garnalen,vissalades,gebakken vis,vele salades en heerlijke taart en nagerechten.
    Er waren vele wel lezende maar niet schrijvende NL beren aanwezig uit Duitsland o.a. Reinstecke Fuchs maar ook vele ex VM bezoekers waar ik me kostelijk mee hebt vermaakt,
    in het verleden zag je evenals de stemmig geklede dames ook ijsberen met minimaal een kerstmuts,helaas tijden veranderen en nu was alleen Husky en nog een Duitse ijsbeer getooid met een kerstmuts
    Christina vertrok de volgende dag met het vliegtuig naar haar zo geliefde moederland dus mijn bezoek aan AG besloten met een intensieve GFE sessie met deze milf die zo goed
    een ijsbeer weet te verwennen met haar turbo zuigtechniek en GFE seks,ook nu hoorde Husky de engeltjes zingen toen Christina haar rood gestifte lippen rond zijn totempaaltje sloot,
    vrijen,kussen,BJ en alles was weer fantastisch met deze GFE milf, uiteindelijk met Christina bovenop het totempaaltje mijn zwemmertjes de vrijheid mogen geven
    Toen ik vertrok om 22.30 uur en 43 dames 80 ijsberen achterliet in deze gezellige huiskamer kon ik terugkijken op een prima saunaclubdag en twee 100% Huskyproofsessies en voldaan de
    terugreis aanvaarden naar de mooie Veluwe

8. Onderstaande 17 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 december 2024),Bluebear (27 december 2024),donkeywonkey (28 december 2024),Generallee (28 december 2024),Kurt Cobain (27 december 2024),Liefje (27 december 2024),mentholbear (31 december 2024),Patjax (30 december 2024),Paul1968 (27 december 2024),Pierke69 (31 december 2024),pret (27 december 2024),Purrfect ( 5 januari 2025),Reinstecke Fuchs (27 december 2024),schoolmeester (27 december 2024),Toetebel (28 december 2024),uurtje (27 december 2024),WANDELAAR5 (28 december 2024)

Last Online
    Vandaag @ 01:40
    Discussies
    293
    Thanks
    30.657

Standaard

DOSEREN

Op de 23e van de 12e met Klaus richting Ratingen getrokken om daar de dames te trakteren omdat ze een jaar lang onze gewillige leenliefjes zijn geweest.

Om de hoek getankt en vervolgens rond 10:30 35 euro afgetikt voor de entree. Gauw douchen en door naar het restaurant. Gelukkig: er lagen eieren genoeg, aangezien de sigarenbende met eierdief () er die dag niet was.
    Wel waren er 2 Duitsers die ik wel vaker ben tegengekomen. Eentje heeft altijd een grote fles water mee de sauna in. De ander kwam ik meestal in GG tegen. Door de dag heen gezellig mee geketst. Ik bedoel gekletst. We zitten immers niet in Theo's...
    Het eten door de dag heen vond ik prima. Simpele kost, maar prima te kanen. Tussendoor nog een soepje.

De sauna was prima op temperatuur. Wat ik wel jammer vind is dat tegen de huisregels in er toch lui zijn die opgietingen met mint doen. Nu ben ik (ook bij de wellness resorts) fan van opgietsessies, met allerhande milde geuren als eucalyptus, melon juice, lemon grass, passion fruit en weet ik het wat nog meer. Maar dus niet met mint. Die zorgen er voor dat deze koukleum na een saunarondje een koud gevoel er op na houdt, terwijl ie juist voor de warmte kwam. M'n luchtwegen kunnen er niet tegen. Bij wellness wordt mint ook in aparte opgietsessies gedaan, omdat meer mensen er niet tegen kunnen of niet prettig vinden.
    Prijzenswaardig vond ik dan wel weer dat die man voor het opgieten vroeg of het okay was. Bij navraag (met groot vermoeden) of het mint was, bevestigde die. En na mijn uitleg dat ik daar niet goed tegen kan, liet ie m'n resterende 10 minuutjes afmaken, zodat ie erna de volle laag gaf.
    Ik vermoed dat hij echter niet kon/wilde doseren, want een groot deel van de vloer was een poosje later bedekt met een laagje water. Merk vaak dat onze zuiderburen er graag een stoomcabine van willen maken.
    Beter zou imho zijn als er een kraantje met zo een drukknop komt ipv een emmer water.

