Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35

Discussie: Giselle (Roemeens)

Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Discussies
    122
    Thanks
    15.840

Standaard

Ook een toppertje heeft op zijn tijd rust nodig...

Last Online
    29 december 2024 @ 16:43
    Discussies
    13
    Thanks
    76

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Wat jammer. Was wel een toppertje
    Zit vandaag gewoon aan de bar hoor

Last Online
    Gisteren @ 18:36
    Discussies
    122
    Thanks
    1.059

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker pc Bekijk bericht
    Zit vandaag gewoon aan de bar hoor
    Dat is raar aangezien ze tegen mij zei gestopt te zijn

Last Online
    Gisteren @ 17:56
    Discussies
    168
    Thanks
    6.052

Standaard

Ze is wel vaker gestopt...

5. Onderstaande 3 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (28 september 2024),pret (27 september 2024),Wentelt Eefje (28 september 2024)

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    1.059

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
    Ze is wel vaker gestopt...
    Ok dat wist ik niet. Misschien dat ik morgen het haar kan vragen waarom de plannen gewijzigd zijn. Al weten we allemaal het blijven dvp's die zo hun eigen invulling hebben aan wat ze zeggen. Blij dat ze toch niet meer gestopt te zijn want voor mij is dit een toppertje in deze club. Misschien wel de topper.

Last Online
    Gisteren @ 21:57
    Discussies
    184
    Thanks
    2.921

Standaard

Die 'eigen invulling' heeft maar één oorzaak: een niet zo goed gevulde bankrekening meer.

Dames hebben hun eigen waarheid. Een aantal keer zelf gehoord: 'gaan wij vandaag nog kameren, want morgen zit ik op het vliegtuig naar huis.' Vervolgens kom je de dame in kwestie het weekend erna weer gewoon tegen.
    Dan is het eerste wat ik zeg: 'vliegtuig gemist?'
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    1.059

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Die 'eigen invulling' heeft maar één oorzaak: een niet zo goed gevulde bankrekening meer.

Dames hebben hun eigen waarheid. Een aantal keer zelf gehoord: 'gaan wij vandaag nog kameren, want morgen zit ik op het vliegtuig naar huis.' Vervolgens kom je de dame in kwestie het weekend erna weer gewoon tegen.
    Dan is het eerste wat ik zeg: 'vliegtuig gemist?'
    Ben benieuwd wat diegene dan zei wanneer je vroeg "heb je het vliegtuig gemist?" Even voor de duidelijkheid Giselle zal haar eigen redenen hebben waarom ze er nu is dat gaat me niets aan. Ze is altijd zeer correct tegen me en voor mij is ze toch wel de topper hier.

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    1.059

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Giselle liet me vandaag weten dat gisteren haar laatste werkdag was. Ze is gestopt met dvp zijn. Dat is een groot gemis voor ons ijsberen en ook voor sc Venus. Het was een toppertje. Je weet het natuurlijk nooit bij dvp's of wanneer de bodem van hun portemonnee weer in zicht komt ze toch niet weer dit werk op zullen pakken. Ik gun deze meid dat ze de centen niet meer nodig gaat hebben en een mooie toekomst zal hebben
    Giselle is niet gestopt. Ze spreekt naast Roemeens,
    Engels en Duits. Duits schrijven gaat haar beter af dan in het Engels schrijven. Ze had daarom een fout gemaakt door te insinueren dat ze definitief gestopt was maar het bleek gelukkig alleen voor die week te gelden. Deze week werkt ze waarschijnlijk alleen vrijdag. Volgende week is ze vanwege persoonlijke redenen een weekje in het buitenland

10. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (12 oktober 2024),mentholbear ( 1 oktober 2024)

