Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 333
    Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Heeft iemand hier een verklaring voor?
    Ja.....het draait niet om dames en klanten maar om andere dingen ...
    En met dat beleid kom je ook naar Dubai

Zo en nu heb ik al veel te veel gezegd ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

2. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 6 december 2024)

Last Online
    Vandaag @ 03:06
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja.....het draait niet om dames en klanten maar om andere dingen ...
    En met dat beleid kom je ook naar Dubai

Zo en nu heb ik al veel te veel gezegd ...
    Als je toch de vlieger neemt als dvp kun je net zo goed naar dubai..

Last Online
    22 januari 2025 @ 13:19
    Discussies
    1
    Thanks
    65

Standaard

Hier het vervolg van mijn verjaardag (10-12-2024) in ijsberenland.
    Rond 18:00u de parkeerplaats opgedraaid ( erg rustig qua auto’s in tegenstelling bij YY).
    Ook hier vriendelijk ontvangen door de theke dame.
    Die mij vertelde dat er 10 dames aanwezig waren.
    Ik wist dat doordeweekse dagen rustig zouden zijn dus voor mij is dit geen probleem.
    De entree was 60 euro vandaag.
    Na wederom even gedoucht te hebben, heb ik mij bij de bar gemeld voor wat drinken.
    Bij binnenkomst van de bar sprong een van de dames wel heel fanatiek op om mij te begroeten.
    Wat ik absoluut niet erg vond omdat ik met deze dame een aantal keer in GG gekamerd heb.voor dat het gesloten werd.
    Stiekem hoopte ik dat ik haar of een andere favoriete dame uit GG bij YY of HG zou treffen.
    Na wat over koetjes en kalfjes gesproken te hebben wist zij mij te vertellen dat ze ook in YY gewerkt heeft maar daar haar draai niet kon vinden. De vrolijke tuin was volgens haar te rustig en ze had het plan om vanaf morgen (vandaag 11-12-2024) haar geluk te beproeven in Magnum.
    Natuurlijk heb ik met haar gekamerd en dat was weer een tof half uurtje.
    Ook wist zij mij te vertellen dat GG in februari weer open zou gaan. Maar goed dat is koffiedik kijken. ( eerst zien dan geloven)
    De dames van de vrolijke tuin jagen actief in tegenstelling tot YY.
    Wat ik overigens wel kan begrijpen als het rustig is.
    Maar irritant is het wel.
    De laatste 2 kamers die ik gemaakt heb waren prima, maar ik had mijn kruit allang verschoten natuurlijk.
    De laatste dame probeerde mij nog 50 euro aan extra’s af te troggelen, maar ik was volhardend hierin omdat de portemonnee leeg was.
    Na de laatste kamer rond 20:30 mijn berenvel ook hier ingeleverd en koers richting huis gezet na eerst nog even mijn tank vol gegooid te hebben met E5.

Al met al een voor mij geslaagde dag.

5. Onderstaande 6 leden hebben hummer bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (11 december 2024),mentholbear (11 december 2024),middagbeer (11 december 2024),mynasch (11 december 2024),schoolmeester (11 december 2024),WANDELAAR5 (11 december 2024)

Last Online
    Vandaag @ 03:03
    Discussies
    292
    Thanks
    30.532

Standaard

Hier heb je vast ook niet gevraagd of je met je verjaardag gratis entree hebt. Had ze bij elkaar toch ruim 100 euro bespaard

Last Online
    22 januari 2025 @ 13:19
    Discussies
    1
    Thanks
    65

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Hier heb je vast ook niet gevraagd of je met je verjaardag gratis entree hebt. Had ze bij elkaar toch ruim 100 euro bespaard
    Is weer een les voor een volgende keer zal ik maar zeggen.

8. Onderstaande leden hebben hummer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (11 december 2024)

Last Online
    Discussies
    292
    Thanks
    30.532

Standaard

Hou wel rekening dat sommige clubs een kopie van je id willen maken voor de administratie. Moet je ook maar net willen...

Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Discussies
    122
    Thanks
    15.840

Standaard

Als je ook een DVP thuis hebt zitten lijkt me dat niet handig....

11. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (12 december 2024)

Last Online
    Discussies
    292
    Thanks
    30.532

Standaard

BEZUINIGINGEN

Op de 16e van de 12e wilde deze veelvraat weer eens smullen van de gamba's in Happy op Monday Gambasday en trok zodoende richting Oedt.

Iets naar openingstijd rammelde ik samen met Klaus aan het tuinhekje.
    Bij de entree konden we voor het Happy Hour entree tarief van 4 tientjes een hele dag genieten.
    Sara die dienst had als bardame zag me binnenkomen en wist dat ik oa (!) voor de gambas kwam. Ze vertelde me nog voordat ik entree betaalde gelijk dat ze helaas geen gambas meer hebben. Wel zo lief, maar dat weinig troost voor het gemis.
    Wel balen dat de week ervoor bij Sc Venus al de runder steak van het menu is gehaald. En nu dus bij Happy ook de Mondays Gamba's day. De bezuinigingen slaan er hard in voor deze veelvraat :(

Maar tja, was er nu toch en Klaus wou z'n overvolle zak snel legen. Dus entree afgetikt en me gaan omtoveren tot ijsbeer.
    Douchen zijn echt lekker in Happy. Lekkere straal en normale kranen. Dus geen drukknoppen waar je om de paar secondens met zeep in je ogen op de tast op moet zien te rammen.
    Wel kwam er een duveltje langs die speels het licht uitdeed van de douche. Zonder bril had ik geen idee wie de blondine was. Maar eenmaal in het nachtcafe zag ik dat het Albanese Isabella was.

Me erna op de voederbakken gestort. Die smaakten prima. En in de avond lijkt de BBQ z'n comeback te hebben gemaakt. De chef vertelde dat er een grotere grill gaat komen. Waarschijnlijk voor rond het weekend, want op een rustige maandag voldeed ie prima. Een schrale troost voor het gemis van de gambas, maar er werd op bestelling lekker kippetjes, lams en köfte op de grill gezet. Je kunt dus aangeven wat je wilt en het wordt vers voor je klaargemaakt. Het smaakte me allemaal prima. Alleen zou een afzuiging wel fijn zijn. Nu ging alles op de tocht tegen de rook.

Door de dag heen ook lekker wat wellness rondjes gemaakt. Alleen de buiten sauna stond aan en was met 80 graden lekker op temperatuur. Heerlijk om erna op het houten bankje er buiten rustig af te kunnen koelen. Hoop wel dat met heel vies weer de binnen sauna aan gaat. Het is namelijk best een stuk lopen om door de regen binnen te geraken.

De vorige keer werd er gewerkt aan een serre aan de kant van de bar. Die was nu af er wordt verwarmd met heaters, zodat de rokers niet in de kou staan.
    De chef vertelde verder dat om meer klanten te trekken op de rustige maandag en dinsdag, in het nieuwe jaar die 2 dagen de hele dag 40 euro entree geldt. Dus geen gehaast om te arriveren. En yep, daar zit bier bij inbegrepen.

Klaus zak raakte overigens die dag niet heel gauw leeg. Overdag waren er namelijk maar 5 dames. In de avond was het ongeveer het dubbele. Vergeet niet dat het Kerstreces is en daardoor in alle clubs de line up wat kleiner is als normaal.
    Ik had me teruggetrokken met Isabella op een kamertje waar we ondersteboven geweldig van elkaar hadden genoten. Jammer dat ze erna nogal inkakt en er niet veel meer gebeurde. Je moet denk ik meer initiatief nemen.
    Later op de avond ene Francesca ontmoet. Die was uit Magnum overgekomen. Kwa figuur leek ze me wel wat, maar voor het daar gangbare tarief van 70p30 had deze Dagobear geen zin om een joker kaart te trekken.
    De Duitse barmeid Cathy die de late bar dienst draait is me ook een lekkertje. Helaas lijkt me de kans klein dat ze aan de andere kant van de theke gaat werken.

Al met al is Happy me weer prima bevallen. Nu nog een keer een leuke warme kruik treffen. Zou wel lekker zijn met de kouwe maanden...

13. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (31 december 2024),middagbeer (31 december 2024),Pierke69 (31 december 2024),WANDELAAR5 (31 december 2024),wooley ( 3 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 19:49
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Is er nog leven in de tent ? Zie niks voorbij komen ? Nog recentelijk iemand langs geweest ? ����

Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Discussies
    122
    Thanks
    15.840

Standaard

Nee.

Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard Populaire Horny Gebeurtenissen

Is deze club nog open. Of gaat er gewoon niemand meer heen wat ik dan ook wel weer begrijp als ik zag hoe het daar was voor ze sloten. Was niks aan. Maar zelfs nu concurent gg gesloten is hoor je er niks over.

Oudste verslag is van een bezoekje van 16/12. Dat moer wel wat zeggen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Is nog open was dr gister , alleen niet veel belevenis meer vanaf mijn kant ! Dacht geef het nog een kans maar ?? Word hem niet meer denk ? Wacht op de buren kwa locatie veel leuker kwa gebouw meer ruimte om te bewegen
    Komt denk ook door de publiek wat er aanwezig is , de muziek valt tegen . Eten is daar op tegen wel weer goed !! Hoor de wel dat er een jacuzzi komt maar dan nog. Mijn mening hoop meiden bij yy de aanwezigen zijn ook niet meer zo gezellig door de aanwezige publiek ..

18. Onderstaande 4 leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (25 januari 2025),Firehawk (25 januari 2025),mentholbear (25 januari 2025),WANDELAAR5 (26 januari 2025)

Last Online
    Gisteren @ 23:57
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard Populaire Horny Gebeurtenissen

Lijkt dan meer de kant van een club als oceans op te gaan. Wel open, bijna nooit een verslagje omdat de forumleden wel weten dat de club niet veel is. Op een gegeven moment heb je het idee dat club niet meer bestaat omdat er niemand meer over schrijft.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

20. Onderstaande 5 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Haradamannetje (26 januari 2025),Kay_steelman (25 januari 2025),mentholbear (25 januari 2025),pret (25 januari 2025),stimpy3 (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    292
    Thanks
    30.532

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kay_steelman Bekijk bericht
    Hoor de wel dat er een jacuzzi komt maar dan nog.
    Dan klinkt interessant, maar eerst zien, dan geloven.

Wat wel minder is, zijn de hoge kamerprijzen. Zelfs bij Samya en Magnum kun je doordeweeks nog wel terecht voor 50p30. Kans op GOSC is dan wel nihil, maar je kunt tenminste een wipje maken.

22. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

theobeart (26 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Tjah wat is nog wel betaalbaar! Word alleen maar gekker , mede ook entree prijzen ! Minder kamer gang dus meer vragen om te overleven verhaal … naar mijn mening .

24. Onderstaande leden hebben Kay_steelman bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (26 januari 2025)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Bij veel voormalige klanten is het interesse in clubs afgenomen, ik kan eigenlijk niet echt een reden noemen, mn laatste kamer was heel prettig.. Maar het werd minder, en miss tijd voor een nieuwe generatie beren. Mn petekind gaat nu..dat hoef ik niet te zien..

26. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 02:46
    Discussies
    55
    Thanks
    4.437

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dan klinkt interessant, maar eerst zien, dan geloven.

Wat wel minder is, zijn de hoge kamerprijzen. Zelfs bij Samya en Magnum kun je doordeweeks nog wel terecht voor 50p30. Kans op GOSC is dan wel nihil, maar je kunt tenminste een wipje maken.
    Ik vind het toch wel een beetje treurig dat sommige ijsberen het allemaal prima vinden dat de service nog net niet naar nul gaat zolang de door hun zo heilige 50p30 maar gehandhaafd blijft. Komop zeg, ik heb wippen gehad voor 50p30 waarbij ik achteraf dacht dat ik dat geld net zo goed had kunnen verbranden, dan had ik er meer lol van gehad. Maar sommige beren doen alles voor een 'warme kruik'.

28. Onderstaande 5 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman (Gisteren),MeesterMixer (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Siberische tijger (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    292
    Thanks
    30.532

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    het allemaal prima vinden dat de service nog net niet naar nul gaat
    Prima vinden gaat dan weer wat ver. Hoe meer kwaliteit hoe beter. Maar zelfs bij dames die meer bieden voor hetzelfde geld, heb ik meestal niet eens die behoefte aan meer.

Voor mij persoonlijk is dat ik bij een hoop clubs en meiden terecht kan met mijn minimale wensen van wat nectar en een standje. Ik ben gewoon blij dat dit nog kan voor 50p30.
    Hoewel ik ook vaker merk dat sommige meiden beffen als een extra zien.
    En ook ik heb wel eens kamers gehad waarbij ik het geld t niet waard vond. Maar dat gold net zo goed als dat het 25p30 of 80p30 kostte.

Want al is de prijs hoger, dat betekent niet dat de kamergang daardoor beter is. Anders zou Happy drukker bezocht worden door onze ijsberen met de 70p30 prijs, GG nog meer door 80p30 en Magnum nog meer met 100p30.

30. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Voor minimum krijg je minimum.. ik was altijd benieuwd naar het maximum en daar valt ook korting en extras te halen.. op minimum krijg je niks kado.. als ze niks bieden is ook er niets te halen. Maar als ze je een leuke gozer vinden is er vaak veel mogelijk voor een prijs.

Ofsommige die het niet heel druk hadden die hadden "opties" op hun vrije dag.. buiten de club..

Wat ik zeg minimum is niet heel interessant, daar valt niks te hebben. Logisch ook..

32. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (Gisteren),stimpy3 (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stimpy3 Bekijk bericht
    Ik vind het toch wel een beetje treurig dat sommige ijsberen het allemaal prima vinden dat de service nog net niet naar nul gaat zolang de door hun zo heilige 50p30 maar gehandhaafd blijft. Komop zeg, ik heb wippen gehad voor 50p30 waarbij ik achteraf dacht dat ik dat geld net zo goed had kunnen verbranden, dan had ik er meer lol van gehad. Maar sommige beren doen alles voor een 'warme kruik'.
    Nou idd !! En niet de juiste service en je vervolgens niet meer aan kijken of aandacht spenderen, was ooit het magische getal , maar nu kan je het wel vergeten

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    309

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kay_steelman Bekijk bericht
    Nou idd !! En niet de juiste service en je vervolgens niet meer aan kijken of aandacht spenderen, was ooit het magische getal , maar nu kan je het wel vergeten
    Met 50 euro kwam je nooit ver hoor.. Voor de kamer hebben ze nog hoop, erna alleen teleurstelling.. hahaha

35. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Dat bedoel ik maar !!!

Last Online
    Gisteren @ 22:36
    Discussies
    9
    Thanks
    10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Met 50 euro kwam je nooit ver hoor.. Voor de kamer hebben ze nog hoop, erna alleen teleurstelling.. hahaha
    ben afgelopen zaterdag met een stel maten hier beland , klopt wat je zegt het is droevig de laatste tijd met de dames of je krijgt gelijk te horen zimmer zimmer ,of dit doen ik niet of is extra en mooiste van alles je moet van te voren betalen ben er helemaal klaar mee ga hier toch niet 2 uur heen en 2 terug voor in de auto zitten en de service is ook niet meer wat die zou moeten zijn , het is ze naar het hoofd gestegen soms heb ik het idee dat die meiden denken dat ze hersenchirurg zijn .maar jah komt vaak door die mannen die maar ja en amen knikken en dan krijg je dit een ezel die denkt dat het een paard is .!!!!!

38. Onderstaande 2 leden hebben sam1011 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (Gisteren),stimpy3 (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    18

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sam1011 Bekijk bericht
    ben afgelopen zaterdag met een stel maten hier beland , klopt wat je zegt het is droevig de laatste tijd met de dames of je krijgt gelijk te horen zimmer zimmer ,of dit doen ik niet of is extra en mooiste van alles je moet van te voren betalen ben er helemaal klaar mee ga hier toch niet 2 uur heen en 2 terug voor in de auto zitten en de service is ook niet meer wat die zou moeten zijn , het is ze naar het hoofd gestegen soms heb ik het idee dat die meiden denken dat ze hersenchirurg zijn .maar jah komt vaak door die mannen die maar ja en amen knikken en dan krijg je dit een ezel die denkt dat het een paard is .!!!!!
    Nou dat bedoel ik dan maar !! Komt door de aanwezige publiek !! Lopen daar beetje de boel gek te maken
    Maken er een feest laat ze er bij hangen beloven dingen en kamere niet met ze of betalen ze te veel ! Heb 3 x mee gemaakt dat ze zaten te vernederen waar door de gedrag ook tegen de normalen publiek is veranderd zowel kwa prijs als gedrag als service.. zeker niet gezellig meer !!! Je kan niet op je gemak meer zijn ook . De leukere zijn ook her en der aan het werk . Dus je kijkt ieder keer naar de zelfde kan je beter thuis bij de dagelijkse blijven

Het is vroeger toch meest populair tent geweest !!!!

Last Online
    Gisteren @ 23:22
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Misschien had de eigenaar van het huurcontract eens beter na moeten denken over zijn "compagnon"-manager. Ook de eigenaar van het gebouw had beter moeten nadenken of hij zo verder wil.
    Maar goed ze hebben het weer opengekregen en dat is al een wonder. Helaas draait het niet meer om de klant dan wel de vrouwen, maar worden bijzaken, hoofdzaken...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

41. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

Kay_steelman (Gisteren)

Pagina 13 van 14 EersteEerste ... 391011121314 LaatsteLaatste

Regels voor berichten