Kwa dames kon kameraad Klaus wel vlot z'n zak bij legen. Overdag waren er denk ik 15 dames en in de avond kwam daar nog een klein tiental ofzo bij. Favo's Caro en Silvia waren er niet, dus werd het op zoek naar iets nieuws. De enige dame die ik overdag aantrekkelijk vond was Jenny. Een jonge dame die helaas geen zoenen met me deed. Fluiten spelen ging wel op een intense manier. Het werd een redelijk kamertje. De chemie was wat koeltjes en de actie was wat plichtmatig, maar d'r fraaie slanke lijfje compenseerde het weer wat.
    Later wees 1 van de Duitsers me op een slanke blondine. Dat dit een vriendin is van Carina uit GG, waar ik al wat over had gehoord. Verhuisd van LR, naar GG en nu dus hier te vinden. Een kennismakingspraatje in het restaurant later en we belandden op een heerlijk kamertje. Ik vond d'r wat zakelijk en een milieutoeslag zou van toepassing zijn, waarvoor ik had geskipped. Als ik dat beter had gespeeld, was het waarschijnlijk zonder toeslag geweest. Maar helaas pindakaas.
    Nog later op de avond spotte ik de dame die 1 van de Duitsers op het oog had. Die maakte er echter geen werk van, dus ging ik kennis maken met miss hot body. Helaas gaf Aisha netjes vooraf aan dat haar honingpotje nimmer beschikbaar is. En hoewel ik haar wel heel erg sexy vind, was dat toch een dealbreaker voor me. Helemaal na al 2 kamertjes te hebben gedaan.
    Achteraf bleek Patjax al melding gemaakt te hebben dat ze niet gebeft wilt worden en had Dementholbear dat geliked, maar was dat blijkbaar alweer vergeten.

Enfin, het was wel welletjes zo. Na nog fijn een tukkie kunnen doen in de lokale zoutstenen Mentholcave op de 1e verdieping weer fris de weg op voor een lange rit terug.
    En zo eindigt mijn laatste verslagje van 2024. Althans voor het ijsberenforum. Het bezoekje van gisteren mag hier helaas niet geplaatst worden.
    Op dan maar naar nieuwe avonturen in 2025!

10. Onderstaande 21 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (31 december 2024),blauwebeer (31 december 2024),Bluebear (31 december 2024),cavediver (31 december 2024),comcom (31 december 2024),Firehawk (31 december 2024),Generallee ( 1 januari 2025),hara1d (31 december 2024),Herr Fick (31 december 2024),irongiant ( 1 januari 2025),ju52 (31 december 2024),Kurt Cobain (31 december 2024),Liefje (31 december 2024),middagbeer (31 december 2024),Patjax (31 december 2024),Paul1968 (31 december 2024),Pierke69 (31 december 2024),Purrfect ( 5 januari 2025),Reinstecke Fuchs (31 december 2024),taka22 ( 3 januari 2025),WANDELAAR5 (31 december 2024)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.195

Standaard

De jaarwissel wat cachet gegeven door een bezoek op Nieuwjaarsdag aan AG,
    vier mijn verjaardag op 1 januari,ben een echt Silvesterkindje
    Mijn verjaardag tot de vroege uurtjes gevierd met mijn kinderen en vele Braziliaanse en Nederlandse vrienden,
    weer een jaartje jonger geworden is natuurlijk een reden voor grote vreugde
    Reed om 15.15 de parkeerplaats op en werd met gezang verwelkomt door Leyla en Alina,
    had vrij entree als Silversterkind en had voor de aanwezige dames wat lekkers mee genomen van chocolade dit natuurlijk naast een tulp uit eigen gulp!
    Dames in de club waren redelijk op de hoogte van de jarige job en verwende mij met liefdevolle kussen.
    Dames aanwezig waren o.a. Samira,Agnes,Elisa,Magda,Christa,Ina ook weer terug,Bibi,Raluca ik moest van haar nog een Nieuwjaarsgroet overbrengen aan de persoon die elke gewillige dame tot het randje vuld
    maar ook de mooie Diana en de mysterieuze Briana tevens de mooie grote blondine Cathy/Katie weet niet haar exacte naam.
    Totaal 15 dames gaven acte de presence en hadden goede verdiensten met 40-50 nooddruftige ijsberen.
    Na het ontbijt en sauna namen Christa en Magda alreeds op de sofa bezit van mijn naar liefde en seks hunkerende lichaam,
    Husky junior groeide uit tot een monstertje en gedrieën hadden we ruim een uur de grootste lol en intense seks,
    het totempaaltje werd verwend door twee actieve tongen en de jarige job liet zijn tong alle kanten opschieten om de dames te verwennen,
    meerdere malen werd er opnieuw vuurwerk afgeschoten en Husky zijn vuurpijlen troffen gigantisch doel
    Eten was prima en de aardbeien yoghurt maakte de maaltijd prima af
    Later op de avond nog een stoeipartijtje met Elisa meegemaakt, op de kamer zelfs haar rode jurkje niet uitgetrokken maar kussend en al op bed beland en milieuvriendelijk mijn sapjes kunnen afvoeren,
    kussen en vrijen kan ze als de beste en heerlijk genoten van deze milf
    Aline kwam mij een heerlijk biertje brengen in een dun glas en begon mijn schouders wat te masseren hierdoor richtte junior opnieuw zijn kopje op,echter bij deze oude liefde echter nu verboden terrein
    Zo rond 23.00 begonnen Christa en Magda mij dusdanig op te geilen met twee handjes onder mijn handdoek dat ik op ontploffen stond,
    maar op mij vraag om op de sofa klaar te zuigen schrokken de dametjes,alleen op de kamer zeiden ze,maar door het gepluk en geruk onder het handdoekje was het kwaad/genot al geschied
    Een verjaardag om niet te vergeten en na die verwennerij en cadeautjes(kreeg Husky ook) mij met een voldaan gevoel en glimlach op het gezicht laten afzakken in de plensbuien naar de mooie Veluwe

12. Onderstaande 22 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 ( 4 januari 2025),cavediver ( 3 januari 2025),donkeywonkey ( 4 januari 2025),Firehawk (12 januari 2025),hara1d ( 4 januari 2025),HenryIII ( 4 januari 2025),irongiant ( 4 januari 2025),ju52 ( 3 januari 2025),Kurt Cobain ( 3 januari 2025),Liefje ( 3 januari 2025),Massi ( 5 januari 2025),mentholbear ( 5 januari 2025),Paul1968 ( 3 januari 2025),Pierke69 ( 4 januari 2025),pret ( 3 januari 2025),Purrfect ( 5 januari 2025),Reinstecke Fuchs ( 4 januari 2025),rmjhexe ( 3 januari 2025),schoolmeester ( 3 januari 2025),theobeart ( 6 januari 2025),WANDELAAR5 ( 3 januari 2025),wooley ( 3 januari 2025)

Last Online
    3 februari 2025 @ 19:15
    Discussies
    69
    Thanks
    1.977

Standaard

Wooley was vanmorgen gepland om het nieuwe jaar in te wijden in Aca gold.
    Was er druk qua dvps en in begin weinig mannen. Sauna was koud, werd pas rond 13:00 iets warmer.
    Gelukkig was er genoeg vrouwelijke ondernemers om aan te warmen. Kamer gehad met de zoen kampioen van gold. Vanessa. Ze had er goed zin in, dus heerlijk genoten.
    Daarna nog wat gepraat met medeplichtigen die rond etenstijd kwamen. Wat gegeten en op tijd terug om toch nog in de file terecht te komen.
    Wordt nog wel eens vervolgd.
    De Riesen-Eisbear...