Last Online
    Discussies
    122
    Thanks
    1.059

Standaard

Later kwam ik Giselle en Maya in de hal tegen die zojuist binnenkwamen. Giselle vloog me om de nek en begon me te zoenen. Maya wilde wel maar durfde niet goed. Eerst alleen een fijne tijd met Giselle op de kamer geweest. Daarna samen gegeten samen met Maya. En toen nog een tijdje met beide dames op de kamer geweest wat me ook goed bevallen was. Ook Giselle, visueel niet een standaard dvp, kan ik aanbevelen

12. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (18 oktober 2024)

Last Online
    26 januari 2025 @ 23:05
    Discussies
    3
    Thanks
    3.347

Standaard

Geknipt uit mijn algemeen verslag:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...824#post859824

Op het afgesproken tijdstip nestelt Gisele zich naast mij. Ze neemt de tijd om bij te praten terwijl ze heel subtiel het spel der verleiding speelt. Na een kwartiertje verruilen we de bar voor een kamer en de deur is nog amper dicht of ze begint staand al sensueel te tongzoenen. De badjas wordt opengemaakt en ze gaat op haar knietjes voor naar eigen zeggen een voorproefje. Ze neemt Pierlala in haar mond en deze kan dit wel waarderen gezien de groeispurt die hij doormaakt. We besluiten het comfort van het bed op te zoeken. Onze tongen zoeken elkaar op om teder en sensueel met elkaar te spelen. Ze wilt graag een vervolg geven aan het voorproefje en er volgt een geweldige pijpbeurt. Ze vraagt of ik nog een bepaalde wens heb. Ik herinner mij dat ze de vorige keer ook haar voetjes in het liefdesspel had betrokken en vraag of ze een footjob wilt doen. Dit is niet aan dovemansoren gericht. Ze tovert de olie uit haar tasje en Pierlala en haar voetjes worden hiervan voorzien. In diverse posities gaat ze te werk totdat haar voetjes het beoogde resultaat hebben behaald en voorzien zijn van een wit laagje. Na de schoonmaak als wederdienst haar poesje gelikt totdat ze een orgasme had. Terwijl zij even bijkwam iets te drinken voor ons gehaald in de bar.

Bij terugkomst wederom volop tongzoenen terwijl onze vingertoppen elkaars lichaam streelden. Zij pakte de olie en voorzag haar bovenlichaam hiermee. Er volgde een uitgebreide body to body massage waarbij ook het pussy sliden niet ontbrak. Pierlala werd ingepakt en er volgde de nodige variaties op de gekende standjes totdat Pierlala voor een tweede keer zijn lading spoot. Na de schoonmaak legde zij zich in mijn armen. Samen zo even bijgekomen en een blik op de klok wees uit dat er bijna twee uur waren verstreken. We keken elkaar aan en vroegen tegelijkertijd wat we zouden doen. Ik twijfelde of er nog een derde ontlading in de zaadbunkers zat. Gisele was overtuigd dat ze in staat was om dit voor elkaar te krijgen. Ik was ergens wel benieuwd of dit zou lukken en besloot het erop te wagen.

Nadat ze een sigaretje had gerookt werd Pierlala door haar met olie onder handen genomen. Met veel fingerspitzengefühl wist ze hem weer tot leven te wekken. Ze schepte er genoegen in om de randjes van gevoeligheid op te zoeken en mij te laten kronkelen van genot. Nadat ze de olie had verwijderd nam haar mondje het over. Er volgde een waanzinnige pijpbeurt waarbij alle aspecten de revue passeerden. Hoewel ze op elk moment de genadeslag kan toebrengen laat ze me op het randje zweven. Na een poos vraagt ze of ze het op deze wijze mag afmaken. Een jaknikje van mijn zijde is voldoende om er een tandje bij te zetten en het duurt dan ook niet lang meer alvorens ontlading drie een feit is. Triomfantelijk laat ze het in een stuk keukenrol verdwijnen. Ze snapt dat ik even moet bijkomen.

14. Onderstaande 6 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (Gisteren),MeesterMixer (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Mooiejoke (26 januari 2025),Patjax (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten