Man on a Mission
Afgelopen vrijdag tijdens het winterfeest van het werk waren een aantal vrouwelijke collega’s (toevalligerwijze van Oekraïense afkomst) er verantwoordelijk voor dat de status van mijn testosteronspiegel als hitsig kon worden beschreven. Bij het ontwaken op zaterdag bleek deze hetzelfde peil te hebben. Wat doe je dan als rechtgeaarde ijsbeer? Juist ja, je gaat naar een gelegenheid waar meisjes van lichte zeden en dames van plezier tegen een geringe geldelijke vergoeding ervoor kunnen zorgen dat dit peil weer teruggebracht wordt naar een normaal niveau.
Een aantal bekende beren gingen naar Penelope maar gezien de vermoeienissen van afgelopen week weinig zin in de extra reistijd en de nodige baustelles tov Aca. Bovendien stonden er nog wat dames daar op mijn Willy Wishlist die ik nog gaarne dit jaar wilde afvinken. Rond de klok van vijven ingecheckt en fris en fruitig in het door de theke iets te groot aangemeten clubkostuum de barruimte opgezocht. Zoals verwacht waren de beoogde dames nog niet aanwezig en daarom met een zelfgetapt colaatje richting bistro gelopen om een hapje te eten zodat het uitbuikproces geen kink in de kabel zou veroorzaken.
Na een peukje in de serre de bar opgezocht. Als eerste van mijn lijstje dook de voor mij persoonlijk mooiste meid in Aca van het moment op en laat zij nu de hoofdreden van mijn bezoekje zijn. Een killer body, een exotische uitstraling, een machtig mooi gezichtje en een geweldige glimlach en dat alles verpakt in één.
Ik blijk net te lang te treuzelen en een beer grijpt zijn kans. Een kwartiertje later stapt ze sierlijk en naakt weer de bar in om de sleutel terug te brengen. Een kamertijd die eerder regel dan uitzondering is voor haar. Toch is de drang om eens intiem kennis te maken groter dan het risico op afwerksex. Ditmaal wacht ik niet en plof neer op de bank naast degene waar ze zich zeer verleidelijk op de leuning heeft gedrapeerd. Ze draait haar hoofd in mijn richting en een betoverende glimlach valt mij ten deel. Er volgt een zeer korte kennismaking en Aisha en ik verkassen naar een kamer.
Als een purrend poesje genoot ze van mijn massage waarna ze als wederdienst gaarne een mondelinge massage wilde uitvoeren op mijn jongeheer. Er volgde een uitgebreid staaltje stokslobberen met de nodige variaties. Ze wilde graag een ritje maken op mijn stokpaardje. Nadat deze was voorzien van een zadel volgde er enkele dressuur kunstjes. Het tempo werd opgevoerd en in volle galop werden mijn nazaten over de finishlijn gereden. Nog een nababbeltje en het uur is verstreken. Herhalingsgevaar is dan ook zeer groot. Ben je een liefhebber van gleuven preuven als een likkende Lassie dan is Aisha niets voor jou omdat ze daarmee niets heeft.
Met de herstelperiode in acht genomen eerst maar wat gegeten om goed beslagen ten ijs te komen voor een tweede kamer. Tijdens het eten een tijdje met een Belg gesproken die ik ken uit LR en Prime. Na een pafke de bar opgezocht. Hier en daar een praatje en op de gang onzedelijk betast door Christina die met mijn jongeheer in een houdgreep vroeg wanneer we weer eens gezamenlijk een kamer gingen opzoeken. Met wat tegensputteren nam ze uiteindelijk genoegen met mijn uitleg dat dit te vroeg na mijn kamer met Aïsha en het eten kwam.
Een tijdje later in de serre zette zich een netvlies nieuwkomer naast mij. Er ontstond een leuk en gevat gesprekje met deze 26-jarige blonde Roemeense Kim. Sinds een weekje in Aca en volgens eigen zeggen op “doorreis” was. Mijn interesse was gewekt maar er rees ook twijfel vanwege de korte aanwezigheids stint. Na een kwartiertje ging ze naar binnen omdat ze het frisjes had. Toen ik even later de bar inliep was ze verschwunden. De drukte en warmte deden me besluiten de serre weer op te zoeken. Na een tijdje dook Kim weer op en toen ze mij zag zitten verplaatste zij zich van haar plekje om zich naast mij te nestelen. Nog even wat gepraat om dan toe te geven aan onze nestdrang. Gelukkig was er nog een appartementje vrij.
Massagetje voor haar die ze zeer kon waarderen waarna ze gespeeld verbolgen was dat mijn jongeheer aan het “slapen” was. Lieflijk kuste ze hem wakker en het duurde niet lang voordat hij recht overeind stond. Wat volgt is een uitgebreid gesprek tussen hem en haar. Haar beargumentering is intens en met vele variaties. Mijn jongeheer is danig onder de indruk van dit alles. Aangezien ze niet tot de gilde van de spermaslurpsters behoort vinden we een gulden middenweg in het volspuiten van een rode aardbei met slagroom. Dit doet ze dan ook totdat de laatste druppel zijn weg naar buiten heeft gevonden. Uurtje wordt netjes volgemaakt met een nababbel en uitermate fijnbesnaarde strelingen van haar zijde. Mochten onze paden in de toekomst ergens kruisen dan zal ik geen seconde twijfelen om onze erotische ontdekkingsreis verder uit te diepen.
Na het afscheid van haar was het tijd om te gaan. Clubkostuum verwisselt voor de gepaste kleding voor de buitenwereld. Sleutel en haar favoriete Chupa Chup overhandigd aan Leyla en met een liefdesverklaring van haar zijde het warme AG verruild voor de koude nacht.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.