14. Onderstaande 9 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

Dannii (11 januari 2025),db2 (11 januari 2025),Firehawk (11 januari 2025),Husky (11 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Paul1968 (11 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),schoolmeester (11 januari 2025),WANDELAAR5 (11 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Discussies
    149
    Thanks
    4.413

Standaard

Gisteren het nieuwe jaar begonnen uiteraard bij Aca als eerste club.
    Samen met Graagneuker er heen. Wooley nog even gezien maar moest al weg. Verder waren Manbijtkat, AH man, Sluwevos en nog wat andere er ook.
    Op zich wel gezellig. Qua vrouwen was het niet zoveel, wat mij wel een beetje verraste want tussen kerst en nieuw waren er nog best veel meiden voor die tijd.
    In de avond werd het ietsjes beter maar veel kwam er niet bij. Hoorde veel mensen over de sauna klagen, die was schijnbaar maar 50 graden.
    Volgens mij werd die naar binnen geleid want in de club leek het in de avond ook wel 50 graden, het was bloedheet.
    Veel meiden hadden genoeg te doen. Verhouding veel mannen, minder vrouwen.
    Met pijn en moeite uiteindelijk Raluca kunnen scoren in het begin van de avond. Die had er al aardig wat beurten op zitten maar op de kamer merk je daar niks van.
    Uiteraard weer toppie en haar kontje heerlijk tot de rand gevuld ™ , ®, ©.
    Vriend van mij was met voor hem een nieuwe meid geweest Yvonne en vond het helemaal geweldig. Dacht ook dan maar eens iets nieuws te proberen en er later ook mee gegaan maar was helemaal niks.
    Niets kon en mijn zin was helemaal over.
    Daarna gelijk op zoek naar Lucia want wou niet naar huis na deze kutkamer. Helaas was zij ook redelijk druk maar later toch met haar kunnen kameren in een appartementje.
    Dit heeft de domper weer goed kunnen verhelpen want met haar was het weer helemaal super. Uur geile seks met haar gehad.
    Langer gebleven dan normaal en rond 1:30 uur vertrokken.

16. Onderstaande 22 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (12 januari 2025),blauwebeer (12 januari 2025),bram4826 (13 januari 2025),cavediver (12 januari 2025),Dannii (12 januari 2025),donkeywonkey (12 januari 2025),Husky (19 januari 2025),Johnsonxxx (13 januari 2025),ju52 (12 januari 2025),Kwakje (15 januari 2025),Liefje (12 januari 2025),Manbijtkat (12 januari 2025),ME262 (12 januari 2025),mentholbear (14 januari 2025),Patjax (12 januari 2025),Picasso 1 (12 januari 2025),Pierke69 (13 januari 2025),pret (12 januari 2025),Reinstecke Fuchs (12 januari 2025),theobeart (12 januari 2025),WANDELAAR5 (12 januari 2025),wooley (12 januari 2025)

Last Online
    19 januari 2025 @ 15:43
    Discussies
    0
    Thanks
    21

Standaard

Meerdere keren ben ik in het verleden al in acapulco geweest. Ik overweeg binnenkort naar penelope te gaan ben er nog niet geweest. Wat zijn de voor en nadelen of de verschillen? Kan iemand dit uit ervaring vertellen?…

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    122
    Thanks
    15.881

Standaard

Penelope is wat groter, dus je hebt meer de ruimte.
    Ze hebben een zwembad in de tuin, in de zomer een meerwaarde.
    De sauna is groter dan bij AG.
    Ik vind Penelope leuker dan AG, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Ook vind ik het eten wat beter in Penelope.

Groet vanaf de mooie koude Veluwe, schoolmeester.

19. Onderstaande 5 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (18 januari 2025),ju52 (18 januari 2025),Meme Moo (28 januari 2025),mentholbear (18 januari 2025),theobeart (21 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    293
    Thanks
    30.657

Standaard

Penelope's sauna is dan wel weer buiten. Als het hard regent vind ik het geen pretje om er heen en weer te gaan. Vandaar voorkeur voor wellness binnen.

