Hallo forummensen,
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe dat Ladies.de werkt met contact opnemen moet je daarvoor het nummer bellen en krijg je dan verdere info?
Hallo forummensen,
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe dat Ladies.de werkt met contact opnemen moet je daarvoor het nummer bellen en krijg je dan verdere info?
ik ben eigenlijk benieuwd hoe een, naar ik aannneem, volwassen mens met zo een oerdomme vraag komt. Ik denk echt dat je eeuwig roem hebt. Er is hier al veel gevraagd maar dit topt echt alles. Zelf al eens gekeken? Zelfs Stevie Wonder zou het lukken om het te beantwoorden... Verder nog hulp nodig bij het ritme van ademen of iets anders?
Een uurtje is ook maar een uur...
Flinstone (26 januari 2025),Paul1968 (25 januari 2025),schoolmeester (25 januari 2025)
Typisch gevalletje aandacht trekken.
Een betere vraagstelling zou inderdaad zijn of iemand er ervaring mee heeft en wil delen waar je rekening mee moet houden.
Een moderne beer kan naar dat nummer een W'app sturen. Eenvoudig
Op ladies.de staan ook advertenties met adres en tijdens. Dan kun je ook zo heen rijden. Sommige alleen op afspraak, tevoren bellen of appen. Zelf heb ik daar een hekel aan. Staan ook vele clubs op deze site.
Ik heb vroeger vaker kaufmich gedaan zelfde eigenlijk. Hou er rekening mee dat de fotos meestal niet kloppen en de dames 10-15kg zwaarder zijn.. Hoe vaak ik niet voor een deur stond en dacht... Verdomme weer een.. en dan moest ie nog wippen ook ... Tja dat hele stuk gereden..enz enZ.. avontuurlijk ja, vaak spijt ja...
Eddy_V (26 januari 2025),mentholbear (26 januari 2025),stimpy3 (26 januari 2025),toppertje911 (26 januari 2025)
Dat is mooi... en wat krijgen we dan? Hoe werkt kinky? Hoe werkt kaufmich? Hoe bel ik de ANWB? Spreken ze in Duitsland Duits? Hoe kom ik er? Is de site van de DB ook in het Duits? Niets dat iemand ervan afhoudt om zelf eens de site te bekijken. Als je dat doet, nadat je eerst de moeite genomen hebt om de locatie in te tikken, wordt eea duidelijk. Betrokkene vraagt duidelijk naar hoe het werkt.. dat had hij in 1 minuut zelf kunnen uitvinden. Combinatie van domheid en luiheid. Misschien ook wel wat anders... maar links of rechtsom hopeloos en dus kansloos...
Eddy_V (26 januari 2025),Peterpanzer (26 januari 2025),schoolmeester (26 januari 2025),stimpy3 (26 januari 2025),WANDELAAR5 (26 januari 2025)
Uurtje je moet je niet zo druk maken, denk om je hart.
bram4826 (Gisteren),stimpy3 (26 januari 2025),uurtje (26 januari 2025),WANDELAAR5 (26 januari 2025)
Eddy_V (26 januari 2025),Meme Moo (26 januari 2025),schoolmeester (26 januari 2025),Siberische tijger (26 januari 2025)
Ach badmuts , het verschil is daar zat ik niet mee..
Ook nooit klachten over gehad trouwens. Ik bedoel ze gaan met jou naar de kamer
Dus de lat lag al laag.
Even voor de duidelijkheid ik weet dat ik je ooit ontmoet heb.
Ik ga niet zo met ijsberen om, veel beertjes nemen/namen dat kwalijk.
Maar ik vind het gewoon niets, dit soort posts maken duidelijk waarom.
Zuur gedoe altijd.
Vaak is het dan een opa met geldingdrang ook nog. Al denk ik dat ik ook richting oud ga nu.
Voor die wijven zijn we allemaal ouwe ventjes, ik was een van de jongere ijsberen toen
De meesten van jullie zijn een stuk ouder.ik zei nog tegen bijter we zijn allemaal ouwe mannetjes nu.
Alleen dat idiote gedrag hier altijd.
Laatst gewijzigd door Flipper; 26 januari 2025 om 23:10
Badslippers (Gisteren),stimpy3 (26 januari 2025)
Flipper heeft misschien weer iets teveel aan de testosteron gel gelikt, waardoor zijn gevoel voor humor en zelfspot even ondergesneeuwd is
En Garde
Jezus sorry dat ik deze vraag plaatste maar het is triest en er zal reactie op komen van dat mijn vraag triest is. Maar de reacties zijn een beetje respectloos je kan of je mening verders voor je houden of een beetje normaal reageren lijkt me. En nee ik ben geen 74 en nee ben niet lui en dom maar ik wil graag voor mijn geld waar hebben. En als iemand mij helpen m advies vraagt in wat voor soort van vorm ik geef hem netjes advies of ik zeg dat ik het niet weet maar ga hem niet afzeiken!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Beste Perry,
Op de site staan de telefoonnummers.. maar nu schrijf je dat je waar voor je geld wilt (wie niet).
Wat wil je nu eigenlijk weten ? Je geeft namelijk zelf het antwoord al op je vraag.
Als je belt hoor je toch wat ze vragen voor hun dienstverlening?
Er staan honderden dames op (en zelfs met subtopics zoals Aziatische dames heb ik vandaag geleerd).
Selecteren op 20km of 40km op de ingegeven plaatsnaam en hoppa
En Garde
Badslippers wil altijd gemeen zijn,.. kan ik niet tegen, willem2 zegt altijd laat ze toch. Ik herinner me dat er ooit een hele zwik
Ijsberen bij big 30 in happy zaten waren allemaal 50+sers ja daar ga ik niet tussen zitten.. ben ik sowiezo te introvert voor..
Dan krijg je weer gelul dat ik arrogant ben.. omdat ik niet leuk doe.. ik heb dat gewoon niet.
Ik zat liever bij willy69 en de duitsers dat was altijd gezellig.
Eddy_V (Gisteren)
ladies kent, en dat moet je wel weten omdat je daarvoor de site moet bestuderen, een eigen recensie site vergelijkbaar met het oude hookers. Dus Perry.....het is voor 99% van de mensen niet zo moeilijk. En het kan ook niet zo moeilijk zijn om een concrete vraag te stellen die kant en wal raakt. Dan krijg je ook een normaal antwoord. Maar jouw vraag slaat alles. Of je moet bellen om contact op te nemen? Nee, je moet een reclame vliegtuig laten circelen. Of daar waar de CO2 uitstoot geen probleem is mag je het met een rooksignaal doen. Tam-tam mag niet meer want dat kan racistisch zijn. Mocht je een brief sturen, dan wel met daarin een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop.
Je zou nog kunnen vragen of je een computer of smartphone nodig hebt voor ladies. En of je in staat moet zijn om Duits te spreken. Hoe doe je dat eigenlijk in Nederland? Of heb je nog nooit gebeld voor informatie?
dus.... dat dus......
Flipper (26 januari 2025),schoolmeester (Gisteren),Siberische tijger (Gisteren)
Ik zou niet te laat gaan...snachts is het wat spannend allemaal.. zelfs al geneukt in een kraakpand..
Dan denk je ben er nou toch, vooruit maar.. spannend is het wel.
Eddy_V (Gisteren),mentholbear (Vandaag),uurtje (26 januari 2025)