Last Online
    Vandaag @ 04:00
    Discussies
    152
    Thanks
    9.451

Standaard

Na een aantal drukke weken op werk en met de verkiezingen was het tijdstip gekomen om het nieuwe clubjaar af te trappen. Samen met mijn oer clubmaatje Flyinglow vanwege de korte window of opportunity gekozen om naar Ratingen te gaan. Voor hem denk ik al zeker meer dan een jaar geleden dat hij daar nog zijn opwachting heeft gemaakt.

Rond 15.45 uur aangekomen en waar meestal de straat tegenover al helemaal vol staat was er nu nog voldoende plek om Flyinglow zijn tank te parkeren. Nadat we ons burgerkloffie hadden omgeruild voor het clubkostuum de bar opgezocht. Het goede nieuws is dat ze eindelijk de tweezitsbanken vervangen hebben. Daarvoor in de plaats zijn nu losse fauteuils gekomen die zeer comfortabel zitten. Het heeft wel een andere lay out nu. De lange wand links van de saunadoorgang staan deze met twee langs elkaar en twee tegenover elkaar niet meer tegen de muur maar dwars en de korte kant tussen gokautomaten en sauna staan er twee keer een zetel tegenover elkaar ook weer dwars.

Eerst een hapje gegeten om dan in de bar eens de potentiële objects of affection nader te bekijken. Flyinglow had al vrij snel een ienie mienie meisje geschoten en gezien het feit dat onze voorkeuren nagenoeg gelijk zijn was het dus dips voor hem. We hebben altijd de grootste lol samen en onbekende dames krijgen dan al snel een bijnaam. Zo ontdekte we een vroege Katy Perry van d’n Aldi, een forsere Jennifer Aniston van d’n Aldi en een dametje met een mooi gezichtje maar een haardracht waarover we het snel eens waren dat she needs a haircut.

Terwijl Flyinglow een saunaatje nam kwam Della informeren naar mijn status, oftewel of ik in relaxmodus of in kamergangmodus was. De vorige keer was onze kamergang een flitsfuck waardoor ze voor deze keer op het “strafbankje” mocht blijven zitten. De tijd kabbelde voort, nog een hapje gegeten en flyinglow wilde werk maken van het ienie mienie meisje. Nadat ze twee keer voor zijn neus was weggekaapt gold ook hier driemaal is scheepsrecht. Hoewel er wel een paar opties rondliepen was mijn libido door de warmte in de barruimte gedaald naar het nulpunt. Nadat Flyinglow naar een uurtje spielerei met de 24-jarige zwartharige Julia (zittend op de gouden banken) was teruggekeerd en zich opgefrist had zijn we gegaan. Qua sex voor mij dan een valse start van het clubjaar maar qua lol een topdag.

Aanwezige dames:
    Alex, Bibi, Carla, Caro, Cathy, Christa, Daniela, Della, Diana, Ella, Evelyn, Flori, Gabriella, Helene, Jenny, Julia (nieuw), Karina, Katarina, Lidia, Lolita, Loredana, Magda, Nina, Raluca, Selena, Silvia, Simona, Vanessa en Vivian. Daarnaast een vijftiental bekende gezichtjes waarvan ik de naam schuldig moet blijven en naast de Julia in het lijstje nog twee nieuwe gezichtjes.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

22. Onderstaande 24 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (19 januari 2025),bram4826 (19 januari 2025),cavediver (19 januari 2025),comcom (23 januari 2025),db2 (19 januari 2025),donkeywonkey (24 januari 2025),Firehawk (19 januari 2025),Giodude (19 januari 2025),Husky (19 januari 2025),irongiant (19 januari 2025),ju52 (18 januari 2025),Kurt Cobain (19 januari 2025),Kwakje (21 januari 2025),Manbijtkat (19 januari 2025),MeesterMixer (19 januari 2025),mentholbear (19 januari 2025),mynasch (19 januari 2025),noglangnietuitgewandeld (19 januari 2025),Paul1968 (19 januari 2025),Pierke69 (26 januari 2025),pret (19 januari 2025),Reinstecke Fuchs (19 januari 2025),schoolmeester (19 januari 2025),WANDELAAR5 (19 januari 2025)

Last Online
    19 januari 2025 @ 15:43
    Discussies
    0
    Thanks
    21

Standaard

@mentolbear en schoolmeester Thanks!
    Nog andere clubs als aanrader? Qua prijs kwaliteit verhouding zoals acapulco en penelope..

Last Online
    Gisteren @ 21:49
    Discussies
    122
    Thanks
    15.881

Standaard

Acapulco Prime in Velbert.
    Luder Lounge in Dortmund.

25. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (20 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    293
    Thanks
    30.657

Standaard

Ook bij Saunaclub Venus bieden de meeste dames voor 50p30 GOSC aan. Entree is wel een stuk meer met 60 euro en er zijn ook veel minder dames beschikbaar. Zie hun website voor een accurate AWL (aanwezigheidslijst).

Last Online
    Gisteren @ 15:43
    Discussies
    23
    Thanks
    42

Standaard

Afgelopen zaterdag weer eens een keer naar AG gegaan ipv Penelope..Van te voren eerst een bezoekje gebracht aan Termingirls.Was er nooit geweest en aangezien het in de buurt is en de foto's op de site er goed uit zagen toch de gok genomen.Helaas viet het toch wel tegen ook omdat ze ook nog om extra geld vroegen voor sommige diensten.Dan maar hopen dat de club ag het weer goed zou maken.ik was er omstreeks 16.00..Aantal vrouwen was redelijk,maar wel veel oude bekende en weinig nieuwe .Temperatuur binnen was niet goed verdeeld .In het eetgedeelte te koud en in de zitgedeelte veels te warm.Na wat gegeten te eten maar op jacht gegaan.Achter in de hoek zag ik wel een vrij nieuw meisje zitten..Silvia was de naam Helemaal mijn type slank ..blond en mooie pretoogjes.Kamer was vrij goed,alleen het tz viel wat tegen, beetje met puntje van de tong..Later op de avond nog een goede kamer gehad met Caro, die heeft me nog nooit terreurgesteld en had mijn dag weer goed gemaakt.Ook weinig ijsberen en geen bekende gezien..Hoop dat ze de volgende keer wat daar aan de temperatuur gaan doen,anders maar weer naar Penelope.

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

28. Onderstaande 13 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (22 januari 2025),bram4826 (23 januari 2025),donkeywonkey (24 januari 2025),Firehawk (22 januari 2025),Haradamannetje (22 januari 2025),Husky (24 januari 2025),ju52 (22 januari 2025),Kwakje (29 januari 2025),Manbijtkat (22 januari 2025),mentholbear (23 januari 2025),Paul1968 (23 januari 2025),pret (22 januari 2025),WANDELAAR5 (22 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 03:00
    Discussies
    15
    Thanks
    5.216

Standaard

Breaking news

Entree op maandag en dinsdag nu €25

30. Onderstaande 9 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (23 januari 2025),Dannii (23 januari 2025),Haradamannetje (23 januari 2025),Husky (24 januari 2025),mentholbear (25 januari 2025),Pierke69 (26 januari 2025),Purrfect (23 januari 2025),taka22 (24 januari 2025),theobeart (25 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Discussies
    0
    Thanks
    173

Standaard

Was deze week ook nog eens op bezoek geweest. Het was er best druk midden in de week. Er zou ook een messe zijn. Sauna stond goed heet en eten was ok.
    Had gehoopt Honey te treffen maar de laatste 3/4 bezoeken dat ik er was is ze er niet.. wellicht blijft dat zo .

Uiteindelijk Toch gegaan zonder kamer bezoek en doorgereden naar Sky voor een kamergang met Latina. Dat was wel lekker .. beetje jammer van de extra rit maar heb er geen spijt van. Sauna en goede service

Met de prijzen van 25 begin van de week wellicht Toch nog eens terug gaan.

32. Onderstaande leden hebben theobeart bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (27 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Discussies
    1
    Thanks
    795

Standaard

Zwei Besuche im ACA Gold

Am 18 Januar und 24 Januar besuchte ich mal wieder die Ratinger "Turnhalle". Speziell am 24 Januar war ein gewaltiger Ansturm von neuen, jungen und schlanken Frauen zu verzeichnen. Die meisten von denen auch ziemlich nett anzusehen.

Line Up mäßig zwischen 45-55 Frauen an beiden Tagen und auch extrem gute Stimmung im ganzen Club. Am Samstag den 18 Januar waren nicht soviele Eisbären vor Ort als Freitag den 24 Januar. Essenstechnisch wars an beiden Tagen, das übliche gegrillte vorhanden. Es schmeckte aber wirklich gut und war nicht so fettig zubereitet wie zuletzt im Penelope Castrop.

Die Sauna besuchte ich leider an beiden Tagen nicht. Einmal gab's Probleme und beim zweiten Mal war mir selbst nicht nach Sauna. Feierte lieber den Geburtstag von Anten dem Masseur, der stolze 60 Jahre alt geworden ist. Großes Dankeschön nochmals für die Einladung zu Kuchen und den ganzen anderen Leckereien.

Am 18 Januar hatte ich ein Premierenzimmer mit Alexa, 19 Jahre, Gipsy Style, mega Figur, tolle B-Cups und fantastischer Hintern. Chemie hat von Anfang so gepasst, dass ich es am 24 Januar gleich wiederholt habe. Von Alexa bekomme ich genau das was ich möchte und sie liefert komplett ab. Erzählte mir aber auch, dass es bei ihr sehr Sympathie abhängig wäre, was sie so anbieten würde. Da sie aber ne gute Freundin von Diana ist, habe ich wahrscheinlich von Anfang an sehr großes Glück gehabt. Aber gut zu wissen, ein junges Sternchen dort dauerhaft gefunden zu haben.

An meinem zweiten Besuchstag war mir aber auch noch nach einem zweiten Zimmer. Aufgefallen war mir eine sehr schöne, kleine, süße junge Dame in der goldenen Ecke. Sie stellte sich als Julia, 24 Jahre (sieht aus wie 19-21), rumänisch, A-Cups, skinnyhafte Figur vor. Ohne irgendwelche großen vorherigen Absprachen landeten wir 60 Minuten im Zimmer 5. Außer den ausgebliebenen Küssen war es ein schönes Zimmer mit ihr. Sie vermittelt durch ihre Ruhe eine richtige Wohlfühloase. Sie kann gut verwöhnen und lässt sich auch total fallen wenn Sie verwöhnt wird. Dreistellungskampf technisch sehr gut und auch mit Vermittlung von Illusionen. Sehr sympathisch auch ihr ganzes Auftreten und Wesen und ein Lächeln zum Dahinschmelzen. Auch sehr schöner AST und natürlich schon die weitere Zimmergestaltung für die Zukunft besprochen. Im Nachhinein bin ich sogar froh, dass keine Kussaktionen stattgefunden haben. Ansonsten wäre ich wohl dauerhaft bei ihr und genau das gilt es zu vermeiden. Es gibt genügend schöne Frauen in sämtlichen Clubs und man sollte nicht bei einer einzigen verweilen. Aber insgesamt zwei schöne Aufenthalte im ACA Gold und hoffentlich bleiben die ganzen neuen Schönheiten auch langfristig dort.

34. Onderstaande 9 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (27 januari 2025),Dannii (26 januari 2025),Generallee (28 januari 2025),Haradamannetje (26 januari 2025),Husky (28 januari 2025),ju52 (26 januari 2025),mentholbear (27 januari 2025),Pierke69 (26 januari 2025),WANDELAAR5 (26 januari 2025)

Last Online
    Vandaag @ 01:01
    Discussies
    7
    Thanks
    9

Standaard

Kim ('t meisje met 66 en 70 op haar enkels) en Jessica zijn terug, en er zijn een sommige nieuwe gezichten (Julia, hierboven genoemd, twee schattige blondjes, enzovoorts). Meer dan ooit is de prijs-kwaliteit in deze club top.

36. Onderstaande 5 leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (27 januari 2025),Dannii (26 januari 2025),Husky (28 januari 2025),mentholbear (27 januari 2025),WANDELAAR5 (26 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    10.195

Standaard

Hierbij nog een verlate recensie van dinsdag een week geleden,
    reed om 10.15 het parkeerterrein op om van theke Tiana mijn werkkostuum te ontvangen.
    Ontbijtje,Sauna,sigaartje om in de d goede stemming te komen.
    Zo rond twaalf uur waren er toch al wat kanjers aanwezig om ondeugende dingen te doen.
    zag zo vroeg o.a. Carolina,Carina,Vanessa,Eveline,Bella,Adele,Ella,B ibi,Caro,Laura etc.
    Tot rond drie uur zo rond de 30 dames en bij mijn vertrek om halfzeven waren er 43 actief waaronder Lucia,Raluca twee slanke mooie nieuwe schoonheden zoals Susanna en Inez,
    maar ook Agnes,Diana,Alexia,Flori,Iris,Mara,Briane etc. etc.
    Het aantal actieve en luie ijsberen bedroeg bij mijn vertrek rond de zeventig.
    Voor het middageten nog een pannenkoekkamer met mijn favoriete dame Ella,ook nu gekleed in spannende zwarte lingerie,
    de vooruitzichten om dit pareltje te ontkleden deed mij al wateertanden
    Appartement 21 werd werd ons strijdtoneel voor langere tijd onderbroken een fijne massage en een drankje,
    100 % Huskyproof GFE service met alles er op en er aan.
    Na een intensieve vrijpartij en onder toezicht van de cherubijnen en een zangkoor van engelen mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven
    Het viel mij op dat zowel in het restaurant als de bar en zitruimte allemaal splinternieuwe meubels waren geplaatst,
    mooie kwaliteit met en een sperma witte kleur die ook nog afwasbeer is,ik zag onze Belgische ijsbeer Funny nog foto`s maken zoveel moois
    Na de lunch voelde ik mij wat minder senang door een opkomende griep of virus die terwijl ik dit nu schrijf nog in volle kracht aanwezig is,
    reeds de dokter op bezoek geweest en bloed afgenomen,ziet er niet uit dat deze problemen snel over zijn
    Thuisgekomen onder de vette lappen gekropen en nu maar uitzieken,
    ondanks alles groeten vanuit de mooie Veluwe waar de ziekenhuizen nu overbezet zijn door het aanwezige griepvirus

38. Onderstaande 19 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

bram4826 (29 januari 2025),brombeerzuid (28 januari 2025),Dalton (28 januari 2025),donkeywonkey (28 januari 2025),Firehawk (28 januari 2025),Generallee (28 januari 2025),irongiant (28 januari 2025),Johnsonxxx (29 januari 2025),ju52 (28 januari 2025),Kurt Cobain (28 januari 2025),Liefje (28 januari 2025),mentholbear (28 januari 2025),Paul1968 (28 januari 2025),pret (28 januari 2025),Purrfect (28 januari 2025),Reinstecke Fuchs (28 januari 2025),rmjhexe (28 januari 2025),schoolmeester (28 januari 2025),wooley (28 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Discussies
    112
    Thanks
    19.510

Standaard

Beterschap Husky!

40. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Reinstecke Fuchs (29 januari 2025),wooley (28 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 14:51
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Hi guys,
    I heard that Adina would not come back, do you know if it is true��

Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Discussies
    7
    Thanks
    886

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frenchlover Bekijk bericht
    Hi guys,
    I heard that Adina would not come back, do you know if it is true��
    In wie vielen Foren willst Du das noch fragen? Falls sie zurück kommt, wird das sicher einer der Stammgäste in seinem Bericht erwähnen...

Op hoeveel forums wil je dat vragen? Als ze terugkomt, zal een van de vaste gasten het zeker vermelden in hun rapport...

43. Onderstaande leden hebben Purrfect bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (29 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 14:51
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

I posted also on a german forum but i cannot see my post there.
    Thank you for your answer, i guess she will be back one day

Pagina 167 van 168 EersteEerste ... 67117157163164165166167168 LaatsteLaatste

Regels voor berichten